BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GroenLinks zoekt slachtoffers politiegeweld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Politieknuppel
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 20:17   quote  deeplink  
De fractie van GroenLinks in de Rotterdamse gemeenteraad lanceert vrijdag de website politieknuppel.nl voor 'slachtoffers' van excessief politiegeweld in Rotterdam. Ook kunnen mensen die zich hebben gestoord aan beperkende maatregelen als de drooglegging van de binnenstad, daar hun verhaal kwijt.

Op deze manier wil de fractie worden gevoed met informatie voor een debat over het politieoptreden van de laatste weken in Rotterdam. Volgens GroenLinks-fractievoorzitter Arno Bonte gebruikt de politie de laatste tijd steeds meer geweld en repressie. ,,Daardoor dreigt Rotterdam een stuk minder gezellig te worden. Bonte doelt op het politieoptreden tijdens de eerste bekerfinalewedstrijd tussen Feyenoord en Ajax en de 1 meimanifestatie. ,,Er werden toen veel onschuldige mensen getroffen'', aldus GroenLinks.

Hoe de verhalen op juistheid zijn te checken, kan Bonte niet zeggen: ,,Uit de persoonlijke verhalen kunnen wij best een algemene indruk over het politieoptreden krijgen. Dat is wat we willen gebruiken voor het debat met Aboutaleb.''

De fractie wil dat Aboutaleb voortaan eerst toestemming vraagt aan de gemeenteraad voor maatregelen zoals afgelopen donderdag. ,,Niemand is erop tegen dat relschoppers worden aangepakt, maar het huidige optreden van de politie treft te veel goedwillende mensen. Dat werpt een onaangename schaduw over de stad. Het middel is erger geworden dan de kwaal'', vindt GroenLinks

-----------------------------------------------

At last, iemand uit de politiek die vragen stelt over iets heel vervelends in onze samenleving

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Boudewijn --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Was die site er ook gekomen als 1 mei niet gebeurt was? of ben ik nu te cynisch.
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:
Was die site er ook gekomen als 1 mei niet gebeurt was? of ben ik nu te cynisch.
tja, daar kan ik geen goed antwoord op geven, jumper.
iig hebben ze het nu dus ook over politiegeweld ivm voetbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 mei 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:38 schreef hotjumper het volgende:
Was die site er ook gekomen als 1 mei niet gebeurt was? of ben ik nu te cynisch.
Nou Groenlinks was er gelijk fel op was te lezen in het AD..
Ze waren er fel oneens met de werkwijze van de politiekorps tijdens de eerste klassieker
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou Groenlinks was er gelijk fel op was te lezen in het AD..
Ze waren er fel oneens met de werkwijze van de politiekorps tijdens de eerste klassieker
DAn weet je dus wat je voortaan moet stemmen in Rotterdam!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 08 mei 2010 - 12:47   quote  deeplink  
partij van de dieren?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 mei 2010 - 15:40   quote  deeplink  
VVD.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 08 mei 2010 - 16:16   quote  deeplink  
Alles behalve links!!!!
bram
 bram - zaterdag 08 mei 2010 - 16:54   quote  deeplink  
ik stem janmaat
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 mei 2010 - 16:57   quote  deeplink  
ik markus bakker
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 08 mei 2010 - 19:13   quote  deeplink  
ik mezelf
MMM
 MMM - zaterdag 08 mei 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 16:54 schreef bram het volgende:
ik stem janmaat
Die van Heerenveen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GroenLinks zoekt slachtoffers politiegeweld









0.0075290