|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
noem alle momenten of fragmenten !!!!!!!! even alles monteren en op youtube plaatsen!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
De niet op geschreven gele kaart van de zeeuw
En de klap van suarez op babovic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord-010 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
nee de knvb is een beetje triest
er waren dit seizoen teveel momenten die opvielen !!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Vertongen probeert wel lekker makkelijk het publiek voor zich te winnen Babovic rode kaart aannaaien, beetje meedoen met opstootje terwijl het een pussy is.. leuzen (zal wel niet bestraft worden) tegenover feyenoord..
solliciteerd naar een doodschop als je het mij vraagt.. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
de gele kaart van vd wiel tegen heerenveen wat rood had moeten zijn. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
het omzetten van de finale knvb beker naar 2 wedstrijden. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
het naaien van nec in de kwartfinale. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
ik stop ermee anders ben ik het hele weekend bezig;-) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben: Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig! Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters. De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
`Ja. of we doen eens wat minder negatief. |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 08:25 schreef de.fan het volgende:Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben: Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig! Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters. De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen! je hebt gelijk.
Alleen volgens mij krijgt de jeugd nu meer dan voldoende kansen. Alleen ze maken nog fouten. Dat mag ook als ze er maar iets van leren. Ook Mario maakt fouten ook dat kun je hem niet kwalijk nemen. Bij elke beslissing kun je achteraf pas zeggen of hij goed of fout was. |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Ik had al een aantal momenten van de laatste tijd wat ik een beetje vreemd vond (en dat was "toevallig" in voordeel van 020): - finale in 2wedstrijden: was allemaal al geregeld, kaartjes waren al verkocht, en toen ineens over 2wedstrijden
- het moment bij de 'return': Feyenoord maakt 1-1, maar afgekeurd wegens buitenspel, ik dacht toch dat dat het niet zo was, en direct daarop maakt de Jong 0-2, terwijl er een 2e bal in het strafschopgebied ligt, en dan nog zeggen dat die er niet hinderlijk lag??!! als die bij de cornervlag lag, dan was t niet hinderlijk.
- en natuurlijk deheer Vink bij AZ-fc Twente, hoe kun je de Tukkers zo benadelen en 020 helpen, wat uiteindelijk niks heeft opgeleverd!! :D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 08:25 schreef de.fan het volgende:Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben: Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig! Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters. De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen! had ik me net voorgenomen nooit meer op je te reageren ben ik het gewoon een keer met je eens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
had niet gedacht dat wij zulk calimero gedrag zouden vertonen,we komen in alle linie,s tekort en dat zal nog wel een paar jaar doorgaan,eerst de schulden weg en dan verder bouwen naar de weg terug. |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Als er in de kuip spreekkoren kwamen zou er zonder publiek worden gespeeld, kijk ik gisteren naar Voetbal internationaal staan ze het in de Arena te doen onderleiding van de spelers. Zou hier dezelfde regel voor gelden. (denk het niet geld alleen voor de kuip) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|