BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE TOP 100 van de momenten van dit seizoen dat ajax gematst is door de knvb

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - vrijdag 07 mei 2010 - 23:41   quote  deeplink  
noem alle momenten of fragmenten !!!!!!!!
even alles monteren en op youtube plaatsen!!!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - vrijdag 07 mei 2010 - 23:53   quote  deeplink  
De niet op geschreven gele kaart van de zeeuw

En de klap van suarez op babovic


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord-010 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 23:59   quote  deeplink  
de oprichting?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 23:59   quote  deeplink  
beetje triest topic...
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - zaterdag 08 mei 2010 - 00:34   quote  deeplink  
nee de knvb is een beetje triest

er waren dit seizoen teveel momenten die opvielen !!!!!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 mei 2010 - 00:41   quote  deeplink  
top 100? meer niet?
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - zaterdag 08 mei 2010 - 00:44   quote  deeplink  
het is een begin haha
Xapter
 Xapter - zaterdag 08 mei 2010 - 07:02   quote  deeplink  
Vertongen probeert wel lekker makkelijk het publiek voor zich te winnen
Babovic rode kaart aannaaien, beetje meedoen met opstootje terwijl het een pussy is..
leuzen (zal wel niet bestraft worden) tegenover feyenoord..

solliciteerd naar een doodschop als je het mij vraagt..
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 08 mei 2010 - 07:49   quote  deeplink  
de gele kaart van vd wiel tegen heerenveen wat rood had moeten zijn.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 08 mei 2010 - 07:50   quote  deeplink  
het omzetten van de finale knvb beker naar 2 wedstrijden.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 08 mei 2010 - 07:50   quote  deeplink  
het naaien van nec in de kwartfinale.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 08 mei 2010 - 07:50   quote  deeplink  
ik stop ermee anders ben ik het hele weekend bezig;-)
de.fan
 de.fan - zaterdag 08 mei 2010 - 08:25   quote  deeplink  
Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben:
Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig!
Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters.
De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 mei 2010 - 09:38   quote  deeplink  
`Ja. of we doen eens wat minder negatief.
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 08 mei 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 08:25 schreef de.fan het volgende:
Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben:
Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig!
Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters.
De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen!
je hebt gelijk.

Alleen volgens mij krijgt de jeugd nu meer dan voldoende kansen. Alleen ze maken nog fouten. Dat mag ook als ze er maar iets van leren. Ook Mario maakt fouten ook dat kun je hem niet kwalijk nemen. Bij elke beslissing kun je achteraf pas zeggen of hij goed of fout was.
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - zaterdag 08 mei 2010 - 10:37   quote  deeplink  
Ik had al een aantal momenten van de laatste tijd wat ik een beetje vreemd vond (en dat was "toevallig" in voordeel van 020):
- finale in 2wedstrijden: was allemaal al geregeld, kaartjes waren al verkocht, en toen ineens over 2wedstrijden

- het moment bij de 'return': Feyenoord maakt 1-1, maar afgekeurd wegens buitenspel, ik dacht toch dat dat het niet zo was, en direct daarop maakt de Jong 0-2, terwijl er een 2e bal in het strafschopgebied ligt, en dan nog zeggen dat die er niet hinderlijk lag??!! als die bij de cornervlag lag, dan was t niet hinderlijk.

- en natuurlijk deheer Vink bij AZ-fc Twente, hoe kun je de Tukkers zo benadelen en 020 helpen, wat uiteindelijk niks heeft opgeleverd!! :D
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 mei 2010 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 08:25 schreef de.fan het volgende:
Zielig dat je het hier over moet hebben!We kunnen het beter over Feyenoord hebben:
Miskopen,basisplaats onwaardig,mislopen van een spits,verkeerde beslissingen van Mario Been en zo stop ik er ook maar mee anders ben ik ook het hele weekend bezig!
Bij Feyenoord moet het veranderen en niet naar de concurrenten gaan kijken en de KNVB de schuld geven. De hand in eigen boezem steken en er van leren dat moeten ze bij Feyenoord doen: RvC, directie,spelers en supporters.
De jeugd de kans geven! Dat is de toekomst en het kan wel eens tegenvallen maar ook weer niet. De laatste 'gouden' periode van Ajax was onder ene Louis van Gaal die toendertijd ook veel jonkies de kans gaf, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Dan moeten ze het wel durven en doen!
had ik me net voorgenomen nooit meer op je te reageren ben ik het gewoon een keer met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door hotjumper --
bram
 bram - zaterdag 08 mei 2010 - 10:56   quote  deeplink  
had niet gedacht dat wij zulk calimero gedrag zouden vertonen,we komen in alle linie,s tekort en dat zal nog wel een paar jaar doorgaan,eerst de schulden weg en dan verder bouwen naar de weg terug.
aadje2
 aadje2 - zaterdag 08 mei 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Als er in de kuip spreekkoren kwamen zou er zonder publiek worden gespeeld, kijk ik gisteren naar Voetbal internationaal staan ze het in de Arena te doen onderleiding van de spelers. Zou hier dezelfde regel voor gelden. (denk het niet geld alleen voor de kuip)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 08 mei 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 23:59 schreef hotjumper het volgende:
beetje triest topic...
heel triest

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE TOP 100 van de momenten van dit seizoen dat ajax gematst is door de knvb









0.0070199