|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hee een heel ander verhaal op eens, is ie op media training geweest. maar hoeft niet bedankt en tot ziens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zal zeer waarschijnlijk wel niet |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
ja voor de dokter en voor therapie |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Tief maar op geldwolf. Zal me niets verbazen alsie volgend seizoen bij de joden speelt... |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker belangrijk! Zie liever jongens voetballen die ook echt voor Feyenoord willen spelen. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:59 schreef MrChriz het volgende:Tief maar op geldwolf. Zal me niets verbazen alsie volgend seizoen bij de joden speelt... Dan zal die eerder optiefen naar de lampjes |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
"ik keer terug"
hoeeveel moeten we dan voor hem neerleggen? |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mooi gebaar. Das alles. Doeg! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kansen op een mooi gebaar heeft hij allang gehad.. Nu op het laatste moment komt het voor mij niet waardevol over... Dag de Guzman.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach.. t blijft er 1 van ons... Tot ie volgende maand bij ajaks tekent althand. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Misschien om te revalideren van weer een blessure? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij hoeft echt niet terug te keren, tot ziens en de groeten! |
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
de kk met hem nooit meer terug ondankbare hond |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
Ik hoop dat je tijdens de medische keuring bij je beoogde nieuwe club in tweeën breekt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
knie reflex testje met een voorhamer? |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
quote: yup.. en de dokter mag ook een aanloopje nemen :) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hoop dat hij geen club kan vinden,zal hij wel mee willen trainen bij feyenoord voor de conditie,nou mooi niet,weg is weg |
|
|
|
|
de Vrijdag
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
blij dat ie in de finale nog wat heeft terug kunnen doen...... op de lat schieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja.. Zn beste aktie in 2jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijf maar lekker weg, Feyenoord heeft ALLES voor je gedaan sinds dat je hier was..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|