BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kerlon

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
swennos
 swennos - zaterdag 08 mei 2010 - 10:06   quote  deeplink  
weet iemand wat er na dit seizoen met kerlon gebeurd ?
daninho
 daninho - zaterdag 08 mei 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Waarschijnlijk gaat hij terug,ze kijken aan of ze hem nog een jaar willen huren
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 mei 2010 - 10:27   quote  deeplink  
wie
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 11:22   quote  deeplink  
yordee je denkt dat je grappig ben net als die reactie bij adu maar dan laat je je daarna niet meer horen..

Kerlon is denk ik niet zo hele slechte speler maar omdat hij heel veel blesures heeft gehad zou hij niet meer de speler worden die hij inzich heeft dus jammer maar helaas
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 mei 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Na enkele wedstrijden in Jong Ajax verdraaide Kerlon in november 2009 zijn knie tijdens een training. Dit maakte een operatie noodzakelijk, die hem naar schatting zes tot negen maanden revalidatie kost.
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Hij zit momenteel in Brazillie, wat ik ervan weet, is dat AJAX toch nog een jaar doorgaat met deze jongen. En als je de beelden ziet van de wedstrijden die hij in JongAJAX heeft gespeeld, dan is dat ook niet meer dan logisch, ALS hij fit wordt is het een meerwaarde voor iedere topclub in europa, maar nogmaal, ALS HIJ FIT WORD
joey
 joey - zaterdag 08 mei 2010 - 12:31   quote  deeplink  
And what about die eduardo..Kerlon is idd geblesseerd..Maar lijkt me wel leuk als hij nog een jaar de knas zou krijgen..
Heico
 Heico - zaterdag 08 mei 2010 - 12:34   quote  deeplink  
Leuk dat zulke vragen opeens aan het einde van het seizoen massaal naar boven komen.
Tsja, ze zullen bij Ajax ook wel weten wat ze aan het doen zijn.
Ben ook benieuwd wat Ajax gaat doen ( qua transfersmarkt ) als ze besluiten deze spelers wel te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door Heico --
joey
 joey - zaterdag 08 mei 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Nou ik heb het al een aantal keer in een topic naar boven laten komen hoor;)

Ik ben gewoon ook benieuwd. Die kerlon lijkt mij juist echt een hele goede speler, jamemr voor hem dat hij zo'n blesure krijgt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door joey --
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:31 schreef joey het volgende:
And what about die eduardo..Kerlon is idd geblesseerd..Maar lijkt me wel leuk als hij nog een jaar de knas zou krijgen..
Eduardo speelt zijn wedstrijden voor de A1 en Jong AJAX, wat ik ervan begrepen heb is dat hij een jaar heeft gekregen om zich aan te passen aan Nederland, maar dat ze wel uitermate tevreden zijn over zijn vorderingen. Zeker een talent voor nabije toekomst..
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:35 schreef joey het volgende:
Nou ik heb het al een aantal keer in een topic naar boven laten komen hoor;)

Ik ben gewoon ook benieuwd. Die kerlon lijkt mij juist echt een hele goede speler, jamemr voor hem dat hij zo'n blesure krijgt..
het is niet zijn eerste blessure he?, die jongen is nu al 3 jaar aan 1 stuk geblesseerd, heeft vrijwel geen enkele echte knieband meer en heeft het simpelweg erg zwaar...
Mastercoen
 Mastercoen - zaterdag 08 mei 2010 - 13:17   quote  deeplink  
volgens mij is op deze topic al eens een discussie geweest over kerlon.
j.d
 j.d - zaterdag 08 mei 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Ajax had kerlon nooit moeten contracteren,teveel blessure leed en je kon het al zien aankomen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Kerlon is ook niet gecontracteerd, Kerlon heeft AJAX nog geen 300.000 Euro gekost.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 mei 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 18:08 schreef remco k het volgende:
Kerlon is ook niet gecontracteerd, Kerlon heeft AJAX nog geen 300.000 Euro gekost.
3 ton te veel dus... Geen waarde voor Ajax gehad. Als ze hem nog een jaar de kans geven, hoop ik dat hij minimaal z'n debuut in de hoofdmacht kan maken.
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 18:35   quote  deeplink  
300.000 Euro is misschien veel geld geweest achteraf, maar goed, je neemt weleens een risico in het voetbal, stel nou dat hij er wel weer bovenop komt, Hij heeft overal waar hij heeft gespeeld, laten zien over een extreem grote klasse te beschikken. Misschien heeft hij een aantal andere jongens wat kunnen leren in de korte tijd dat hij er tot nu toe was, dan betaald het zichzelf weer terug.
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 20:24   quote  deeplink  
j.d Totaal geen idee wat kerlon aangeboden is?

Inderdaad remco geld moet je soms beetje mee gokken en kerlon heeft laten zien wel te kunnen voetballen.. dus zou zeggen nog een jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door freakie --
bully
 bully - zondag 09 mei 2010 - 13:18   quote  deeplink  
denk persoonlijk dat hij gewoon weer terug gaat.
met spelers als lodeiro en eriksen heb je al genoeg van dit soort spelers.
dus zou misschien de doorstroom van eriksen belemmeren, en waarschijnlijk van lodeiro de zoveelste miskoop maken.
heb hem nog teweinig gezien om zijn kwaliteiten te beoordelen.
maar lodeiro en eriksen zijn voor de toekomst en een gehuurde kerlon kan bij goed presteren volgend jaar weer weg zijn.
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 13:42   quote  deeplink  
In de huurovereenkomst staat dat als ajax hem wil ze hem kunnen kopen voor een bedrag dus is niet zomaar wel... We hebben het allemaal over ontwikkeling van spelers maar als kerlon samen met lodeiro eriksen en de jong strijd om een plek in de basis zie ik geen probleem..
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 13:43   quote  deeplink  
In de huurovereenkomst staat dat als ajax hem wil ze hem kunnen kopen voor een bedrag dus is niet zomaar wel... We hebben het allemaal over ontwikkeling van spelers maar als kerlon samen met lodeiro eriksen en de jong strijd om een plek in de basis zie ik geen probleem..
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 13:43 schreef freakie het volgende:
In de huurovereenkomst staat dat als Ajax hem wil ze hem kunnen kopen voor een bedrag DUS IS NIET ZOMAAR WEL... Dat dikgedrukte is totaal niet te volgen, maar ik ben dan ook geen leraar...:)
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 14:04   quote  deeplink  
sorry dat mijn mobiel beetje raar doet.. Maar om nou zo dom te reageren.. Zet maar voor die wel het woordje weg.. Dan snap je het miss wel...
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Totaal niet te volgen zegt ie...Sjeezus man..Wtf..
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:04 schreef freakie het volgende:
sorry dat mijn mobiel beetje raar doet.. Maar om nou zo dom te reageren.. Zet maar voor die wel het woordje weg.. Dan snap je het miss wel...
Dan snap ik het nog niet...sorry...en mijn reactie was meer cynisch bedoeld.....
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 14:14   quote  deeplink  
ja dat had ik door maar je moet wel lezen niet alleen die van mij maar ook die van bully dan weet je miss wel wat ik bedoel met niet zomaar weg..
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:14 schreef freakie het volgende:
ja dat had ik door maar je moet wel lezen niet alleen die van mij maar ook die van bully dan weet je miss wel wat ik bedoel met niet zomaar weg..
Ik heb het verkeerd begrepen, sorry... Het is; dus niet zomaar WEG.. Ik heb 'm door...foutje....
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 14:19   quote  deeplink  
oké ja was mijn fout ik type op mijn mobiel en die maakte er WEL van ..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:21   quote  deeplink  
Hahaha:P..
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 14:37   quote  deeplink  
.................... PPPffffffff, ZZzzzzzzzzz lol
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:37 schreef remco k het volgende:
.................... PPPffffffff, ZZzzzzzzzzz lol
Jusit..:P..
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:19 schreef freakie het volgende:
oké ja was mijn fout ik type op mijn mobiel en die maakte er WEL van ..
Slecht mobieltje..................Hahahahaha...Ik begreep het echt niet, maar dat kan ook komen omdat ik de hele cyclus van Studio Spaan aan het bekijken ben op You Tube en ik zit werkelijk te gieren....Vooral deze; http://www.youtube.com/watch?v=C-hxhuvLsIU&feature=related

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kerlon

0.0057950