BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alle nieuws over geruchte, aankopen, verkopen in 1 topic?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Er is een topic van Remco K.
Volgens hem zouden daar alle geruchten, aankopen en verkopen in besproken moeten worden, zodat er niet voor elk dingetje een nieuw topic geplaatst word. Het zou overzichtelijk moeten zijn. Ik ben het daar niet mee eens, want ik zie al voor me dat er straks 20 geruchten,3aankopen en 5 verkopen door elkaar worden besproken. Dan moet je steeds zoeken en zoeken om te kunnen reageren op dat ene berictje van iemand...
Plus dat het heel snel alweer meerdere pagina's zal hebben, wat het zoeken alleen maar iritanter maakt. Ik snap het idee.. PRima maar overzichtelijk? ik vind van niet..

Wat vinden jullie?
Eens of oneens?

Is iedereen het er mee ens, wil ik best meewerken hoor!;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2010 door joey --
thomASS
 thomASS - zondag 09 mei 2010 - 15:33   quote  deeplink  
oneens is al soort topic
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 15:33 schreef thomASS het volgende:
oneens is al soort topic
Sorry me computer heeft het bericht er niet helemaal op gezet..;)
j.d
 j.d - zondag 09 mei 2010 - 16:30   quote  deeplink  
eens!
alibabba
 alibabba - zondag 09 mei 2010 - 18:24   quote  deeplink  
Het interesseert me geen ene moer of iets in 1 topic moet staan of niet. Ik reageer gewoon op hetgeen wat ik lees en waar het dan staat boeit me niet. Als ik het nodig vind start ikzelf een topic, maar ik stoor me wel ooit dat een topic gestart word terwijl daar al een topic over bestaat.

Een topic moet geen flopic worden....
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
@Alibbabba,

Dat is exact de reden waarom het in MIJN ogen makkelijker lezen is als alles op 1 hoop ligt betreffende transferd end.

Kijk nu eens naar de topics zoals ze er nu zijn, er is vrijwel geen topic die nog over het betreffende onderwerp van de topic starter gaat.

Joey maak je er niet zo druk over kerel. jij je mening, ik mijn mening ok?
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Ja maar dat komt niet alleen door dat er te veel topic over zijn remco dat komt omdat als wij het over freddy adu hebben er mensen zijn die bijvoorbeeld jij over iets totaal anders beginnen.. Er is op jou topic al een hele hoop gepost en alles wat er kwa geruchten was is daar gepost alleen er zijn mensen die graag iets willen vragen dat niet bij geruchten enzo horen.. sugesties.. Die kunnen best apart zoals nu freddy adu en kerlon.. geruchten moeten vind ik op 1 topic is ook veel handiger..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:24 schreef remco k het volgende:
@Alibbabba,

Dat is exact de reden waarom het in MIJN ogen makkelijker lezen is als alles op 1 hoop ligt betreffende transferd end.

Kijk nu eens naar de topics zoals ze er nu zijn, er is vrijwel geen topic die nog over het betreffende onderwerp van de topic starter gaat.

Joey maak je er niet zo druk over kerel. jij je mening, ik mijn mening ok?
Ja prima man..;) Ik wil me best aanpassen hoor als echt iedereen het allemaal in 1 topic wilt..!;) Vandaar dit topic XD haha
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 09 mei 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Ik ben het er mee eens, want als je een gerucht of transfer in de topic van remco zet word er veel minder aandacht aan besteet dan als je er zelf een topic over maakt. daarbij vind ik het makkelijker om op een topic te reageren als een gerucht/transfer in de topic word besproken. en wat joey zegt het zou kunnen dat alle geruchten en transfers van de zomer door elkaar heen lopen.
John2
 John2 - maandag 10 mei 2010 - 13:52   quote  deeplink  
1 topic hierover is meer dan genoeg. Daar die van Remco er al was, deze sluiten!
SanderS
 SanderS - maandag 10 mei 2010 - 14:07   quote  deeplink  
Laat elkaars topics lekker met rust. Wanneer je een topic onzin vind, reageer dan gewoon niet. Vind je het een goed onderwerp, dan reageer je. Iedereen is vrij een topic te openen. Net wat alibaba zegt, ik lees wat ik intressant vind!
freakie
 freakie - maandag 10 mei 2010 - 14:18   quote  deeplink  
alibabba zegt ook dat het irritant is dat er zoveel de zelfde topic geopend worden dus eigenlijk wel handig is 1 topic..
John2
 John2 - maandag 10 mei 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 14:07 schreef SanderS het volgende:
Laat elkaars topics lekker met rust. Wanneer je een topic onzin vind, reageer dan gewoon niet. Vind je het een goed onderwerp, dan reageer je. Iedereen is vrij een topic te openen. Net wat alibaba zegt, ik lees wat ik intressant vind!
Mijn reactie heeft niets te maken met zinnig of onzinnig en uiteraard is iedereen vrij een topic te openen, te lezen en/of te reageren. Het gaat er mij om dat het mijn inziens niet overzichtelijk is om meerdere topics te openen over 1 en het zelfde onderwerp. Niet meer en niet minder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 mei 2010 - 16:10   quote  deeplink  
Een gerucht is iets anders dan vragen wat we van een bepaalde speler vinden!
Adu is dat een gerucht dan nee? Vind het ook niet storend dat iemand een nieuwe open want dat speelt dan op dat moment! En als joey een topic wil openen moet ie dat lekker zelf weten anders lees je hem maar niet.
SanderS
 SanderS - maandag 10 mei 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 15:36 schreef John2 het volgende:

[..]

Mijn reactie heeft niets te maken met zinnig of onzinnig en uiteraard is iedereen vrij een topic te openen, te lezen en/of te reageren. Het gaat er mij om dat het mijn inziens niet overzichtelijk is om meerdere topics te openen over 1 en het zelfde onderwerp. Niet meer en niet minder.
Mijn reactie was niet gericht op die van jouw John2 anders had ik je wel gequote.
Ik heb al eens eerder aangegeven dat iedereen die een topic wil openen met wat voor stelling ook dat gewoon moet kunnen doen zonder daar steeds kritiek op te krijgen. En daarbij bedoel ik dus, wanneer je het niet intressant vind moet je die topic lekker links laten liggen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 10 mei 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Ik wil nog een topic!! HAHA!
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 17:43 schreef SanderS het volgende:

[..]

Mijn reactie was niet gericht op die van jouw John2 anders had ik je wel gequote.
Ik heb al eens eerder aangegeven dat iedereen die een topic wil openen met wat voor stelling ook dat gewoon moet kunnen doen zonder daar steeds kritiek op te krijgen. En daarbij bedoel ik dus, wanneer je het niet intressant vind moet je die topic lekker links laten liggen.
Daar ben ik het dus mee eens..!
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 18:01 schreef joey het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus mee eens..!
Onthou even goed, dat ik niet dit topic heb geopend, en ik niet naar de meningen van anderen vraag, jij maakt er een veel groter punt van, dan dat het daadwerkelijk is.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 18:59   quote  deeplink  
oneens zometeen zie ik op 10 verschillende topics dat dost naar heerenveen gaat
dost
bas dost
dost naar heerenveen
en dat soort namen voor topics dus 1 topic per onderwerp
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Onthou even goed, dat ik niet dit topic heb geopend, en ik niet naar de meningen van anderen vraag, jij maakt er een veel groter punt van, dan dat het daadwerkelijk is.
Ik vroeg me af of er meerdere mensen alles in 1 topic willen en geef toch aan dat, als dat het geval zou zijn dat ik daar best aan mee zou willen helpen.. Kijk als iedereen het iritant vind dat er over elke gerucht, aankoop of verkoop een eigen topic word geopend moeten we het voor elkaar een beetje leuk houden toch, margoedd... jij geeft an dat je zelf mag weten wat je doet (wat waar is), dat je berichten in elk topic mg plaatsen met wat jij erin wilt zetten(is ook waar)..

Dat zelfde geld voor mij.. Ik mag ook zelf weten of ik nu een topic open over fraddy adu, over pietje en jantje of over het uit tenue van ajax.. Alleen geef ik aan dat ik best wil aanpassen, in jou geval is dat volgens mij dus niet zo..Jij geeft aan dat het je niet intreseerd wat iemand anders vind.

Maargoed, ik heb dit topic geopend om dus te kijken wat iedereen zou willen.. Jou mening ken ik al.. Ik heb mijn mening gegeven..

Verder ga ik er na dit bericht maar niet meer op in, want we kennen zo wel dagn lang discuseren..
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Verder mag ik je overigens prima en vind het leuk om met jou en de andere gezellig te praten over voetbal en ajax!;)
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Shitt..gaik er toch nog op in:P.. heh kutje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alle nieuws over geruchte, aankopen, verkopen in 1 topic?

0.0075809