|
|
MMM
|
|
|
Wat een mazzel hebben die junkies van Spangen weer zeg.. 2 keer weggespeeld door Helmond, hebben 2 kansen gekregen en ze maken er 2..
Nu moet Excelsior het maar doen donderdag en zondag! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
nee, laat excelsior maar lekker in de JL, reuzendoder |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Tegen ons laten ze de wedstrijd gewoon lopen , anders kunnen ze lachen in Kralingen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
clausule..huurlingen mogen niet mee doen haha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: hahahahaha die is goed Stylzz |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het wordt nooit meer wat met sparta |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, is het al een geruime tijd |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
ik hoopte dat we 3 rotterdamse clubs zouden krijgen in de eredivisie, totdat ik de loting zag. sparta of excelsior.. maakt mij niet zoveel uit eigenlijk. sparta vind ik een mooiere club, maar bij excelsior kunnen de huurlingen dan ervaring opdoen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Excelsior, ...... naar voren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zie opmerking in topic over mokotjo |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Excelsior in de Eredivisie zou voor de ontwikkeling van onze spelers niet verkeerd zijn. Moeten wel opletten dat ze zich dan weer niet teveel in de kijken spelen, ze moeten uiteindelijk wel voor/bij ons gaan spelen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
mag excelsoir wel in de eredevisie spelen gezien de inbreng die feyenoord er heeft. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 18:07 schreef jarjar78 het volgende:mag excelsoir wel in de eredevisie spelen gezien de inbreng die feyenoord er heeft. waarom niet. al huren ze een heel elftal van ons. huren is huren. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 18:07 schreef jarjar78 het volgende:mag excelsoir wel in de eredevisie spelen gezien de inbreng die feyenoord er heeft. Zullen we uit amsterdam wel weer te horen krijgen dat dat competitie vervalsing is, maar natuurlijk mogen ze eredivisie spelen, welke club verhuurt geen spelers? |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Valt me nog mee dat er niemand heeft lopen janken dat Schaken uit 020 komt, we gaan de goede kant op;) |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 18:13 schreef sebbe1 het volgende:[..] Zullen we uit amsterdam wel weer te horen krijgen dat dat competitie vervalsing is, maar natuurlijk mogen ze eredivisie spelen, welke club verhuurt geen spelers? dat idee heb ik nou ook. feyenoord heeft natuurlijk een nauwe samenwerkings verband met feyenoord. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 21:25 schreef jarjar78 het volgende:[..] dat idee heb ik nou ook. feyenoord heeft natuurlijk een nauwe samenwerkings verband met feyenoord. Lijkt me logisch dat Feyenoord samenwerkt met Feyenoord ook al lijkt dat niet altijd zo te zijn :S |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
sorry, met excelsior natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb een nauwe samenwerkings verband met me meisie,of me meisie heeft een nauwe uhhhh ach laat maar... hahahaha :P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee ik schiet nog met foto rolletjes hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 19:55 schreef Red het volgende:[..] Lijkt me logisch dat Feyenoord samenwerkt met Feyenoord ook al lijkt dat niet altijd zo te zijn :S dat andere Feyenoord heeft wel euro's |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik schiet met wat anders bij mijn vrouwtje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: een Glock? of lag je niet in scheiding? hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: als je in scheiding ligt wil het niet zeggen dat je geen vrouwtje hebt,ergo is zelfs een van de redenen
@Stylzz,klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mannenpap light noemen ze t ook wel. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Ben volgens mij de enige Rotterdamer die is opgevoed met het idee dat alles wat hier vandaan komt goed is. Me pa was Spartaan dus heb niks tegen hun, kom op - we zijn beduidend 20x beter dus waar maken ons druk om. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
En ik wil ook een avatar !! |
|
|
|