|
|
bird
|
|
|
die gozer zit altijd te zeike zelf doet ie niks ik ben anti cruijff |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Hij wil echt wel een positie binnen ajax hoor.,.,. Geloof juist dat de mensen binnen ajax hem nu niet meer willen door dat gevalletje toen met marco enzo... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
hij wilde eerst toch de jeugtafdeling herindelen? ik had het toegelaten als ik ajax was. Johan Cruyf is geniaal als het over voetbal gaat. en bird je mag wel iets respectvoller behandellen met je anti johan gezijk. tenzij je marco van basten heet heb je niet zo over hem te praten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 18:13 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:hij wilde eerst toch de jeugtafdeling herindelen? ik had het toegelaten als ik ajax was. Johan Cruyf is geniaal als het over voetbal gaat. en bird je mag wel iets respectvoller behandellen met je anti johan gezijk. tenzij je marco van basten heet heb je niet zo over hem te praten. EENS!!!!!
Ongelooflijk hoe sommigen op dit en andere fora praten over mensen als van Basten en Cruiyff.
Zonder deze iconen, had onze club er heel anders uit gezien en waren de helft van onze supporters helemaal geen AJAX fan geweest... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
oneens ik heb respect voor die man (al had die niet naar feyenoord moeten gaan) maar het gaat NU goed met ajax dus hij moet echt ff niet zeuren en ajax alleen laten advies mag die geven (commentaar MAG ook) maar dit is gewoon aandacht vragen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 19:03 schreef sjakiepakie het volgende:oneens ik heb respect voor die man (al had die niet naar feyenoord moeten gaan) maar het gaat NU goed met ajax dus hij moet echt ff niet zeuren en ajax alleen laten advies mag die geven (commentaar MAG ook) maar dit is gewoon aandacht vragen kweet nie...
Hij heeft op zich wel een punt, door te zeggen dat er meer mensen met gevoel voor de club moeten komen. Het bestuur doet het in mijn gen vrij aardig, maar het bestuur zou op voetbaltechnischgebied wel een stuk beter kunnen, er zitten nu enkel mensen die een bedrijf kunnen runnen, maar geen verstand van voetbal hebben, daar zou wel een beter mix in gemaakt kunnen worden. En Jol heeft het eerste redelijk goed voor elkaar, gaat aan de slag met de jeugdopleiding, want dat is ook hard nodig, ondanks dat er nog steeds veel jeugd doorstrommt, moet en kan dat nog veel beter. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jongens er koemt nu een mega project van 15 miljone uro voor de jeugd er zijn nu een heleboel vooruitgangen aan het plaatsvinden moeten we dan nu, nu het beter gaat met ajax in een heleboel opzichten nieuwe mensen in het betsuur komen ????? ik zeg nee en ik vind het echt heel onnadenkent van cruiff fat hij dit op dit moment heeft gezegt want hetzal het betsuur ook niet ontgaan en dat brengt ds weer onrust |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 19:21 schreef sjakiepakie het volgende:jongens er koemt nu een mega project van 15 miljone uro voor de jeugd er zijn nu een heleboel vooruitgangen aan het plaatsvinden moeten we dan nu, nu het beter gaat met ajax in een heleboel opzichten nieuwe mensen in het betsuur komen ????? ik zeg nee en ik vind het echt heel onnadenkent van cruiff fat hij dit op dit moment heeft gezegt want hetzal het betsuur ook niet ontgaan en dat brengt ds weer onrust Wie zegt mij dat dit geld allemaal goed besteed gaat worden?????? Het gaat op zich inderdaad veel beter met AJAX en we zijn zeker op de weg terug, ik twijfel echter of dit bestuur DE CLUB terug kan brengen naar de top van Europa.
Cruiyf roept wel vaker iets over AJAX, dit heeft hij ook gedaan in het voorbije seizoen, ook toen heeft ajax zich daar niet veel van aangetrokken, dat zal nu dus ook wel weer meevallen.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik bedoel met die 15miljoen eurie dat wat cruiff vroeger allemaal riep over de jeugd nu echt gaat gebeuren cruiff zeurt maar door je zult zie nzodra er niewue mensen in het betsuur komen die echt van ajx houden dathij weer ies anders vind
mischien probeert hij zeichzelf erin te krijgen |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nouja, hij mag zijn mening delen met diegene die het lezen..Punt. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Als hij het zo goed weet, waarom komt hij zelf niet even helpen bij Ajax? Marco van Basten is weg dus 't zou toch weer kunnen? Jol en Cruiff GAAN VAN AJAX WEER AJAX MAKEN! ONOVERWINNELIJK |
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
Als je tegen Cruijff bent kun je nooit voor Ajax zijn. Cruijff is de belichaming van de Ajax filosofie (aanvallend voetbal, goede jeugopleiding, en een beetje gogme en A,damse bluf). Cruijff zegt dit omdat Ajax nog steeds in zijn hart zit(anders zou hij het negeren) |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
Johan cruijf weet echt wel waar hij over praat,vroeger stroomde er alleen maar talenten door naar AJAX1,en tegenwoordig wordt er alleen maar spelers gekocht. Dat heb ook met trainers wissels te maken,maar cruijf is echt wel voor de jeugd. Want dat is AJAX altijd geweest. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bek houden over cruijff, van basten, bobby, sjakie, van gaal, litmanen etc. etc. Want alles wat die gasten zeggen/zeiden is gemeend!
Eeuwig respect voor al die grote namen!
Klasse cruijff! Jij bent altijd welkom bij de club! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 19:30 schreef sjakiepakie het volgende:ik bedoel met die 15miljoen eurie dat wat cruiff vroeger allemaal riep over de jeugd nu echt gaat gebeuren cruiff zeurt maar door je zult zie nzodra er niewue mensen in het betsuur komen die echt van ajx houden dathij weer ies anders vind mischien probeert hij zeichzelf erin te krijgen ik denk niet dat hij zichzelf erin wil praten, als hij in het bestuur wil zitten, dan zit hij daar morgen in, geloof mij maar.
Ik denk niet dat er precies gaat gebeuren wat Cruiyff wil met de opleiding |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 20:31 schreef j.d het volgende:Johan cruijf weet echt wel waar hij over praat,vroeger stroomde er alleen maar talenten door naar AJAX1,en tegenwoordig wordt er alleen maar spelers gekocht. Dat heb ook met trainers wissels te maken,maar cruijf is echt wel voor de jeugd. Want dat is AJAX altijd geweest. ik wil je er even aan herineren dat de hele verdediging ut de jeugd komt voor de rest komt er nu verandering dus er is niks mis met onze jeugdopleiding |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 21:12 schreef sjakiepakie het volgende:[..] ik wil je er even aan herineren dat de hele verdediging ut de jeugd komt voor de rest komt er nu verandering dus er is niks mis met onze jeugdopleiding Stekelenburg, Vermeer, Siem de Jong, Eriksen.... Emanuelson (al vind ik hem niet goed).
Vergeet niet dat eigenlijk ook Enoh een product is uit de jeugdopleiding van AJAX(Capetown) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van de basiself zijn enkel SUAREZ, PANTELIC, en de Zeeuw niet zelf opgeleid... |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
het is daarbij ook nier waar dat er vroeger alleen maar spelers van het A1 binnekwamen en nu alleen maar spelers werden gekocht |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja alleen snap t wel eigenlijk.. Cruijff en van basten zijn legendes alleen cruijff moet ook weten en iedereen moet dat weten dat alleen maar spelers uit de A1 halen geen zin meer heeft in deze tijd.. Barcalona doet dat ook niet.. Geen elke club doet dat..Ajax moet ook spelers bblijven kopen.. denk dat ajax nu goed bezig is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar Cruiyff schrijft echt helemaal nergens en dat heeft hij ook nooit gedaan, dat er enkel spelers uit de A1 gehaald moeten worden.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 23:41 schreef remco k het volgende:Maar Cruiyff schrijft echt helemaal nergens en dat heeft hij ook nooit gedaan, dat er enkel spelers uit de A1 gehaald moeten worden.. Precies! Hij is van harte welkom bij de beste club van Nederland; AJAX! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee remco dat word inderdaad niet door hem gezegt maar er zijn er genoeg die hier zegge dat ajax in zijn beste tijden alleen bestond uit eigen jeugd.. dat is niet realistisch meer.. want vroeger was het allemaal niet zo als nu.. Je krijgt geen tijd meer je moet zorgen dat je snel een team heb staan.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De boodschappen die Cruijff aan Ajax afgeeft moeten ALTIJD serieus genomen worden. Hij is voor mij iemand die ontzettend veel verstand heeft van voetbal en als hij iets zegt, zegt hij het niet zomaar. Hij is enorm betrokken met Ajax en in zijn ogen is er het één en ander mis bij Ajax.
Een quote van hem; "Ajax zal terugmoeten naar de mensen die echt van de club houden. Veel andere poppetjes zullen op veel verschillende plekken moeten komen. De ironie is alleen, dat de mensen die dit zouden moeten doen, niet toe zullen staan dat er veranderingen komen". Dit spreekt mij enorm aan en "El Salvador" heeft hier volledig gelijk in. Er heeft inmiddels een reorganisatie plaatsgevonden, dus dat verdiend een eerlijke kans en het moet afgewacht worden of dit het gewenste effect heeft.
Ik zou het ontzettend graag zien wanneer hij wat nauwer werd betrokken bij alles wat met AJAX te maken heeft, want hij kan glans geven aan onze voetbalclub. Bij Barcelona heeft hij een grote invloed en ik zie dat geweldig team elke week prachtig spelen.
Ajax is een geweldige voetbalclub met een fantastische voetbalcultuur en een uitstekende opvatting over voetbal. Dat zal er altijd blijven, maar echte voetbalmensen als Cruijff kunnen het perfectioneren. Alleen dan kan AJAX het maximale brengen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 15:18 schreef alibabba het volgende:De boodschappen die Cruijff aan Ajax afgeeft moeten ALTIJD serieus genomen worden. Hij is voor mij iemand die ontzettend veel verstand heeft van voetbal en als hij iets zegt, zegt hij het niet zomaar. Hij is enorm betrokken met Ajax en in zijn ogen is er het één en ander mis bij Ajax. Een quote van hem; "Ajax zal terugmoeten naar de mensen die echt van de club houden. Veel andere poppetjes zullen op veel verschillende plekken moeten komen. De ironie is alleen, dat de mensen die dit zouden moeten doen, niet toe zullen staan dat er veranderingen komen". Dit spreekt mij enorm aan en "El Salvador" heeft hier volledig gelijk in. Er heeft inmiddels een reorganisatie plaatsgevonden, dus dat verdiend een eerlijke kans en het moet afgewacht worden of dit het gewenste effect heeft. Ik zou het ontzettend graag zien wanneer hij wat nauwer werd betrokken bij alles wat met AJAX te maken heeft, want hij kan glans geven aan onze voetbalclub. Bij Barcelona heeft hij een grote invloed en ik zie dat geweldig team elke week prachtig spelen. Ajax is een geweldige voetbalclub met een fantastische voetbalcultuur en een uitstekende opvatting over voetbal. Dat zal er altijd blijven, maar echte voetbalmensen als Cruijff kunnen het perfectioneren. Alleen dan kan AJAX het maximale brengen.. EENS |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 13:31 schreef freakie het volgende:Nee remco dat word inderdaad niet door hem gezegt maar er zijn er genoeg die hier zegge dat ajax in zijn beste tijden alleen bestond uit eigen jeugd.. dat is niet realistisch meer.. want vroeger was het allemaal niet zo als nu.. Je krijgt geen tijd meer je moet zorgen dat je snel een team heb staan.. Freaky, het is bij AJAX nog nooit gebeurd, dat het 1e elftal louter uit zelfopgeleide spelers bestaat, dat is een utopie en zal ook nooit gebeuren. Ik ben het daar dus met je eens.. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Ik heb Cruijff niet gehoord toen de b1 van barca met 0 punten uit Amsterdam weg ging met zijn eigen kleinzoon |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Voor altijd de baas in Amsterdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Met panteliç natuurlijk! haha... |
|
|
|
|
Mastercoen
|
|
|
Helemaal eens met ajaxamsterdam4ever, ik mis alle respect voor JC. iedereen mag een mening over ajax geven maar als JC het doet wordt ie afgezeikt terwijl ie vaak gelijk heeft. Kijk maar eens op tv naar studio voetbal enn VI |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
sommigen mogen van mij alles zegge!!!! en daar is Cruyff er dus 1 van!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
inderdaad, CRuyFF is HELD |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Misschien is het probleem wel dat het bestuur van ajax JC niet te dicht bij wil hebben juist omdat hij gelijk heeft over de organisatie, herstructurering van de jeugd opleiding, het ajax systeem enz. Nadeel voor JC is dat ajax een beursgenoteerd bedrijf is waar voetbal sentimenten niet belangrijk zijn omdat dat de aandeelhouders niet tevreden stemt. Daar geldt alleen de winst die je elk jaar maakt. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 21:03 schreef sebbe1 het volgende:Misschien is het probleem wel dat het bestuur van ajax JC niet te dicht bij wil hebben juist omdat hij gelijk heeft over de organisatie, herstructurering van de jeugd opleiding, het ajax systeem enz. Nadeel voor JC is dat ajax een beursgenoteerd bedrijf is waar voetbal sentimenten niet belangrijk zijn omdat dat de aandeelhouders niet tevreden stemt. Daar geldt alleen de winst die je elk jaar maakt. Ik denk niet dat dat de rede is dat ze Johan Cruyf niet in het bestuur willen hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 21:03 schreef sebbe1 het volgende:Misschien is het probleem wel dat het bestuur van ajax JC niet te dicht bij wil hebben juist omdat hij gelijk heeft over de organisatie, herstructurering van de jeugd opleiding, het ajax systeem enz. Nadeel voor JC is dat ajax een beursgenoteerd bedrijf is waar voetbal sentimenten niet belangrijk zijn omdat dat de aandeelhouders niet tevreden stemt. Daar geldt alleen de winst die je elk jaar maakt. Je zegt twee tegenstrijdigheden, het 1 gaat namelijk samen met het ander. Als AJAX geen sportieven successen heeft, kan het ook geen geld verdienen, winst maak je alleen als je dus succes hebt.
Het is ook nooit gezegd dat AJAX Cruiyff niet wil hebben, in het verleden, zelfs vorig jaar nog is hij begonnen, maar omdat het niet volledig op zijn eigen manier gaat, stopt hij ermee.
Wat jij zegt kan dus nooit de reden zijn.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jongens het gaat nu goed met ajax en daar zie ik een grote reden voor jol na jol dus eind volgend jaar komt blind die gaat jol voortzetten dei heeft 2 jaar gezien doe het moet ne hoe het goed gaat als we nu grote veranderingen gaan maken loopt het ehle paln door elkaar |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 14:24 schreef sjakiepakie het volgende:jongens het gaat nu goed met ajax en daar zie ik een grote reden voor jol na jol dus eind volgend jaar komt blind die gaat jol voortzetten dei heeft 2 jaar gezien doe het moet ne hoe het goed gaat als we nu grote veranderingen gaan maken loopt het ehle paln door elkaar Hoezo Jol eind volgend jaar al weg? Misschien blijft nog een jaar, en nog een jaar. Je weet het niet.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: hij heeft gezefd minimaal dit jaar nog te willen blijven, er is in de media van alles geroepen, ajax heeft ook nog nooit naar buiten gebracht dat blind hem zal opvolgen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Suarez heeft ook van alles gezegd alleen al omdat jol deze vraag volgend jaar nog een stuk of 35 keer krijgt te horen.. |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote: eens!!! cruyff is AJAX in hart en ziel. |
|
|
|
|
XXX
|
|
|
Cruyff is een superAJAXIED |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 22:32 schreef remco k het volgende:[..] hij heeft gezefd minimaal dit jaar nog te willen blijven, er is in de media van alles geroepen, ajax heeft ook nog nooit naar buiten gebracht dat blind hem zal opvolgen dat stond in hety parool het was een heel stuk over jol |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ?? dat is precies wat ik zeg, er is in de media van alles geroepen, dat zal ook nu weer gaan gebeuren. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik zeg niet dat je geen gelijk heb ik breng alleen maar de bron |
|
|
|