BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Conclusie na einde van seizoen van Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Nabeschouwing '10
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - maandag 10 mei 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Doel wat Mario Been voor ogen had is behaald:
Europees voetbal halen,

020 is ook geen kampioen geworden,
alleen op een zielige manier (2finales) de beker geworden,

zijn jullie tevreden??
Ik wel ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 mei 2010 - 19:35   quote  deeplink  
Ik ook,alleen zit ik met opgekropte frustraties die er volgend seizoen
op een bepaald moment uit zullen komen.Maar daar kan Mario niks aan doen!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 mei 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 19:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ook,alleen zit ik met opgekropte frustraties die er volgend seizoen
op een bepaald moment uit zullen komen.Maar daar kan Mario niks aan doen!!!!
hup ons...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha
FR-girl
 FR-girl - maandag 10 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
Ben redelijk tevreden als je reeel ben, kun je ook niet gaan verwachten dat je kampioen word opeens. Probeer de beker een beetje achter me te laten, want die finale is gewoon verkracht!
Ben benieuwd naar volgend seizoen1
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Ik ben absoluut NIET tevreden. Er zat geen progressie in het spel dat is iets wat mario zich kan verwijten( te laag tempo, geen vloeiende aanvallen, geen een keer raken voetbal, een wedstriijd niet kunnen domineren etc.etc.), alsmede dat er geen gif bij de spelers (behalve Vlaar)in zat in alle wedstrijden, maar met name niet tegen AJAX. Sinds 2006 is het drama tegen die kutclub uit A'dam. Ik ben van mening dat Mario volgend seizoen vanuit een solide verdediging moet voetballen met echte vleugelspelers en niet een hangende Wijnaldum op rechts.Zo'n jongen moet op het middenveld spelen(op 10). En ik hoop dat Leo het voor elkaar krijgt om nog een scorende spits te kopen.

De grootste teleurstelling van dit seizoen is dat er nog steeds een bedroevend slecht bestuur zit in de club waarin baantjesgeile ex-ambtenaren (Gudde en co..) de dienst uitmaken. Het wordt tijd dat deze club wordt bestuurd door voetbalmensen met een Feyenoordhart en verstand van zaken (bv een van Duijvenbode).

Ik hoop dan ook op beter voetbal en een revolte binnen het bestuur.
Dat hoop ik voor het volgende seizoen, omdat je als feyenoorder nooit, maar dan ook nooit tevreden mag zijn met een 4e plek!!!. deze club hoort te spelen voor het kampioenschap in een spannende competitie waarin ajax, feyenoord en psv de toon horen te voeren.En ja je kunt niet ieder hjaar kampioen worden , maar al 10 jaar niet is een schande.

Het zegt ook wel genoeg dat de afgelopen 2 seizoenen matige provincieclubs,die niets in de CL hebben te zoeken, als AZ (eens in de 30 jaar kampioen)en Twente (voor het eerst kampioen)kampioen zijn geworden.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 10 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
Van zevende naar vierde is prima
We hebben ons prima gerevancheerd van vorig seizoen
Gelet op de kwaliteit bij de andere clubs mag je niet veel meer verwachten van deze spelers
Ben benieuwd hoe het volgend seizoen staat
R()b
 R()b - maandag 10 mei 2010 - 20:03   quote  deeplink  
Een geslaagd seizoen!
Doelstelling was Europees voetbal idd gehaald.
Even zag het eruit dat we 5e zouden worden , maar einde van de rit toch 4e dat staat toch iets beter.
Bekerfinale wil ik het niet over hebben amateuristische knvb.

Toekomst ziet er ook jeugdig en goed uit.
Nu nog alleen paar grootverdieners eruit of minderen in salaris.
Dus hopelijk gaat het financieel ook iets beter aankomend seizoen.
sevillana
 sevillana - maandag 10 mei 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 19:37 schreef FR-girl het volgende:
Ben redelijk tevreden als je reeel ben, kun je ook niet gaan verwachten dat je kampioen word opeens. Probeer de beker een beetje achter me te laten, want die finale is gewoon verkracht!
Ben benieuwd naar volgend seizoen1
Eens, doelstelling was europees voetbal en dat hebben Mario en de spelersgroep binnen gehaald.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 10 mei 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 19:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hup ons...
hiep hoi
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 mei 2010 - 21:05   quote  deeplink  
hoi wij
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 21:06   quote  deeplink  
zegt al genoeg dat iedereen blij is met de doelstelling

Er hadden meer punten in gezeten als die pannekoeken op het veld meer karakter hadden getoond en hadden gestreden om iedere meter., dan hadden ze ook niet zo achterlijk veel gelijk gespeeld;maar jah zo te lezen is iedereen tevreden. zegt genoeg over waaraan we gewend zijn geraakt (nl het niveau van pak 'em beet Roda jc)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 10 mei 2010 - 21:06   quote  deeplink  
hup stylzz
sevillana
 sevillana - maandag 10 mei 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:06 schreef gfvp1 het volgende:
zegt al genoeg dat iedereen blij is met de doelstelling

Er hadden meer punten in gezeten als die pannekoeken op het veld meer karakter hadden getoond en hadden gestreden om iedere meter., dan hadden ze ook niet zo achterlijk veel gelijk gespeeld;maar jah zo te lezen is iedereen tevreden. zegt genoeg over waaraan we gewend zijn geraakt (nl het niveau van pak 'em beet Roda jc)
jij leest niet goed, ik (we) heb(ben) het over redelijk tevreden. natuurlijk ben ik zo met je eens dat er met name thuis onnodig punten zijn verspeeld en dan hadden we misschien wel een plekje hoger op de lijst geeindigd. maar de doelstelling was idd europees voetbal halen en dat is gelukt. ik zelf ben overigens het vorig seizoen (2008/2009) nog niet vergeten, toen was het allemaal een heel stuk minder!
sebbe1
 sebbe1 - maandag 10 mei 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Ik ben wel tevreden, europees voetbal halen is goed, wat mij een beetje tegenviel is dat we thuis niet konden domineren. Elke ploeg die langs kwam had wel het gevoel dat er wat te halen was en als je dan het contrast zag in de beker wedstrijd tegen twente is daar nog veel progressie te halen. Als je al de gelijke spelen neemt denk ik dat met wat meer agressie en wat meer gebruik maken van de juiste poppetjes op de juiste plaats er qua punten meer in had gezeten. Kijkend naar de doelstelling en het halen van de bekerfinale hebben we wat dat betreft een goed seizoen gedraaid.
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:18 schreef sevillana het volgende:

[..]

jij leest niet goed, ik (we) heb(ben) het over redelijk tevreden. natuurlijk ben ik zo met je eens dat er met name thuis onnodig punten zijn verspeeld en dan hadden we misschien wel een plekje hoger op de lijst geeindigd. maar de doelstelling was idd europees voetbal halen en dat is gelukt. ik zelf ben overigens het vorig seizoen (2008/2009) nog niet vergeten, toen was het allemaal een heel stuk minder!
Ik ben dat seizoen ook niet vergeten en ik lees wel degelijk goed dat je/jullie zegt/zeggen redelijk geslaagd. Het gaat mij er om dat we al 4 seizoenen!! met een elftal zonder goede wedstrijdinstelling te maken hebben en vorig seizoen lag dat aan de vete tussen trainer en spelers het seizoen ervoor aan een trainer die in januari aangaf bondscoach te worden etc. Echter ik had verwacht dat iemand als Mario Been toch wel enig structuur in het spel en wedstrijdmentaliteit had mogen aanbrengen. En dan vind ik telkens verwijzen naar "waar we vandaan komen" een slap excuus en maskering van het feit dat hij het elftal ook niet goed heeft laten spelen. Let wel ik sta 100% achter Mario, maar je mag ook kritiek uiten op hetgeen niet goed is! En laten we eerlijk zijn het was gewoon niet goed.
Wij als supporters zijn er iedere week en willen dan in de Kuip een elftal zien dat er volledig voor gaat en niet meegaat in het tempo van de vaak mindere tegenstanders. Daarnaast erger ik me aan het disrespect in de (020) pers, maar ook het AD voor Feyenoord wat toch een van de belangrijkste clubs van Nederland is en nog altijd de eerste en laatste club is met een europese prijs!. Dat zou in bv Engeland nooit gebeuren ( daar wordt noch altijd met groot respect gepraat over clubs die ooit wat hebben bereikt bv Nottingham Forrest)
sevillana
 sevillana - maandag 10 mei 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:43 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

Ik ben dat seizoen ook niet vergeten en ik lees wel degelijk goed dat je/jullie zegt/zeggen redelijk geslaagd. Het gaat mij er om dat we al 4 seizoenen!! met een elftal zonder goede wedstrijdinstelling te maken hebben en vorig seizoen lag dat aan de vete tussen trainer en spelers het seizoen ervoor aan een trainer die in januari aangaf bondscoach te worden etc. Echter ik had verwacht dat iemand als Mario Been toch wel enig structuur in het spel en wedstrijdmentaliteit had mogen aanbrengen. En dan vind ik telkens verwijzen naar "waar we vandaan komen" een slap excuus en maskering van het feit dat hij het elftal ook niet goed heeft laten spelen. Let wel ik sta 100% achter Mario, maar je mag ook kritiek uiten op hetgeen niet goed is! En laten we eerlijk zijn het was gewoon niet goed.
Wij als supporters zijn er iedere week en willen dan in de Kuip een elftal zien dat er volledig voor gaat en niet meegaat in het tempo van de vaak mindere tegenstanders. Daarnaast erger ik me aan het disrespect in de (020) pers, maar ook het AD voor Feyenoord wat toch een van de belangrijkste clubs van Nederland is en nog altijd de eerste en laatste club is met een europese prijs!. Dat zou in bv Engeland nooit gebeuren ( daar wordt noch altijd met groot respect gepraat over clubs die ooit wat hebben bereikt bv Nottingham Forrest)
okay, helder, ik begrijp (ook) jouw frustratie wel en heb slechts een verklaring;
gebrek aan euro's om echte top te binden.
moet daarbij aantekenen dat ik ook wel weer vertrouwen in de toekomst (jeugd) heb.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 mei 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:28 schreef sebbe1 het volgende:
Ik ben wel tevreden, europees voetbal halen is goed, wat mij een beetje tegenviel is dat we thuis niet konden domineren. Elke ploeg die langs kwam had wel het gevoel dat er wat te halen was en als je dan het contrast zag in de beker wedstrijd tegen twente is daar nog veel progressie te halen. Als je al de gelijke spelen neemt denk ik dat met wat meer agressie en wat meer gebruik maken van de juiste poppetjes op de juiste plaats er qua punten meer in had gezeten. Kijkend naar de doelstelling en het halen van de bekerfinale hebben we wat dat betreft een goed seizoen gedraaid.
maar niet zo erg als t jaar er voor!
Duidelijk progressie.
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:48 schreef sevillana het volgende:

[..]

okay, helder, ik begrijp (ook) jouw frustratie wel en heb slechts een verklaring;
gebrek aan euro's om echte top te binden.
moet daarbij aantekenen dat ik ook wel weer vertrouwen in de toekomst (jeugd) heb.
Dat vertrouwen heb ik ook. Als die jongen zich kunnen door ontwikkelen en het bestuur zo slim is om contracten open te breken voor langdurige contracten dan hou je er wat aan over en is de toekomst hopelijk financieel beter. Ik moet daarbij wel stellen dat ik hoop dat jongens als FER,Wijnaldum etc. meer ruggegraat hebben dan De Guzman, die samen met zijn manager een Kuijtconstructie(wel bijtekenen en toch kunnen gaan, zodat F'noord er wat aan kan verdienen )hadden moeten tekenen(had de club ze dan ook moeten aanbieden!! dat bedoel ik nl. met slecht beleid van Gudde en co.)had moeten afdwingen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 mei 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar niet zo erg als t jaar er voor!
Duidelijk progressie.
Ik had ergens gelezen dat het dankzij ingezakte clubs als Heerenveen AZ en Groningen.
Had deze berichtgever een punt????
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 mei 2010 - 22:04   quote  deeplink  
nee bull-shit die zijn nog even goed, wij hebben ze voorbij gestreeft.
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik had ergens gelezen dat het dankzij ingezakte clubs als Heerenveen AZ en Groningen.
Had deze berichtgever een punt????
nee want er zijn maar 3 topclubs Feyenoord, Ajax en Psv.De andere clubs kunnen 1,2 hooguit 3 seizoenen leuk meedoen, maar nooit structureel zie AZ en ik verwacht ook niet dat Twent ondanks al het gedweep in de media in de toekomst een rol van betekenis zullen spelen in de toekomst. vergeet niet dat de media erg ajax georienteerd zijn en er alles aan doen om een prestatie van Feyenoord/Psv te bagatalliseren.(ik denk aan bv term als kampioen van de armoe etc.)
martin
 martin - maandag 10 mei 2010 - 22:07   quote  deeplink  
jongens niet zo veel praten doelstelling is bereikt en de bekerfinale verkracht door twee wedstrijden wat klagen we nog.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 mei 2010 - 22:07   quote  deeplink  
ik ken maar 1 topclub!
gfvp1
 gfvp1 - maandag 10 mei 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:
ik ken maar 1 topclub!
naief
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 mei 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:
nee bull-shit die zijn nog even goed, wij hebben ze voorbij gestreeft.
Oke!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 mei 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:
ik ken maar 1 topclub!
Ja dat is ook weer zo natuurlijk..
sevillana
 sevillana - maandag 10 mei 2010 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 22:07 schreef hotjumper het volgende:
ik ken maar 1 topclub!
precies!
dat is die club waar je als supporter heel goed weet wat leiden of lijden is.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 11 mei 2010 - 10:19   quote  deeplink  
Alleen jammer dat het vaker lijden is dan leiden:)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 mei 2010 - 10:32   quote  deeplink  
stelletje leiers!
bram
 bram - dinsdag 11 mei 2010 - 10:50   quote  deeplink  
voor je plezier ben je geen feyenoordsupporter
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 11 mei 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Feyenoord moet proberen weer zo snel mogelijk een top club te worden
Dat moet door een financieele inmpuls.
Maar gudde moet ook eens duidelijk aangeven richting de achterban wat nou de rest schuld is.
Aankopen zullen er niet komen omdat de knjb er boven op zit.
Hoop zo dat er aankomend seizoen meer voetbal inzit en dat een spits zoals Wanderson gehaald kan worden
Blijf vertrouwen hebben in de club maar hoop niet weer zo'n gefrustreerd en wisselvallig seizoen mee te maken.
vak VV
 vak VV - dinsdag 11 mei 2010 - 11:28   quote  deeplink  
We moeten gewoon tevreden zijn met de 4e plek. De andere ploegen boven ons hadden meer budget om te investeren in spelers. Als Feyenoord interesse had, moesten er eerst een paar geldschieters bij elkaar geschraapt worden en gesmeekt, terwijl Twente 5 miljoen op tafel legt en 3 keer raden waar de speler dan heen gaat...
De conclusies die kan trekken zijn: te vaak gelijk gespeeld, goede verdediging, te weinig gescoord, in staat te stunten tegen goede ploegen en er is weer Rotterdamse discipline onder Mario Been.
De doelstellingen voor volgend seizoen moeten zijn: weer serieus mee doen om de beker, 4 plaats evenaren of weer rond de 63 punten uitkomen en de 1/16 finales halen van de Europa League. Zoiets word al moeilijk zat, omdat er waarschijnlijk niemand bijkomt en een paar belangrijke spelers weggaan. Als je dit kan realiseren en de schuld een stuk kan wegwerken dan zie ik Feyenoord dat jaar erna wel een plekkie hoger eindigen in de ranglijst!
Milo
 Milo - dinsdag 11 mei 2010 - 11:32   quote  deeplink  
We hebben het goed gedaan, we hebben "maar" 5 wedstrijden verloren! het grote verschil zit hem in het feit dat we 12 wedstrijden gelijk hebben gespeeld, het meest van allemaal. Als Feyenoord dat kan verbeteren zijn ze goed bezig. we hebben maar 31 tegen goals dat zijn er 20 minder dan vorig seizoen!
bram
 bram - dinsdag 11 mei 2010 - 11:37   quote  deeplink  
allemaal goed en wel,maar het voetbal was niet om aan te zien
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 mei 2010 - 11:37   quote  deeplink  
dat dan weer niet!
Milo
 Milo - dinsdag 11 mei 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 11:37 schreef bram het volgende:
allemaal goed en wel,maar het voetbal was niet om aan te zien
maar dat is het al meer dan 100 jaar! behalve 2002.
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 11:40 schreef Milo het volgende:

[..]

maar dat is het al meer dan 100 jaar! behalve 2002.
en 1970, niet te vergeten!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 mei 2010 - 11:50   quote  deeplink  
en 1974
craven
 craven - dinsdag 11 mei 2010 - 11:51   quote  deeplink  
idd
Milo
 Milo - dinsdag 11 mei 2010 - 12:06   quote  deeplink  
ja, maar meer ook echt niet nou ja 1983 dan met el salvador, oeps! hahahaha
de flh
 de flh - dinsdag 11 mei 2010 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 19:48 schreef gfvp1 het volgende:
...
De grootste teleurstelling van dit seizoen is dat er nog steeds een bedroevend slecht bestuur zit in de club waarin baantjesgeile ex-ambtenaren (Gudde en co..) de dienst uitmaken.

...
Vriend!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 11:50 schreef hotjumper het volgende:
en 1974
idd (2)
de.fan
 de.fan - dinsdag 11 mei 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Tja het voetbal is niet om over te schrijven laat staan om er naar te kijken!
Been kan niet aantonen dat hij spelers beter maakt!
En ik denk dat Been en Beenh. nog niet tevreden zijn met de selectie, ik ben van mening dat er spelers bij Feyenoord rondlopen die het niveau niet aankunnen.
Dat zullen deze heren ook wel weten maar er is helaas geen mogelijkheid om te investeren en daarom blijven deze spelers bij Feyenoord. Maar als de 'goeie' tijd aanbreekt dan zullen deze spelers als eerste moeten vertrekken denk ik. En tot die tijd zullen ze mij ook niet meer zien in de kuip. Ik kan de armoede gewoon niet meer aanzien en ik heb alle respect voor iedereen die deze moeite wel op kan brengen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 17:33 schreef de.fan het volgende:
Tja het voetbal is niet om over te schrijven laat staan om er naar te kijken!
Been kan niet aantonen dat hij spelers beter maakt!
En ik denk dat Been en Beenh. nog niet tevreden zijn met de selectie, ik ben van mening dat er spelers bij Feyenoord rondlopen die het niveau niet aankunnen.
Dat zullen deze heren ook wel weten maar er is helaas geen mogelijkheid om te investeren en daarom blijven deze spelers bij Feyenoord. Maar als de 'goeie' tijd aanbreekt dan zullen deze spelers als eerste moeten vertrekken denk ik. En tot die tijd zullen ze mij ook niet meer zien in de kuip. Ik kan de armoede gewoon niet meer aanzien en ik heb alle respect voor iedereen die deze moeite wel op kan brengen.
doei! de groeten aan je mede "fans"!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 mei 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 17:33 schreef de.fan het volgende:
Tja het voetbal is niet om over te schrijven laat staan om er naar te kijken!
Been kan niet aantonen dat hij spelers beter maakt!
En ik denk dat Been en Beenh. nog niet tevreden zijn met de selectie, ik ben van mening dat er spelers bij Feyenoord rondlopen die het niveau niet aankunnen.
Dat zullen deze heren ook wel weten maar er is helaas geen mogelijkheid om te investeren en daarom blijven deze spelers bij Feyenoord. Maar als de 'goeie' tijd aanbreekt dan zullen deze spelers als eerste moeten vertrekken denk ik. En tot die tijd zullen ze mij ook niet meer zien in de kuip. Ik kan de armoede gewoon niet meer aanzien en ik heb alle respect voor iedereen die deze moeite wel op kan brengen.
en blijf dan ook maar weg als het goed gaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 mei 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 17:33 schreef de.fan het volgende:
ik heb alle respect voor iedereen die deze moeite wel op kan brengen.
Ik heb moeite met het lezen van jou reactie`s GLORYHUNTER..
You only singing when youre winning...

PS nog een tip..
Kan je hier dan ook niet gewoon wegblijven????
MMM
 MMM - dinsdag 11 mei 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Thuis teveel punten laten liggen, dat kan je Mario en de ploeg wel verwijten..

Verder een goed seizoen gehad, had ik niet verwacht toen we begonnen..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 11 mei 2010 - 19:08   quote  deeplink  
Tevreden maar wel een smet met die dubbele bekerfinale!!! Bedankt Gudde!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 mei 2010 - 19:23   quote  deeplink  
dat lag niet aan Gudde.

Ik zoe sowieso op dit moment niet met m willen ruilen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Conclusie na einde van seizoen van Feyenoord









0.0089170