BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beasley

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
willian
 willian - dinsdag 11 mei 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Beasley kondigt vertrek bij Rangers aan op Twitter
DaMarcus Beasley is bezig aan zijn laatste weken in dienst van Glasgow Rangers. De voormalig PSV'er bevestigt dinsdag dat hij na dit seizoen vertrekt bij de Schotse kampioen.

Beasley is in het bezit van een aflopend contract en gaat niet met de club om de tafel om een nieuwe verbintenis te bespreken. De Amerikaans international liet eerder nog weten dat hij bereid was een deel van zijn salaris in te leveren. Maar dinsdag kondigde hij zijn vertrek bij de Schotse club toch aan.

"Ja, ik vertrek", schreef Beasley op zijn twitterpagina. "Ik zal mijn tijd bij Rangers nooit vergeten. Ik zal de liefde voor Glasgow en natuurlijk Rangers altijd koesteren. Bedankt voor alle berichten van de beste fans ter wereld. Het is tijd om een aan een nieuw hoofdstuk te beginnen." Beasley speelde drie seizoenen bij Glasgow Rangers.

ik vind het persoonlijk een goeie speler in zijn psv tijd. zijn salaris zal niet hoog liggen? en aangezien makaay stopt, kan je wijnaldum tomasson cisse in de basis en beasley altijd als super sub gebruiken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2010 door willian --
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 14:45   quote  deeplink  
niet doen, ervaringen met oud spelers van de concurrentie zijn niet echt om over te juichen en het blokkeert doorstroming van jeugdspelers
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 mei 2010 - 14:46   quote  deeplink  
nee.
N
E
E
nee.
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:
nee.
N
E
E
nee.
dus!
Helmond X X X
 Helmond X X X - dinsdag 11 mei 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Neen, dit is geen Feijenoord-speler, in de jeugd lopen er betere rond, hij kon mij niet echt overtuigen in zijn PSV-tijd.
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 11 mei 2010 - 15:30   quote  deeplink  
Nope,staat trouwens uberhaupt niet in mijn netvlies gebrand in zijn tijd bij Pisvee!!(ook weer buiten EU)
nee dan zit ik toch eerder te denken aan zo'n Maceo Rigters,beetje in de anonimiteit gevallen bij Blackburn,bijna 26,binnen E.U en nederlandstalig
Wel verkeerde geboorteplaats maargoed dat is het enige verder niet in de jeugd bij 020 en zn verleden bij Bavel west is voor mij ook niet zo'n punt!!denk dat je daar niet veel aan kan verliezen
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 11 mei 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 14:45 schreef sevillana het volgende:
niet doen, ervaringen met oud spelers van de concurrentie zijn niet echt om over te juichen en het blokkeert doorstroming van jeugdspelers
Precies eens!!
R()b
 R()b - dinsdag 11 mei 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Nee , zie liever Erasmus en Castaignos of ze er nu klaar voor zijn of niet.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 mei 2010 - 18:06   quote  deeplink  
wat R()b zegt!
Red
 Red - dinsdag 11 mei 2010 - 18:53   quote  deeplink  
Wat R()b en Hotjumper zeggen :P
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 11 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Geef de jeugd maar de kans. Daar zit de toekomst en het eventuele geld!!!! Moeten alleen een hoop mensen hier ook dat eens inzien. Dat betekent dus dat je niet elke jeugdspeler direct moet afzeiken!!!!!! met ons tegenwoordige publiek heb ik wel een hard hoofd in het feit dat er echt jongens gaan doorbreken!! Worden allemaal alweer afgebroken voor ze gewend zijn aan de entourage en Het Legioen van tegenwoordig!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
R()b
 R()b - dinsdag 11 mei 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 18:53 schreef Red het volgende:
Wat R()b en Hotjumper zeggen :P
Wat wij zeiden!
sevillana
 sevillana - dinsdag 11 mei 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 21:20 schreef R()b het volgende:

[..]

Wat wij zeiden!
eens
gfvp1
 gfvp1 - dinsdag 11 mei 2010 - 21:29   quote  deeplink  
absoluut niet doen!!(kijk maar Landzaat; geen toegevoegde waarde)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beasley









0.0057430