|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha bij mijn Antiliaanse vriend Daveney.. Hij schijnt de enigste negert te zijn in de omtrek hahaha Ook ken ik een Alex uit Opperdoes,een gabber die zo wit ziet van de drugs dat tie licht geeft hahaha moet gezellig zijn daarzo :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik in 1F bij mimi Wegman ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja zo groot als die mimi uit allo allo |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik werd na een jaar van school gekickt daarna in alkmaar op school gezeten! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik na 3jaar.. Toen MAVO op Hippo ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja, het rellen zat al vroeg in me! Overigens ben ik nu een stuk rustiger met een dochter van bijna 5 en nog 6 weken te gaan en dan verwachten wij onze 2de!
aankomende zondag ben ik in hyppo op verjaardag bij mijn broer! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
oh god, heel noord-holland afgezet met containers, M.E. langs de A7.Alle andere verjaardagen afgelast.
wordt de verjaardag niet in 2'en gevierd, één keer met jouw familie en één keer met de schoonfamilie van je broer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zondag ben ik ook in Hippo, aangezien ik er woon ;-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zal je ook wel op die verjaardag zitten, aangezien het je buurman wel zal zijn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm, die kans is aaanwezig en anders is t waarschijnlijk familie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:40 schreef hotjumper het volgende:oh god, heel noord-holland afgezet met containers, M.E. langs de A7.Alle andere verjaardagen afgelast. wordt de verjaardag niet in 2'en gevierd, één keer met jouw familie en één keer met de schoonfamilie van je broer. hahahaha, nee ik houd me in, vroeger werd er nog wel eens gekonkt met verjaardagen als er te veel drank in het spel was!
nu word ik milder. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:59 schreef hotjumper het volgende:zal je ook wel op die verjaardag zitten, aangezien het je buurman wel zal zijn... stylzz die kent mij wel, al zegt hij van niet. als ik de naam van mijn broer's zijn schoonfamilie noem kent hij mij zeker! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
je begint een watje te worden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hij is een vriend van de.fan Vriend van de.faaaaaaaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 - 13:05 schreef Milo het volgende:[..] stylzz die kent mij wel, al zegt hij van niet. als ik de naam van mijn broer's zijn schoonfamilie noem kent hij mij zeker! ehhhh |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: denk erom ik ben geen jood! en de fan die neuk ik in zijn .... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jullie zijn toch geen broers van elkaar he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, als mn pa een beetje was zoals ik dan kan alles haha. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: 32 jaar, trainde in een sportschool in w'werf had wekelijks ruzie in de marianne bar! gaat er een lichtje branden of ben je al zo vertyft! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz