|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Persoonlijk vin ik Cruz een geniale voetballer die in Italie nauwlijks nog speelt. Ik zeg terug halen wat jullie? |
|
|
|
|
vakkie t
|
|
|
uitstekende keuze meteen halen die cruzcontrol |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Die komt niet, die heeft vorrig jaar al gezegd dat die dat niet wilde. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Los daarvan word in oktober 36,had moeten komen voordat hij de laatste keer bij Inter verlengde(speelde toen al nog minder dan z'n eerste periode bij Inter)!!en vorig jaar zelfs voor Lazio gekozen,terwijl Feyenoord meerdere malen een balletje opgooide!! Vind dat Liefde wel van 2 kanten moet komen,ben hem nog steeds dankbaar voor de titel in 99,prachtige europese wedstrijden maar een bijna 36 jarige speler van buiten de E.U die eigenlijk vergelijkbaar met Makaay speelt......... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: daar hebben we leon toch voor? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dan beter Geert den Ouden ff bellen, is aanzienlijk goedkoper |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Ja hij is oud maar het is geen type hofland of landzaat. cruz is een veeeeeeeeeel betere en intelligentere voetballer. Hij zou nog wel meekunnen in de eredivisie dat weet ik zeker.
Alleen heeft ie inderdaad zelf gezegt niet te willen, omdat ie zn goeie naam bij feyenoord wil behouden en niet dezelfde weg wil bewandelen als bovengenoemden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Eens,ik zij bovenaan al dat hij nix toevoegt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
halen joh, kan die samen met leo en hun rollators naar de coolsingel hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2010 door craven -- |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
laat leo dan maar de 'nieuwe cruz' halen van dat geld, een jaartje of 12 jonger! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 16:47 schreef vak VV het volgende:laat leo dan maar de 'nieuwe cruz' halen van dat geld, een jaartje of 12 jonger! Ricky van Wolfswinkel, iets duurder |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Die onbesuisde? Gegarandeerd wat domme kaarten extra volgend jaar... Ben je soms je soms bang dat we de fairplay gaan winnen of zo? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat klinkt al beter!! |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 14:49 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Persoonlijk vin ik Cruz een geniale voetballer die in Italie nauwlijks nog speelt. Ik zeg terug halen wat jullie? nioet doen te oud |
|
|
|
|
N'WIJK-FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 16:33 schreef BRAYY het volgende:Ja hij is oud maar het is geen type hofland of landzaat. cruz is een veeeeeeeeeel betere en intelligentere voetballer. Hij zou nog wel meekunnen in de eredivisie dat weet ik zeker. . Ja dat dachten we van Makaay ook..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Luc hebben we al.
Julio nee dank u!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pfff, die man is al 36.. Laten we dit nou gewoon niet doen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
maar toch een held:
EN DAAROM BEN JE FEYENOORDER!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat Cruz een held is, is duidelijk! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kom op zeg!!! Anders bellen we Kindvall even!!! Gekken!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
irsana
|
|
|
Dan kan je beter om je heen kijken, zelf hebben we betere spitsen zoals bv Castagios, Cissee, en bij Excelsior Pedro, Fernandez, en Erasmus, niet alleen beter maar ook veel goedkoper. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij is wel een held uit verleden!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 19:02 schreef irsana het volgende:Dan kan je beter om je heen kijken, zelf hebben we betere spitsen zoals bv Castagios, Cissee, en bij Excelsior Pedro, Fernandez, en Erasmus, niet alleen beter maar ook veel goedkoper. whahaha daar noem je idd allemaal gearriveerde spitsen van het niveau fernando torres. laat me niet lachen man. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Of mij, als ik een beetje goed word bediend knal ik er minstens 25 in (doelpunten in de Europa League niet meegeteld) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 20:22 schreef MMM het volgende:[..] Of mij, als ik een beetje goed word bediend knal ik er minstens 25 in (doelpunten in de Europa League niet meegeteld) Ja daar dachten wij ook al aan !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij mag bij mij wel ff langs komen.. De tuin ziet er niet uit! |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
ik zeg ricky van wolfswinkel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Word tijd dat Leo me belt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Je maakt me verlegen met dit soort teksten, maar ik waardeer het wel!
LEON///HELD. |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
Tsja ik denk dat je, als je de mogelijkheid hebt, de Leeuw gratis moet oppikken en Castaignos je beoogde eerste spits is. Aan die ouwe lullen moet je gewoon niet meer beginnen. De enige die de laatste jaren echt voldeden waren Lodewijks Gio en Makaay |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Nico Jansen misschien terug halen, die ramde de bal desnoods met de keeper samen in de touwen. Hij heeft ( of had? ) een horeca gelegenheid ergens in de buurt van Brussel, moet uit te vinden zijn. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 14:49 schreef Feyenoord1111111 het volgende:Persoonlijk vin ik Cruz een geniale voetballer die in Italie nauwlijks nog speelt. Ik zeg terug halen wat jullie? Was als 1 van de weinige een groot fan van hem,als het zou kunnen terughalen maar dat is een utopie..!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 21:30 schreef De Spot het volgende:[..] Was als 1 van de weinige een groot fan van hem,als het zou kunnen terughalen maar dat is een utopie..!! een utopie, idd |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 20:53 schreef MMM het volgende:[..] Je maakt me verlegen met dit soort teksten, maar ik waardeer het wel! LEON///HELD. Jezus, wat gay zeg! kussie, kussie! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik zeg GEEN GELD!!!!!!!! |
|
|
|