|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ronnie Vlaar stapt in het huwelijksbootje (Feyenoord.blog.nl)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja, ach ken die eindelijk echt vreemd gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja en levert t zn moppie ook wat op. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
o god weer een man verloren aan de eeuwige tentakels van de liefde :P
Nee hoor ik wens hem alle succes en al het geluk van de wereld ! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mister Feyenoord! Go Ronnie! Go! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Trouwen zal je berouwen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: valt me eigenlijk wel mee |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: zit je vrouw mee te kijken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee hoor, dan had ik wel gezegd dat het een trut was, je moet ze natuurlijk niet te veel complimentjes geven. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Complimentjes? Als ik naar mijn bankrekening kijk, kan ze complimentjes de komende jaren wel vergeten! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als de euro straks onderuit gaat ben je blij dat ze het voor die tijd heeft opgemaakt |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wilders aan de macht en weg met die Euro!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: die man wil geen eens democratie in zijn eigen partij.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Is ie voor 020 dan.....?!
of omdat ie tegen de islamisering van nl is ?? :)
Maar in ieder geval,Ron van harte dat ej er maar nog beter van gaat voetballen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat wordt weer ring kussen in de Kuip :p |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 18:57 schreef Wolfmen het volgende:[..] Is ie voor 020 dan.....?! of omdat ie tegen de islamisering van nl is ?? :) Maar in ieder geval,Ron van harte dat ej er maar nog beter van gaat voetballen Nee, die moslims moeten geoon integreren en normaal doen als gast in NL. Maar nog erger hij is voor PSV (bron Geert W zelf interview in Limburgs Dagblad) |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
nu is het wachten tot de minnaressen opstaan |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 19:01 schreef gfvp1 het volgende:[..] Nee, die moslims moeten geoon integreren en normaal doen als gast in NL. Maar nog erger hij is voor PSV (bron Geert W zelf interview in Limburgs Dagblad) erger dan 020?
ONEENS! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij wordt door amerikaanse joden betaald. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
van harte!! maar een beetje matig dat je me niet effe gebeld hebt ron |
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
Ron is nu een heilige twee-eenheid! Niets kan hem meer stoppen! Feli feli feli!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door NRAforEVER -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat is juist de pest. dat had ron ook moeten doen. maar nee hoor. voel me beetje opzij gezet. maar dat snappen jullie wel natuurlijk. ik hou me gewoon vast aan me mede forum leden die het ook later als het feest zelf hebben gehoord. thanks forumvrienden!! het gaat al weer wat beter nu |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja ik weet het niet, maar ik heb regelmatig horen vallen dat men opgelucht was dat die "Theo-fiel" er niet was. Meneer Meijer heeft speciaal gevraagd of de deuren op slot mochten voor het geval "de Lucius-laaf" toch op zou opduiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 13:13 schreef obiku010 het volgende:[..] dat is juist de pest. dat had ron ook moeten doen. maar nee hoor. voel me beetje opzij gezet. maar dat snappen jullie wel natuurlijk. ik hou me gewoon vast aan me mede forum leden die het ook later als het feest zelf hebben gehoord. thanks forumvrienden!! het gaat al weer wat beter nu ach.. neem een liga! |
|
|
|
|
bs
|
|
|
problemen aan je knie is vanaf nu je minste zorg ron gefeliciteerd |
|
|
|