BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst zet na WK punt achter loopbaan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 12 mei 2010 - 09:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Bronckhorst zet na WK punt achter loopbaan (FR12.nl)

Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 12:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Vreemd als je in de derde minuut al je kansen ziet vergaan!!
Ik heb het grote gedeelte waar ik weleens contact mee heb of goed ken bijna allemaal gezien!!! Was overigens ook een echte avondwedstrijd en daar is de sfeer 9 van de 10 keer veel beter.
vreemd als je in de derde minuut al je kansen ziet vergaan!!

precies dat bedoel ik

Vind alleen dat je waarschijnlijk een hoop mensen tekort doet door te stellen dat als je niet bij die bekerfinale was je blijkbaar geen echte bent,(hebben we elke week 10 tot 15.000 nepperds in de competitie erbij gehad)ik persoonlijk vond het tam en dat je geen anti 020 liedjes gezongen heb is leuk en blijkbaar worden mensen daar ook trots van maar ik heb meer gevoel bij wedstrijden als de halve finale tegen twente en de vorige edities van Feyenoord-020 die allen overigens overdag waren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Dan doe ik ze maar tekort!!!!! Ik steun mijn club ten alle tijde!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 13:58   quote  deeplink  
daarom wordt er ook geklaagd over die fakkels, voor je het weet een gaatje in je stone island jas....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Moeten ze niet proberen een modeshow te lopen in de Kuip!! naar de Kuip kom je voor feyenoord en niet om er mooi uit te zien! ik heb in de Kuip altijd oude kleding aan! Dat is dan waarschijnlijk weer mijn drang naar sfeer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 mei 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 14:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Moeten ze niet proberen een modeshow te lopen in de Kuip!! naar de Kuip kom je voor feyenoord en niet om er mooi uit te zien! ik heb in de Kuip altijd oude kleding aan! Dat is dan waarschijnlijk weer mijn drang naar sfeer!
HCS shirt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 14:43   quote  deeplink  
voor relikwieen heb ik begrip maar die moet je ook niet aan trekken!! Inlijsten wel!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Feyenoord till i die --
bram
 bram - woensdag 12 mei 2010 - 14:51   quote  deeplink  
gewoon de oude vertrouwde manchesterbroek,geruit flanel overhemd,bretels en klompen,zie daar de kleding van mijn vader als we naar feyenoord gingen en,oh ja rooie zakdoek.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Whahhahahahaha!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - woensdag 12 mei 2010 - 15:03   quote  deeplink  
Feyenoord neemt afscheid van 'Gio' tegen Real Mallorca

http://www.nu.nl/sport/2246036/feyenoord-neemt-afscheid-van-gio-real-mallorca.html
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:05   quote  deeplink  
Beetje jammer!! Verdient een echt afscheid!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 15:08   quote  deeplink  
eens, jammer, veel mensen op vakantie, had nog wel wat verwacht van barca ofzo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door hotjumper --
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
WTF!!!!

Hij heeft met Barca de Champions League gewonnen?!?! Hij is hartstikke goed met Barca. Messi heeft hem bijv in z'n favoriete 11tal opgesteld op fifa.com .
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 15:10   quote  deeplink  
Dit kan niet. De enige spelers sinds 40 jaar die uit de eigen jeugd de internationale top heeft gehaald. En hij krijgt een afscheidswedstrijd tegen Real Mallorca???????
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 15:12   quote  deeplink  
blijft lastig voor Feyenoord om daar in stijl mee om te gaan...
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 15:13   quote  deeplink  
tja.
jij hebt ook een deja vu?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 15:15   quote  deeplink  
dr zal toch nog wel een weekje centre parc's in zitten
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:13 schreef de flh het volgende:
tja.
jij hebt ook een deja vu?
nou jah ik noem ff het ontbreken van "onze" Willem op het eeuwfeest....
Willem mocht niet komen want Willem vond dat zo'n feest gratis voor iedereen moest zijn
Niemand vertelde hem hoe of wat en hij werd gewoon weggekeken in het maasgebouw
Maar in plaats daarvan moesten we blij zijn met die verstrooide dwaas uit 020 die dan onze Europa-en Uefacup helden een speldje op ging doen...

Of een Gerard Meijer die na 50 jaar trouwe dienst een reischeque van godbeter 1000 euro
kreeg!!!1000 euro???!!!in deze tijd met minium salari van 1,5 a 2 ton in de voetballerij voor 17/18 jarige jongens! met zo'n staat van dienst als Meijer !onbegrijpelijk

dat soort dingen vind ik wel jammer jah omdat ze maar eenmalig zijn en dan moet dat gewoon goed zijn
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 12 mei 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Auassar onze nieuwe linksback is. Deze jongen speelt bij vvv op het middenveld. Hij is GEEN linksback. Zet volgend jaar de cler linksback of haal een vervanger.

In ieder geval:

Gio, bedankt voor alle mooie jaren en hopelijk komen er nog nieuwe mooie jaren bij als trainer!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:27 schreef feyenoord!!! het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zegt dat Auassar onze nieuwe linksback is. Deze jongen speelt bij vvv op het middenveld. Hij is GEEN linksback. Zet volgend jaar de cler linksback of haal een vervanger.

In ieder geval:

Gio, bedankt voor alle mooie jaren en hopelijk komen er nog nieuwe mooie jaren bij als trainer!!
Er is van verschillende kanten aangegeven dat hij oorspronkelijk een back is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:22 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

nou jah ik noem ff het ontbreken van "onze" Willem op het eeuwfeest....
Willem mocht niet komen want Willem vond dat zo'n feest gratis voor iedereen moest zijn
Niemand vertelde hem hoe of wat en hij werd gewoon weggekeken in het maasgebouw
Maar in plaats daarvan moesten we blij zijn met die verstrooide dwaas uit 020 die dan onze Europa-en Uefacup helden een speldje op ging doen...

Of een Gerard Meijer die na 50 jaar trouwe dienst een reischeque van godbeter 1000 euro
kreeg!!!1000 euro???!!!in deze tijd met minium salari van 1,5 a 2 ton in de voetballerij voor 17/18 jarige jongens! met zo'n staat van dienst als Meijer !onbegrijpelijk

dat soort dingen vind ik wel jammer jah omdat ze maar eenmalig zijn en dan moet dat gewoon goed zijn
Amen!!!
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:22 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

nou jah ik noem ff het ontbreken van "onze" Willem op het eeuwfeest....
Willem mocht niet komen want Willem vond dat zo'n feest gratis voor iedereen moest zijn
Niemand vertelde hem hoe of wat en hij werd gewoon weggekeken in het maasgebouw
Maar in plaats daarvan moesten we blij zijn met die verstrooide dwaas uit 020 die dan onze Europa-en Uefacup helden een speldje op ging doen...

Of een Gerard Meijer die na 50 jaar trouwe dienst een reischeque van godbeter 1000 euro
kreeg!!!1000 euro???!!!in deze tijd met minium salari van 1,5 a 2 ton in de voetballerij voor 17/18 jarige jongens! met zo'n staat van dienst als Meijer !onbegrijpelijk

dat soort dingen vind ik wel jammer jah omdat ze maar eenmalig zijn en dan moet dat gewoon goed zijn
Wat dacht je van het vliegtuigje dat eufa-cupwinnaar Paul Bosveldt moést inhuren, zodat ie toch nog de supporters kon bedanken?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:37   quote  deeplink  
Ook dat nog eens!!!! ik hoop dat Gio Wereldkampioen word deze zomer!!! Met als slagroom op de taart een geweldig afscheid in de Kuip. (niet tegen Mallorca) Overigens worden die beginwedstrijden van het seizoen ook steeds minder!!
Milo
 Milo - woensdag 12 mei 2010 - 15:38   quote  deeplink  
idd
R()b
 R()b - woensdag 12 mei 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:22 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

nou jah ik noem ff het ontbreken van "onze" Willem op het eeuwfeest....
Willem mocht niet komen want Willem vond dat zo'n feest gratis voor iedereen moest zijn
Correctie Willem wou ZELF NIET komen!!
Heeft nog breed uitgemeten in de kranten gestaan.

Afijn Jammer van Gio dat hij stopt.
Maar snap het enigzins wel , ff WK erachter aan en dan klaar.
Scheelt Feyenoord een beste slok op de salarispost.
Ik las ook dat Gio behouden bleef voor Feyenoord?? , dat is zeker een goede zaak!!
Zo krijgen we wel meer lucht hoor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Correctie Willem wou ZELF NIET komen!!
Heeft nog breed uitgemeten in de kranten gestaan.

Afijn Jammer van Gio dat hij stopt.
Maar snap het enigzins wel , ff WK erachter aan en dan klaar.
Scheelt Feyenoord een beste slok op de salarispost.
Ik las ook dat Gio behouden bleef voor Feyenoord?? , dat is zeker een goede zaak!!
Zo krijgen we wel meer lucht hoor.
Niets correctie!!! hij wou zelf inderdaad niet komen om dat een of andere jood genaamd JC als verlosser binnen mocht komen. dan zou ik ook niet willen komen als ik zo'n staat van dienst had. (speler en coach)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Van Willem klopt inderdaad. was ook precies de reden dat ik niet naar dat feest ging, was ook te triest voor woorden, vooral dat ze zo'n fillipijns pijpbar hoertje als wereld act aankondigde....
bram
 bram - woensdag 12 mei 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:
Van Willem klopt inderdaad. was ook precies de reden dat ik niet naar dat feest ging, was ook te triest voor woorden, vooral dat ze zo'n fillipijns pijpbar hoertje als wereld act aankondigde....
ik kan je zeggen dat ze het geweldig deed
Milo
 Milo - woensdag 12 mei 2010 - 15:54   quote  deeplink  
hahahahahaha is weer eens wat anders dan een poolse.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:44 schreef R()b het volgende:

[..]

Correctie Willem wou ZELF NIET komen!!
Heeft nog breed uitgemeten in de kranten gestaan.
In de kranten staat wel meer,....

ik kan je vertellen dat ik omdat het mij nogal dwars zat ik zelf naar en training van utrecht ben geweest waar die toen nog zelf trainer was en kort ff met hem het erover gehad heb en Willem voelde zich niet echt welkom....

Daarbij beetje vreemd als iemand die 1(of was het 2?) seizoen(-en) bij onze club heeft gespeeld oer Feyenoorder Willem van Hanegem met 8 seizoenen als speler en 2 seizoenen als trainer en daarin de Ec 1 winnen de Uefacup en Wereldbeker en diverse titels en bekers als speler en trainer een speldje van Dhr Druif zou krijgen toch???!!

Ze hadden "de kromme" erelid moeten maken die avond ipv het gevoel geven niet welkom te zijn,dat soort dingen baal ik verschrikkelijk van bij een volks en traditie club als Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Wolfmen --
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 16:13   quote  deeplink  
feyenoord is ook geen traditieclub.

bayern, real, liverpool, barca zijn traditieclubs. hoe krom die tradities ook zijn.

feyenoord is vooral een moeras met heel veel politieke spelletjes, ajakkes trouwens ook. daarom gaan er ook zo veel spelers kapot en breken er geen jeugdspelers door.
R()b
 R()b - woensdag 12 mei 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:46 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Niets correctie!!! hij wou zelf inderdaad niet komen om dat een of andere jood genaamd JC als verlosser binnen mocht komen.
Nou dan , dan wou hij zelf toch niet!

Niet willen of niet mogen komen zit een groot verschil in.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 16:13 schreef de flh het volgende:
feyenoord is ook geen traditieclub.

bayern, real, liverpool, barca zijn traditieclubs. hoe krom die tradities ook zijn.

feyenoord is vooral een moeras met heel veel politieke spelletjes, ajakkes trouwens ook. daarom gaan er ook zo veel spelers kapot en breken er geen jeugdspelers door.
Bayern zijn duitse joden
Barcelona spaanse friezen
Liverpool dieven en messentrekkers
Real patsers
sevillana
 sevillana - woensdag 12 mei 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 16:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bayern zijn duitse joden
Barcelona spaanse friezen
Liverpool dieven en messentrekkers
Real patsers
en Arsenal?
(overigens heb ik persoonlijk niet zo veel moeite met Friezen)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 17:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

stond arsenal ook in het lijstje? dat is toch dat clubje dat groot gemaakt is door Van Persie.

en friezen? zijn net catalanen moeten eens in 2010 gaan leven.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 12 mei 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Er is van verschillende kanten aangegeven dat hij oorspronkelijk een back is.
oh, dat wist ik niet, maar toch zou ik hem op het middenveld zetten en de cler linksback.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 16:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Nou dan , dan wou hij zelf toch niet!

Niet willen of niet mogen komen zit een groot verschil in.
Beetje makkelijk he.....

lees nog s mijn reactie op jouw over wat je in de krant gelezen hebt....
en vertel ook s of je het logisch vind...cruijf de ras 020-er die 1 of 2 jaar in rotterdam speelde zoals velen of boegbeeld Willem van Hanegem als ster van de avond dat je 100 jaar bestaat

Of vind jij blijkbaar maar dat Willem blij moet zijn dat ie mag komen van een aantal bestuursleden en financiers die koud bij de club zijn of na al die jaren nog steeds meer verstand van zaken dan voetbal hebben??!!,al flikkeren ze een bak stront over hem heen wees maar blij dat je mag komen Willem
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 mei 2010 - 17:42   quote  deeplink  
Gio bedankt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Quiroz --
MMM
 MMM - woensdag 12 mei 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Goede beslissing, het werd pijnlijk om te zien dat zo'n grote voetballer er werd uitgelopen door spelers als Zijler en Schaken..

Gio, je hebt altijd beloofd om terug te keren naar de mooiste club van Nederland en je deed het! Bedankt voor 7 jaren en het ga je goed!

Gio, held!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door MMM --
fr emiel
 fr emiel - woensdag 12 mei 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Ik kan maar 1 WOORD bedenken als we het over Giovanni van Bronckhorst hebben.
-RESPECT-
R()b
 R()b - woensdag 12 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 17:39 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Beetje makkelijk he.....

lees nog s mijn reactie op jouw over wat je in de krant gelezen hebt....
en vertel ook s of je het logisch vind...cruijf de ras 020-er die 1 of 2 jaar in rotterdam speelde zoals velen of boegbeeld Willem van Hanegem als ster van de avond dat je 100 jaar bestaat

Of vind jij blijkbaar maar dat Willem blij moet zijn dat ie mag komen van een aantal bestuursleden en financiers die koud bij de club zijn of na al die jaren nog steeds meer verstand van zaken dan voetbal hebben??!!,al flikkeren ze een bak stront over hem heen wees maar blij dat je mag komen Willem
Ik heb het gelezen , ik snap jou punt en voel het ook zoals jij het voelt.
Alleen onterecht om te zeggen dat Willem niet MOCHT komen.
Hij mocht wel degelijk komen maar bedankte , mede om Cruijff zijn aanwezigheid.
Dan laat je wel supporters in de kou staan enigzins , die misschien Willem wel op dat feest hadden willen zien.
Maar zoals je weet als Willem zijn reet tegen de krib gooit , draait hij hem er niet vanaf.
Leuk dat hij zijn principes heeft , maar wat heeft hij er nu mee bereikt toch ook niet veel.
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 18:57 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen , ik snap jou punt en voel het ook zoals jij het voelt.
Alleen onterecht om te zeggen dat Willem niet MOCHT komen.
Hij mocht wel degelijk komen maar bedankte , mede om Cruijff zijn aanwezigheid.
Dan laat je wel supporters in de kou staan enigzins , die misschien Willem wel op dat feest hadden willen zien.
Maar zoals je weet als Willem zijn reet tegen de krib gooit , draait hij hem er niet vanaf.
Leuk dat hij zijn principes heeft , maar wat heeft hij er nu mee bereikt toch ook niet veel.
Okey!!nou jah ik begrijp z'n principes wel,als hij daar ongelukkig of met tegenzin had gestaan was ik ook niet gelukkig van geworden laat staan Willem en ik blijf het onzinnig dat mnr Druif hem een speld zou moeten geven,en wij daar blij mee zouden moeten zijn!!onzinnig en misplaatst...dan maar niet net als de bekerfinale,had wat mij betreft ook niet gespeeld hoeven worden!!hier hier heb je hem!is mijn ogen echt precies hetzelfde!!
We mogen hem wel spelen hoor,niet klagen alleen wel in 2x :(.....
V/d Herik had de finale opgeblazen,naar mijn gevoel mist Feyenoord juist persoonlijkheden als de Kromme!!en als die zakenlui en bestuur hem hadden behandeld zoals het hoort bij een man met die status was hij egt wel gekomen,daar ging het over blunders binnen de club!!

Maar goed on-topic:Nogmaals Giovanni suc6,verstandige keuze!!
geweldige reclame voor de club,vond hem als aanvoerder minder geslaagd maar als kind van varkenoord en mischien wel de beste exponent van de jeugdopleiding een 10+.....
sevillana
 sevillana - woensdag 12 mei 2010 - 19:47   quote  deeplink  
Gio//HELD
De Spot
 De Spot - woensdag 12 mei 2010 - 20:00   quote  deeplink  
Gio jammer dat je stopt,begrijp het wel!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Gio bedankt voor het tonen van de juiste hart..
Helaas was het niet helemaal geworden wat je er van had verwacht.
Maar wij zullen jou nooit vergeten GIO///4///EVER
Milo
 Milo - woensdag 12 mei 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gio bedankt voor het tonen van de juiste hart..
Helaas was het niet helemaal geworden wat je er van had verwacht.
Maar wij zullen jou nooit vergeten GIO///4///EVER
mooi gesproken leon, snik, snik
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 mei 2010 - 20:43   quote  deeplink  
hahahaha
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 mei 2010 - 20:43   quote  deeplink  
op mn verjaardag dus mooi Gio uitzwaaien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 mei 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:
op mn verjaardag dus mooi Gio uitzwaaien
Mooi dan gaan we naar de Mar`s inn met z`n alle :)
Milo
 Milo - woensdag 12 mei 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 20:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi dan gaan we naar de Mar`s inn met z`n alle :)
is goed! je hebt de smaak te pakken gabber.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 mei 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 20:49 schreef Milo het volgende:

[..]

is goed! je hebt de smaak te pakken gabber.
Alles aangrijpen voor een feest ,misschien is dit wel het hoogte punt van het seizoen hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Bronckhorst zet na WK punt achter loopbaan









0.0088789