|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Bronckhorst zet na WK punt achter loopbaan (FR12.nl)
|
|
|
Milo
|
|
|
ja allemaal naar de klote! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dan zal er toch wel een kroeg dichterbij open zijn! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja dat is ook weer zo maar als we daar heen gaan komt Sevi ook...:) |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Gio bedankt voor de mooie jaren bij al de clubs waar je gevoetbald heb en het gaat je goed en veel succes met je trainerscarriere. En verder de opmerking van Feyenoord till i die, dat je de hooligans niet over een kam moet scheren: JUIST WEL, uitroeien die randdebielen. Schoon schip maken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik ben er dan ook bij!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
maak je eens bekend,dan kun je kennis maken met een oud-hooligan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bolle Jan of het Kruispunt!!! net over de nieuwste brug op Zuid! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
waar is die kroeg,kom ik ook |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bij de Beijerlandselaan!!! (Bolle Jan, Kruispunt) Mars-in is bij Keizerswaard!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
oke,weet ik te vinden,wanneer,hoe laat |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Zielig hoor , blijkt maar weer welk niveau je heb . Uitroeien moeten we de randdebielen die zich hooligans noemen. En bedreigen? Je kan naar de wilhelminapier in Rotterdam komen. Kunnen we misschien eens normaal discussieren, as beschaafde mensen die het beste met de club voor hebben. Feyenoord forever en hooligans never |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
*gaap*
word er een beetje moe van. |
|
|
|
|
willempje
|
|
|
quote: Jee wat een triest gedoe dit!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: ja dat bedoel ik !! Een triest geval, ik ga er ook niet op in. Tot dat niveau verlaag ik me niet. Ach ze weten nu waar ik woon, so what |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
bronckie bedankt Zou ook niet meer bij zo'n club willen voetballen waar weinig potentie inzit Het is angstaanjagend stil in Rotterdam Hoop dat aankomend seizoen voor de club een hoopgevend jaar wordt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 11:39 schreef de.fan het volgende:[..] ja dat bedoel ik !! Een triest geval, ik ga er ook niet op in. Tot dat niveau verlaag ik me niet. Ach ze weten nu waar ik woon, so what jij vroeg hem toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gio's topic ook al verneukt.. geen respect. |
|
|
|