|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Wat vinden jullie het mooiste doelpunt van Gio
Ik vind deze heel mooi:
Graag filmpje erbij zetten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door voetbal-angerfist -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 10:03 schreef voetbal-angerfist het volgende:Wat vinden jullie het mooiste doelpunt van Gio Ik vind deze heel mooi: [ filmpje ] hahahahaha je had het zelf al gezien. ereld goal inderdaad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
hier is iedereen het denk ik wel mee eens!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja.. heb m een keer in t bananelands elftal ook eens een fantastische goal zien maken... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 10:45 schreef Stylzz het volgende:Tsja.. heb m een keer in t bananelands elftal ook eens een fantastische goal zien maken... was dat toen niet die goal tegen argentinie |
|
|
|
|
bram
|
|
|
1-0 vriendschappelijk in die dixie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
yup ook zo'n goal van afstand |
|
|
|
|
bram
|
|
|
maar die was toch laag over de grond |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
filmpje uploaden lukt niet, laat maar dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door finsend -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zet de link maar neer! |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ken me ook nog een solo herinneren van zijn eerste tijd bij Feyenoord. Die eindigde toen in de kruising!! kan hem alleen niet terug vinden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 11:38 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik ken me ook nog een solo herinneren van zijn eerste tijd bij Feyenoord. Die eindigde toen in de kruising!! kan hem alleen niet terug vinden! moet je even dat filmpje kijken dat ik in de cruz topic geplaatst heb, volgens mij bedoel je tegen Juventus...
Mooie actie ook hoe hij Cruz vrij zet in die wedstrijd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Nee want hij schoot hem zelf in de kruising! Was in de competitie! Stond hij nog linkshalf! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 12:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:Nee want hij schoot hem zelf in de kruising! Was in de competitie! Stond hij nog linkshalf! oh die, ik had niet goed gelezen, ik dacht "schot op de kruising" mijn fout. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
is wel grappig wat hij zei, kheb zelf ook in de jeugd gevoetbald en tahamata was toen idd écht voor veel jongens een voorbeeld. van hanegem die bronkhorst helpt.
je ziet zo echt generaties feyenoorders in elkaar overlopen.
hopelijk gaat nu eindelijk eens meer feyenoord-jeugd de top halen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Moet nu toch eens gebeuren! Als ze dan kans krijgen is het nu wel!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat bedoel ik. Een betere kans dan nu krijgt de jeugd niet!!! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ja da's nog het meest trieste. dat we nu goeie jeugd in de basis hebben staan, die makkelijk mee kunnen in het niveau.. alleen maar omdat de club niet anders kan.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:42 schreef de flh het volgende:[..] ja da's nog het meest trieste. dat we nu goeie jeugd in de basis hebben staan, die makkelijk mee kunnen in het niveau.. alleen maar omdat de club niet anders kan.. ach dr lopen in het europese voetbal toch wel wat spelers rond die bij ons geen kans kregen maar toch aardig lopen te ballen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
haha, ja da's waar. kvind engelaar ook altijd wel een mooi voorbeeld. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat is wat hij bedoelt!!! Ze krijgen bij ons nooit een echte een kans. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De 1-0 tegen de neuzen. Prachtig gefilmd van uit X (Nee, niet door mij)
Kwaliteit is op het forum minder, klik even op het filmpje en verander van 360p naar 480p. Prachtige kwaliteit dan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|