BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RON VLAAR VS alder*eireld

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 mei 2010 - 13:26   quote  deeplink  
Ik weet dat dit vrij onbelangrijk is, maar we hebben één speler in t VI elftal van het jaar en dat is natuurlijk Ron Beton. Toevallig is die ****************bellug van een alder****** zijn tegenstander.............................
REVANCHE OP ALLES!

http://www.vi.nl/Interactief/Elftal-van-het-jaar-2.htm

Stem op Ron, Stem op Ron!!
cheerleader.jpg
FR-Han
 FR-Han - woensdag 12 mei 2010 - 14:19   quote  deeplink  
wat is dat hierboven nou een afgekeurde poepslet? daarmee wil vlaar niet gezien worden lijkt me. dit getuigt van weinig respect voor onze held
Quiroz
 Quiroz - woensdag 12 mei 2010 - 14:20   quote  deeplink  
dat is z'n vrouw... gisteren getrouwd
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 mei 2010 - 14:21   quote  deeplink  
Oh en dat uit West Friesland..
dennis
 dennis - woensdag 12 mei 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Ron Beton:D

ik heb gestemd op Boschker,Breukers,VLAAR,Douglas,Pieters,Willem Janssen,Brama,Afellay,Theo Janssen,Ruiz,Dost.

Met dit team word je Fluitend Kampioen denk ik :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door dennis --
de flh
 de flh - woensdag 12 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Dost, hehe.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 14:50 schreef dennis het volgende:
Ron Beton:D

ik heb gestemd op Boschker,Breukers,VLAAR,Douglas,Pieters,Willem Janssen,Brama,Afellay,Theo Janssen,Ruiz,Dost.

Met dit team word je Fluitend Kampioen denk ik :D
met alle respect! ales je suarez er niet bij hebstaan word het niets met het eventuele winnen. ja ik heb ook een bloedhekel aan die Cavianeuker maar zijn kwaliteiten kan je niet om heen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 12 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:00 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

met alle respect! ales je suarez er niet bij hebstaan word het niets met het eventuele winnen. ja ik heb ook een bloedhekel aan die Cavianeuker maar zijn kwaliteiten kan je niet om heen!
Nou vind Ruiz toch meer een killer hoor,mist vrij weinig in vergelijking met dat konijn,want die heeft stiekem ook heel veel gemist....als het enigzins neuzen-vrij kan graag ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 12 mei 2010 - 15:39   quote  deeplink  
dat snap ik maar Suarez is nu eenmaal de beste speler op de nederlandse velden!!! ik zie ook 1000000000000000000 liever een Feyenoorder maar het is een feit! moet ik wel zeggen dat Ruiz er bij 020 nu waarschijnlijk 50 in had hangen!
MrChriz
 MrChriz - woensdag 12 mei 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Ik heb ook gekozen voor een neuzen vrije opstelling...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door MrChriz --
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - woensdag 12 mei 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 14:50 schreef dennis het volgende:
Ron Beton:D

ik heb gestemd op Boschker,Breukers,VLAAR,Douglas,Pieters,Willem Janssen,Brama,Afellay,Theo Janssen,Ruiz,Dost.

Met dit team word je Fluitend Kampioen denk ik :D
ik ook
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 16:31 schreef MrChriz het volgende:
Ik heb ook gekozen voor een neuzen vrije opstelling...
check
Milo
 Milo - woensdag 12 mei 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dat snap ik maar Suarez is nu eenmaal de beste speler op de nederlandse velden!!! ik zie ook 1000000000000000000 liever een Feyenoorder maar het is een feit! moet ik wel zeggen dat Ruiz er bij 020 nu waarschijnlijk 50 in had hangen!
dit is vloeken in de kerk richard niet meer doen!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 mei 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 - 15:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
dat snap ik maar Suarez is nu eenmaal de beste speler op de nederlandse velden!!! ik zie ook 1000000000000000000 liever een Feyenoorder maar het is een feit! moet ik wel zeggen dat Ruiz er bij 020 nu waarschijnlijk 50 in had hangen!
wash_mouth_out_soap_small.jpg
Red
 Red - donderdag 13 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Even bij de buren inloggen en nogmaals stemmen...Betonne Ron!!
de flh
 de flh - vrijdag 14 mei 2010 - 15:36   quote  deeplink  
Kijk zo doen we dat..

Vlaar besluit goed seizoen met plaats in Elftal van het jaar

Geschreven op 2010-05-14 om 15:10 | Bekeken: 558 | Reacties: 5 | | Foto: OrangePictures.nl Ron Vlaar heeft een plekje in het 'Elftal van het jaar' weten te bemachtigen. Vlaar was samen met PSV-speler Otman Bakkal de enige speler in het elftal die niet in de top-2 eindigde. De overige spelers waren kwamen allemaal uit voor Ajax of FC Twente.

Vlaar had om zijn plaats in de verdediging concurrentie van Toby Alderweireld en Heraclied Maertens. Laatstgenoemde was geen bedreiging voor de twee verdedigers. Vlaar had echter meer moeite met Alderweireld, maar bleef ook hem voor. Vlaar kreeg 12.983 stemmen, dat waren er maar 705 meer als Alderweireld.

Ron Vlaar kan terug kijken op een uitstekend seizoen met Feyenoord, waarin hij één van de steunpilaren in het elftal van trainer Mario Been was. Zijn goede spel ging niet onopgemerkt voorbij. Werder Bremen toonde eerder al haar interesse. Bovendien maakt Vlaar deel uit van de 30-koppige voorselectie voor het WK deze zomer in Zuid-Afrika.

Het goede spel van Vlaar ging niet onopgemerkt voorbij aan de buitenlandse clubs. Werder Bremen en Bolton Wanderers toonden al interesse in de geboren Hensbroeker.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 15:48   quote  deeplink  
mooi.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 14 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
sorry, kon niet meer stemmen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RON VLAAR VS alder*eireld









0.0071098