|
|
FR-Han
|
|
|
onze helden staan te strappelen om er dit seizoen voor te gaan. sjaak transfervrij, en onze vissende held theo mag ook gaan in groningen. ik ben er voorstandert van deze mannen binnen te slepen. zoals theo het zelf zo mooi zou zeggen alsware het karpers. polak zou ik niet gelijk in de basis zetten. maar rustig laten beginnen als stadionspeaker. theo uiteraard voor de vrij. graag jullie mening... uiteraard sta ik open voor suggesties. meer helden die naar feyenoord terug moeten voor een euro? noem ze hier!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Theo terug zou ik nog kunnen snappen. Is een veelzijdige ervaren speler. Zet hem alleen a.u.b. niet meer in defensie! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Laat Theo maar lekker ballenjonge worden bij BV Veendam |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
feyenoord heeft belanstelling voor messi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:43 schreef obiku010 het volgende:onze helden staan te strappelen om er dit seizoen voor te gaan. sjaak transfervrij, en onze vissende held theo mag ook gaan in groningen. ik ben er voorstandert van deze mannen binnen te slepen. zoals theo het zelf zo mooi zou zeggen alsware het karpers. polak zou ik niet gelijk in de basis zetten. maar rustig laten beginnen als stadionspeaker. theo uiteraard voor de vrij. graag jullie mening... jij kan het gewoon niet hebben dat de spelers in het veld knapper zijn als jou... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik hoorde over een lucratieve deal waar we ook direct Cristiano ronaldo in betrokken word. Dan zouden Landzaat, Hofland, Biseswar en Cisse gebneuteralisserd worden tot Spanjaard voor het Spaanse elftal!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik hoorde over een lucratieve deal waar we ook direct Cristiano ronaldo in betrokken word. Dan zouden Landzaat, Hofland, Biseswar en Cisse gebneuteralisserd worden tot Spanjaard voor het Spaanse elftal!!! nou dat is toeval,hoorde hetzelfde op radio stomgelulica 7 |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik hoorde over een lucratieve deal waar we ook direct Cristiano ronaldo in betrokken word. Dan zouden Landzaat, Hofland, Biseswar en Cisse gebneuteralisserd worden tot Spanjaard voor het Spaanse elftal!!! vind ik een beetje te gek... ronaldo? alsof die meer waard is als denny.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:53 schreef obiku010 het volgende:[..] vind ik een beetje te gek... ronaldo? alsof zijn pinknagel meer waard is als denny.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: denny is gewoon een klasse beter dan die vetkuif van een glimmende aalworm van een ronaldo! ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
llllllll.. ll..ll...lllll....llll ...ll..... ll..ll...ll.. ...lll.ll ...ll..... llllll...lllll...lll.ll ...ll..... ll..ll...ll......lll.ll ...ll..... ll..ll...lllll.....lll
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 14:05 schreef obiku010 het volgende:llllllllll ll ll llllllll llll ll ll ll ll lll ll ll lllllll llllllll lll ll ll ll ll ll lll ll ll ll ll llllllll llll F |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 13:53 schreef obiku010 het volgende:[..] vind ik een beetje te gek... ronaldo? alsof die meer waard is als denny.... Nee Lamzaad is meer doodschoppen waard inderdaad!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Danny Langzaam/Lamzak/Lamzaad,nooit begrepen en zal ik ook nooit willen!!! ook al wil hij inleveren,gewoon lekker wegwezen lijkt me.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb jullie voor de finale al gewaarschuwt.... vanaf toen ie kwam ongeveer. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lamzaad het vriendje van hotjumper ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Eens!! hhahahahahahahahahahaaa!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
quote: ook voor ronaldo? en fabregas? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: NEE LEO ZIJN BELTEGOED IS OP |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En Sneijder, Ibrahimovic, v.d Vaart. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nu al? ik gaf hem gister nog 20 euro beltegoed. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik hoorde dat die rijke Arabieren van Man.City en Abramovitch de handen ineenslaan en al hun kapitaal inzetten om de 25 beste spelers van de wereld naar Rotterdam te krijgen en om de nieuwe kuip te realiseren met een capaciteit van 250.000 bezoekers... |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 16:28 schreef MrChriz het volgende:Ik hoorde dat die rijke Arabieren van Man.City en Abramovitch de handen ineenslaan en al hun kapitaal inzetten om de 25 beste spelers van de wereld naar Rotterdam te krijgen en om de nieuwe kuip te realiseren met een capaciteit van 250.000 bezoekers... Laten we hopen dat je slechte oren hebt |
|
|
|