|
|
dennis
|
|
|
Wie word de nieuwe aanvoerder voor volgend seizoen? Aangezien 1e aanvoerder Gio ermee stopt en 2e aanvoerder makaay ook. wie is daar het meest geschikt voor voor volgend seizoen..
Tomasson? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Vlaar gaat weg.
Fer of tomasson |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Fer niet. Die voetbalt nog veel te dom en geeft niet het voorbeeld met domme onnodige kaarten!!! Als Vlaar blijft Vlaar, en anders Tomasson...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door Koos-C -- |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
ja lastig inderdaad
tomasson zou kunnen. of vlaar als ie blijft,. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahahahahahahaa!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
1e keus: Vlaar 2e keus: Tomasson |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Vlaar is voor mij ook de grootste favoriet. Tomasson is nogal blessure gevoelig en dat kan je gewoon niet hebben als aanvoerder. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
tomasson 2de keus en vlaar for president1!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je hoofd lelijk gestoten zeker... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Milo zit aan de geestverruimende middelen dat wist je toch!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Landzaat moet zeker geen aanvoerder worden. Toch denk ik niet dat ze Landzaat laten vertrekken , simpelweg omdat er dan helemaal geen ervaring meer aanwezig is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben niet gek ik doe soms alleen zo!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
v dijk heeft ervaring, jdt heeft ervaring, vlaartje heeft ervaring voldoende. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: hij kan nooit zo geboren zijn,of ze hebben het verkeerde weg gedaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 15:44 schreef ovi het volgende:Landzaat moet zeker geen aanvoerder worden. Toch denk ik niet dat ze Landzaat laten vertrekken , simpelweg omdat er dan helemaal geen ervaring meer aanwezig is. dan maar geen ervaring! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
bruins, tuurlijk bruins!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
niet van toepassing
|
|
|
Als je Babovic aanvoerder maakt, dan laat hij gelijk een aanvoerdersband op zn arm tatoƫren zo trots zou hij zijn. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
gewoon iedere week een ander |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 14:48 schreef dennis het volgende:Wie word de nieuwe aanvoerder voor volgend seizoen? Aangezien 1e aanvoerder Gio ermee stopt en 2e aanvoerder makaay ook. wie is daar het meest geschikt voor voor volgend seizoen.. Tomasson? ik hoop nog steedop lucius. die is weer vrij. gauw binnen slepen zeg ik!!! |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 14:48 schreef dennis het volgende:Wie word de nieuwe aanvoerder voor volgend seizoen? Aangezien 1e aanvoerder Gio ermee stopt en 2e aanvoerder makaay ook. wie is daar het meest geschikt voor voor volgend seizoen.. Tomasson? vlaar |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 16:20 schreef obiku010 het volgende:[..] ik hoop nog steedop lucius. die is weer vrij. gauw binnen slepen zeg ik!!! dat snap ik, misschien kunnen ze een ouwde walvisvaarder vinden die ervaring heeft met het slepen van zware lasten. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Duidelijk dat dat Vlaar moet zijn als die aanblijft. Anders JDT zonder twijfel! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 16:33 schreef hotjumper het volgende:[..] dat snap ik, misschien kunnen ze een ouwde walvisvaarder vinden die ervaring heeft met het slepen van zware lasten. HAhahaha een wrakvisser ofzo. Kan die gelijk wat vuurwerk meenemen :D |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vlaar of Tomasson.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
|
|
|
Marco12345