|
|
petertje
|
|
|
Voor van Bronckhorst heb je deCler, voor Makaay heb je Castaignos en voor Landzaat heb je Babovic. Komen nog de nieuwe spelers bij plus de jeugd. Fernandez komt terug en je hebt nog enkele spelers van excelsior die mogen proeven.Misschien nog een de Leeuw en je heb toch een redelijk voltallige selectie. Ik heb er wel vertrouwen in. Leve Feyenoord 1. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
EY ik ook! maar ga geen seizoenskaart halen, misschien een halve ditjaar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Beetje enthousiast he?!?!?!
gewoon de dubbel..... |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
de leeuw nog halen en proberen wanderson feyenoord bespaard door het stoppen van makaay en bronckhorst minimaal 4 milj euro |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
Even een vraagje aan degene die dit jaar een seizoenkaart hebben besteld. Is er al geld van jullie rekening afgeschreven voor de seizoenkaart? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
er is al een hele berg van me rekening af geschreven. maar of me meissie dat deed of feyenoord.... ik krijg er nooit echt vat op |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
er is al een hele berg van me rekening af geschreven. maar of me meissie dat deed of feyenoord.... ik krijg er nooit echt vat op |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
duss... dubbele afschrijvingen vraagt om dubbele berichten.....lol |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 11:24 schreef gaazoo1 het volgende:Even een vraagje aan degene die dit jaar een seizoenkaart hebben besteld. Is er al geld van jullie rekening afgeschreven voor de seizoenkaart? eind van deze maand als het goed is. |
|
|
|