|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Hoe bedoel je?!dat daar nooit wat gebeurt...?!;)
TransfersSpecialsArchief
PARTNERS
Zware rellen ontsieren West Ham - MillwallHet League Cup-duel tussen West Ham United en Milwall is dinsdagavond serieus uit de hand gelopen. De wedstrijd werd ontsierd door supportersrellen. Een fan werd met steekwonden naar het ziekenhuis gevoerd. Tientallen onruststokers werden opgepakt. 26/08/2009 11:33 | 10 reacties | 1392x gelezen
De ongeregeldheden begonnen al voor de wedstrijd toen Milwall-fans een politiecordon probeerden te doorbreken om de confrontatie aan te gaan met supporters van de thuisclub. Flessen en stenen vlogen in het rond en op verschillende plaatsen werd brand gestischt.
Ook in het stadion gingen de rellen door. Een duizendkoppige politiemacht kon maar net de supportersclans uit elkaar houden, maar kon niet verijdelen dat de West Ham-fans het veld betraden. De scheidsrechter moest de wedstrijd even stilleggen.
De confrontaties tussen West Ham en Millwall staan al tientallen jaren bekend als uiterst risicovolle wedstrijden. Op het veld trok West Ham aan het langste eind, het werd 3-1. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wordt tijd dat die wet hier ook komt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
zijn we gelijk van het gezeik van de.fan af. zal is tijd worden |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
ik zeik wel ff mee.
Tuurlijk gebeurt daar wel wat, maar niet eens 10% in vergelijking met vroeger. |
|
|
|
|
Red
|
|
|
@Hotjumper: je video blijkt verwijderd :(
Melding: Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door The Football League Limited.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door Red -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en mjn bericht is aangepast door iets.... vaag weer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahahaha echt vreemd soms he??? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha das ook zo... (ik zou me god niet weten wat) maar ik probeer altijd schappelijke stellingen te nemen. meestal lukt dat ook, en zitten de forumklanten likkebaardend achter hun pctje of laptopje. met een steenharde piemelt. maar om mijn geweldige posts aan te passen gaat te ver... gewoon net effe een brug.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:[..] hahahahaha das ook zo... (ik zou me god niet weten wat) maar ik probeer altijd schappelijke stellingen te nemen. meestal lukt dat ook, en zitten de forumklanten likkebaardend achter hun pctje of laptopje. met een steenharde piemelt. maar om mijn geweldige posts aan te passen gaat te ver... gewoon net effe een brug.... misschien had een zekere moderator een spontane zaadlozing over zijn toetsenbord nav jouw post. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 21:03 schreef hotjumper het volgende:[..] misschien had een zekere moderator een spontane zaadlozing over zijn toetsenbord nav jouw post. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mensen in rolstoelen, schoften! benblij dat de fan het niet hoeft te zien:
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahahhaahahhaaa!!!! @ de.fan Wat wil je hier nou voor verweer tegen geven???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 mei 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 - 17:26 schreef hotjumper het volgende:mensen in rolstoelen, schoften! benblij dat de fan het niet hoeft te zien: [ filmpje ] Krijg hier een jaren 80 gevoel bij, maar dan met meer mensen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in Engeland lijkt het dit jaar verplicht... zal wel in de voetbalwet staan |
|
|
|