BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De leemte van adjudant Gio

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 13 mei 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Gewoon voor de lees..

Gio stopt ermee. Heeft hij aangekondigd. Na het WK. Het is gerust een unieke situatie te noemen dat de aanvoerder van Oranje voor een toernooi al aankondigt daarna te stoppen. Niet alleen als aanvoerder. Of alleen als international. Nee, als voetballer. Totaal.

Nu is het geen geheim dat Gio niet zijn beste seizoen heeft gespeeld. Soms had hij het al moeilijk tegen rechterflankaanvallers van matige Eredivisieteams. Soms ook deed hij ineens weer mooie dingen, maar het doeltreffend ingrijpen en fysieke weerbaarheid lijken, zo ziet ook de gewone liefhebber, aan erosie onderhevig bij de sympathieke linksback.

Maar Van Marwijk laat zijn soldaten niet zomaar vallen. En al helemaal trouwe adjudanten als Gio niet. Dat senioriteit alleen niet genoeg is, in de ogen van de bondscoach, bewijst zijn keuze om de gedreven goalgetter op leeftijd, Van Nistelrooy, thuis te laten.

Gio is zelf de laatste die zal eisen dat hij mee moet, of een basisplek verdient. Al een jaar geleden zei hij: ,,Als er iemand komt die het beter doet, moet de coach hem meenemen. Het team en het resultaat gaan voor alles. Bescheidenheid siert de mens.

Maar voorlopig wijst niets erop dat Van Marwijk eventueel wil afwijken van zijn lijn om Gio zowel een basisplek als de aanvoerdersband te gunnen in Zuid-Afrika. De concurrentie voor zijn positie, nu Emanuelson thuis blijft, is beperkt tot Anita en Braafheid, die beiden niet overtuigend aan de deur kloppen.

De bondscoach zal zijn afwegingen hebben. Het handhaven van Gio mag dan een risico in zich dragen tegen teams met sterke aanvallende backs, de Dani Alvessen van deze wereld, het berooft de keuzeheer van Oranje ook van een in potentie netelige kwestie. Want de leemte die trouwe adjudant Gio achter zou laten, kan ook een dilemma opleveren tijdens de continue druk en het vergrootglas van een groot toernooi.

Omdat Van Bommel de aanvoerdersband liever niet van zijn schoonvader aanneemt, zou de strijd om de nalatenschap van Gio, het aanvoerderschap, ineens zomaar tussen Sneijder en Van Persie kunnen gaan. Knappe bondscoach die dat, zonder schade, in goede banen kan leiden. Van der Vaart is de fluwelen oplossing. Mits hij speelt.

Het ziet er, hoe je het ook bekijkt, naar uit dat Gio zijn basisplaats in Oranje de komende acht weken niet zomaar kwijt raakt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 mei 2010 - 18:53   quote  deeplink  
T gaat over oranje... verkeerd forum.
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 13 mei 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
T gaat over oranje... verkeerd forum.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 mei 2010 - 18:56   quote  deeplink  
oranje is pro neus. ben echt tegen oranje. ik verklaar je tot randdebiel en verekkte mongol als je dat kijkt. alleen heel zielige stakkers kijken dat
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 13 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 18:56 schreef obiku010 het volgende:
oranje is pro neus. ben echt tegen oranje. ik verklaar je tot randdebiel en verekkte mongol als je dat kijkt. alleen heel zielige stakkers kijken dat
neem aan dat jij dus ook niet met een bos wortelen op je hoofd rond loopt komende zomer? :)
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 mei 2010 - 19:00   quote  deeplink  
nope. ik haat voetbal als het niet over feyenoord gaat. oranje is zo 1988. hou daar helemaal niet van. en maar kwijlen... snijder is een verrekte randmongol. en zure bommen voor hun allemaal. nee oranje.... knjb... aan de smack kennne ze
Wolfmen
 Wolfmen - donderdag 13 mei 2010 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 19:00 schreef obiku010 het volgende:
nope. ik haat voetbal als het niet over feyenoord gaat. oranje is zo 1988. hou daar helemaal niet van. en maar kwijlen... snijder is een verrekte randmongol. en zure bommen voor hun allemaal. nee oranje.... knjb... aan de smack kennne ze
nou kan voetbal wel waarderen als het niet om Feyenoord gaat(een engels wedstrijdje,uefa cup,ek/wk,etc etc)maar om met een beschilderde muil en een bos wortelen op mn kop naar het stadion te gaan of al na 1 minuut als klapvee alles of niets te gaan zingen bij 0-0 tegen Ijsland ofzo.....tja!

en dat is dan nog los van de jarenlange duidelijk link tussen 020 en oranje......
FR-Han
 FR-Han - donderdag 13 mei 2010 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 19:05 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

nou kan voetbal wel waarderen als het niet om Feyenoord gaat(een engels wedstrijdje,uefa cup,ek/wk,etc etc)maar om met een beschilderde muil en een bos wortelen op mn kop naar het stadion te gaan of al na 1 minuut als klapvee alles of niets te gaan zingen bij 0-0 tegen Ijsland ofzo.....tja!

en dat is dan nog los van de jarenlange duidelijk link tussen 020 en oranje......
eens... heb vaak gewoon peenhaar. maar niet echt wortelen op mijn kop. vind de oranje trommels wel top. maar verdert niet
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 mei 2010 - 20:56   quote  deeplink  
ach elke aanleiding om flink te zuipen is er één, gaan met de gasten, waarmee ik naar de kuip ga, waarschijnlijk nederland japan kijken bbq'tje erbij en een biertje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 mei 2010 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 20:56 schreef hotjumper het volgende:
ach elke aanleiding om flink te zuipen is er één, gaan met de gasten, waarmee ik naar de kuip ga, waarschijnlijk nederland japan kijken bbq'tje erbij en een biertje.
Huh??Ben jij het echt???
hahahaha ik ben het trouwens met jou eens.
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Heerlijk gewoon ff lekker zuipen! genieten van het mooie weer, van mijn lekkere buurvrouw, bbq'tje, let the games begin!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Oranje boeit me ook niet, gezelligheid wel, dus als ze t met zn allen gaan kijken, kijk ik mee. ik ben altijd wel de enige die blijft zitten als dr gescoord word.
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 09:57   quote  deeplink  
ik erger me groen en geel aan die gekte die er schijnbaar bij hoort,dom volk
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:00   quote  deeplink  
Carnavals publiek...
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:03   quote  deeplink  
lekker kortzichtig jongens! denk ff aan de pegels die je eventueel kan pakken bij verkoop,van vlaar als hij meegaat!
Stylzz, jij hebt vroeger ook carnaval geviert in de oude beurs!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:07   quote  deeplink  
Nee Milo, ik kan met de hand op mijn hart zeggen dat ik dat nooit gedaan heb!

Klopt wel dat het t podium is om spelers in de etalage te zetten, maar tsja, das dan ook alles.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door Stylzz --
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 10:14   quote  deeplink  
of je krijgt spelers terug met een zware blessure,zie v.persie,ik zeg stoppen met die ongein
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:14 schreef bram het volgende:
of je krijgt spelers terug met een zware blessure,zie v.persie,ik zeg stoppen met die ongein
meteen weer negatief! je lijkt de fan wel, hahahahaha
de flh
 de flh - vrijdag 14 mei 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Vind het wel mooi als feyenoorders belangrijk zijn voor NL's 11tal. Moet gelijk denken aan die voorzet van Bosvelt tijdens NL-Joego.

Maar goed, dit stuk was nog even om te laten zien hoe goed Gio eigenlijk is. Als je op je 35e zo belangrijk kan zijn voor een vd beste landen ter wereld, doe je het niet slecht..
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 14 mei 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:57 schreef bram het volgende:
ik erger me groen en geel aan die gekte die er schijnbaar bij hoort,dom volk
das een haagse gekte... en om nu heel den haag over een kam te scheren vind ik niet kunnen. de echte gekken zitten op het binnehof
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:54 schreef Milo het volgende:

[..]

meteen weer negatief! je lijkt de fan wel, hahahahaha
wil je mij daar nooit mee vergelijken,pas op hoor ik weet waar je huis woont
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 12:18   quote  deeplink  
luigi bruins is de gedroomde opvolger van gio,heeft alles,charisma,geweldig inzicht,eigenlijk teveel om op te noemen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 mei 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:18 schreef bram het volgende:
luigi bruins is de gedroomde opvolger van gio,heeft alles,charisma,geweldig inzicht,eigenlijk teveel om op te noemen.
tsja die zal volgend jaar ook wel bij Chelsea ofzo voetballen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

tsja die zal volgend jaar ook wel bij Chelsea ofzo voetballen
nee man.. Bolton, dat is DE topclub van t moment.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 mei 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee man.. Bolton, dat is DE topclub van t moment.
ok
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 14 mei 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 - 20:56 schreef hotjumper het volgende:
ach elke aanleiding om flink te zuipen is er één, gaan met de gasten, waarmee ik naar de kuip ga, waarschijnlijk nederland japan kijken bbq'tje erbij en een biertje.
wie is dit?? dit kan hotjumper niet zijn
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 mei 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 19:39 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

wie is dit?? dit kan hotjumper niet zijn
ik ben wel voor japan he
de.fan
 de.fan - vrijdag 14 mei 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 12:18 schreef bram het volgende:
luigi bruins is de gedroomde opvolger van gio,heeft alles,charisma,geweldig inzicht,eigenlijk teveel om op te noemen.
hahahaha wat een lachertje. Volgens mij kijk jij met een roze bril naar Bruins! Ben je verliefd of zo?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 mei 2010 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 23:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik ben wel voor japan he
oh oké. begrijpelijk, speelt ono dan nog?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 mei 2010 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 - 15:22 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

oh oké. begrijpelijk, speelt ono dan nog?
weet ik veel? kan mij dat japan nou schelen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 mei 2010 - 16:06   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 mei 2010 - 18:09   quote  deeplink  
banzaiiiiiiiii

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De leemte van adjudant Gio









0.0064041