|
|
Roy15
|
|
|
Opstelling:
v.Dijk Landzaat - Bahia - Hofland - De Cler Schet - v.Haaren - De Guzman - Bruins Makaay - Tomasson
Schet?? hoe moet ik dit zien, afscheidswedstrijd ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
is deze wedstrijd ergens live te zien? |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
niet dat ik weet, wel radio verslag op radio Rijnmond |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
anoe in anoe 12e
|
|
|
ok jammer, dan maar radio luisterenn |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
hehe, 0-1 35e minuut De Guzman |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: je zat hem wel te knijpen..... |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
het seizoen is klaar. live with it!!! ook al is het kut... lekker belangrijk tegen alblasserdam |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 20:24 schreef obiku010 het volgende:het seizoen is klaar. live with it!!! ook al is het kut... lekker belangrijk tegen alblasserdam |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Al is het seizoen klaar, ik weet graag wat Feyenoord doet. Al spelen ze tegen bal-op-dak 3, dan nog wil ik weten hoe het gaat of is gegaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 20:24 schreef obiku010 het volgende:het seizoen is klaar. live with it!!! ook al is het kut... lekker belangrijk tegen alblasserdam Die krijgen het wel voor elkaar om een goal tegen ons te scoren. OK het gaat om niks maar een goal tegen van Alblasserdam????? Door een B-junior????
1-5 eind uitslag, Bruins was 2e helft aanvoerder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door Red -- |
|
|
|
|
gaan met die banaan
|
|
|
Alblasserdam uit.Altijd lastig! |
|
|
|
|
Red
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 20:45 schreef Red het volgende:[..] Die krijgen het wel voor elkaar om een goal tegen ons te scoren. OK het gaat om niks maar een goal tegen van Alblasserdam????? Door een B-junior???? 1-5 eind uitslag, Bruins was 2e helft aanvoerder. BRUINS///HELD |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, door m'n eigen vrouw (voor speciale gelegenheden) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: creatief typje hoor, dat vrouwtje van mij, dit heeft ze ook voor me gemaakt
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: sevi.. Maar ik denk dat t prive is ;-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van je vrouw met die prachtige schilderijen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Op vrijdag 14 mei 2010 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
[..]
sevi.. Maar ik denk dat t prive is ;-)
dit zegt genoeg denk ik ................................................................ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nou, vooruit, eentje dan
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wel een goeie vrouw. heeft net uitbetaald gekregen zeker? dan kunnen ze wel lachen. ook al doet het zitten een beetje zeer. helemaal mijn type.... jammer dat ze blond is |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: correctie: had ze net uit m'n zak geklopt! |
|
|
|