BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El-Akchaoui is niet nodig bij NEC en behoudt transfervrije status

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:14   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105922

Youssef El-Akchaoui is in de zomer vrij om een nieuwe club te zoeken. De linksback van NEC kreeg in de winterstop een transfervrije status en zijn werkgever heeft besloten om hier geen verandering in te brengen. El-Akchaoui kan daarom gratis van club wisselen.

De Marokkaan viel eerder dit seizoen buiten de boot bij NEC en liet zich verhuren aan FC Augsburg, waarmee hij hoopt op promotie naar de Bundesliga. "We gaan de komende tijd bekijken wat er met Youssef gaat gebeuren, zegt technisch directeur Carlos Aalbers tegen Omroep Gelderland. Hij blijft transfervrij, maar als Augsburg niet met hem verder gaat, is het nog onduidelijk of hij bij NEC terugkeert."

El-Akchaoui heeft in Nijmegen nog een contract dat tot de zomer van 2011 doorloopt, maar Wiljan Vloet heeft hem duidelijk gemaakt dat hij geen toekomst ziet in de vleugelverdediger. Dat is opvallend, want voor de komst van Vloet was El-Akchaoui altijd zeker van een basisplaats en zelfs even aanvoerder. Voor Augsburg speelde hij tot dusver dertien competitieduels in de 2. Bundesliga.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:15   quote  deeplink  
ik zeg nog steeds.. er is wat gebeurt daar, anders kan je een basisspelen/aanvoeder niet zomaar de deur uit doen, dus ik praat niks goed, maar iedere speler doet wel eens iets doms.

dus ik zeg: HALEN DIE GOZER, goeie vervanger ipv Gio..
is mijn mening, en die van jullie?
en waarom ziet Been ineens niets meer in hem? die was toch lovend altijd..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 09:16   quote  deeplink  
Zit ik op t NEC forum?
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:18   quote  deeplink  
ben je nou zo'n vaag persoontje?.. of is het omdat het sochtends is?
of zie je echt liever de cler op linksback?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door el1986 --
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 09:21   quote  deeplink  
ook ik zeg halen, contract tot aan de winterstop kan hij zich bewijzen!
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:21 schreef Milo het volgende:
ook ik zeg halen, contract tot aan de winterstop kan hij zich bewijzen!
mee eens, en hij wou dolgraag voor feyenoord spelen, dus zoveel zou hij niet hoeven te kosten wbt zijn salaris.. aangezien gio en makaay stoppen scheelt dat weer +/- 2,5 miljoen op jaar basis geloof ik, dus idd, waarom niet?!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Hij zal niet voor niets komen,dus laat maar daar,we hebben toch die knakker uit venlo,laat die zich maar bewijzen.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:24 schreef hoogvliet010 het volgende:
Hij zal niet voor niets komen,dus laat maar daar,we hebben toch die knakker uit venlo,laat die zich maar bewijzen.
´´ El-Akchaoui kan daarom gratis van club wisselen ´´ zie jij ergens dat die geld moet kosten?
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 09:28   quote  deeplink  
6 maanden salaris, van 5 ruggen in de maand die gok kan Feyenoord nemen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:28   quote  deeplink  
Salaris???
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:28 schreef Milo het volgende:
6 maanden salaris, van 5 ruggen in de maand die gok kan Feyenoord nemen.
juistem

bel jij B2 of moet ik het doen?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Ik bel wel,dat ze het niet moeten doen!
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:35 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ik bel wel,dat ze het niet moeten doen!
jij snapt er weinig van hoogvliet! geef mij 1 goede reden waarom feyenoord die gozert niet moet halen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:18 schreef el1986 het volgende:
ben je nou zo'n vaag persoontje?.. of is het omdat het sochtends is?
of zie je echt liever de cler op linksback?
ja. op alle vragen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:46   quote  deeplink  
We hebben die gozer van VVV en een schuld van ~pak h`m beet~ 40 MLN,en we hebben nog jonkies bij excelsior lopen,geef die de kans.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:53   quote  deeplink  
haha..
dus jij wilt gemiddeld 18 t-m 20 jaar inzetten in de europa league?
liever niet gozer..dan maar 500.000 kwijt aan een ervaren links back tot de winter minimaal..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 09:55   quote  deeplink  
maar we hebben geen 500.000 ...

En El Akchoui.. tsja... bij NEC leuk...Maar NEC en Augsburg .. das geen Feyenoord.
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 09:55   quote  deeplink  
het is koffietijd,daarna mag men gaan zeuren,
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:55 schreef Stylzz het volgende:
maar we hebben geen 500.000 ...

En El Akchoui.. tsja... bij NEC leuk...Maar NEC en Augsburg .. das geen Feyenoord.
ik begin me echt af te vragen of jij nou echt zo kortzichtig bent..
voorheen mocht ik je wel, maar laatste tijd..
of je doet dit gewoon omdat je weet dat mensen gaan happen haha..

500.000 aan salaris op jaar basis, houd dus in dat die 250.00 voor een half seizoen krijgt..max 300.000, als je nagaat wat je terug krijgt op jaar basis van makaay/gio/guzzie, dan kan je in mijn ogen zeer zeker wel +/- 300.000 aan salaris voor 1 speler missen ja..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door el1986 --
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:46 schreef hoogvliet010 het volgende:
We hebben die gozer van VVV en een schuld van ~pak h`m beet~ 40 MLN,en we hebben nog jonkies bij excelsior lopen,geef die de kans.
Jonkies genoeg! fer, wijnaldum, leerdam, bruins, de vrij, schenkeveld, mulder, darley etc...
We hebben nu in 1 keer ervaring nodig!

Feyenoord heeft wel liqiditeit, dus ik denk dat feyenoord die gozer wel een aantal maanden salaris kan geven om hem te testen, anders had feyenoord ook geen contracten kunnen verlengen of 2 spelers kunnen halen.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:00 schreef Milo het volgende:

[..]

Jonkies genoeg! fer, wijnaldum, leerdam, bruins, de vrij, schenkeveld, mulder, darley etc...
We hebben nu in 1 keer ervaring nodig!

Feyenoord heeft wel liqiditeit, dus ik denk dat feyenoord die gozer wel een aantal maanden salaris kan geven om hem te testen, anders had feyenoord ook geen contracten kunnen verlengen of 2 spelers kunnen halen.
volgens mij ben jij de enige slimmerik hier.. EENS
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:02 schreef el1986 het volgende:

[..]

volgens mij ben jij de enige slimmerik hier.. EENS
Wacht maar tot jumper online is, word ik meteen weer afgebrand en op mijn plaats gezet!
Maar voel me wel slim vandaag, hahahahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 09:59 schreef el1986 het volgende:

[..]

ik begin me echt af te vragen of jij nou echt zo kortzichtig bent..
voorheen mocht ik je wel, maar laatste tijd..
of je doet dit gewoon omdat je weet dat mensen gaan happen haha..

500.000 aan salaris op jaar basis, houd dus in dat die 250.00 voor een half seizoen krijgt..max 300.000, als je nagaat wat je terug krijgt op jaar basis van makaay/gio/guzzie, dan kan je in mijn ogen zeer zeker wel +/- 300.000 aan salaris voor 1 speler missen ja..
ik vind m niet beter dan de Cler en voor de ervaring hoef je m dus ook niet te halen, want daar heb je de Cler dus ook al voor.

Ik heb andere prioriteiten voor ogen voor Feyenoord dan jij blijkbaar, geen punt, ik ben niet op dit forum om mensen me aardig te laten vinden, slechts om mijn mening te geven.

Dit jaar moet je slechts de pule fase van de euro league halen, daarna mogen we dr van mij uitvliegen. Heb je in ieder geval dat geld en recette inkomsten binnen.

Kosten besparen, schuld verlagen, talent opleiden. Dat is mijn insteek.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind m niet beter dan de Cler en voor de ervaring hoef je m dus ook niet te halen, want daar heb je de Cler dus ook al voor.

Ik heb andere prioriteiten voor ogen voor Feyenoord dan jij blijkbaar, geen punt, ik ben niet op dit forum om mensen me aardig te laten vinden, slechts om mijn mening te geven.

Dit jaar moet je slechts de pule fase van de euro league halen, daarna mogen we dr van mij uitvliegen. Heb je in ieder geval dat geld en recette inkomsten binnen.

Kosten besparen, schuld verlagen, talent opleiden. Dat is mijn insteek.
wbt het financiele plaatje ben ik geheel met je eens..alleen hoeven we er van mij niet uit te vliegen daarna, al zou ik er niet al te rouwig om zijn, als ze maar karakter tonen.

over dat jij de cler beter vind, vind ik dan weer niet.. sorry ;) haha..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:09   quote  deeplink  
Ho, dat zeg ik niet, ik zeg dat ik hem niet BETER vind dan de Cler, ook niet slechter overigens.
Royaal
 Royaal - vrijdag 14 mei 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind m niet beter dan de Cler en voor de ervaring hoef je m dus ook niet te halen, want daar heb je de Cler dus ook al voor.

Ik heb andere prioriteiten voor ogen voor Feyenoord dan jij blijkbaar, geen punt, ik ben niet op dit forum om mensen me aardig te laten vinden, slechts om mijn mening te geven.

Dit jaar moet je slechts de pule fase van de euro league halen, daarna mogen we dr van mij uitvliegen. Heb je in ieder geval dat geld en recette inkomsten binnen.

Kosten besparen, schuld verlagen, talent opleiden. Dat is mijn insteek.
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:09 schreef Stylzz het volgende:
Ho, dat zeg ik niet, ik zeg dat ik hem niet BETER vind dan de Cler, ook niet slechter overigens.
pardon, verkeerd gelezen ;)
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 10:12   quote  deeplink  
wat Stylzz zegt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Is er nog nieuws vandaag?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Dr lekt olie in de zee.
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 14 mei 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Als je de Cler in je selectie hebt, en ook Auassar kan op linksback spelen, dan is El Akchaoui niet nodig lijkt mij.
Vind het een prima linksback, maar dat is De Cler ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:
Dr lekt olie in de zee.
oh? ver weg hoop ik :)
el1986
 el1986 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:15 schreef Koos-C het volgende:
Als je de Cler in je selectie hebt, en ook Auassar kan op linksback spelen, dan is El Akchaoui niet nodig lijkt mij.
Vind het een prima linksback, maar dat is De Cler ook.
hmm meningen verschillen denk ik... ik denk en god mag me straffen als ik het fout heb haha, maar ik denk dat je met aussar geen versterking hebt op de linksback positie...
en de cler vond ik vorig seizoen al soep spelen, al vond ik hem tegen ajakkes thuis, wel 1 van de betere... dus ach ja, ben benieuwd wat het gaat worden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oh? ver weg hoop ik :)
yup, redelijk.

Oh en dr was iets met een vliegtuig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
El Ahmadi Auassar en El Akchaoui zijn spelers met gif..
Ik zeg niet dat hij moet komen maar het zou een aanwinst zijn.
Wat Styllz zegt klopt ook,we moeten Feyenoord gezond maken omdat
iedereen weet hoe we er financieel voor staan.
Maar dat financieel gezond maken kan ook sportief dus met voetbal.
Dat houd in om volgend seizoen ook weer zo ver mogenlijk te komen
in de competitie en beker en toch ook de EL.

Ik weet het niet en ben er ook nog niet uit!!
Mijn gevoel zegt wel dat hij welkom is in iedergeval.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 mei 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

yup, redelijk.

Oh en dr was iets met een vliegtuig.
Ja das wat minder idd...
Of treffend nieuws,dat zeker.
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

yup, redelijk.

Oh en dr was iets met een vliegtuig.
daar moet je geen grappen over maken!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:36 schreef Milo het volgende:

[..]

daar moet je geen grappen over maken!
zo ver was ik ook niet, dit was een feitelijke constatering.
Milo
 Milo - vrijdag 14 mei 2010 - 10:42   quote  deeplink  
jaja
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 14 mei 2010 - 10:56   quote  deeplink  
als hij(el akchoui)water bij de wijn wil doen,en we verkopen een wijnaldum voor een paar miljoen ofzo,zie ik het wel zitten,die aussar"kan"het spelen dus los van zijn beleving is het technisch ook verstandig?!en de cler heb ik altijd nogal |"druistig"gevonden,soms trappen naar alles wat beweegt daarbij gaat hij ook geen 2 seizoenen meer mee!als laatste wou Mario hem toen al meenemen en het is wel een "gevoelige"jongen begrijp ik die groeit van vertrouwen en een trainer als been....
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 mei 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind m niet beter dan de Cler en voor de ervaring hoef je m dus ook niet te halen, want daar heb je de Cler dus ook al voor.

Ik heb andere prioriteiten voor ogen voor Feyenoord dan jij blijkbaar, geen punt, ik ben niet op dit forum om mensen me aardig te laten vinden, slechts om mijn mening te geven.

Dit jaar moet je slechts de pule fase van de euro league halen, daarna mogen we dr van mij uitvliegen. Heb je in ieder geval dat geld en recette inkomsten binnen.

Kosten besparen, schuld verlagen, talent opleiden. Dat is mijn insteek.
Helemaal mee eens,dit wou ik eigenlijk schrijven,maar bedankt Stylzz
MMM
 MMM - vrijdag 14 mei 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Als ik Feyenoord was, zou ik 'm halen.
vak VV
 vak VV - vrijdag 14 mei 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Als je de Cler transfervrij laat vertrekken bespaar je dik 1 miljoen, ik heb weleens ergens gelezen dat hij 1,3 miljoen verdient.
Het hangt er dus vanaf wat Youssef voor salaris wilt... Niet meer dan een ton of 4 geven, anders blaas je jezelf op.
Ik denk dat hij wel een toegevoegde waarde is. Ook een ervaren iemand, eerlijk en hard, dat kan goed zijn voor de jonkies. Al moet Youssef natuurlijk niet de 'Pi-Air' rol op zich gaan nemen, maar daar zorgt Mario wel voor!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 11:31   quote  deeplink  
30. Roy Makaay (1.800.000 euro) --> besparing
34. Giovanni van Bronckhorst (1.700.000 euro) --> besparing
35. Denny Landzaat (1.600.000 euro) --> besparing
44. Kevin Hofland (1.200.000 euro)
53. Tim de Cler (1.000.000 euro)
60. Karim El Ahmadi (950.000 euro)
60. Jonathan De Guzman (950.000 euro) --> besparing
85. Ron Vlaar (550.000 euro)
85. Diego Biseswar (550.000 euro)

maakt samen al 6milj.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 mei 2010 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 mei 2010 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 10:05 schreef Milo het volgende:

[..]

Wacht maar tot jumper online is, word ik meteen weer afgebrand en op mijn plaats gezet!
Maar voel me wel slim vandaag, hahahahaha
het is dat je het zelf zegt, want je loopt natuurlijk weer onzin uit te kramen.hahahahahaha

Uit de berichtgeving heb ik begrepen dat Auassar vooral voor de back positie gehaald is. El huppeldepup hebben we in dat geval niet nodig, ook als je kijkt dat je De Vrij in het centrum kan spelen en Bahia door kan schuiven naar links.
Er moet wat met die gozer zijn anders had Mario al vooraan gestaan om hem op te halen, die heeft tenslotte al met hem gewerkt. Hij zal wel niet bij het team passen en daar moeten we het in de nabije toekomst echt van hebben... De Teamgeest!
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 14 mei 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Natuurlijk moet Feyenoord El Akchoui halen! ! Mensen die zeggen dat dit geen versterking is begroijpen het niet.
Straks zitten we met de Cler? Heb je die zien bewegen de afgelopen 2 jaar? Die heeft een motoriek van een vierdeklasser! Inzet is het enige wat hij altijd heeft. TOP! Maar dat heeft El A ook, plus een mooie pass en snelheid. En een Rotterdammer he. En nog jonger ook. En hij zal minder verdienen als Tim. Maar dan is nog de vraag.
Wie wil de Cler kopen? Ik denk dat geen enkele eredivisieclub geintresseerd is in zon matige speler. En zelf wil hij wel op de bank zitten voor zon salaris.(gelijk eheft hij)
Dus gewoon halen en proberen de Cler te slijten. En als dat niet lukt mogen ze ht uitvechten. En kan de Cler weg na een jaar en heb je of een goede back, of een goede stand in.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 mei 2010 - 12:42   quote  deeplink  
er was al eeerder sprake van dat ie zou komen toen had Mario opeens geen belangstelling meer, wil nog steeds wel eens weten waarom dat toen was...
bram
 bram - vrijdag 14 mei 2010 - 12:46   quote  deeplink  
ff bellen met leo en leon weet je het zo
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 14 mei 2010 - 12:50   quote  deeplink  
ik denk dat er gezegd is dat er absoluut geen ruimte is voor hem. logisch met de cle en gio. eerst verkopen,d an kopen.. Gio is weg. Hij is transfervrij. prima oplossing.
Die de Jong van Roda is ook transfervrij. ook een leuke speler. En dat is toch de vijver waaruit je moet vissen. (helaas maa we hebben geen geld en zijn jaren achtereens subtop geeindigd)
Maar van gastel wonderen bosvelt konterman etc hadden we ook niet gelijk hoge verwachtingen van. Dus het kan wel!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 14 mei 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Ach, we hebben m niet nodig, als ze m wel halen.. prima hoor..

Ik vind t alleen zonde van t geld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: El-Akchaoui is niet nodig bij NEC en behoudt transfervrije status









0.0069489