BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RON VLAAR!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 september 2012 - 00:35   quote  deeplink  
Concrete RON..!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 15 september 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Ron Vlaar is benoemd tot de nieuwe aanvoerder van Aston Villa. De verdediger, die afgelopen zomer overkwam van Feyenoord, draagt zaterdag tegen Swansea voor het eerst de aanvoerdersband.

Trainer Paul Lambert ziet in Vlaar een betere 'captain' dan in aanvaller Darren Bent, die de eerste drie wedstrijden van dit seizoen de band om zijn arm droeg.

Vlaar weet wat het is om als aanvoerder te fungeren. De 27-jarige verdediger was afgelopen seizoenen ook al captain van Feyenoord. Deze zomer verkaste hij naar Aston Villa, dat uitkomt in de Engelse Premier League.

Naast Ron Vlaar vertrok ook Karim El Ahmadi naar de club uit Birmingham. Aston Villa kent geen goede start in de Premier League. Na drie wedstrijden werd er slechts één punt behaald.

http://www.fr-fanatic.com/51083-vlaar-nieuwe-aanvoerder-aston-villa/
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 september 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Zo dat doet ie snel, geweldig voor hem..!!!!
Snees
 Snees - dinsdag 18 september 2012 - 08:49   quote  deeplink  
Goed bezig die Vlaar.
en ondanks zn uitspraak wordt t hem gegund!(mede omdat we goede vervangers in huis hebben)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Welke uitspraak Snees..?
tomson
 tomson - dinsdag 18 september 2012 - 12:11   quote  deeplink  
Zal die uitspraak op de open dag wel wezen ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:11 schreef tomson het volgende:
Zal die uitspraak op de open dag wel wezen ?
Zoals het er nu voor staat..bedoel je..was toch ook zo..
tomson
 tomson - dinsdag 18 september 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Juist
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:14 schreef tomson het volgende:
Juist
Daarom snap ik Snees zijn opmerking niet dat ie zegt 'ondanks'..
craven
 craven - dinsdag 18 september 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2012 - 12:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarom snap ik Snees zijn opmerking niet dat ie zegt 'ondanks'..
Snees..! ehhh... EENS!
tomson
 tomson - dinsdag 18 september 2012 - 12:17   quote  deeplink  
Owkee...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:19   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 oktober 2012 - 01:13   quote  deeplink  
Vlaar: 'Veel Feyenoorders bij Oranje zegt veel'

600x400-956256.jpg

Ron Vlaar kijkt er niet van op dat hij veel oud-ploeggenoten van Feyenoord tegen het lijf loopt bij het Nederlands elftal. De voormalig aanvoerder van de Rotterdamse club ziet nu ook Ruben Schaken zijn debuut maken in de selectie. 'Dat is geweldig voor hem,' zegt Vlaar.
'Hij heeft hard gewerkt en is goed bezig. Het is mooi dat hij beloond wordt. Dat er bij Oranje veel Feyenoorders zitten, zegt veel,' vervolgt de verdediger van Aston Villa. 'We hebben vandaag ook in De Kuip getraind. Het is altijd leuk om daar terug te keren en veel bekenden te zien. Vrijdag zal blijken of ik ga spelen. Het zal speciaal zijn om daar weer te voetballen.'

Nederland bereidt zich voor op de WK-kwalificatieduels met Andorra en Roemenië. Bij twee overwinningen kunnen volgens Vlaar de tickets naar Brazilië nog niet worden geboekt. 'Dat vind ik onzin. We leven van wedstrijd tot wedstrijd. Ook winnen van Andorra gaat niet vanzelf. Daarna kunnen we het vizier pas richten op Roemenië. Dat gaat een zware wedstrijd worden.'

Vlaar heeft zich bij Aston Villa in korte tijd ontpopt tot een onmisbare kracht. De centrale verdediger draagt sinds een aantal weken zelfs de aanvoerdersband. 'Daar ben ik heel blij mee. Het gevoel bij de club is nog steeds heel goed. We hebben alleen te weinig punten gepakt. Daarin zal iets moeten veranderen. Dat is een mooie uitdaging,' aldus Vlaar.
 Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 december 2012 - 13:26   quote  deeplink  
Vlaar: 'Ik zal Feyenoord altijd blijven volgen

Feyenoord-watcher Edward van Cuilenborg gaat de komende maanden op bezoek bij verschillende oud-spelers van Feyenoord. Afgelopen week ging de reis naar Birmingham waar hij Ron Vlaar opzocht voor een interview.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 11 januari 2013 - 15:50   quote  deeplink  
Vlaar traint voor het eerst sinds november

199_1340379249_vlaar.jpg

Ron Vlaar is op de weg terug van een kuitblessure. De oud-Feyenoorder trainde donderdag voor het eerst sinds eind november mee met de selectie van Aston Villa. "Ron heeft weer een beetje kunnen trainen. Hopelijk krijgt hij geen reactie en kan hij vrijdag opnieuw trainen. Dat zou voor ons een meevaller zijn", zegt Villa-trainer Paul Lambert op de site van de club. In het duel met Arsenal eind november raakte de mandekker geblesseerd aan zijn kuit.

Vlaar groeide in korte tijd uit tot een van de belangrijke schakels op Villa Park. Lambert verwacht niet dat zijn centrale verdediger zaterdag al kan spelen. "Ik weet niet of dat gaat lukken. Hij heeft tot nu toe nog erg weinig trainingen in de benen", aldus de coach.
Bron:Feyenoordnet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:29   quote  deeplink  
De Vrij ontmoet Vlaar in Ahoy

20130213_vlaar_devrij_vk_scaled_7.jpg

Stefan de Vrij had woensdagmiddag een bijzondere ontmoeting met oud-ploeggenoot Ron Vlaar. De huidige aanvoerder van Feyenoord en de aanvoerder van afgelopen seizoen kwamen elkaar per toeval tegen op het World Tennis Tournament in Ahoy, waar ze allebei als toeschouwer aanwezig waren. Ook oud-Feyenoorder John Guidetti, die woensdagochtend al even in De Kuip was, bezocht het tennistoernooi in Rotterdam.

Vlaar was even over uit Engeland en maakte van de gelegenheid gebruik om een kijkje te nemen bij het World Tennis Tournament, waar onder meer zijn goede vriend Thiemo de Bakker in actie komt. De verdediger vliegt woensdagavond terug naar Engeland, waar op zaterdag 23 februari de eerstvolgende wedstrijd met Aston Villa voor hem op het programma staat. De ploeg gaat die dag op bezoek bij Arsenal. Afgelopen zondag was Aston Villa nog met 2-1 te sterk voor West Ham United. Vlaar speelde toen de volledige wedstrijd.

De Vrij en Vlaar maakten in Ahoy van de gelegenheid gebruik om even bij te praten. De twee verdedigers, die vorig seizoen samen het centrum van de defensie van Feyenoord vormden, zagen woensdag onder meer de als vierde geplaatste Fransman Richard Gasquet in actie. Woensdagavond speelt Roger Federer zijn eerste wedstrijd tijdens de veertigste editie van het tennistoernooi in Rotterdam. De meest succesvolle tennisser aller tijden neemt het op tegen Grega Zemlja.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 17:36   quote  deeplink  
a5d8e6317375c9ceea7219a68a1ba61c.png

ron_vlaar.jpg

Zonder Ron Vlaar verloor Aston Villa op kerstavond met 8-0 van Chelsea. De ploeg uit Birmingham lijkt los zand wanneer hun aanvoerder geblesseerd ontbreekt. 'Concrete Ron' heeft zich in korte tijd onmisbaar gemaakt bij Villa.

"Ik wist eerst niet precies wat 'concrete' betekent. Bij mijn presentatie werd er gevraagd naar de betekenis van mijn bijnaam in Nederland, naar Ron Beton. Dat bleken ze te hebben vertaald naar 'Concrete Ron'."

Naast het shirt van de Belgische aanvaller Christian Benteke wordt het shirt van Vlaar het meest verkocht in de fanshop van Aston Villa. Vlaar: "Dat wist ik niet, maar het is een leuke erkenning. Mensen associëren zich blijkbaar graag met me. Dat was bij Feyenoord ook zo. Geen woorden maar daden, dat motto past bij mij. Maar ik ben niet bewust bezig met mijn populariteit. Wel probeer ik onoverwinnelijkheid uit te stralen. Dat is bij Feyenoord het laatste jaar heel goed gelukt en dat spreekt de supporters aan."

Een kuitblessure maakte in november 2012 een einde aan een uitstekende start van de centrumverdediger in de Premier League. Als Feyenoorder kon Vlaar bijna twee jaar niet voetballen als gevolg van een kruisbandblessure. Veel spelers komen niet, of minder goed terug van zo'n zware tegenvaller. Ron schreef een ander verhaal. "Die blessures hebben mijn karakter wel gevormd, als mens ben ik daar sterker uitgekomen. En de laatste anderhalf, twee jaar heb ik weer een stukje verandering gecreëerd bij mezelf. De beleving van het voetbal, mijn mentale weerbaarheid en fysieke gesteldheid, mijn tactische vermogen; ik probeer alles te optimaliseren. Ik denk dat je in je hele carrière in jezelf moet blijven investeren, tot het moment dat je besluit om te stoppen met voetbal."

Aston Villa trok de verdediger van Feyenoord deze zomer aan voor vier miljoen. Binnen de kortste keren werd hij aangesteld als de nieuwe aanvoerder van The Villians. "Dat heeft me zelf ook verrast. Ik ben er trots op, het zegt iets over hoe ze over me denken en wat ze van me verwachten. Het is een extra stimulans. Het aanvoerderschap was geen doel van me. Ik ben hier wel heen gegaan om direct een basisplaats af te dwingen. Of ik tijd nodig heb gehad om te wennen hier? Daar geloof ik niet in. Als aankoop wilde ik ook gelijk en zoveel mogelijk mijn stempel op het team drukken. er was een hoop gedoe rond mijn transfer.

Ik kwam als international binnen, er werd direct wat van me verwacht. Maar oké, ik had wel gevoel dat ik gelijk werd geaccepteerd. Dat heb ik als prettig ervaren."

De Eredivisie of de Premier League. De spitsen van RKC of FC Groningen of die van Manchester City of Chelsea. Het lijken twee uitersten. "Natuurlijk is het moeilijker om hier tegen aanvallers te spelen, maar dat is ook juist de uitdaging die ben aangegaan. We speelden tegen United met Van Persie en Rooney en dat ging eigenlijk heel goed. Er lopen hier ongelofelijk veel wereldspitsen rond, maar qua tactiek zit er niet heel veel verschil tussen Nederlands en Engels voetbal. Daar is Nederland zelfs verder in. Alleen het tempo ligt in Engeland een stuk hoger. En er wordt veel meer gebruik gemaakt van fysiek geweld.

Daar kwam ik al na mijn eerste wedstrijd en oefenduel met Nottingham Forrest achter. Het ging er ongelofelijk hard aan toe, maar wel fair. Daar heb ik bij het Nederlands elftal alleen maar profijt van. En van het tempoverschil uiteraard."

"Ik denk niet dat Aston Villa makkelijk kampioen zou worden in de Eredivisie. Maar als het voetballend hier niet gaat, wordt er een schepje bovenop gedaan. Dan komt het fysieke nog meer naar voren; ik denk niet dat er dan nog veel Nederlandse clubs van ons zullen winnen. Met een paar tactische omzettingen kun je als Nederlandse ploeg wel het een en ander bereiken tegen Engelse clubs. Dat Ajaks won en gelijk speelde tegen Manchester City, was voor mij geen heel grote verrassing. Tussen de linies is City kwetsbaar."

Ron Vlaar stelt graag gerichte doelen. Vaak worden ze gehaald of bijna. "Afgelopen seizoen was kampioen worden met Feyenoord een van mijn doelen. Een ander doel was het Nederlands elftal halen en het EK meemaken. Bij Villa eis ik nog meer van mezelf in de rol van aanvoerder; verdedigend, aan de bal, de organisatie neerzetten, dat soort dingen. En met het Nederlands elftal wil ik het WK halen. Daar moet alles weer voor wijken."

'Ron Beton' speelt pas een half jaar in Birmingham, maar mist Feyenoord nu al. "Ik heb daar zoveel meegemaakt en ken alle mensen. Ik heb in deze fase van mijn carrière heel bewust voor een nieuwe stap gekozen, maar het blijft leuk om er terug te keren en de mensen weer te zien waar je in de loop der jaren een heel goede band mee hebt opgebouwd. Ik heb nog regelmatig contact met Stefan de Vrij en soms ook wel met andere jongens. Ik volg Feyenoord van zo dichtbij mogelijk, vind het heel erg leuk hoe het nu bij de club gaat. Daar krijg ik echt een kick van."
Bron: hetsportmagazine.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Ron wie?
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 20:18 schreef Wim2 het volgende:
Ron wie?
Sukkel
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 maart 2013 - 21:05   quote  deeplink  
Wimpie leest andere clubblaadjes.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 16:16   quote  deeplink  
715270.jpg
715271.jpg
715272.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 maart 2013 - 03:04   quote  deeplink  
Vlaar: 'Jaloers? Nee, ik ben echt superblij met Feyenoord'

600x400-jh-1454034.jpg

Terwijl zijn oude club steeds nadrukkelijker in verband wordt gebracht met het kampioenschap strijdt Ron Vlaar met Aston Villa tegen degradatie uit de Premier League. 'Of ik niet jaloers ben? Nee, waarom zou ik. Ik ben echt superblij met Feyenoord', stelde de voormalige aanvoerder van de Rotterdamse club toen hij zich maandagmiddag meldde bij het Nederlands elftal. 'Ik kijk zo veel mogelijk duels. Feyenoord speelt echt heel dwingend. Of de club kampioen worden? Ja, waarom niet? Dat zeg ik natuurlijk ook omdat ik het zo hoop.'

Vlaar treft bij het Nederlands elftal maar liefst 7 spelers van de club die hij afgelopen zomer verliet. Net als hij zelf voetbalden verder ook Dirk Kuijt, Jonathan de Guzman en Robin van Persie in het verleden voor Feyenoord. 'De club is gewoon heel goed bezig', besefte Vlaar. 'Dat zie je aan alles. Het is weer vaak genieten als je naar Feyenoord kijkt. Ik ben daar trots op. Als je heel goed bij Feyenoord speelt, kom je ook in aanmerking voor Oranje. Dat zie je nu weer bij Vilhena. Dat is toch prachtig.'
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 maart 2013 - 00:11   quote  deeplink  
Vlaar: 'Wil erbij zijn op Coolsingel'



Als Feyenoord kampioen wordt, wil Ron Vlaar dolgraag bij een eventueel feest op de Coolsingel zijn. De voormalig speler van de Rotterdamse club krijgt pretoogjes als hij praat over een huldiging. 'Als het schema bij mijn club Aston Villa het toelaat, wil ik dat wel meemaken. Ik ben ook supporter en zou dat geweldig vinden', aldus Vlaar.

De verdediger maakte afgelopen zomer de overstap van Feyenoord naar Aston Villa en bereidt zich nu met het Nederlands elftal voor op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland. Hij gelooft in een kampioenschap voor Feyenoord. Ron Vlaar: 'De kans op de landstitel is zeer aanwezig. Dat geloof moet er ook zijn. Een jaar geleden geloofden wij ook enorm in een kampioenschap. Als ik de jongens nu spreek, is dat gevoel er weer. Het gevoel van onoverwinnelijkheid.'

Ondanks dat Vlaar nu in Engeland speelt, volgt hij Feyenoord nog op de voet. 'Ik probeer altijd voor de televisie te zitten om de wedstrijden te kijken en de manier van spelen ziet er heel goed uit. Daarnaast heb ik nog veel contact met Stefan de Vrij. Ik heb geen spijt van mijn overstap. Het gaat niet om mij, maar om de club Feyenoord. De supporters verdienen een mooi feest', besluit Ron Vlaar.
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 maart 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 mei 2013 - 16:05   quote  deeplink  
Vlaar hoopt op lijfsbehoud Villa

Ron-Vlaar-celeb-FT-Reading-v-Aston-Villa_2912117.jpg

Aston Villa-verdediger Ron Vlaar hoopt dinsdagavond een klein feestje te kunnen vieren met zijn medespelers. The Villans kunnen immers degradatie afwenden, zonder zelf in actie te komen. Wanneer Wigan Athletic dinsdag niet wint op het veld van Arsenal, is Aston Villa verzekerd van lijfsbehoud.

"Voor Wigan is het de laatste kans, ze moeten winnen", zegt Vlaar op de officiële website van zijn club. "Natuurlijk is het een belangrijke wedstrijd voor ons en natuurlijk zou het mooi zijn als Arsenal wint. Arsenal kan ons helpen. We zullen zien."

Hoewel Aston Villa dinsdag bij puntenverlies van Wigan zeker is van lijfsbehoud, wil Vlaar komend weekeinde sowieso nog één keer vlammen. "Ik kijk ernaar uit om de fans een goed resultaat te bezorgen, wat er ook gebeurt bij Arsenal." Aston Villa gaat zondag tijdens de laatste speelronde op bezoek bij Wigan.
Bron:Feyenoordnet
van geil
 van geil - donderdag 16 mei 2013 - 10:30   quote  deeplink  
ben je nog boos op Mario?
kuipje
 kuipje - donderdag 16 mei 2013 - 11:02   quote  deeplink  
gefeliciteerd met je lijfsbehoud vlaar.. Toch altijd mooi, degradatie voetbal voor 2 mijloen per jaar
Stylzz
 Stylzz - donderdag 16 mei 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 11:02 schreef kuipje het volgende:
gefeliciteerd met je lijfsbehoud vlaar.. Toch altijd mooi, degradatie voetbal voor 2 mijloen per jaar
tsja..
VVout
 VVout - donderdag 16 mei 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2013 - 11:02 schreef kuipje het volgende:
gefeliciteerd met je lijfsbehoud vlaar.. Toch altijd mooi, degradatie voetbal voor 2 mijloen per jaar
Zie ze dan maar in de eredivisie te houden, is niet te flitsen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 november 2013 - 12:09   quote  deeplink  
'Captain' Vlaar prijst veerkracht van Aston Villa

ron-vlaar(aston-villa)(1)(1).jpg

Met Ron Vlaar als onbetwiste aanvoerder speelde Aston Villa maandagavond met 2-2 gelijk tegen West Bromwich Albion. De ploeg uit Birmingham kende een dramatische start in de streekderby door al gauw met 2-0 achter te komen. The Villans toonden echter veerkracht. "Ik ben erg blij met de vechtlust die we hebben getoond", verklaarde de oud-Feyenoorder na afloop van de wedstrijd aan Sky Sports.

"De eerste helft was erg slecht van onze kant, want zij wisten na tien minuten al tweemaal te scoren. Daarna hebben we geluk gehad dat ze het verzuimden om de derde treffer te maken. In de tweede helft hebben we laten zien dat we over de juiste mentaliteit beschikken om een wedstrijd te kantelen."

De 28-jarige verdediger kent vooralsnog met Aston Villa een middelmatig seizoen. De ploeg staat momenteel twaalfde in de Premier League. Vlaar is zelf nog in de race om een plaats in de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal. De afgelopen interlands kon hij rekenen op een basisplaats bij Oranje.
Bron:Feyenoordnet
tomson
 tomson - dinsdag 26 november 2013 - 15:34   quote  deeplink  
Vorig jaar tot het einde van het seizoen gevochten tegen degradatie. Gezien hun budget (afgezet tegen de rest in de PL) leveren ze een prima prestatie daar in Birmingham.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 augustus 2014 - 17:36   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Kan hem niet openen, heb je een linkje..(?)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=TDp9U6pZllc
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Thanx, geweldig schot die gozer..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 02 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Zie ik graag weer bij Feyenoord terug.
van geil
 van geil - zaterdag 02 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 augustus 2014 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:
Zie ik graag weer bij Feyenoord terug.
ik pak nu mij n kans.
+1
VVout
 VVout - zondag 03 augustus 2014 - 10:03   quote  deeplink  
Zie hem ook graag terug, maar hij heeft gelijk als die eerst nog ff wat cashed.
van geil
 van geil - zondag 03 augustus 2014 - 10:07   quote  deeplink  
er moet natuurlijk ook gepokerd worden :)
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 03 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
Ik had niet verwacht dat Ron Vlaar zich zo zou ontwikkelen . En ik gun het die gozer hij heeft een moeilijke periode achter de rug , zware blessures , echt-scheiding . Was de aanvoerder tijdens de aanstelling van v.Geel . De persconferentie daarna , hij stotterde zat in z,n maag met de kwestie . Zijn uiting van trots na afloop van de klassieker die Jan Mulder weer inspireerde om er wat over te zeggen tijdens studio voetbal . Een voorbeeld voor de jeugd . Dat heeft Co Adriaanse toch goed gezien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RON VLAAR!!









0.0082819