BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moeten er naar Excelsior?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 mei 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Nu het zeker is dat Excelsior naar de Eredivisie gaat kunnen we weer gaan speculeren over onze talenten
Wie denken/vinden jullie dat er naar Excelsior moeten gaan komend seizoen?

Zelf denk ik aan:

Mulder
De Vrij of Schenkelveld (als Vlaar blijft of er een vervanger voor hem komt)
Nieveld
Mokohtjo
Ricky van Haaren
Castaignos (ervanuit gegaan dat er nog een spits bij komt natuurlijk)
Erasmus

Er zijn er vast meer die erheen zouden kunnen, maar deze zou ik zeker doen
BRAYY
 BRAYY - zondag 16 mei 2010 - 19:14   quote  deeplink  
hofland, de cler
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 mei 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 19:14 schreef BRAYY het volgende:
hofland, de cler
Die moeten gewoon weg
BRAYY
 BRAYY - zondag 16 mei 2010 - 19:16   quote  deeplink  
haha nee serieus

de vrij zowieso bij feyenoord houden.
en castaignos ook.
mokotjo een kans geven bij feyenoord.

voor de rest eens!

en ze mogen de overige jongens ook nog een jaar houden zoals ribeiro, machek, waisapy etc. maar die zullen ook nog wel wat te licht zijn voor eredivisie excelsior.

misschien issoufi en indi ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 mei 2010 door BRAYY --
MrChriz
 MrChriz - zondag 16 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Ik zou Pedro toch echt een jaartje verlengen en kijken hoe hij zich staande houdt in de Eredivisie... En verder Mulder, Schenkeveld, Bruins en Castaignos.
gfvp1
 gfvp1 - zondag 16 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Zou Castaignos gewoon bij ons houden!, maar ik hoop dat we op de een of andere manier Van Wolfswinkel kunnen kopen. indien dat lukt en Luc te weinig speeltijd krijgt kan ie alsnog in de winterstop naar de helden van Excelsior.
BRAYY
 BRAYY - zondag 16 mei 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Jordy Clasie speelt volgend seizoen op huurbasis voor de kersverse Eredivisionist Excelsior. De 18-jarige jeugdinternational wordt tijdelijk overgenomen van Feyenoord.

,,Het is een tussenstap, die op dit moment het beste voor mij is. De concurrentie bij Feyenoord op het middenveld is namelijk moordend, aldus Clasie.
MMM
 MMM - zondag 16 mei 2010 - 19:25   quote  deeplink  
Bruins
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - zondag 16 mei 2010 - 19:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi --
thewin
 thewin - zondag 16 mei 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Lamprou, Leerdam, Schet en is ferdandez wat voor feyenoord???
finsend
 finsend - zondag 16 mei 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 19:51 schreef thewin het volgende:
Lamprou, Leerdam, Schet en is ferdandez wat voor feyenoord???
2 weken geleden zou ik ook fernandez naar feyenoord zien gaan, maar als je m afgelopen week 2x tegen sparta zag, was het bedroevend.
Helemaal vanmiddag.

Neemt niet weg dat hij wel een balvaste en snelle aanvaller is, hij zou over een aantal jaar een goede kunnen zijn
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
Als ik lees wie jullie allemaal naar excelsior willen sturen houdt Feyenoord geen selectie meer over.
thewin
 thewin - zondag 16 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:
Als ik lees wie jullie allemaal naar excelsior willen sturen houdt Feyenoord geen selectie meer over.
Ze zijn zowat verplicht om spelers aan excelsior te verhuren. Ik denk gewoon spelers die net te oud zijn voor jong feyenoord en die feyenoord nog net niet aankunnen...

Daarom vind ik Lamprou een goeie, want Mulder, Darley en van Dijk moeten het uitvechten.
In jong feyenoord speler hele goede spelers. Ik denk dat die echt wel een kans maken.

Ik vind het wel leuk kan ik 2x feyenoord zien spelen,,,
qwerto
 qwerto - zondag 16 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:
Als ik lees wie jullie allemaal naar excelsior willen sturen houdt Feyenoord geen selectie meer over.
idd het scheelt heel weinig of ze zouden zeggen :
Bahia
Vlaar
Wijnaldum
Fer en Tomasson

Maar okeee e
ed69
 ed69 - zondag 16 mei 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 20:02 schreef Stylzz het volgende:
Als ik lees wie jullie allemaal naar excelsior willen sturen houdt Feyenoord geen selectie meer over.
inderdaad
vak VV
 vak VV - zondag 16 mei 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Ligt eraan wie er weggaan. Maar mocht de boel bij elkaar blijven of Landzaat, de Cler en Hofland gaan weg dan denk ik dat je in ieder geval Schenkeveld, Darley, Nieveld en een paar A-junioren moet verhuren. Castaignos, de Vrij, van Haaren, Mulder en Mokotjo bij Feyenoord houden. Leerdam zou ook eventueel naar Excelsior kunnen.
Gute Laune
 Gute Laune - zondag 16 mei 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Biseswar Fernandez Strootman Viergever Falkenburg Duplan
PieterBos
 PieterBos - zondag 16 mei 2010 - 20:40   quote  deeplink  
De Vrij in elk geval niet.
Is de meest verrassende ontdekking van dit seizoen.
Prima tweede seizoenshelft.

Castaignos twijfel ik over, hangt er van af welke spits er komt. Maar je moet daarnaast ook een vervanger hebben (elke positie dubbel) dus zeg ik houden. Al zal hij w.s bij excelsior wel meer aan spelen toekomen.

Mulder is mij ook te link om uit te lenen.
Nieveld twijfel geval hangt van Vlaar af.

Verder aardig eens met Phyxsius.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 mei 2010 door PieterBos --
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 mei 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Dit seizoen heeft laten zien dat je gewoon hard 3 keepers nodig hebt, laat Mulder en Darley het maar uitvechten met van Dijk als Back-up.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 19:10 schreef Phyxsius het volgende:
Nu het zeker is dat Excelsior naar de Eredivisie gaat kunnen we weer gaan speculeren over onze talenten
Wie denken/vinden jullie dat er naar Excelsior moeten gaan komend seizoen?

Zelf denk ik aan:

Mulder
De Vrij of Schenkelveld (als Vlaar blijft of er een vervanger voor hem komt)
Nieveld
Mokohtjo
Ricky van Haaren
Castaignos (ervanuit gegaan dat er nog een spits bij komt natuurlijk)
Erasmus

Er zijn er vast meer die erheen zouden kunnen, maar deze zou ik zeker doen
Castaignos moet je sowieso houden omdat je een spits op de bank moet hebben.
De vrij en Schenkeveld komen er wel bij Feyenoord. Ze krijgen nu al genoeg minuten. Schenkeveld kan op de linksback en de Vrij is multifunctioneel.
Voor de rest ben ik het met je eens!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:
Dit seizoen heeft laten zien dat je gewoon hard 3 keepers nodig hebt, laat Mulder en Darley het maar uitvechten met van Dijk als Back-up.
v.Dijk met Darley laten uitvechten. Als derde keeper kan je altijd nog Lamprou aanhalen van de A!!! Mulder moet eerst maar eens laten zien dat hij stalen zenuwen begint te krijgen. Had beide wedstrijden tegen 020 zijn zenuwen niet onder controle! dus Mulder nog minimaal een jaar naar Excelsior!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Een heleboel mensen zeggen dat Mulder naar Excelsior moet, maar wat hebben jullie dan voor alternatief?
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 10:16   quote  deeplink  
enkele maanden geleden had ieder de mond vol over luc,volgens velen de spits voor het komende seizoen,wat zie ik nu,diezelfde mensen willen hem nu naar godbetert excelsior sturen,de gekte ten top
KKL
 KKL - maandag 17 mei 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 mei 2010 - 19:18 schreef gfvp1 het volgende:
Zou Castaignos gewoon bij ons houden!, maar ik hoop dat we op de een of andere manier Van Wolfswinkel kunnen kopen. indien dat lukt en Luc te weinig speeltijd krijgt kan ie alsnog in de winterstop naar de helden van Excelsior.
Het zou voor Castoignos een prima zaak zijn dat hij volgend seizoen bij Excelsior gaat spelen.
Een jaar op het hoogste niveau en kan wekelijks aan de bak om te rijpen.

Ik zou een groot voorstander hiervan zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:14 schreef hotjumper het volgende:
Een heleboel mensen zeggen dat Mulder naar Excelsior moet, maar wat hebben jullie dan voor alternatief?
LAMPROU!!!!!!!!! Goed lezen jumpertje!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 17 mei 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:31 schreef KKL het volgende:

[..]

Het zou voor Castoignos een prima zaak zijn dat hij volgend seizoen bij Excelsior gaat spelen.
Een jaar op het hoogste niveau en kan wekelijks aan de bak om te rijpen.

Ik zou een groot voorstander hiervan zijn.
Als we al een nieuwe spits halen wie moet er dan op de bank bij Feyenoord zitten als vervanging????? als we geen nieuwe spits halen mag ik toch aannemen dat hij elke week speelt. (misschien ook wel met een nieuwe spits) Ik hoop dat Been snel inziet dat je aan die Cisse niets hebt!!!
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 17 mei 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:33 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als we al een nieuwe spits halen wie moet er dan op de bank bij Feyenoord zitten als vervanging????? als we geen nieuwe spits halen mag ik toch aannemen dat hij elke week speelt. (misschien ook wel met een nieuwe spits) Ik hoop dat Been snel inziet dat je aan die Cisse niets hebt!!!
Maar je zit wel met een aankoop van 3,5 miljoen,ik denk aan Helazovic die pisvee voor minder kocht en meer verkocht(jaartje proberen nog)je hebt Tomasson nog,Wijnaldum kan van de zijkanten komen(al mag ie van mij verkocht worden)en dan hebben we nog steeds mis wel een spits van de A die op de bank kan??Daarbij hoop ik nog steeds dat als een Wijnaldum verkocht kan worden en we voor een vriendenprijs ik noem hem nog maar 's een spits als Maceo Rigters kunnen losweken....
Wel een speler/spits van 26 in de vergetelheid bij Blackburn

Denk ook dat het voor Castaignos beter is een seizoen lang te buffelen,elke week spelen in de onderste regionen van de eredivisie zonder een wekelijks Feyenoord vergrootglas op hem...
ik denk aan Giovanni...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 mei 2010 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:16 schreef bram het volgende:
enkele maanden geleden had ieder de mond vol over luc,volgens velen de spits voor het komende seizoen,wat zie ik nu,diezelfde mensen willen hem nu naar godbetert excelsior sturen,de gekte ten top
Die jongen is volgend jaar pas 18
Als hij er niet snel een paar inschiet gaat die jongen helemaal kapot in de Kuip
Waarom dan niet naar Excelsior?
Daar is hij verzekerd van een basisplaats
En vergeet niet dat Feyenoord hem altijd nog terug kan halen als wij hem echt nodig hebben
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 11:03   quote  deeplink  
verplaats je is in de gedachtengang van luc,erbij gehaald,de hemel ingeschreven toen hij samen met makaay speelde,hij zou de spits worden,nu dan afserveren naar excelsior,is toch niet te bevatten,gewoon de kans geven volgend seizoen,het is toch geen watje.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 mei 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:03 schreef bram het volgende:
verplaats je is in de gedachtengang van luc,erbij gehaald,de hemel ingeschreven toen hij samen met makaay speelde,hij zou de spits worden,nu dan afserveren naar excelsior,is toch niet te bevatten,gewoon de kans geven volgend seizoen,het is toch geen watje.
Gegarandeerd zijn van 34 wedstrijden in de Eredivisie is afserveren?

Naar Excelsior is het beste wat je voor die jongen kan doen
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

LAMPROU!!!!!!!!! Goed lezen jumpertje!!
tsja, dan help je weer een keepers talent om zeep, laat Laprou maar instromen als van Dijk stopt. Ik heb nog wel vertrouwen in Mulder. Als je hem gaat afrekenen op die twee kutwedstrijden tegen de joden, dan kan je de hele selectie wel naar excelsior schoppen.
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Gegarandeerd zijn van 34 wedstrijden in de Eredivisie is afserveren?

Naar Excelsior is het beste wat je voor die jongen kan doen
weet je,het punt bij feyenoord is dat ze het te lang talenten blijven vinden en niet de aandacht en het vertrouwen krijgen wat ze nodig hebben,zeker met deze trainer gaat het wat de jeugd betreft de verkeerde kant op,verbeek heeft het vermogen om ze beter te laten voetballen,been heeft dat niet,kijk maar naar afgelopen seizoen,de jeugd viel in een diep gat,tekenend voor de situatie bij de jeugd is toch dat zij nog steeds een goed contact hebben met verbeek en hij die jongens nog steeds helpt.
sevillana
 sevillana - maandag 17 mei 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:18 schreef bram het volgende:

[..]

weet je,het punt bij feyenoord is dat ze het te lang talenten blijven vinden en niet de aandacht en het vertrouwen krijgen wat ze nodig hebben,zeker met deze trainer gaat het wat de jeugd betreft de verkeerde kant op,verbeek heeft het vermogen om ze beter te laten voetballen,been heeft dat niet,kijk maar naar afgelopen seizoen,de jeugd viel in een diep gat,tekenend voor de situatie bij de jeugd is toch dat zij nog steeds een goed contact hebben met verbeek en hij die jongens nog steeds helpt.
misschien zijn er wel supporters die te snel willen, te veel verwachten van de jeugdige Feyenoord spelers, c.q. te hoge verwachtingen hebben?
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 11:24   quote  deeplink  
heb je gelijk in sevi,maar been doet daar ook aan mee,
sebbe1
 sebbe1 - maandag 17 mei 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:07 schreef hotjumper het volgende:

[..]

tsja, dan help je weer een keepers talent om zeep, laat Laprou maar instromen als van Dijk stopt. Ik heb nog wel vertrouwen in Mulder. Als je hem gaat afrekenen op die twee kutwedstrijden tegen de joden, dan kan je de hele selectie wel naar excelsior schoppen.
mee eens. Mulder gewoon bij Feyenoord houden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 10:31 schreef KKL het volgende:

[..]

Het zou voor Castoignos een prima zaak zijn dat hij volgend seizoen bij Excelsior gaat spelen.
Een jaar op het hoogste niveau en kan wekelijks aan de bak om te rijpen.

Ik zou een groot voorstander hiervan zijn.
ik niet, geef hem bij Feyenoord een jaar om zich te bewijzen, red ie dat niet dan red ie het ook niet na een jaartje excelsior. Vooral ook omdat ze op dat niveau nog wel eens hun speelstijl willen aanpassen op een spits, wat bij Feyenoord niet gebeurt
bram
 bram - maandag 17 mei 2010 - 12:05   quote  deeplink  
been en beenhakker ook naar exelsior,willem terughalen met fraser en de wolf
Vieze furrrrr
 Vieze furrrrr - maandag 17 mei 2010 - 12:21   quote  deeplink  
Hmm, Castaignos is een dilemma: Enerzijds hebben we geen spits, anderzijds is een jaar rijpen bij Excelsior ook goed voor een speler.. Verder Mulder en Darley beide bij Feyenoord houden. Van Haaren, Mokotjo, Leerdam en Lamprou lekker bij Excelsior laten rijpen.. We zien wel wat eruit komt en wat niet..
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 17 mei 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Het is niet te geloven dat er mensen zijn die opperen dat Stefan de Vrij naar Excelsior zou moeten. Deze jongen heeft in een half jaar meer laten zien dan welke speler van Feyenoord dan ook in vier seizoenen. Ik verzeker je dat hij de nieuwe rechtsback van het Nederlands elftal gaat worden, na het EK van 2012. Naar Excelsior gaan hij en Schenkeveld zeker niet.

Ricky van Haaren waarschijnlijk wel, Erasmus zal daar wel blijven, Pedro ook. Verder zou ik het niet weten, maar ik vindt zelf wel dat Kelvin Leerdam daarheen zou moeten, om een volledig seizoen op eredivisie-niveau mee te draaien. Hij staat nu stil in z'n ontwikkeling, omdat er teveel mensen van een beter niveau op zijn positie(s) voorhanden zijn.
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 17 mei 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik niet, geef hem bij Feyenoord een jaar om zich te bewijzen, red ie dat niet dan red ie het ook niet na een jaartje excelsior. Vooral ook omdat ze op dat niveau nog wel eens hun speelstijl willen aanpassen op een spits, wat bij Feyenoord niet gebeurt
Als dat de beweegredenen zijn zeg ik van Persie,

ik had in ieder geval niet gedacht na 3 seizoenen Feyenoord dat hij dit niveau zou halen wat ie u haalt(ondanks wat er gezegd werd over hem),dacht nou jah nog wat centjes voor hem en we horen mischien nog wel wat van hem....

En wat dacht je van Lens??Weg bij Az naar NEC en nu stage Oranje,belangstelling uit Eindhoven en meer....

Denk dat Castaignos minimaal zelfde niveau is gezien z'n cv tot nu en de verhalen met volgens mij wel een beter karakter als van Persie...
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 17 mei 2010 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 11:18 schreef bram het volgende:

[..]

weet je,het punt bij feyenoord is dat ze het te lang talenten blijven vinden en niet de aandacht en het vertrouwen krijgen wat ze nodig hebben,zeker met deze trainer gaat het wat de jeugd betreft de verkeerde kant op,verbeek heeft het vermogen om ze beter te laten voetballen,been heeft dat niet,kijk maar naar afgelopen seizoen,de jeugd viel in een diep gat,tekenend voor de situatie bij de jeugd is toch dat zij nog steeds een goed contact hebben met verbeek en hij die jongens nog steeds helpt.
Been is juist verantwoordelijk voor het doorbreken van Stefan de Vrij en Bart Schenkeveld, hoe kan je nou zeggen dat hij de jeugd niet beter maakt. Het is trouwens heel normaal dat jonge spelers na één goed seizoen een terugvalletje hebben, en pas daarna echt door kunnen groeien naar het gewenste (top)niveau. En Wijnaldum liet aan het einde van het seizoen al zien dat het met hem weer de goede kant op gaat. En Fer komt er echt wel, is dit seizoen ook al een bepalende speler geworden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 mei 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 mei 2010 - 12:43 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Als dat de beweegredenen zijn zeg ik van Persie,

ik had in ieder geval niet gedacht na 3 seizoenen Feyenoord dat hij dit niveau zou halen wat ie u haalt(ondanks wat er gezegd werd over hem),dacht nou jah nog wat centjes voor hem en we horen mischien nog wel wat van hem....

En wat dacht je van Lens??Weg bij Az naar NEC en nu stage Oranje,belangstelling uit Eindhoven en meer....

Denk dat Castaignos minimaal zelfde niveau is gezien z'n cv tot nu en de verhalen met volgens mij wel een beter karakter als van Persie...
Kijk als hij inderdaad een sterker karakter heeft dan van Persie destijds, dan red ie het bij Feyenoord ook wel.
Bruins en Slory speelden bij excelsior ook de sterren van de hemel maar dat is ook geen garantie gebleken voor doorbreken bij Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moeten er naar Excelsior?









0.0066230