|
|
luis_suarez 16
|
|
|
onze grote vriend luis suarez staat in belangstelling van man utd en ze willen gaan bieden rond de 23 miljoen euro. dit is toch veel te weinig ? en denken jullie ook dat hij het best naar man utd kan ik zeg bayern muchen dat zou de juiste club voor hem zijn wat is volgens jullie de juiste club en voor hoeveel mag die minimaal weg ik denk rond de 30 mijoen
ps dit lijkt me geen onzin verhaal want het werd ook door de nos uitgesproken, die lullen niet zo maar wat
AjaxLife
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2010 door Thomas -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
De juiste club voor Luis is Ajax. |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ik gun hem het beste.Eens ajacied altijd ajacied |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik gun Louis ook een pracht club maar niet voor 23 miljoen ,hij staat nummer 5 in de topsc.van Europa en ze wilden Benzema van Real die zit daar op de bank en is niet onder duurder als Louis dus die 23 miljoen moet gewoon 30 worden anders blijft hij hier zo dat we eindelijk is kampioen kunnen worden. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik vind 25-30 miljoen een prima bedrag. Bedenk wel dat het overal crisis is he!! Maar natuurlijk hoop ik als supporter dat hij gewoon lekker bij AJAX blijft. Ik heb namelijk niets te maken met het finanicele (wan)beleid wat AJAX gevoerd heeft of nog steeds voerd. Ik wil dat AJAX volgend jaar die 3de ster pakt. En dat wordt met Suarez een stuk makkelijker!
Wat betreft als hij toch weg gaat; Ik zou Bayern en ManU wel prima bij hem vinden passen. Wel heb ik ergens begrepen dat hij alleen weg gaat voor Barca en ManU. Dus we zien het wel... |
|
|
|
|
bird
|
|
|
ja crisis of niet luis is wel rond de 30 milj wel waard als ie voor minder weg gaat zal het jammer zijn en als man united last heeft van de crisis dan rotten ze maar op |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
ik denk niet dat Manchester nu een bod doet van 30 ik denk dat hun maximum toch 25 is want anders halen ze die benzema wel |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
Het duurt nog heeeeel lang voordat de transferperiode op 1 september sluit. En er is nog een WK binnenkort. Als ik AJAX en Luis was, zou ik rustig wachten tot in ieder geval na het WK. Ik denk dat er dan wel meer kandidaten voor Luis komen. MANU is niet de enige club genoeg geld heeft voor Luis. Barcelona, Real, Inter, Chelsea en zelfs City hebben geld genoeg als ze Luis zouden willen. Luis heeft al vaker openlijk geflirt met Barca en daar gaat Henry weg en doet Zlatan het slecht dit seizoen. Het zou me niets verbazen. Ze zeggen wel dat ze voor Villa gaan, maar goed, we weten allemaal hoe het kan verlopen in het voetbal wereldje. Als ze voor Villa straks meer als 40 miljoen moeten neerleggen en voor Suarez maar 30 dan wist ik het wel als ik het voor het zeggen had bij Barca. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Dev je hebt het over barca maar henry is een speler die nauwelijks in de basis staat en ibrahimovic heeft zoon reputatie dat hij zeker nog kansen gaat krijgen.. Luis heeft wel geflirt maar barca niet.. De rest van de clubs die jij opnoemt zijn leuke clubs maar zeker niet iedereen heeft het geld voor hem of heeft hem nodig.. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ajax wil absolute hoofdprijs voor topscorer Suarez
Suarez verlengde onlangs zijn contract in Amsterdam tot medio 2013 en heeft meerdere malen laten weten alleen voor een internationale topclub te willen vertrekken.
Manchester United behoort tot dat rijtje, maar de voorkeur van Suarez gaat uit naar Spanje. Bovendien lijkt het uitgesloten dat Ajax akkoord gaat met een transfersom van 23 miljoen, mocht dat bod alsnog komen. Bij de laatste aandeelhoudersvergadering van de club schatte algemeen directeur Rik van den Boog de waarde van de topscorer op veertig miljoen euro. 'Dan gaan we erover nadenken', zei Van den Boog toen.
Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/180509/Ajax-wil-absolute-hoofdprijs-voor-topscorer-Suarez.htm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2010 door thomASS -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
klasse van den boog.gewoon houden die klasbak van suarez.zonder hem hebben we niet veel te zoeken in cl.dus minder inkomen.... verkoop maar 10 anderen en dat levert ook 23 milj op en scheelt hoop salaris tog? |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Men kan zich wel allemaal rijk rekenen maar Manchester heeft niet eens een bod gedaan. Dat een man op zo'n positie als van de Boog reageerd op een broodje aap verhaal zegt alles over zijn belevingswereld. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
joduh dat is onzin als we iedereen houden behalve suarez kunnen we net zo goed ver komen het is een TEAMspel je hebt gelijk dat hij de beste is van ajax maar als je kijkt in teamspel zijn vertonghen en alderweireld bijna net zo belangrijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vergeet Romelu Lukaku niet, echt een superspits! |
|
|
|
|
Dev
|
|
|
kijk. 40 miljoen. Zo hoort het!! Tuurlijk is er nog geen officieel bod, maar vd Boog doet dit goed. Bij de eerste de beste gerucht meteen alle onduidelijkheid uit de lucht halen en meteen de toon zetten. 40 miljoen hoppa!!! Daar zullen zelfs de clubs die het bedrag kunnen opbrengen, toch even achter hun oren krabben. En Freakie je hebt tot een bepaalde punt gelijk. Maar vergeet niet dat een tijdje geleden Barcelona Eto'o, hun topscorer en een van de beste spitsen van dat moment, van de ene op de andere dag ook weg hebben gedaan. Ze hebben hem niet eens verkocht, maar geruild en nog eens miljoenen er bovenop gedaan voor Zlaten. En ETo'o speelde toen goed. Zlaten speelt al maanden niet goed, waarom zou een club als Barcelona dan nu niet nog een keer van spits veranderen??? En kijk naar Real Madrid. Die hadden een superteam, maar er moesten en zouden andere spelers komen en ze hebben toen meer dan 200 miljoen uitgegeven. Dat geld hebben ze ondertussen bijna weer terug met T-shirts verkopen en allerlei lucratieve reclame deals en door spelers als robben en sneijder te verkopen, dus waarom zouden ze dat dit jaar niet weer doen. Ze zijn gek genoeg om het te doen, vooral nu ze weer geen kampioen zijn geworden en weer vroeg uit de CL zijn gegooid. ManU heeft vorig seizoen meer dan 100 mijoen binnen gekregen en heel weinig uit gegeven en balen nu enorm dat ze geen kampioen zijn geworden, dus waarom zouden ze dit seizoen geen 40 miljoen kunnen uitgeven?? IK en jij en wij allemaal hopen dat Suarez nog een seizoen blijft. En dat we CL halen en Suarez zowel in de CL als op het WK schittert en dan kan hij aan het eind van het komend seizoen weg voor 50 miljoen. Of misschien meer. Maar ik ben gewoon nerveus dat Suarez straks alsnog dit seizoen weggaat. Clubs als Real Madrid en Barca en ManU zijn gewoon zo rijk en het interesseert hen op dit moment gewoon niet als ze schulden hebben en als die clubs een speler willen dan wordt die ook meestal gehaald. Ik denk echter wel dat dit de enige drie clubs zijn die nu nog eventueel voor Suarez aan de deur kunnen kloppen. Ik denk dat het bedrag van 40 miljoen zelfs voor clubs als Inter en Chelsea en City te veel is op dit moment. Maar je weet het nooit... Ik hoop in ieder geval op nog een seizoen AJAX met Suarez in de aanval en het liefst in de CL. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
sjakiepakkie denk je dat egt?! Nee he? Je lult want zonder suarez is ajax veel minder en is cl voorrondes doorkomen een droom.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 22:12 schreef morkanne het volgende:Men kan zich wel allemaal rijk rekenen maar Manchester heeft niet eens een bod gedaan. Dat een man op zo'n positie als van de Boog reageerd op een broodje aap verhaal zegt alles over zijn belevingswereld. Beter luisteren, hij reageerd niet op een droodje aap verhaal.
Hij zegt enkel dat als er een club komt voor Suarez, dat hij dan minimaal 40 miljoen euro moet opbrengen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 23:29 schreef freakie het volgende:sjakiepakkie denk je dat egt?! Nee he? Je lult want zonder suarez is ajax veel minder en is cl voorrondes doorkomen een droom.. Ik denk dat je nu wat overdrijft, ook de laatste wedstrijden zonder Suarez waren vrij goed te noemen, |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tegen wie was dat? Een tottenham ofzo? Nee he.. Dat is totaal geen vergelijking.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar Suarez heefttegen de Europese suptoppers ook nog niks gepresteerd of wel??? nee dat heeft hij inderdaad niet.
Als Suarez verkocht wordt kan AJAX nog steeds prima de voorrondes doorkomen, sterker nog ze zullen wel moeten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
niks gepresteerd jij weet best dat als messi niet scoort bij barça er 3 verdedigers met hem bezig zijn dat is al 1 europees is hij daarom ook belangrijk.. Ik weet wel dat we suarez miste tegen juve... We zijn niet 1 keer egt gevaarlijk geweest of wel soms en die goal van sulejmani was toen suarez wel bij was dus niet belangrijk... Nee? Wel heel belangrijk... Want winnen was juve de 2e wedstrijd tegen juve moesten we ook maar ging totaal niet weet je nog? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Met Suarez tegen Juvemtus verloren we met 2-1 in de Thuiswedstrijd, in de UItwedestrijd zonder Suarez spelen we gelijk.......
Hij heeft gewoon niet goed gespeeld tegen Juventus en pakt zelfs een DOMME kaart waardoor hij zijn team benadeeld, dat kun je toch niet goed noemen of wel soms??, en daarom heeft hij in Europa nog niks laten zien, dat is gewoon zo, ondanks dat Juventus de enige topwedstrijd is geweest dit seizoen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pfff beste remco je kijkt dus beetje raar he.. Suarez kan niet ook elke keer verdedigen.. Die 1e goal in mede door suarez.. Maar die 2e was inderdaad totaal niks bijzonders aan totaal geen dreiging en juve had de wedstrijd binnen want ajax kon niks.. Dat hij geel was al beetje apart.. Maar oké dan doen we suarez weg dan geen cl toch remco? Of griekse tactiek 7 verdedigers... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Suarez mag dus echt niet vertrekken van mij. De kansen om daarmee de groepsfase van de CL te halen worden daarmee verkleind. Suarez is een speler die meerdere tegenstanders bezighoudt. Hierdoor ligt er voor anderen bij Ajax vrijheid. Suarez is een steunpilaar.
Daarnaast kampt Manchester United volgens mij ook met een miljoenenschuld, vooral veroorzaakt door de eigenaren, en is er bij hen helemaal geen geld te besteden? Ook niet door die miljoenen van Ronaldo, aangezien die zijn gebruikt om kosten te dekken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Suarez mag dus echt niet vertrekken van mij. De kansen om daarmee de groepsfase van de CL te halen worden daarmee verkleind. Suarez is een speler die meerdere tegenstanders bezighoudt. Hierdoor ligt er voor anderen bij Ajax vrijheid. Suarez is een steunpilaar.
Daarnaast kampt Manchester United volgens mij ook met een miljoenenschuld, vooral veroorzaakt door de eigenaren, en is er bij hen helemaal geen geld te besteden? Ook niet door die miljoenen van Ronaldo, aangezien die zijn gebruikt om kosten te dekken. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
barca man city en chelsea willen torres als 1 van hun torres koopt is e rniet zoveel meer over voor suarez ik hoop dus dat bara het gaat woorden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
waarom suarez verkopen sjakiepakkie hopen geen van 2.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
dat is precies wat ik zeg ik hoop dat van die drie barcalona torres koopt want dan gis de kasn groter dat suarez hier blijft
ik heb net weer gelezen dat man ude interesse voor suarez op en lager pitjhe zet |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Manchester United laat Luis Suárez links liggen en richt zich vol op Ángel Di María. De vleugelaanvaller van Benfica staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Real Madrid en daarom is United van plan om liefst 44 miljoen euro te investeren in de Argentijn. Rik van den Boog wil ongeveer eenzelfde bedrag ontvangen voor Suárez, maar United wil niet zoveel uitgeven aan een speler uit de Eredivisie. (Record)
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106324
Dat zou goed nieuws zijn! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Vd.Boog doet het goed door de lat hoog te leggen, waardoor er geschipperd kan worden. Als Suarez echt wil en er komt een bod van rond de 30 miljoen, is hij weg... |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
dus manU wil geen 40 milj uitgeven voor een eredivisie speler, maar wel voor een uit de portugese competitie?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
benfica is zeker niet niks.. Ze hebben daar erg goede spelers lopen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 14:43 schreef PETER111 het volgende:Manchester United laat Luis Suárez links liggen en richt zich vol op Ángel Di María. De vleugelaanvaller van Benfica staat ook in de nadrukkelijke belangstelling van Real Madrid en daarom is United van plan om liefst 44 miljoen euro te investeren in de Argentijn. Rik van den Boog wil ongeveer eenzelfde bedrag ontvangen voor Suárez, maar United wil niet zoveel uitgeven aan een speler uit de Eredivisie. (Record) http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106324Dat zou goed nieuws zijn! je ze denken dat wij daar wakker van liggen ? bye bye MU |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nee dat doen ze denk ik niet nee maar dat doe ik ook niet:P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Barcelona is rond met Villa, deze zal morgen worden gepresenteerd, Villa komt over van Valencia voor het slordige bedrag van 40 miljoen euro.
Goed nieuws dit voor AJAX, dan zullen ze in geen geval proberen Suarez los te weken. Manchester heeft hun interesse ook al laten varen, goed nieuws dit dus voor AJAX |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Als AJAX vasthoudt aan de prijs van 40 miljoen, zal Suarez niet weg kunnen/gaan. Goed nieuws!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Valencia gaat in geen geval 40 miljoen betalen voor Suarez. |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Snel, verkopen voor hij verrot geschop wordt ( als tie tenmeinste wordt opgesteld)tijdens het WK die ploegen hebben geen achterhoede zoals RKC Willem2 VVV etc |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 17:48 schreef adje het volgende:Snel, verkopen voor hij verrot geschop wordt ( als tie tenmeinste wordt opgesteld)tijdens het WK die ploegen hebben geen achterhoede zoals RKC Willem2 VVV etc Bij Ajax kan hij nog beter worden, en wil zelf niet weg, dus hij blijft nog een jaartje (hopelijk). Hoezo RKC, Willem II en VVV? Hij scoort ook makkelijk tegen Feyenoord, PSV etc. In Nederland kan hij vaak pingelen, maar ik neem aan dat hij wel weet dat hij dat in het WK niet vaak kan doen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha adje ik bespeur in jou dat je niet voor ajax ben haha:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco en t is niet de absolute top! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 17:48 schreef adje het volgende:Snel, verkopen voor hij verrot geschop wordt ( als tie tenmeinste wordt opgesteld)tijdens het WK die ploegen hebben geen achterhoede zoals RKC Willem2 VVV etc Dus dan wordt iedere goede aanvaller kapotgeschopt??? rare beredenering. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2010 - 08:03 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:dus manU wil geen 40 milj uitgeven voor een eredivisie speler, maar wel voor een uit de portugese competitie?? het portugese competitie is een stuk beter dan het nedelandse |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
geen manu geen barca nou mooi suarez blijft |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 15:34 schreef John2 het volgende:Als AJAX vasthoudt aan de prijs van 40 miljoen, zal Suarez niet weg kunnen/gaan. Goed nieuws!! Laten we hopen dat Suarez blijft, maar ik geloof dat niet. Ajax hangt een prijskaart van 40 miljoen om zijn nek, omdat Ajax het onderste uit de kan wil halen en dat is logisch. Maar geloof maar dat als er een club een bedrag van rond de 30 miljoen biedt, waar Suarez heen wil, dat ie dan weg is.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
man u barca atl. madrid valencia dat zijn al heel watteams komen er nog wel meer hoor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
sjakiepakie maar 2 daarvan zijn apsolute top.. de rest zou hij niet naar toe gaan zei hij.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
|
|