|
|
sportdwaas
|
|
|
Met de uitspraken van Vertonghen de Belg, het ophanden vertrek van Perez, Douglas, Ruiz en Suarez bij de concurrenten heeft de geliefde grootmacht uit Rotterdam-Zuid op eens nog betere papieren voor het komend seizoen. Plaats 2 of 3 lijkt haalbaar.
Met gereduceerde salariskosten door het pensioen van Gio en Roy en vertrek van Landzaat lijkt er ruimte voor een echte versterking.
De toekomst is aan Feyenoord en Feyenoord is de toekomst.
www.sportdwaas.nl |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
|
|
|
finsend
|
|
|
-en als vlaar, wijnaldum en/of fer nou vertrekken? -en als die gereduceerde salariskosten nou eens ten goede kwamen van de schuld, ipv versterking? -en als de concurrenten flink geld vangen voor de verkoop van deze spelers? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb ook een apart gevoel van binnen.....
oh! ik moet poepen. |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ik net ook bij mij is dat aparte gevoel nu buiten |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote: ik net ook bij mij is dat aparte gevoel nu buiten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: En dat is geen aswolk! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Te veel corry konings gerookt |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: denk dat ik ook maar ff ga |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 23:02 schreef sportdwaas het volgende:Met de uitspraken van Vertonghen de Belg, het ophanden vertrek van Perez, Douglas, Ruiz en Suarez bij de concurrenten heeft de geliefde grootmacht uit Rotterdam-Zuid op eens nog betere papieren voor het komend seizoen. Plaats 2 of 3 lijkt haalbaar. Met gereduceerde salariskosten door het pensioen van Gio en Roy en vertrek van Landzaat lijkt er ruimte voor een echte versterking. De toekomst is aan Feyenoord en Feyenoord is de toekomst. www.sportdwaas.nl Grote onzin Sportdwaas. Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt, maar wij moeten VECHTEN voor linkerrijtje. Realiteit. Feijenoord 1908 zal t wel met me eens zijn. ssssstttt Leon |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2010 - 14:46 schreef Quiroz het volgende:[..] Grote onzin Sportdwaas. Ik hoop zo erg dat je gelijk hebt, maar wij moeten VECHTEN voor linkerrijtje. Realiteit. Feijenoord 1908 zal t wel met me eens zijn. ssssstttt Leon Roda JC, FC Groningen en Utrecht staan ook in dat linker rijtje.
Volgend jaar gewoon voor top3 gaan. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Nu ik dit allemaal lees moet ik ook ineens naar het schijthuis |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik krijg een heel apart gevoel van binnen als ik hem achterover sla, wat moet ik zonder bier beginnen jalalalala
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|