|
|
Per4manc
|
|
|
Nu vraag ik mij af: Wil Emanuelson nu zoveel meer verdienen of wil Ajax zo weinig bieden. Ik heb niet begrepen dat Emanuelson moet inleveren.
Iemand meer info over de kwestie? |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ik DACHT dus dat ik kan ik niet met zekerheid zeggen, dat Urby gewoon hele ogen looneisen stelt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Urby heeft de pecht dat hij een oud contract heeft met een hoog basis salaris. Ajax geeft sinds MvB minder salaris maar veel hogere bonussen bij een titel. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ik denk dat Urby nog wel bijdraait... Hij heeft al meerdere malen door laten schemeren dat hij bij Ajax wil blijven, omdat hij zoveel potentie in deze groep ziet. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat er veel clubs op dit moment in hem geïnteresseerd zijn. Bovendien verwacht ik dat hij Ajacied genoeg is om Ajax een transfersom te gunnen en dus niet transfervrij de deur uit te wandelen. Waarschijnlijk zal het uiteindelijk uitdraaien op een contract met hier en daar een transferclausule. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Ajax wil van hem af en verder met Eriksen en Lodeiro. |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
jammer ! ik zie hem toch graag blijven , maar we hebben goede vervangers achter de hand ! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat mij betreft direct verkopen voordat hij komend jaar gratis vertrekt. Daarnaast heeft Ajax met Eriksen en Lodeiro al 2 vervangers in huis. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Wat mij betreft direct verkopen voordat hij komend jaar gratis vertrekt. Daarnaast heeft Ajax met Eriksen en Lodeiro al 2 vervangers in huis. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
zo snap ik het wel hoor! XD
Maar deze man is een echte Ajacied en mag van mij wel wat credits krijgen, altijd is hij er en bijna nooit ziek/geblesseerd!
Zelfde loon, met betere bonussen.
Urby=echte Ajacied, respect! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
prima emanuelson zorgt voor hoge salarissen.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jammer het is gee nster speler maar is wel een waarde voor ajax |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
jammer maar het is goed dat ajax niet berijdt is om van zijn niveau zo veel salaris te betalen |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Byzonder jammer helaas kan ik geen oordeel geven als ik niet weet waar het struikel punt zit of de eisen zijn te hoog of Ajax heeft hem salaris verlaging aangeboden let wel het is dit seizoen een belangrijke speler geweest voor Ajax.Dus als het effe kan moet Ajax hem proberen te behouden.Hij is zeer goed als linker middenvelder en linker spits. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Hoe zit het trouwens met Rodney Sneijder? Dat is toch ook iemand die op de flank (linkshalf?) uit de voeten zou moeten kunnen? Daar hoor ik nooit meer iets van, terwijl dat toch zo'n groot talent zou moeten zijn... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:15 schreef nora het volgende:Byzonder jammer helaas kan ik geen oordeel geven als ik niet weet waar het struikel punt zit of de eisen zijn te hoog of Ajax heeft hem salaris verlaging aangeboden let wel het is dit seizoen een belangrijke speler geweest voor Ajax.Dus als het effe kan moet Ajax hem proberen te behouden.Hij is zeer goed als linker middenvelder en linker spits. sluit ik me bij aan, hoewel veel mensen kritiek op hem hebben, zie ik hem liever bij Ajax blijven, maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:27 schreef Harm de Graaf het volgende:Hoe zit het trouwens met Rodney Sneijder? Dat is toch ook iemand die op de flank (linkshalf?) uit de voeten zou moeten kunnen? Daar hoor ik nooit meer iets van, terwijl dat toch zo'n groot talent zou moeten zijn... die is pas 17 jaar en speelt vrijwel altijd bij de A1, hij is nog steeds een zeer groot talent, en zal net als zijn broer de top wel gaan halen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Urby is inderdaad wel een echte Ajacied, maar moet wel eens kappen met meteen alles de pers in strooien als de gesprekken niet goed verlopen, ditzelfde deed hij namelijk afgelopen februari ook al.
Als ajax terug wil naar de top, moet er op linksbuiten een speler staan met meer rendement dan Urby, die had namelijk geen rendement.
Urby bedankt en succes bij de volgende club.
Klasse van AJAX dat ze zich zowel bij Urby als bij Pantelic bij hun standpunt houden... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 16:19 schreef remco k het volgende:Urby is inderdaad wel een echte Ajacied, maar moet wel eens kappen met meteen alles de pers in strooien als de gesprekken niet goed verlopen, ditzelfde deed hij namelijk afgelopen februari ook al. Als ajax terug wil naar de top, moet er op linksbuiten een speler staan met meer rendement dan Urby, die had namelijk geen rendement. Urby bedankt en succes bij de volgende club. Klasse van AJAX dat ze zich zowel bij Urby als bij Pantelic bij hun standpunt houden... Kan ik niet omheen, EENS!
Nogmaals, met alle respect naar Urby! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax houd bij Emanuelson, maar ook bij Pantelic, voet bij stuk en dat is klasse. Ze kunnen blijven onder de voorwaarde van Ajax en als ze daar niet in kunnen schikken, ben ik ze liever kwijt dan rijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 20:23 schreef alibabba het volgende:Ajax houd bij Emanuelson, maar ook bij Pantelic, voet bij stuk en dat is klasse. Ze kunnen blijven onder de voorwaarde van Ajax en als ze daar niet in kunnen schikken, ben ik ze liever kwijt dan rijk. inderdaad, en als je niet onder de voorwaarden van AJAX, voor AJAX wilt spelen, is de liefde voor AJAX blijkbaar niet zo groot als dat sommige spelers willen doen voorkomen... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
urby moet gewoon blijven.is een echte ajacied.daar hou ik van.en flikker op met al dat gedoe om miljoenen man.kijk eens naar de prestaties van ajax en niet naarhet banksaldo en winst en verlies.dan moet je op de markt gaan staan met stringetjes ofzo.we zijn AJAX!!! geen real madrid of barcelona!!!! laat ons trots zijn op ONS AJAX!!! met urby erbij!!! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ja mee eens, urby behoort tot de jeugd en de jeugd is de toekomst! over barcelona gesproken. henry gaat weg en misschien is het een idee om hem een seizoen te huren? volgens geruchten vertrekt hij naar de amerikaanse competitie.. de eredivisie kan hij wel aan hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joduh.. nee als ajax verlies maakt omdat de salarissen teveel zijn dan moet hij zeker weg dat schilt ajax in salaris en andere jonge egte talanten kunnen dan aan de gang gaan.. |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Hij voegt toch niets toe laat lekker gaan naar een club uit de 2e divisie engeland verdient hij net zoveel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 06:20 schreef joduh het volgende:urby moet gewoon blijven.is een echte ajacied.daar hou ik van.en flikker op met al dat gedoe om miljoenen man.kijk eens naar de prestaties van ajax en niet naarhet banksaldo en winst en verlies.dan moet je op de markt gaan staan met stringetjes ofzo.we zijn AJAX!!! geen real madrid of barcelona!!!! laat ons trots zijn op ONS AJAX!!! met urby erbij!!! Maar Urby is niet goed genoeg voor AJAX als wij naar de top willen, en als hij niet wil bijtekenen is hij blijkbaar geen echte grote AJACIED zoals hij wil doen voorkomen, anders had hij wel bijgetekend.
Dus ja het gaat inderdaad om de prestaties van AJAX, dat is exact de reden dat hij WEG MOET!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 07:53 schreef freakie het volgende:joduh.. nee als ajax verlies maakt omdat de salarissen teveel zijn dan moet hij zeker weg dat schilt ajax in salaris en andere jonge egte talanten kunnen dan aan de gang gaan.. wrahhhh,freakie?op mij hoef jij niet meer te reageren hoor.ik weet voordat ik iets typ toch al dat jij het er niet mee eens ben.....zelfde geldt voor die remco K. IK vind dat urby een echte JOOD is FREAK.Die HOORT bij ajax te spelen. en wat tekort komen????waarvoor???? voor de absolute top ja.maar is akax absolute top? nope!!!! maar wel mijn trots..... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Jij bent egt triest he? kijk maar even naar remco.. Jij bent een echt gestoort jochie dat denkt dat alles om hem heen vernietigt moet worden.. Man ja niet domme dingen roepen want ik ben daar niet vatbaar voor.. je kan provoceren maar daar moet je iemand anders voor hebben.. Urby mag van mij weg.. Maar beste joduh.. ajax hoeft ook niet de absolute top te halen toch? maar ze moeten we zover mogelijk zien te komen.. Dan is urby de zwakste schakel maar als urby niet minder wil gaan verdienen wat remco ook al zegt is het dus gewoon geen clubliefde meer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 18:46 schreef joduh het volgende:[..] wrahhhh,freakie?op mij hoef jij niet meer te reageren hoor.ik weet voordat ik iets typ toch al dat jij het er niet mee eens ben.....zelfde geldt voor die remco K. IK vind dat urby een echte JOOD is FREAK.Die HOORT bij ajax te spelen. en wat tekort komen????waarvoor???? voor de absolute top ja.maar is akax absolute top? nope!!!! maar wel mijn trots..... AJAX is inderdaad geen absolute top, maar daar wil AJAX wel naartoe.
Hij gaat niet akkoord met de eisen die ajax stelt, is hij dan wel zo'n echte ajacied?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Weer een stukje van emanuelson.. en weer dat hij wel bij ajax wil blijven t is eigenlijk beetje triest dat hij naar de pers toe een lieve jonge probeert te zijn.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Urby moet blijven!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 22:20 schreef freakie het volgende:Weer een stukje van emanuelson.. en weer dat hij wel bij ajax wil blijven t is eigenlijk beetje triest dat hij naar de pers toe een lieve jonge probeert te zijn.. Jullie hebben geen eigen mening en na mijn idee kruipen jullie in de kont van Remko.. Wel typisch dat jullie het altijd met hem eens zijn... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
En het valt me ook op dat steeds de zelfde personen het eens zijn met Remko.. Kom op man met jullie eigen mening en als je die niet heb wat doe je hier dan.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 19:02 schreef freakie het volgende:Jij bent egt triest he? kijk maar even naar remco.. Jij bent een echt gestoort jochie dat denkt dat alles om hem heen vernietigt moet worden.. Man ja niet domme dingen roepen want ik ben daar niet vatbaar voor.. je kan provoceren maar daar moet je iemand anders voor hebben.. Urby mag van mij weg.. Maar beste joduh.. ajax hoeft ook niet de absolute top te halen toch? maar ze moeten we zover mogelijk zien te komen.. Dan is urby de zwakste schakel maar als urby niet minder wil gaan verdienen wat remco ook al zegt is het dus gewoon geen clubliefde meer... Freakie = hielenlikker... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
guyt te veel drugs gesnoven? als je even het topic doorleest ben ik het heel vaak niet eens met remco.. Op dit punt ben ik het wel eens.. Kijk eerst een verder wat je lult onzin.. beetje jammer.. ga ook niet in op wat je zegt op het laatst je weet zelf dathet gewoon beetje triest is.. Dit is mijn mening als het dat niet zo had geweest had ik wat anders gezegt.. En ik snap ook niet dat je dan mij hielenlikker noemt daar zou ik wel graag een verklaring voor hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 22:35 schreef Guyt het volgende:En het valt me ook op dat steeds de zelfde personen het eens zijn met Remko.. Kom op man met jullie eigen mening en als je die niet heb wat doe je hier dan.. Ik vind van dingen wat ik er van vind, als mensen het met mij eens zijn, moet je mij dat niet kwalijk nemen.
Blijkbaar delen meer mensen de zelfde mening als mij over AJAX, en tuurlijk zijn er veel mensen het met mij oneens, gelukkig wel anders was er niks meer om over te discussieren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hielenlikker is wat anders als het met iemand eens zijn he?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
die reageert ook niet meer,, |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 22:41 schreef freakie het volgende:guyt te veel drugs gesnoven? als je even het topic doorleest ben ik het heel vaak niet eens met remco.. Op dit punt ben ik het wel eens.. Kijk eerst een verder wat je lult onzin.. beetje jammer.. ga ook niet in op wat je zegt op het laatst je weet zelf dathet gewoon beetje triest is.. Dit is mijn mening als het dat niet zo had geweest had ik wat anders gezegt.. En ik snap ook niet dat je dan mij hielenlikker noemt daar zou ik wel graag een verklaring voor hebben.. hap hap hap hahaha... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Omdat ik hem goed vind... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hallo iedereen heeft het recht zijn eigen mening te ventileren op de site maar als je Ajax fan bent dan moet je houden van spelers zoals Urby altijd dreiging geen tikkie terug en tikkie breed want die lopen er genoeg in Nederland en ik val daar van in slaap ,uiteraard door zijn spel naar voren is dat niet zonder risico en gaat dat wel eens mis en onstaat er weel eens een gevaarlijke situatie voor ons doel maar hij is dit seizoen een prima basis speler gebleken met prachtige akties en mooie doelpunten dus wat mij betreft mag hij blijven alleen als zijn salaris eiesen te hoog zijn dan moet Ajax hem verkopen en beslist niet gratis weg laten lopen volgend jaar want Urby is goed maar Ajax is belangrijker. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 06:24 schreef Johnnyafca het volgende:Ja mee eens, urby behoort tot de jeugd en de jeugd is de toekomst! over barcelona gesproken. henry gaat weg en misschien is het een idee om hem een seizoen te huren? volgens geruchten vertrekt hij naar de amerikaanse competitie.. de eredivisie kan hij wel aan hoor. eh... salaris?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
en dan heel leuk en grappig reageren.. 2 aparte karakters in 1 lichaam zeker.. Erg voor je guyt |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 13:47 schreef freakie het volgende:en dan heel leuk en grappig reageren.. 2 aparte karakters in 1 lichaam zeker.. Erg voor je guyt De enige die hier triest is ben jij joh je loopt alleen maar te mekkeren. Volgens mij ben je dood ongelukkig.. Je kan alleen maar negatief zien.. ERG HOOR VOOR JE FREAKIE(.de naam zegt het al ). |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahahahaha te mekkeren... en dan van die rare dingen zegge.. Ik denk dat jij zat te mekkeren.. dat ik geen eigen mening had.. Miss kan je even alle topic's bekijken zie je of ik het nou egt zo vaak eens ben met remco.. dat is triest reageren voordat je het egt zeker weet.. Puperaal gedrag heet dat.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 11:19 schreef nora het volgende:Hallo iedereen heeft het recht zijn eigen mening te ventileren op de site maar als je Ajax fan bent dan moet je houden van spelers zoals Urby altijd dreiging geen tikkie terug en tikkie breed want die lopen er genoeg in Nederland en ik val daar van in slaap ,uiteraard door zijn spel naar voren is dat niet zonder risico en gaat dat wel eens mis en onstaat er weel eens een gevaarlijke situatie voor ons doel maar hij is dit seizoen een prima basis speler gebleken met prachtige akties en mooie doelpunten dus wat mij betreft mag hij blijven alleen als zijn salaris eiesen te hoog zijn dan moet Ajax hem verkopen en beslist niet gratis weg laten lopen volgend jaar want Urby is goed maar Ajax is belangrijker. helemaal met je eens nora!!!!!!!! urby moet gewoon blijven.een echte ajacied ,en eentje waarvoor ik naar het stadion ga.........lef en durf in zijn spel. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 19:02 schreef freakie het volgende:Maar beste joduh.. ajax hoeft ook niet de absolute top te halen toch? maar ze moeten we zover mogelijk zien te komen.. Ik ben het absoluut niet eens dat je zegt dat Ajax de absolute top niet hoeft te halen. Dan begrijp je niet waar AJAX voor staat.. Ajax moet met zijn staat van dienst ALTIJD het hoogste willen bereiken en dat is meedoen met de europese top.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 11:19 schreef nora het volgende:Hallo iedereen heeft het recht zijn eigen mening te ventileren op de site maar als je Ajax fan bent dan moet je houden van spelers zoals Urby altijd dreiging geen tikkie terug en tikkie breed want die lopen er genoeg in Nederland en ik val daar van in slaap ,uiteraard door zijn spel naar voren is dat niet zonder risico en gaat dat wel eens mis en onstaat er weel eens een gevaarlijke situatie voor ons doel maar hij is dit seizoen een prima basis speler gebleken met prachtige akties en mooie doelpunten dus wat mij betreft mag hij blijven alleen als zijn salaris eiesen te hoog zijn dan moet Ajax hem verkopen en beslist niet gratis weg laten lopen volgend jaar want Urby is goed maar Ajax is belangrijker. Ik houd juist ook van de speler zoals jij hem beschrijft, alleen kan ik die eigenschappen niet in Urby terugvinden, Vrijwel geen rendement in zijn zogenaamde acties, een paar goals en een paar assits per seizoen maar meer niet. AJAX moet en zal terug naar de EU top en dat gaat niet gebeuren als we spelers met zo'n waardeloze instelling als Urby in het veld hebben lopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 - 19:02 schreef Guyt het volgende:[..] De enige die hier triest is ben jij joh je loopt alleen maar te mekkeren. Volgens mij ben je dood ongelukkig.. Je kan alleen maar negatief zien.. ERG HOOR VOOR JE FREAKIE(.de naam zegt het al ). kap toch met dat afgeven op andere mensen, ik heb jou namelijk nog helemaal niets positiefs zien posten in dit forum..... |
|
|
|