|
|
freakie
|
|
|
guyt.. Heb ik al eerder gezegt bij t forum tegen alibabba maakt mensen voor iets uit.. beetje apart.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
over waardeloze instelling gesproken sulejmani die jongen heeftal zo veel kansen gekregen en het lijkt alsof hij straf heeft als ie voetbalt |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Strikje er om en wegwezen! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
tsja ema mag weg.. Grabri, Pantelic en rommedhal er lijkt nu al een goed plan te staan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch zie ik Rommedhaal graag blijven hoor, zeer goed invaller... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco ja prima.. kan goed invallen als ajax met 3-0 voor staat.. maar zou toch graag horen dat ons ajax winst maakt en dat we beter worden in plaats van slechter worden dan het afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rommedhaal heeft juist veel wedstrijden opengebroken als invaller, bij 3-0 is een invaller niet belangrijk, maar Rommedhaal is wel degelijk belangrijk geweest dit seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En met Rommedhaal worden we niet slechter hoor, goede persoonlijkheid perfecte prof en ook gewoon nog een goede voetballer.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Rommedahl moet behouden worden voor Ajax, want hij is de ideale invaller. Wat Emanuelson betreft hoop ik dat er een club een mooi bod doet op hem, zodat je hem nog kunt verkopen. In 2011 loopt hij transfervrij de deur uit en dat zou zonde zijn. Emanuelson is een goeie voetballer, maar hem verkopen is de beste optie. Dit omdat zijn vertrek probleemloos kan worden opgevangen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 21:11 schreef remco k het volgende:[..] AJAX is inderdaad geen absolute top, maar daar wil AJAX wel naartoe. Hij gaat niet akkoord met de eisen die ajax stelt, is hij dan wel zo'n echte ajacied?? ook ik ben geen liefhebber van het spel van urby. maar om nu te twijfelen of hij echte ajacied is vind ik tever gaan. is heitinga ook geen ajacied? of cruif die naar feyenoord vertrok? enz zo kan ik er wel meer opnoemen. als het er op aankomt kiezen ze toch allemaal voor hoger salaris plus spelen in sterkere competitie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
heitinga die kiest voor een club hoger.. en cruijff was in een heel andere tijd.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
voor clubliefde staat geen tijd lijkt mij. en wie zegt dat urby niet voor club hogerop kiest? denk juist dat er vroeger meer clubliefde bestond als nu. een speler zal nooit toegeven dat hij voor geld kiest. en urby speeld nu natuurlijk ook mee dat hij zich niet gewaardeerd voelt. dus kan zijn beslissing wel respecteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 mei 2010 door bully -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 - 19:24 schreef bully het volgende:voor clubliefde staat geen tijd lijkt mij. en wie zegt dat urby niet voor club hogerop kiest? denk juist dat er vroeger meer clubliefde bestond als nu. een speler zal nooit toegeven dat hij voor geld kiest. en urby speeld nu natuurlijk ook mee dat hij zich niet gewaardeerd voelt. dus kan zijn beslissing wel respecteren. EENS. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
gewaardeerd.. Waarom zou hij dat voelen.. Omdat ema verkeerde keuzes heeft gemaakt? Ja als hij voor een club hoger kiest prima.. Maar als je egt zo graag wil blijven als hij beweerT dan blijf je voor t zelfde bedrag wat je al verdiende voor 2 jaar.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
hij heefd aanbieding voor minder gehad en niet voor zelfde wat hij al had. dat is nieuwe beleid van ajax. waar ik me wel ik kan vinden. maar kan begrijpen dat zo`n speler dat als onderwaardering ziet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja voor minder??? Hoe weet jij dat?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yo bully,ik ben het met je eens man. maar ik ben echte urby fan hey.maar missch is urby beetje te zacht,waardoor hij missch al een tijdje `buiten spel`gezet wordt.?Hij moet harder wezen en van zich afbijten zoals beetje meer `grote` spelers doen/deden...Want geloof me,hij kan verrekte lekker een balletje raken en sommige acties zjn acties waarvoor ik naar het voetballen ga.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
dat hij soms acties heeft die goed zijn is inderdaad geweldig.. Maar dat heeft alder ook 1 keer gehad.. En prachtig gescoord.. Maar dat maakt je geen goede speler.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ik sta aan de zijde ema net als bully en joduh wat heeft sulej laten zien bij ajax dat ema niet heeft laten zie nema was veel belangrijker zonder zijn aanwezigheid in de beker waren we zo pijnlijk ten onder gegaan hij heeft echt hele mooie goals gescoort hij is allen maar wel overbodig nu en dat is het probleem maar het is een geweldige wissel en ik begrijp dat die weg wilt had ik ook gedaan als ik zo jongwas en waasrchijnlijk in de basis stond omdat ajax zo ongelofelojk ta;lentvol en kwaliteiten bezit
het is helemaal geen slechte speler maar het word overschaduwd door suarez enz. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 - 18:48 schreef bully het volgende:[..] ook ik ben geen liefhebber van het spel van urby. maar om nu te twijfelen of hij echte ajacied is vind ik tever gaan. is heitinga ook geen ajacied? of cruif die naar feyenoord vertrok? enz zo kan ik er wel meer opnoemen. als het er op aankomt kiezen ze toch allemaal voor hoger salaris plus spelen in sterkere competitie. Je moet wel naar de posts kijken waarop ik reageer, iemand roept dat hij het verdient omdat hij een echte ajacied is bla bla bla.
Clubliefde bestaat niet meer, ook niet bij Urby, anders zou hij wel blijven en bijtekenen voor minder geld of gelijke voorwaarden. Hij wil dat blijkbaar niet, ik vraag mij dan af of AJAX hem dan wel zo heilig is. Keihard blijven roepen dat je bij AJAX wil blijven en dan niet bijtekenen onder de voorwaarden die AJAX stelt, ik noem dat geen clubliefde.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
clubliefde bestaat alleen nog maar bij supporters,niet meer bij spelers.Die willen alleen nog maar het grote geld,wat ik ze overigens niet eens kwalijk neem.Als ik hun kwaliteiten had zou ik het zelfde doen ook al ben je door Ajax opgeleidt.Wat moet je dan ?Postbode worden op je 35ste of een sigarenzaak / |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
clubliefde bestaat wel nog dat zie je vooral in brazilie je weet tegenwoordig alleen niet waar het zit want je kan niet zwggen van raul dat die clubliefde heeft mischien heeft die dat wel maar met een miljoenensalaris kan je dat eigenlijk niet weten maar er zij ngenoeg talenten in roemenie ofso die hun hele leven bij 1 en dezelfde club hebben gespeeld
clubliefde besttat maar is wel minder geworden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vroeger had je het wij gevoel,heden heb je het Individualisme.Geld voor ons allemaal.Als je bij bv Fokker werkte was je trots,nu ga je voor 100 euro meer naar een ander |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Hahaha nemam rare vergelijkingen.. Ik word namelijk niet leraar voor het geld.. |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
urby verdient een standbeeld! en een fatsoenlijk contract! d'r zijn jongens die minder spelen en veel meer geld verdienen.urby mag bijtekenen voor minder? ajax is niet goed bij z'n hoofd en die van der boog zeker niet! urby heeft groot gelijk, leker transfervrij weglopen en al die poen in z'n eigen zak steken. tis ajax's eigen schuld |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
een stanbeeld laat me nietlachen dat kan elek basis psler van ajax er eentje krijge |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
sjaakie toch,
urby Speelt al jaren overal waar hij neer gezet wordt zonder te zeuren! Nooit geblesseerd, nooit geklaagd! Club man pur sang!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 mei 2010 door hospik -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ook dat vind ik klasse van urby! je hoort hem niet zeiken....mag hij dan van ajax wat terugverwachten????natuluk wel.en als ajax clubliefde wilde tonen zouden ze anders met deze soort jongens om moeten gaan..... clubliefde bestaat ter dege wel!!! ook als je voor geld kiest blijf je van je cluppie houden man. en ik zie urby als een echte!!!!! en als hij weggaat dan is dat gewoon een aderlating voor ajax. Iedereen heeft het over sulejmani,maar ik vind urby toch paar klasse beter.... ennuh,ik stem voor een standbeeld van urby hahah. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 14:40 schreef hospik het volgende:urby verdient een standbeeld! en een fatsoenlijk contract! d'r zijn jongens die minder spelen en veel meer geld verdienen.urby mag bijtekenen voor minder? ajax is niet goed bij z'n hoofd en die van der boog zeker niet! urby heeft groot gelijk, leker transfervrij weglopen en al die poen in z'n eigen zak steken. tis ajax's eigen schuld Het is AJAX juist te prijzen dat ze deze ANTIHELD geen beter contract aanbieden, hij is ook niet beter geworden sinds zijn vorige contract, het is exact dezelfde speler als bij zijn debuut, waarom dan in een slechtere tijd wel meer geld eisen.
En ury verdient er geen reet meer aan dat hij gratis wegloopt of bij een transfer. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 16:09 schreef hospik het volgende:sjaakie toch, urby Speelt al jaren overal waar hij neer gezet wordt zonder te zeuren! Nooit geblesseerd, nooit geklaagd! Club man pur sang! hospik toch vertoghen doet precies hetzelfde |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ema is niet ged genoeg om te klachen |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 18:48 schreef remco k het volgende:[..] Het is AJAX juist te prijzen dat ze deze ANTIHELD geen beter contract aanbieden, hij is ook niet beter geworden sinds zijn vorige contract, het is exact dezelfde speler als bij zijn debuut, waarom dan in een slechtere tijd wel meer geld eisen. En ury verdient er geen reet meer aan dat hij gratis wegloopt of bij een transfer. jij kijkt ajax alleen op teltekst zeker? wat een onzin kraam je uit, verdiep jij jezelf eerst maar eens in de feiten over urby z'n contract besprekingen. je roept maar wat(rot dag gehad op je werk?) |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
quote: en jouw nederlands is niet goed genoeg om op dit topic te reageren..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 19:18 schreef hospik het volgende:[..] jij kijkt ajax alleen op teltekst zeker? wat een onzin kraam je uit, verdiep jij jezelf eerst maar eens in de feiten over urby z'n contract besprekingen. je roept maar wat(rot dag gehad op je werk?) Urby tekent niet bij omdat hij minder gaat verdienen, hij is er ook niet beter op geworden als voetballer zijnde, dus dan is dat terecht.
Hij is verantwoordelijk voor aardig wat tegen goals waaronder twee tegen PSV, en heeft minder rendement dan Sulejamani in zijn eerste seizoen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
@hospik.
Wat is er niet waar dan over wat ik zeg over zijn contract, ik ben dar wel erg benieuwd naar.
PS: Roep niet zomaar dat iemand een teletekst supporter is, voor hetzelfde geld zeg je dat tegen iemand die meer dan 1000 wedstrijden op de tribune heeft gezeten en het merendeel van alle grote successen live heeft meegemaakt... |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Lekker voor je man, maar effe serieus, hij kreeg een minder contract aangeboden als hij had! Je verlengt niet voor minder toch? Ik ga ook al een tijdje en heb urby bijna alle thuis wedstrijden gezien, en vind hem echt een vaste waarde! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is ook een vaste waarde, absoluut daar heb je ook gelijk in, maar AJAX moet en wil weer terug naar de top en dan komt hij gewoon te kort, als je ziet hoe zijn instelling is in sommige wedstrijden, het lijkt wel alsof hij staat te dromen soms.
En ooit gehoord van een financiele crisis??? Overal merk je dat het minder gaat, maar AJAX moet hem gewoon een verbeterd contract aanbie,den. Lijkt me niet toch.
Hij is een vaste waarde maar geen MEERWAARDE. |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
Wij worden het niet eens, hij heb natuurlijk z'n mindere partijen maar vond hem echt waardevol dit seizoen. Hij wil niet meer poen maar zeker niet minder! Vind ik logisch.
Ik blijf erbij: standbeeld en clubman pur sang |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom een standbeeld dan??? als hij al een standbeeld verdient als middelmatige ajacied, dan hebben we een extra stadion nodig om iedereen die het dan "verdient" en standbeeld te geven.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 21:55 schreef remco k het volgende:Waarom een standbeeld dan??? als hij al een standbeeld verdient als middelmatige ajacied, dan hebben we een extra stadion nodig om iedereen die het dan "verdient" en standbeeld te geven.... Mischien een Walk of fame?Stoeptegelte hier en daar,scheelt een hoop ruimte.Hier en daar een borstbeeld.Moet kunnen.hahahah |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote: het spijt em dat ik dat ene e'tje ben vergeten maar ik dacht dat dit een open topic is waar iedreen mag schrijven wat die wilt toch kijk maar naar je zelf jij schrijft onzin en niemand klaacht dat je weg moet |
|
|
|