BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bod Everton op Ajacied Vertonghen afgewezen'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 18 mei 2010 - 10:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Bod Everton op Ajacied Vertonghen afgewezen' (Goal.com)

Thomas
 Thomas - dinsdag 18 mei 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Everton zou een bod hebben uitgebracht op Jan Vertonghen. De verdediger van Ajax staat in de verregaande belangstelling van The Toffees, die een bod tussen de tien en twaalf miljoen euro zouden hebben gedaan.

Het Algemeen Dagblad meldt dat de Amsterdammers dat bod linea recta naar de prullenbak hebben verwezen, want Ajax wil geen bepalende speler verliezen.

Thomas Vermaelen werd vorig jaar door Ajax wel verkocht voor een soortgelijk bedrag. Vertonghen en Toby Alderweireld vormden sindsdien het centrum van de defensie en deden dat naar behoren.

De prestaties zijn ook Everton opgevallen. Bij Everton speelt ook voormalig Ajax-speler John Heitinga. Overigens zou ook Liverpool FC interesse hebben in Vertonghen, die nog een contract tot medio 2013 heeft.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 18 mei 2010 - 11:13   quote  deeplink  
Het zou mij verbazen wanneer ze hem niet verkopen. Ajax heeft geld nodig. Wanneer Vertonghen verkocht wordt kan Suarez blijven. Ik verwacht nog steeds dat de verliezen opgevangen dienen te worden met verkoop van spelers. Ajax blijft een bedrijf.
Ik denk dat de deal beklonken wordt bij 15 mlj.
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 11:17   quote  deeplink  
wat geldnood blijf je dat nou zegge een positief banksaldo van 40 mil is nou niet bepaalt geldnood.. Er moeten spelers weg zodat salarishuis minder word!!
Rogier
 Rogier - dinsdag 18 mei 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Ajax verkoopt hem niet, of het bedrag moet van de gekke zijn...boven 20 miljoen.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 18 mei 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Als je dit jaar 20 mjl verlies draaid wordt dat positieve saldo al hard minder. Draai nog zo'n jaar en je beland "in de Feyenoord-zone". Luister eens naar de bestuurders "Er is geen geld". Door het salarishuis te verminderen verlaag je de druk op de omzet voor volgend jaar.
Ik zeg niet dat Ajax in geldnood zit. Ik zeg dat ze geld nodig zijn om de verliezen van dit jaar op te vangen.
remco k
 remco k - dinsdag 18 mei 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 11:23 schreef Per4manc het volgende:
Als je dit jaar 20 mjl verlies draaid wordt dat positieve saldo al hard minder. Draai nog zo'n jaar en je beland "in de Feyenoord-zone". Luister eens naar de bestuurders "Er is geen geld". Door het salarishuis te verminderen verlaag je de druk op de omzet voor volgend jaar.
Ik zeg niet dat Ajax in geldnood zit. Ik zeg dat ze geld nodig zijn om de verliezen van dit jaar op te vangen.
Dat zogenaamde verlies is al van dat Saldo af aangezien ajax begin van 2009 een positief saldo van boven de 60 miljoen had.

Ajax heeft zelf al aangegeven geen spelers te MOETEN verkopen, maar zoals Freaky al aangeeft gaat het om het salarishuis en het missen van de CL.

Als er veel tribuneklanten verkocht zullen worden, en er wordt gewoon CL gehaald(wat prima te doen is met de beoogde tegenstanders) dan hoeft er niet verkocht te worden.
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 12:28   quote  deeplink  
nee dat zegge de bestuurders dus niet he per4manc... Ze zegge dat ajax alleen spelers kan aantrekken als er spelers vertrekken.. Ajax gaat prima vooral omdat we nu onnodige spelers kwijt raken.. We draaien verlies omdat we teveel betalen aan salarissen.. Als ajax 30 mil aan salarissen per jaar kunnen besteden en je zit op 50 mil kan je geen spelers aantrekken..
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 12:29   quote  deeplink  
danku remco kon het niet zo goed verwoorden..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - dinsdag 18 mei 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Het bereiken van de CL levert al meer miljoenen op danhet bod van Everton. Niet doen en de selectie zo intact mogelijk houden. Met dit elftal kunnen successen worden geboekt.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 18 mei 2010 - 13:23   quote  deeplink  
Blij dat er zoveel mensen positief denken. Ik heb zo mijn twijfels. Je hebt ook Jol horen zeggen dat hij geschrokken is van de financiele situatie en dat die anders voorgeschetst is toen hij in dienst kwam.
Maar het blijft voor ons allemaal gissen. We zullen zien wat er deze tranferperiode gaat gebeuren.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 18 mei 2010 - 13:27   quote  deeplink  
het probleem is dat er minstens 30 spelers een contract hebben bij ajax (mischien nog wel meer maar dat weet ik niet precies) dat zijn er veel te veel
en daarbij hebben de spelers veel te veel geld in de salarissen

ik zeg niet dat ajax een negatief banksaldo heef tnet zoals feyenoord maar ddat ze wat meer geld willen maken is wel zo
en het gaat lukken ook
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 14:27   quote  deeplink  
per4manc je heb gelijk de financiƫle situatie is slecht doordat we 40 spelers als bankzitters hebben.. Dat is slecht voor ajax maar die gaan nu weg! Jij snapt denk ik niet het financiƫle plaatje en niet wat er geschreven word is niet erg heb je als je jong ben..
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 18 mei 2010 - 14:31   quote  deeplink  
haha freakie toch. Dank je dat je mij zo jeugdig inschat. Maar ben de 30 ruim gepasseerd inmiddels. Ben geen administrateur, maar weet wel van centjes. Maar wij mogen toch rustig van mening verschillen!?
Besef wel dat je van salarisbesparing geen spelers kunt kopen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 18 mei 2010 - 14:35   quote  deeplink  
naturlijk wel omzet - verlies is winst als het verlies minder is door salarisen omlaag te werken dan gaat de winst omhoog en kun je voor dat geld spelers kopne
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 18 mei 2010 - 14:51   quote  deeplink  
ik hoop dat barca hem wil, die zij denk ik wel berijd rond de 16a20miljoen euro voor jan te betalen.
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 18 mei 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Dat is zo sjakiepakie.
Alleen heb je daar over langere tijd pas wat aan. Je bespaard iedere maand een beetje en na verloop van tijd heb je een leuk bedrag.
freakie
 freakie - dinsdag 18 mei 2010 - 15:38   quote  deeplink  
Nee per4manc.. Ajax kan geen spelers kopen om die reden want als ze 40 mil hebben en ze kopen een speler dan word en het salarishuis voller en je bent geld kwijt dus als het salaristotaal weer op het bedrag komt wat ajax kan besteden dan verliest ajax niet meer en kan je dat geld wel besteden..
remco k
 remco k - dinsdag 18 mei 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 13:23 schreef Per4manc het volgende:
Blij dat er zoveel mensen positief denken. Ik heb zo mijn twijfels. Je hebt ook Jol horen zeggen dat hij geschrokken is van de financiele situatie en dat die anders voorgeschetst is toen hij in dienst kwam.
Maar het blijft voor ons allemaal gissen. We zullen zien wat er deze tranferperiode gaat gebeuren.
Dat klopt ook, Jol mocht toen hij binnenkwam rond de 25 miljoen investeren, dit is echter maar 12 miljoen gebleken, waarvan de helft in de zomerstop en de andere helft in de winterstop. Dat valt dan inderdaad tegen.

Als je wilt kun je de complete jaarcijfers gewoon doorkijken hoor ik zal even een linkje voor je opzoeken..
remco k
 remco k - dinsdag 18 mei 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 14:31 schreef Per4manc het volgende:
haha freakie toch. Dank je dat je mij zo jeugdig inschat. Maar ben de 30 ruim gepasseerd inmiddels. Ben geen administrateur, maar weet wel van centjes. Maar wij mogen toch rustig van mening verschillen!?
Besef wel dat je van salarisbesparing geen spelers kunt kopen.
Je geeft nu jezelf het antwoord, bij AJAX worden zoiezo geen spelers gekocht van geld dat in de begroting is gereserveerd voor salarissen. Er is bij AJAX genoeg geld om spelers te kopen, er is echter geen geld beschikbaar in de salarisbegroting voor nieuwe spelers, dus zoals AJAX al vaker heeft aangegeven, er kunnen pas versterkingen komen als er spelers vertrekken.
Dev
 Dev - dinsdag 18 mei 2010 - 19:36   quote  deeplink  
ja maar jongens. Mannen. Ajacieden.
Ajax doet alsof ze helemaal geen geld heeft. Kijk want dan kun je tegen spelers zeggen dat ze beter kunnen vertrekken, zoals ze eigenlijk nu tegen ema en pantelic zeggen en ze ook tegen rommedahl zeggen. In de hoop dat ze een lagere salaris accepteren. Ook kun je dan hogere eisen stellen als andere ploegen een speler van je willen kopen en kun je misschien zelfs beter onderhandelen als je straks een speler zelf wil kopen.
En waarschijnlijk zal ajax ook niet veel geld hebben, maar als ze onlangs nog een lodeiro konden kopen voor enkele miljoenen, dan moet je ergens nog wel wat geld hebben. Zeker nu er het komend seizoen een paar miljoen minder aan salaris hoeft te worden betaald aan Luque en ogararu en pantelic en rommedahl en hoogstwaarschijnlijk nog een paar spelers die weg zullen gaan.
EChter ajax moet wel zorgen dat ze dit jaar nog een vervanging van enkele spelers al klaar hebben staan, of in ieder geval al dit jaar kunnen gaan klaarmaken om te schitteren volgend jaar. Ze hebben in ieder geval al ericson, maar daar moeten er zeker nog twee/drie spelers bijkomen, die niet komend seizoen, maar in ieder geval het seizoen erop er zullen staan. Want zomaar een halve nieuwe elftal kopen ziet er niet meer in bij ajax. Of ze ze moeten de hoofdprijs krijgen voor Suarez en een realmadrid moet effe 75 miljoen neerleggen voor hem. Maar dat zie ik niet gebeuren.
alibabba
 alibabba - dinsdag 18 mei 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Vertonghen is te belangrijk voor dit Ajax en Ajax zal er alles aan moeten doen om hem te behouden, maar bij een fantastisch bod en de wil van Jan om te vertrekken is er een kans op een breuk. Allereerst moeten er een hoop overbodige contractspelers verdwijnen. Ik zou Suarez bij een bod van 30 miljoen of meer verkopen, omdat ik het volste vertrouwen heb in Sulejmani als stand-in.

Verder is het te hopen dat Stekelenburg een goed WK keept, want dan staan de clubs in de rij en kun je hem voor een goed bedrag verkopen. In Vermeer heb ik het vertrouwen en hij is mijn absolute 1e keus. Emanuelson in de etalage zetten, want er zijn genoeg contractspelers die hem uitstekend kunnen vervangen. Bij een vertrek van Pantelic Siem de kans geven in de spits, want het zou met Eriksen in zijn rug een goedkope en fantastische oplossing kunnen betekenen. Bij een vertrek van Vertonghen moet je zorgvuldig op zoek naar 2 verdedigers, want een vertrek van vd.Wiel is ook aanwezig. Met Daley Blind erbij zit je tezamen met de talenten uit de jeugd ruim in de verdedigers.
thomASS
 thomASS - woensdag 19 mei 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Suarez 30 miljoen, van der wiel 20 miljoen, vertonghen 20 miljoen. 70 miljoen aan transfergeld. Huntelaar halen + braafheid + boula + nog leuke aanvaller of pantelic behouden.
remco k
 remco k - woensdag 19 mei 2010 - 22:09   quote  deeplink  
waarom Braafheid halen, we hebben Anita en Blind als Linksback die eigenlijk beiden wel op iedere positie in de verdediging kunnen spelen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 mei 2010 - 22:21   quote  deeplink  
persoonlijk denk ik dat Boula onze kant op komt.. ook doordat Jol altijd een balans wou vinden tussen jeugd en ervaring.. zoals in de jaren 90 zoals jongens als kluivert etc etc gecombineerd met Rijkaard etc
remco k
 remco k - woensdag 19 mei 2010 - 22:31   quote  deeplink  
zou kunnen, alleen staat het centrum erg goed, en V/D Wiel zal altijd spelen. Als Boula komt zal 1 van deze jongen vertrekken denk ik..
freakie
 freakie - woensdag 19 mei 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Hahahahahahaha thomASS Je bent GEK!!
John2
 John2 - donderdag 20 mei 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Boula wilde naar AJAX komen om een betere kans op het WK te maken. UIteindelijk wilde hij nauwelijks salaris. Na het WK is deze situatie natuurlijk heel anders. Hij zal een behoorlijk salasis eisen, als hij nog naar AJAX wil komen. Zal zich na hetgeen zich heeft afgespeeld behoorlijk op z'n .........getrapt voelen.
remco k
 remco k - donderdag 20 mei 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 - 15:44 schreef John2 het volgende:
Boula wilde naar AJAX komen om een betere kans op het WK te maken. UIteindelijk wilde hij nauwelijks salaris. Na het WK is deze situatie natuurlijk heel anders. Hij zal een behoorlijk salasis eisen, als hij nog naar AJAX wil komen. Zal zich na hetgeen zich heeft afgespeeld behoorlijk op z'n .........getrapt voelen.
Hij voelt zich helemaal niet op zijn pik getrapt, hij heeft toen namelijk zelfs aangegeven dat hij het een rationele beslissing vond van ajax en dat hij snapte dat het niet kon doorgaan omdat er simpelweg teveel contractspelers waren, ook heeft hij toen gezegd in de zomer alsnog graag naar AJAX te verkassen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 mei 2010 door remco k --
sjakiepakie
 sjakiepakie - vrijdag 21 mei 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 20:33 schreef thomASS het volgende:
Suarez 30 miljoen, van der wiel 20 miljoen, vertonghen 20 miljoen. 70 miljoen aan transfergeld. Huntelaar halen + braafheid + boula + nog leuke aanvaller of pantelic behouden.
waarom zulk oude spelers
waarscheinlijk hebje niet zoveel verstand van voetbal
het zijn alleen maar nederlandse spelers
alibabba
 alibabba - zaterdag 22 mei 2010 - 13:18   quote  deeplink  
Wanneer Vertonghen vertrekt moet Ajax het in eerste instantie proberen op te lossen door een jeugdspeler de kans te geven. Daley Blind moet zowiezo teruggehaald worden en Atouba, voor de linksbackpositie, is er ook nog.
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 23 mei 2010 - 08:01   quote  deeplink  
ik vind dat we voor de linksabck te vee lspelers hebben ik zou blind nog een jaartj verhuren ook al is die al erg goed maar we hebbe atouba en anita nog en eventueel ema

edit: en ik wil niet dat blind of anita nietaan spelen toe komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2010 door sjakiepakie --
remco k
 remco k - maandag 24 mei 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Blind heeft zich dusdanig goed laten zien , dat ik verwacht dat hij volgend seizoen basisspeler is op de LB positie. Ik heb wel het gevoel dat v/d Wiel verkocht gaat worden, en dan kan Anita als rechtsbenige speler lekker rechtsback spelen, Vertongen / Alderweireld in het centrum en Blind als linksbenige speler lekker linksback spelen.

Atouba had ook maar een 1 jarig contract, ik verwacht ook absoluut niet dat ie verlengt wordt.
remco k
 remco k - maandag 24 mei 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Blind heeft zich dusdanig goed laten zien , dat ik verwacht dat hij volgend seizoen basisspeler is op de LB positie. Ik heb wel het gevoel dat v/d Wiel verkocht gaat worden, en dan kan Anita als rechtsbenige speler lekker rechtsback spelen, Vertongen / Alderweireld in het centrum en Blind als linksbenige speler lekker linksback spelen.

Atouba had ook maar een 1 jarig contract, ik verwacht ook absoluut niet dat ie verlengt wordt.
alibabba
 alibabba - maandag 24 mei 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 16:19 schreef remco k het volgende:

Atouba heeft vorig seizoen een contract getekend voor 2 seizoenen met een optie voor nog eens 2 seizoenen. http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Atouba-gaat-met-Ajax-voor-de-prijzen.htm...... Ik denk dat Jol hem nog zeker een kans gaat geven, omdat hij hem zelf heeft gehaald....
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 24 mei 2010 - 21:48   quote  deeplink  
k ben het eens met remco behalve dan dat van atouba we hebben ook wissels nodig
en atouba is de langste en sterkste van het hele ajax vedediging dus..
remco k
 remco k - dinsdag 25 mei 2010 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 19:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Atouba heeft vorig seizoen een contract getekend voor 2 seizoenen met een optie voor nog eens 2 seizoenen. http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Atouba-gaat-met-Ajax-voor-de-prijzen.htm...... Ik denk dat Jol hem nog zeker een kans gaat geven, omdat hij hem zelf heeft gehaald....
ok:) ik was echt in de veronderstelling dat hij voor 1 seizoen had getekend, dus dan verwacht ik inderdaad dat hij nog wel een kans gaat krijgen...
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - dinsdag 25 mei 2010 - 15:34   quote  deeplink  
13mil is mooi voor vertonghen :)
remco k
 remco k - dinsdag 25 mei 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Want?? AJAX heeft niet voor niks een bod van 13 miljoen afgewezen, dat betekent dus dat ze meer willen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 mei 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 22:31 schreef remco k het volgende:
zou kunnen, alleen staat het centrum erg goed, en V/D Wiel zal altijd spelen. Als Boula komt zal 1 van deze jongen vertrekken denk ik..
kweet niet man.. jol / Boula zijn grote maatjes en jol zocht vorig jaar al naar balans qua jeugd en ervaring.. en vergeet niet alder word in BE ook gebruikt als rechtsback. (persoonlijk misschien raar in 1ste instantie) maar als het hem lukt.. bedoel vdwiel kwam ook bij ajax als cv maar MvB heeft hem rechtsback gezet.. dan zou je mocht vdwiel verkocht worden (wat ik wel denk want ik schat hem in als geldwolfje) alder jan boula anita/blind kunnen gaan spelen
remco k
 remco k - dinsdag 25 mei 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Zou inderdaad kunnen, ik had daar helemaal nog niet aan gedacht, maar hij heeft daar in de jeugd ook wel vaker gespeeld natuurlijk, en bij Belgie heeft hij het erg goed gedaan..

Zou dus inderdaad een optie kunnen zijn...
morkanne
 morkanne - dinsdag 25 mei 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Ik las dat Alderwereld gezegd heeft dat vertongen alleen voor de absolute top weg gaat en dat was Everton niet. Dit vind ik een geval van zelfoverschatting!
Bij Everton staat ene John Heitinga in de basis en daar mag Vertongen nog niet de schoenveters strikken...
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - woensdag 26 mei 2010 - 09:38   quote  deeplink  
remco k, ik vind zelf dat 13 mil een leuk bedrag is voor Vertonghen maar vind het natuurlijk ook niet erg als AJAX aan de 20 mil vast houdt.
dege
 dege - woensdag 26 mei 2010 - 10:13   quote  deeplink  
wees blij dat ajax eindelijk eens de poot stijf houd en de hoofdprijs vraagt voor haar spelers, in het verleden zijn er te vaak spelers te makkelijk weg gegaan. Kijk wat de rest van Europa doet, die vragen toch ook de absolute hoofdprijs, nou dan mag ajax dat ook. Goed beleid van ajax naar mijn mening!
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - woensdag 26 mei 2010 - 10:23   quote  deeplink  
Ja zeker goed:) Hoop ook niet dat Jan vertrekt. Maar 13miljoen voor een verdediger in de eredivisie lijkt mij een mooi bedrag.
dege
 dege - woensdag 26 mei 2010 - 10:50   quote  deeplink  
13 miljoen is zeker mooi, dat zeg ik ook niet, maar als ik kijk dat een Drenthe in het verleden voor 13 miljoen verkastte van feyenoord naar madrid, denk ik dat je voor Jan meer kan krijgen, want wat had die Drenthe nou laten zien? klopt, niks. En Jan is vele malen belangrijker voor Ajax als wat Drenthe is geweest voor Feyenoord.
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - woensdag 26 mei 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Nee oke, maar voor hoeveel miljoen ging Vermaelen vorig seizoen naar Arsenal? 16 toch :$?
JohnnyH
 JohnnyH - woensdag 26 mei 2010 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 10:50 schreef dege het volgende:
13 miljoen is zeker mooi, dat zeg ik ook niet, maar als ik kijk dat een Drenthe in het verleden voor 13 miljoen verkastte van feyenoord naar madrid, denk ik dat je voor Jan meer kan krijgen, want wat had die Drenthe nou laten zien? klopt, niks. En Jan is vele malen belangrijker voor Ajax als wat Drenthe is geweest voor Feyenoord.
Dit is echt een vergelijking van niks. Je moet niet gaan vergelijken met transfers waar Real Madrid bij betrokken is, die strooien met geld!!! Natuurlijk is Vertonghen vele malen beter dan Drenthe. Maar onder de huidige omstandigheden zal er echt geen club met €20miljoen ofzo langskomen. Dus gewoon lekker houden en niet verkopen!!!
remco k
 remco k - woensdag 26 mei 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 22:55 schreef morkanne het volgende:
Ik las dat Alderwereld gezegd heeft dat vertongen alleen voor de absolute top weg gaat en dat was Everton niet. Dit vind ik een geval van zelfoverschatting!
Bij Everton staat ene John Heitinga in de basis en daar mag Vertongen nog niet de schoenveters strikken...
Dat is een vergelijking van niks, AJAX is veel hoger aangeschreven dan AJAX, Heitinga speelt bij Everton voor de knaken en om in de Engelse competitie te spelen. Vertongen ziet Everton als een stap terug en dat is terecht.

Want misschien mag Vertongen de schoenveters van Heitinga niet strikken, maar Everton mag de veters van AJAX de komende 100 jaar nog niet strikken......

Overigens ben ik een fan van Heitinga, maar hij heeft ondertussen ook nog weinig gepresteerd he?, als hij echt zo verschrikkelijk goed zou zijn, had hij dan nit bij een topclub gespeeld.
remco k
 remco k - woensdag 26 mei 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 10:57 schreef AFCA-Jofferde het volgende:
Nee oke, maar voor hoeveel miljoen ging Vermaelen vorig seizoen naar Arsenal? 16 toch :$?
13 miljoen euro, maar dat wordt in termijnen betaald...
bully
 bully - donderdag 27 mei 2010 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 10:13 schreef dege het volgende:
wees blij dat ajax eindelijk eens de poot stijf houd en de hoofdprijs vraagt voor haar spelers, in het verleden zijn er te vaak spelers te makkelijk weg gegaan. Kijk wat de rest van Europa doet, die vragen toch ook de absolute hoofdprijs, nou dan mag ajax dat ook. Goed beleid van ajax naar mijn mening!
helemaal mee eens.
maar hierin ben je natuurlijk ook nog afhankelijk van wat de spelers willen.
want als bijvoorbeeld barcelona voor suares 20 miljoen wil betalen.
en suares wil daar ook heen.
zal er toch overeenstelling moeten komen.
want een ongemotiveerde speler zal ook niet echt meer zijn best gaan doen.
kijk naar verleden de boertjes,suares bij groningen enz.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Bod Everton op Ajacied Vertonghen afgewezen'

0.0064601