BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij dragen Feyenoord op handen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 12:20   quote  deeplink  
Hier info over het op te starten fonds:
De naam van het fonds zal zijn,,,WIJ DRAGEN FEYENOORD OP HANDEN,,, als logo verwijs ik naar de avatar van Stylzz.

Er komt een eigen web-site,een van de fora leden gaat zich daar mee bezighouden.

Doelstelling: Het financieel ondersteunen van onze club.

Deelname: Deelname is voor een ieder,er is geen maandelijkse verplichting,er is geen minimum en zeker geen maximum.
Deelnemers krijgen geen certificaten,kado,s en dergelijke aangeboden.
De bvo Feyenoord bepaalt wat er met het binnengekomen geld gaat gebeuren.

Dit fonds heeft geen binding met wie of wat dan ook,daarmee is bedoeld verenigingen,personen ed die al een binding hebben met Feyenoord.

Verantwoording: Er zal via de web-site rekening en verantwoording worden afgelegd,dit door een erkende accountant
en dan eens per kwartaal.

Oprichtingskosten: De oprichtingskosten zullen door mij(bram)
worden voldaan.

Het voornemen is om op de open dag het groots in de landelijke pers te krijgen,uiteraard zal er ook een stand zijn van dit fonds en zullen flyers worden uitgedeeld,vrijwilligers die dag melden bij de stand.

Tot zo ver,er gaat deze week een brief uit naar Feyenoord met uiteenzetting van deze plannen.
Als jullie nog een wezenlijke bijdrage hebben dan graag een pb naar mij,je kunt uiteraard ook je kritiek bij mij kwijt of gewoon via het forum.
Milo
 Milo - dinsdag 18 mei 2010 - 12:37   quote  deeplink  
puntje 3, bvo Feyenoord bepaalt wat er het binnengekomen geld gaat gebeuren.
Vind ik te summier. Want dat doen ze nu ook al, en daarom zitten ze nu in de shit.
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 12:40   quote  deeplink  
we willen ze uit de shit halen,wat wil jij dan,transfers gaan financieren,kan niet
de flh
 de flh - dinsdag 18 mei 2010 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:40 schreef bram het volgende:
we willen ze uit de shit halen,wat wil jij dan,transfers gaan financieren,kan niet
hoezo niet dan?

dani fernandez en tevez waren toch ook van private investeerders?
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 12:57   quote  deeplink  
fonds is geen investeerder,zie ons als noodhulp en op den duur als het fonds het goed doet en de club uit de schulden is draag je vanzelf bij aan transfers
de flh
 de flh - dinsdag 18 mei 2010 - 12:59   quote  deeplink  
ok op die manier, dat klinkt goed.
Milo
 Milo - dinsdag 18 mei 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:40 schreef bram het volgende:
we willen ze uit de shit halen,wat wil jij dan,transfers gaan financieren,kan niet
nee, maar waarom houd de fonds geen vinger in de pap? ik vertrouw gudde en co niet zo meer.
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 14:13   quote  deeplink  
fonds houd wel degelijk vinger in de pap,er komt een fondsbeheerder die controleert hoe er met het geld omgegaan gaat worden,nou niet meer zeuren milo maar schuiven
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - dinsdag 18 mei 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Ik wil graag wat doen om het voetbal van Feijenoord op een hoger plan te brengen. Wil dus best investeren als dit betekent dat het eerste elftal versterkt wordt. Voel er niets voor om Knudde-Gudde over mijn centen te laten mee beslissen. Als ik iets doe wil ik dat gericht doen. Het elftal flink versterken betekent dat je niet het lachertje van de EL wordt, waar ik, zoals het er nu uitziet, heel bang voor ben. Met een sterker elftal in de EL verder komen betekent automatisch meer inkomsten en daaruit moet er dan maar aan de schuldvereffening gedaan worden.
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 14:23 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Ik wil graag wat doen om het voetbal van Feijenoord op een hoger plan te brengen. Wil dus best investeren als dit betekent dat het eerste elftal versterkt wordt. Voel er niets voor om Knudde-Gudde over mijn centen te laten mee beslissen. Als ik iets doe wil ik dat gericht doen. Het elftal flink versterken betekent dat je niet het lachertje van de EL wordt, waar ik, zoals het er nu uitziet, heel bang voor ben. Met een sterker elftal in de EL verder komen betekent automatisch meer inkomsten en daaruit moet er dan maar aan de schuldvereffening gedaan worden.
door deelname in het fonds draag je bij om in de toekomst de club beter te maken
Milo
 Milo - dinsdag 18 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 14:13 schreef bram het volgende:
fonds houd wel degelijk vinger in de pap,er komt een fondsbeheerder die controleert hoe er met het geld omgegaan gaat worden,nou niet meer zeuren milo maar schuiven
Ik als ondernemer ben kritisch, en een fondsbeheerder ach ja, zolang er geen bonnetjes komen van lunches vindt hij het wel gescheten en ja ik word donateur, maak je niet dik want dat ben je al ;)
R()b
 R()b - dinsdag 18 mei 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Goed initiatief!!!
Je kan ook vanaf afstand blijven zeiken op de club.
Maar daar wordt de schuld ook niet echt minder van.
Alle beetjes helpen denk ik dan maar.
Feyenoord is zelf al een goede weg ingeslagen , dus reden voor ondersteuning.
Sowieso denk ik dat het met vertrekkende spelers al heel veel wordt bespaard.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 15:17   quote  deeplink  
en laat het duidelijk wezen, je hóeft niet mee te doen! Is je eigen keus.
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:09 schreef Milo het volgende:

[..]

Ik als ondernemer ben kritisch, en een fondsbeheerder ach ja, zolang er geen bonnetjes komen van lunches vindt hij het wel gescheten en ja ik word donateur, maak je niet dik want dat ben je al ;)
zullen we samen wat storten dan
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:15 schreef R()b het volgende:
Goed initiatief!!!
Je kan ook vanaf afstand blijven zeiken op de club.
Maar daar wordt de schuld ook niet echt minder van.
Alle beetjes helpen denk ik dan maar.
Feyenoord is zelf al een goede weg ingeslagen , dus reden voor ondersteuning.
Sowieso denk ik dat het met vertrekkende spelers al heel veel wordt bespaard.
thanks
joepje3
 joepje3 - dinsdag 18 mei 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Bram, neem even contact op via PM. Ik wil je wel helpen met de website en webhosting.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 18 mei 2010 - 17:16   quote  deeplink  
bram goed initiatief
wacht snel op meer info zodat ik kan gaan storten maandelijks
Red
 Red - dinsdag 18 mei 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Strak plan Bram.
Als je een ICT'r nodig hebt dan sta ik graag klaar voor de mensen hier en voor Feyenoord.
Baas Leo
 Baas Leo - dinsdag 18 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Bram hartverwarmend om te zien hoe je je inzet voor onze club, echt Geweldig!!
Mijn financiële steun krijg je!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 18 mei 2010 - 20:13   quote  deeplink  
goed initiatief, heb alleen helaas geen geld meer over.............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 mei 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 20:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
goed initiatief, heb alleen helaas geen geld meer over.............
Met een weekendje niet zuipen bespaar je
op studente niveau al gauw 4 tientjes..
De studenten onder mijn vrienden vroeger waren
altijd weg als zij een rondje moesten geven.
Als ze half blauw waren en ze hadden nog 3 tientjes
over.Ja dan waren ze niet te beroerd om ook eens
een biertje te kopen hahaha.
En zelf bacootjes vragen he als een ander iets aanbood..
Leer mij die studentjes kennen :O

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2010 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 mei 2010 - 20:42   quote  deeplink  
mijn steun heb je!
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 18 mei 2010 - 20:55   quote  deeplink  
De mijne ook!
FR-ynwa
 FR-ynwa - dinsdag 18 mei 2010 - 23:14   quote  deeplink  
Hey, ben nieuw hier.
maar ik lees 6x per dag feyenoord.headliner.nl

prachtig bram!
Diepe respect.

ben welliswaar 16 jaar, maar hulp nodig met flyers uitdelen ? ik zal er zijn. + kan doneren, zomer komt eraan. examens straks afgelopen. ff de pleuris in werken & Feyenoord is weer een stappie dichterbij ;)
R()b
 R()b - woensdag 19 mei 2010 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 23:14 schreef FR-ynwa het volgende:
Hey, ben nieuw hier.
maar ik lees 6x per dag feyenoord.headliner.nl

prachtig bram!
Diepe respect.

ben welliswaar 16 jaar, maar hulp nodig met flyers uitdelen ? ik zal er zijn. + kan doneren, zomer komt eraan. examens straks afgelopen. ff de pleuris in werken & Feyenoord is weer een stappie dichterbij ;)
Welkom
FR-ynwa
 FR-ynwa - woensdag 19 mei 2010 - 00:58   quote  deeplink  
Dankje r()b.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 23:14 schreef FR-ynwa het volgende:
Hey, ben nieuw hier.
maar ik lees 6x per dag feyenoord.headliner.nl

prachtig bram!
Diepe respect.

ben welliswaar 16 jaar, maar hulp nodig met flyers uitdelen ? ik zal er zijn. + kan doneren, zomer komt eraan. examens straks afgelopen. ff de pleuris in werken & Feyenoord is weer een stappie dichterbij ;)
Welkom, Goeie instelling!
Milo
 Milo - woensdag 19 mei 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:51 schreef bram het volgende:

[..]

zullen we samen wat storten dan
Zodra er gestort kan worden op een rekening en hij is officieel, hoor ik het wel ;)
Fr08kevin
 Fr08kevin - woensdag 19 mei 2010 - 10:35   quote  deeplink  
Zeker goed initiatief. Ik zal met mijn studenteninkomen en nog te betalen vakantie. Mn uiterste best doen te doneren. Morgen jarig dus wat verjaardagsgeld kan er wel vanaf. Haha.
Ben benieuwd naar de site.
FR-ynwa
 FR-ynwa - woensdag 19 mei 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 06:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Welkom, Goeie instelling!
Zoals alle rasechte rotterdammers horen te doen. (vind ik)
bram
 bram - woensdag 19 mei 2010 - 10:39   quote  deeplink  
welkom jongen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 mei 2010 - 11:11   quote  deeplink  
Ziet er goed uit!
Voor het eerst bericht geplaatst. Al heel lang Feyenoord-supporter en dat in Noord-Holland (net boven die stad ja).
Ik doe mee, maar verlang wél van Gudde cs. een (openbare!) reactie én waarborg dat het fondsengeld op de juiste wijze wordt besteed.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 11:11 schreef FR-Henk het volgende:
Ziet er goed uit!
Voor het eerst bericht geplaatst. Al heel lang Feyenoord-supporter en dat in Noord-Holland (net boven die stad ja).
Ik doe mee, maar verlang wél van Gudde cs. een (openbare!) reactie én waarborg dat het fondsengeld op de juiste wijze wordt besteed.
zaandam?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 mei 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Maakt het wat uit, Hotjumper? Al zit je wel in de buurt. Laat ik het zo zeggen: een gebied waar veruit de meeste voetballiefhebbers nog niet verder komen dan de 1e letter van het alfabet en een minderheid allang de F aan kan. Maar ze leren het nog wel..
Milo
 Milo - woensdag 19 mei 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:
Maakt het wat uit, Hotjumper? Al zit je wel in de buurt. Laat ik het zo zeggen: een gebied waar veruit de meeste voetballiefhebbers nog niet verder komen dan de 1e letter van het alfabet en een minderheid allang de F aan kan. Maar ze leren het nog wel..
hij komt zelf uit zaandam ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 mei 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Er zijn ook meer intelligente Noord Hollanders :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:
Maakt het wat uit, Hotjumper? Al zit je wel in de buurt. Laat ik het zo zeggen: een gebied waar veruit de meeste voetballiefhebbers nog niet verder komen dan de 1e letter van het alfabet en een minderheid allang de F aan kan. Maar ze leren het nog wel..
rustig!!!

was gewoon belangstellend
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:
Maakt het wat uit, Hotjumper? Al zit je wel in de buurt. Laat ik het zo zeggen: een gebied waar veruit de meeste voetballiefhebbers nog niet verder komen dan de 1e letter van het alfabet en een minderheid allang de F aan kan. Maar ze leren het nog wel..
verrader!
wollie
 wollie - woensdag 19 mei 2010 - 12:43   quote  deeplink  
dit bestaat toch allang? http://www.spelersfonds-fsv.nl/ En deze jongens zorgen ervoor dat het geld alleen besteed kan worden aan transfers en je verdient t geld weer terug door aanbiedingen Wat is het voordeel van dit nieuwe intiatief dan tov het fsv spelersfonds?
wollie
 wollie - woensdag 19 mei 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:40 schreef bram het volgende:
we willen ze uit de shit halen,wat wil jij dan,transfers gaan financieren,kan niet
dat kan dus wel dat doen de jongens van het fsv?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 12:43 schreef wollie het volgende:
dit bestaat toch allang? http://www.spelersfonds-fsv.nl/ En deze jongens zorgen ervoor dat het geld alleen besteed kan worden aan transfers en je verdient t geld weer terug door aanbiedingen Wat is het voordeel van dit nieuwe intiatief dan tov het fsv spelersfonds?
gewoon simpel:

Geld gaat naar de club en dient ter verbetering van de financiele positie verder geen gezeur, alleen Feyenoord wordt er beter van. Zodat ze straks zelf weer spelers kunnen kopen.
- Geen inmenging fsv
- Geen "gedwongen" winkelnering bij bepaalde sponsors
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 12:45 schreef wollie het volgende:

[..]

dat kan dus wel dat doen de jongens van het fsv?
dan gaat er straks dus een deel van de transfer opbrengsten weer terug naar het fonds, terwijl alles juist naar de club dient te vloeien.
wollie
 wollie - woensdag 19 mei 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 12:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dan gaat er straks dus een deel van de transfer opbrengsten weer terug naar het fonds, terwijl alles juist naar de club dient te vloeien.
Het geld dat het fsv binnenhaald word geschonken aand e club met als voorwaarde dat het voor transfers is, er gaat dus niks terug naar het fonds
wollie
 wollie - woensdag 19 mei 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 12:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

gewoon simpel:

Geld gaat naar de club en dient ter verbetering van de financiele positie verder geen gezeur, alleen Feyenoord wordt er beter van. Zodat ze straks zelf weer spelers kunnen kopen.
- Geen inmenging fsv
- Geen "gedwongen" winkelnering bij bepaalde sponsors
dat is inderdaad een voordeel, alleen is het probleem dat ze structureel verlies leiden en dit soort acties daar geen invloed op hebben. Het beleid moet veranderen, anders werken dit soort acties gewoon niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 13:21 schreef wollie het volgende:

[..]

Het geld dat het fsv binnenhaald word geschonken aand e club met als voorwaarde dat het voor transfers is, er gaat dus niks terug naar het fonds
ah, ok, maar dat houdt in dat de salariskosten weer omhoog gaat terwijl er geen gegarandeerde opbrengst uit transfers (zie de Guzman)tegen over staat.
wollie
 wollie - woensdag 19 mei 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 - 13:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ah, ok, maar dat houdt in dat de salariskosten weer omhoog gaat terwijl er geen gegarandeerde opbrengst uit transfers (zie de Guzman)tegen over staat.
Dat is waar dan krijg je weer dat structurele probleem... maar de pot van het fsv word steeds groter en dan hebben ze iig iets voor aankopen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 13:49   quote  deeplink  
o.k dat is natuurlijk te hopen, maar er is een aantal mensen dat om verschillende redenen niks met de fsv te maken wil hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 mei 2010 - 14:00   quote  deeplink  
Plus dat Feyenoord er zelf negatief tegen over staat.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 mei 2010 - 14:03   quote  deeplink  
ik zelf moet de fsv niet.
Verder doen ze het met een besrijf dat deze constructie ook bij andere clubs heeft geïmplementeerd, en daar dus blijkbaar geld me verdient. Niets houd ze tegen deze constructie ook bij de joden te implementeren, financier je straks indirect ook de snavels.
Milo
 Milo - woensdag 19 mei 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Fsv ppppffff ik moet ze ook niet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij dragen Feyenoord op handen









0.0065078