BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij dragen Feyenoord op handen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 09 juni 2010 - 17:27   quote  deeplink  
begrijp je reactie ben ook woest op dit moment

wat een ...............
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 09 juni 2010 - 17:50   quote  deeplink  
KK Gudde!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!! Gudde aan het gas!!!!!!! Gudde, Gudde!!!!! Gudde, Gudde!!! Gudde, Gudde ga maar lekker dood!!!
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 15:16 schreef bram het volgende:
heb opgeteld wat ik aan toezeggingen had,145000 euro,of het niets is,ben gvd zo kwaad
zoveel? hele dwaasgebouw optyfen!
MMM
 MMM - woensdag 09 juni 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 17:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:
KK Gudde!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!!!!! Gudde aan het gas!!!!!!! Gudde, Gudde!!!!! Gudde, Gudde!!! Gudde, Gudde ga maar lekker dood!!!
Gast, ik ga zelf wel eens ver qua uitlatingen maar dat je dit zegt over een man die in dienst is bij Feyenoord, die dan wel of niet z'n werk goed uitvoert, gaat wel erg ver..
Quiroz
 Quiroz - woensdag 09 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Gast, ik ga zelf wel eens ver qua uitlatingen maar dat je dit zegt over een man die in dienst is bij Feyenoord, die dan wel of niet z'n werk goed uitvoert, gaat wel erg ver..
Haha, tis FTID hé:)
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 09 juni 2010 - 20:46   quote  deeplink  
bram wat zeggen andere mensen binnen Feyenoord over jou initiatief
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 09 juni 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Bram heb je geen mensen binnen de media of zo
Rijnmond tv e.d. Misschien een idee om de comminicatie tussen jou en het bestuur bij hun op tafel neer te leggen.
Kijken wat hun reactie is. Misschien stellen hun wel vragen richting Feyenoord waarom zij deze actie niet steunen?????
hotjumper
 hotjumper - woensdag 09 juni 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:46 schreef Ronnie W het volgende:
bram wat zeggen andere mensen binnen Feyenoord over jou initiatief
Daar heb ik ook nog aan gedacht, de bussiness club is volgens mij ook niet zo over dit bestuur en de rvc te spreken.
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 07:24   quote  deeplink  
mensen ben er nu achter dat het plan van asr prioriteit heeft,
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 07:24 schreef bram het volgende:
mensen ben er nu achter dat het plan van asr prioriteit heeft,
Dat idee had ik ook al toen ik die aankondiging las, heb je eventueel plannen om daar op in te haken oa wat betreft de toezeggingen die je gekregen hebt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 08:42   quote  deeplink  
is misschien wel een idee!!
Milo
 Milo - donderdag 10 juni 2010 - 11:04   quote  deeplink  
geduld jongens ;)
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 20:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog aan gedacht, de bussiness club is volgens mij ook niet zo over dit bestuur en de rvc te spreken.
klopt.
de flh
 de flh - donderdag 10 juni 2010 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 08:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook al toen ik die aankondiging las, heb je eventueel plannen om daar op in te haken oa wat betreft de toezeggingen die je gekregen hebt?
is wel een goed idee. zat ik ook aan te denken. hoe definitief is dat asr verhaal?
bram
 bram - donderdag 10 juni 2010 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 08:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat idee had ik ook al toen ik die aankondiging las, heb je eventueel plannen om daar op in te haken oa wat betreft de toezeggingen die je gekregen hebt?
het plan was om een fonds op te starten,daarbij zouden geen commerciele zaken aan te pas komen,wat netto binnen zou komen zou ook netto worden overgemaakt,het plan van ASR omhelst dat zij er toch ook winst uithalen en dat druist tegen ons principe in.wat betreft de toezeggingen,deze mensen houden nu de zaak in de gaten en wachten af wat de plannen precies inhouden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 10 juni 2010 - 11:19   quote  deeplink  
Net Gudde dus??? Proberen zelf de winst te halen over de rug van de club!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juni 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 11:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Net Gudde dus??? Proberen zelf de winst te halen over de rug van de club!!!
zZzZzZ
hotjumper
 hotjumper - donderdag 10 juni 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 11:13 schreef bram het volgende:

[..]

het plan was om een fonds op te starten,daarbij zouden geen commerciele zaken aan te pas komen,wat netto binnen zou komen zou ook netto worden overgemaakt,het plan van ASR omhelst dat zij er toch ook winst uithalen en dat druist tegen ons principe in.wat betreft de toezeggingen,deze mensen houden nu de zaak in de gaten en wachten af wat de plannen precies inhouden.
Oké dat is ongeveer dezelfde redenatie die ik aanhield toen ik eerder aangaf dat ik hier niet aan mee ging doen.
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 10 juni 2010 - 20:32   quote  deeplink  
Dat plan van ASR is toch niet concreet bram???????
de flh
 de flh - zaterdag 12 juni 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 - 14:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Oké dat is ongeveer dezelfde redenatie die ik aanhield toen ik eerder aangaf dat ik hier niet aan mee ging doen.
Zelfde redenatie waarom het zwaar gaat mislukken zodra de supporters er achter komen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 13 juni 2010 - 07:59   quote  deeplink  
als ASR de club wil helpen storten ze maar 10 miljoen uit eigen zak inplaats dat ze zogenaamd Feyenoord willen helpen door zelf rijk te worden over de rente!!
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 13 juni 2010 - 12:48   quote  deeplink  
precies ASR en andere grote sponsors die profiteren van Feyenoord mogen nu wel eens een keer iets terug doen.
Alles wordt vandaag aan banden gelegd door de clubleiding.

FEYENOORD IS EN BLIJFT VAN ONS
de flh
 de flh - maandag 14 juni 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2010 - 07:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
als ASR de club wil helpen storten ze maar 10 miljoen uit eigen zak inplaats dat ze zogenaamd Feyenoord willen helpen door zelf rijk te worden over de rente!!
Voordat we allemaal hierover ook weer op tilt slaan. Hoeveel kunnen ze verdienen op de rente?

Stel het lukt om in een jaar 10 miljoen bij elkaar te krijgen. Dan kunnen ze maximaal
5% over 10.000.000 = 500.000 euro verdienen. Lijkt me niet dat ze daarvoor hun reputatie op het spel zetten, toch?
risico verlies aan 'goodwill' is veel groter.
bram
 bram - maandag 14 juni 2010 - 11:44   quote  deeplink  
denk niet dat je het snapt
de flh
 de flh - maandag 14 juni 2010 - 11:56   quote  deeplink  
ok
bram
 bram - maandag 14 juni 2010 - 12:08   quote  deeplink  
ik bedoel,het gaat ze niet eens om de winst uit die actie,maar het vervolg er op brengt heel veel op.ze hebben dan weer zoveel leads om nieuwe klanten te winnen en daar gaat het ze om
de flh
 de flh - dinsdag 15 juni 2010 - 11:59   quote  deeplink  
aaaahhhh, ik snapte het idd niet. o jee, wordt ik straks weer gebeld met een of andere aanbieding.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 30 juni 2010 - 22:09   quote  deeplink  
Dit forum moet niet doodbloeien
de flh
 de flh - vrijdag 09 juli 2010 - 00:15   quote  deeplink  
Zal niet zo snel gebeuren, toch?
MMM
 MMM - vrijdag 09 juli 2010 - 00:22   quote  deeplink  
Nou...
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Bram waar ben je
Dit forum kan weer wat nieuw leven gebruiken
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:52   quote  deeplink  
nou als je van die idioten rond hebt lopen die schreeuwen Gudde Gudde aan het gas dan is de lol er zo af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door waakzame --
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:58   quote  deeplink  
iedereen moet er vanaf nu positief in gaan staan
Kan zondag al een begin worden gemaakt tijdens Vitesse
Wij moeten onze onvrede op een positieve manier laten horen en dat wij de club willen helpen
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 11:52 schreef waakzame het volgende:
nou als je van die idioten rond hebt lopen die schreeuwen Gudde Gudde aan het gas dan is de lol er zo af
Dat doet niets af aan de strekking van dit topic: Feyenoord wil het niet, want een commerciele partij, de hoofdsponsor, is bezig met een initiatief om Feyenoord te helpen. Als je geld geeft aan een supportersfonds, geef je dat geld niet aan het ASR fonds. Zie daar het belangenconflict.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Els --
bram
 bram - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
wat ik gister al schreef,onze club is ziek en op sterven na dood,de club is aan handen en voeten gebonden aan de knvb en ook nog eens aan de investeerders die duidelijk laten merken er ook geen geld meer in te steken.het plan van asr is puur voor hun eigen belang en gebruiken de naam van onze club voor een fooitje om te scoren met hun product.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2010 - 13:18 schreef bram het volgende:
antwoord feyenoord op mijn brief:er zijn al genoeg mensen die ons steunen,laat de mensen maar lid worden van de fsv of het legioen,dan steunen ze ook de club:ik ben er klaar mee,
Echt zonde!!! Ik ben lid van het Legioen en probeer al een jaar een adreswijziging door te voeren. Lukt niet. Ze reageren nooit op mn contactmail etc. Ik ontvang hierdoor nooit post van Feyenoord maar ze incasseren wel het bedrag uiteraard. Eigenlijk was ik klaar met Feyenoord en geld doneren. Maar door alle enthousiaste reacties en dit goede initiatief wil ik zeker meedoen! Het inspireert mij enorm en ik hou het in de gaten als het toch door kan gaan.

ASR wil natuurlijk beter worden van Feyenoord. Het is een commercieel bedrijf... Dat is toch geheel logisch? Vergeet niet dat ze HOOFDsponsor zijn dus al een aanzienlijk bedrag "doneren"aan Feyenoord ieder jaar. Dat doen ze ook voor exposure etc etc.
Als ze een plan hebben waar zowel Fey als ASR beter van wordt is daar toch niks mis mee?
Ze hebben ook een hogere winst behaald als vorig jaar dus met de sponsor gaat het gelukkig ook weer goed en dat is uiteindelijk ook goed voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door scarface1979 --
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:31   quote  deeplink  
ik vind het prima dat er geld gestort wordt, maar waarom via een fonds?
dan kunnen we net zo goed direct aan Feyenoord storten.
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 10:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
GUDDE OPROTTEN!!!
+1
craven
 craven - zondag 17 juli 2011 - 20:01   quote  deeplink  
SLOTJE: Topicstarter kan geen gluhwein maken...
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juli 2011 - 20:07   quote  deeplink  
Iets met een poolse landdag en asbest
de flh
 de flh - zondag 17 juli 2011 - 20:09   quote  deeplink  
Niet zo cynisch heren. Kan geen kwaad om af en toe met retroperspectief (terug) te kijken.
EdjeNL
 EdjeNL - vrijdag 02 september 2011 - 01:09   quote  deeplink  
!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door EdjeNL --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wij dragen Feyenoord op handen









0.0157449