|
|
de flh
|
|
|
Schet niet Pedro niet Ribeiro niet, toen weer wel.
Snap dat niet iedereen door kan stromen. Maar er vallen nu wel veel talentvolle spelers af. Ben benieuwd hoe het met de huidige a1-lichting zal gaan.
Naast Kamohelo Mokotjo is ook Jerson Ribeiro in beeld om de overstap van Excelsior naar Feyenoord te maken. Beide bij Excelsior gestalde middenvelders maakten afgelopen zondag een goede indruk in het duel met stadgenoot Sparta, waarin de club verrassend promotie naar de eredivisie afdwong.
Van de 19-jarige Zuid-Afrikaan Mokotjo, die binnenkort een gesprek heeft met Feyenoords technisch directeur Leo Beenhakker, was al langer bekend dat hij op de nominatie staat om komend seizoen de stap naar de grote broer te maken. Maar de geboren Rotterdammer Ribeiro (22) kreeg, net als diverse teamgenoten, in maart van Feyenoord te horen dat zijn aflopende contract niet verlengd zou worden. Naar verluidt is men bij Feyenoord echter met name onder de indruk geraakt van de schotkracht van Ribeiro, die eerder een jaar werd uitgeleend aan FC Dordrecht. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ribeiro heeft er blijkbaar voor geknokt, misschien hadden Schet en Pedro het idee dat ze er al waren, of zitten ze nu al aan hun top... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
riBIERo,is echt een goeie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:16 schreef hotjumper het volgende:Ribeiro heeft er blijkbaar voor geknokt, misschien hadden Schet en Pedro het idee dat ze er al waren, of zitten ze nu al aan hun top... Ja zou ook maar zo kunnen idd. Ze moeten ook afwegen he , anders je weet zelf selectie van 50 man ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
lijkt me ook niks eigenlijk........... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:16 schreef hotjumper het volgende:Ribeiro heeft er blijkbaar voor geknokt, misschien hadden Schet en Pedro het idee dat ze er al waren, of zitten ze nu al aan hun top... Ik vertrouw het allemaal niet wat betreft Pedro??? Maar we zien het wel over een paar jaartjes....??? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vertrouw het allemaal niet wat betreft Pedro??? Maar we zien het wel over een paar jaartjes....??? misschien zat ie aan de dope met al die doelpunten |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vertrouw het allemaal niet wat betreft Pedro??? Maar we zien het wel over een paar jaartjes....??? tsja je weet het niet he, Misschien zit ie bij Excelsior wel aan zijn top, is het een leuke speler voor een middenmotor. Volgens de technische staf is hij in ieder geval niet goed genoeg. Kijk Schet speelde ook aardig op woudesteijn, maar die brak ook geen potten in de Kuip. |
|
|
|
|
FR-ynwa
|
|
|
Zoals je leest is het een geborenrotterdammer. doorzetter! Met schotkracht alleen kom je niet zo ver, kan je ballen uit trappen voor de keeper. maar je moet ook een groot talent hebben om de bal hard te schieten & te plaatsen!
Ik weet niet of hij dat heeft. Don leo zal het hoop ik wel goed hebben gezien ( zijn talent ) |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
wissel in kralingen................ |
|
|
|