|
|
Xapter
|
|
|
Jongens.. wie van jullie is weer bezig geweest??
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6744992/__Branden_mogelijk_aangestoken__.html?sn=binnenland
quote: HOEK VAN HOLLAND - De brand die in de nacht van maandag op dinsdag woedde in drie strandtenten in Hoek van Holland, is vermoedelijk aangestoken. Dat concludeert de recherche woensdag na sporenonderzoek.
De brandweer kon niet voorkomen dat de drie strandpaviljoens door de brand verloren gingen... Op het moment dat de brand uitbrak, was er geen personeel aanwezig in de strandtenten. Niemand raakte gewond. De brandweer kon de drie houten paviljoens niet meer redden. Het vuur kon makkelijk om zich heen grijpen, omdat de strandtenten dicht naast elkaar stonden.
De brand werd bij toeval ontdekt door surveillerende politieagenten.
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Afscheidscadeautje van de.fan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
we don't need no water... |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
jaman zullen vast wel feyenoord ''hooligans'' zijn geweest dalijk worden we ook nog beschuldigd van 9/11 |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 08:41 schreef danossopranos het volgende:jaman zullen vast wel feyenoord ''hooligans'' zijn geweest dalijk worden we ook nog beschuldigd van 9/11 Maar dat hebben we toch ook gedaan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Nee man,dat was de Bijlmer! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ook, maar de inval in polen in 1939 vond ik persoonlijk een beetje te ver gaan. ik heb veel over voor mn club, maar er zijn grenzen, toch? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja man was gewapend mert een aansteker ja sorry
en in 1945 waren allemaal s.c.f ers ze riepen hamas schapen eten gras |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:[..] ook, maar de inval in polen in 1939 vond ik persoonlijk een beetje te ver gaan. ik heb veel over voor mn club, maar er zijn grenzen, toch? maar toen hadden we wel een goede leider,met veel verstand,toen al,van aardgas |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:[..] ook, maar de inval in polen in 1939 vond ik persoonlijk een beetje te ver gaan. ik heb veel over voor mn club, maar er zijn grenzen, toch? grenzen stelde die tijd niet veel voor.... |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
grenzen zijn slechts strepen in je bosatlas |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: grenzen zijn er om overschreden te worden ................................................ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 mei 2010 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:[..] ook, maar de inval in polen in 1939 vond ik persoonlijk een beetje te ver gaan. ik heb veel over voor mn club, maar er zijn grenzen, toch? ik heb nog moeie voeten.. |
|
|
|