BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oranje ken mij echt niet schelen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kale co
 kale co - vrijdag 21 mei 2010 - 22:13   quote  deeplink  
Wat een beroering weer over dat oranje het boeit mij niks en wat is jullie mening ?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 mei 2010 - 22:14   quote  deeplink  
eens
kale co
 kale co - vrijdag 21 mei 2010 - 22:18   quote  deeplink  
ik mis feyenoord in mijn vakantie .

weinig nieuws , niet naar me stadion en ach dan rij ik las de kuip en dan denk ik ja hier is mijn buitenhuis mooien gekke momenten huilen/en lachen
van mijn part steken ze het aan dat afrika heb er geen fuck mee
dazzie
 dazzie - vrijdag 21 mei 2010 - 22:20   quote  deeplink  
tsja oranje is ams"neuzen"sterdam, boeit mij al bijna 15 jr niet meer. Feyenoorders worden meestal snel gewisseld.
Geef mij de competitie maar, met de ups en downs van ons cluppie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 mei 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Oranje is een bijzaak maar het WK is een prachtig evenement met 5 of 6 Zuid Amerikaanse landen tesamen met Italië Spanje Sevrië Frankrijk Duitseland Engeland Nigeria Kameroen enzo enzo.Nee ik hou van voetbal dus ook van het WK,en Oranje?Ik heb geen hekel aan V Persie Kuijt Gio Vlaar Mathijsen de Jong en ook niet aan V/d Vaart V Bommel en Elia dus WTF kan het mij schelen???
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 mei 2010 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oranje is een bijzaak maar het WK is een prachtig evenement met 5 of 6 Zuid Amerikaanse landen tesamen met Italië Spanje Sevrië Frankrijk Duitseland Engeland Nigeria Kameroen enzo enzo.Nee ik hou van voetbal dus ook van het WK,en Oranje?Ik heb geen hekel aan V Persie Kuijt Gio Vlaar Mathijsen de Jong en ook niet aan V/d Vaart V Bommel en Elia dus WTF kan het mij schelen???
begrijp 't, alleen jammer dat er (nog steeds) zo'n enorme 020 invloed op het Oranje van toepassing is
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 21 mei 2010 - 23:10   quote  deeplink  
Verslendende geld maniaken zijn het, moet zo snel mogelijk verboden worden als een club een beetje te kort heeft, staan ze bij de knvb te trillen, maar dat een ander met hun geld in de zak loop nee dan zijn ze niet thuis. Dan kan alles dan mag alles wat een bestuur, pracht kerels.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 mei 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 22:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

begrijp 't, alleen jammer dat er (nog steeds) zo'n enorme 020 invloed op het Oranje van toepassing is
Dit maal vind ik het juist minder dan anders.
Maar net wat hierboven geschreven staat,die klote knjb heb je geen reet aan idd
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 mei 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dit maal vind ik het juist minder dan anders.
Maar net wat hierboven geschreven staat,die klote knjb heb je geen reet aan idd
minder is puur vanwege het feit dat een aantal 020ers nu elders spelen, denk ik.
verder wel eens
feyenoordq
 feyenoordq - vrijdag 21 mei 2010 - 23:28   quote  deeplink  
gelukkig ben ik niet de enige die er een hekel aan heb
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 mei 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 23:28 schreef feyenoordq het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige die er een hekel aan heb
tja, it's lonely at the top!
R()b
 R()b - vrijdag 21 mei 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Ach... met zooi vrienden en familie wedstrijdje kijken , beetje legaal geluidsoverlast veroorzaken!!
Beetje vlees op de barbeque gooien , paar biertjes en jointjes erbij hatseflatse!
Niet te serieus nemen allemaal!!
Al ben ik benieuwd met van Persie in de spits op dit WK !!
Kuyt en Gio zitten er ook nog bij.
Van Marwijk gun ik alle succes die er ligt op het WK.
Dus er zit toch een beetje een Feyenoord tintje aan het elftal!
sevillana
 sevillana - vrijdag 21 mei 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 23:30 schreef R()b het volgende:
Ach... met zooi vrienden en familie wedstrijdje kijken , beetje legaal geluidsoverlast veroorzaken!!
Beetje vlees op de barbeque gooien , paar biertjes en jointjes erbij hatseflatse!
Niet te serieus nemen allemaal!!
Al ben ik benieuwd met van Persie in de spits op dit WK !!
Kuyt en Gio zitten er ook nog bij.
Van Marwijk gun ik alle succes die er ligt op het WK.
Dus er zit toch een beetje een Feyenoord tintje aan het elftal!
in die zin wel natuurlijk, okay dan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 21 mei 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 23:30 schreef R()b het volgende:
Ach... met zooi vrienden en familie wedstrijdje kijken , beetje legaal geluidsoverlast veroorzaken!!
Beetje vlees op de barbeque gooien , paar biertjes en jointjes erbij hatseflatse!
Niet te serieus nemen allemaal!!
Al ben ik benieuwd met van Persie in de spits op dit WK !!
Kuyt en Gio zitten er ook nog bij.
Van Marwijk gun ik alle succes die er ligt op het WK.
Dus er zit toch een beetje een Feyenoord tintje aan het elftal!
Kan ik mee leven ;)
dazzie
 dazzie - vrijdag 21 mei 2010 - 23:56   quote  deeplink  
ja idd dat feyenoordtintje heb ik jaren gemist. Lijkt er op dat dit hopelijk terug is. Ben voorzichtig afwachtend of de Feyenoorders allemaal gaan spelen en of Vlaar bij de eindselectie zit. Zo niet...burn oranje burn
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 22 mei 2010 - 01:55   quote  deeplink  
Zijn er wel Oranje liefhebbers? Oranje kan mij wel wat schelen. Ik kijk dan ook enorm uit naar het WK. Toen Nederland door Rusland werd uitgeschakeld voelde ik me zeker een dag zwaar kut. Als ik zou moeten kiezen tussen Feyenoord en Oranje, dan kies ik wel voor Feyenoord, maar het ligt niet ver van mekaar.

Vind het wel jammer dat er momenteel weinig (ex)-Feyenoorders in Oranje spelen, maar dat komt wel weer. Fer zal denk ik in de loop de EK-kwalificatie zijn debuut maken en Vlaar zit er nu ook weer bij. Misschien ook Wijnaldum en over een paar jaar De Vrij of Mulder.

Ik heb ook geen hekel aan spelers aan die Amsterdammers die bij Oranje spelen, hoewel ik wel erg blij bent dat die Vertonghen met z'n bloedkop een Belg is en geen Nederlander. Van der Vaart vindt ik zelfs een symphatieke voetballer, heb er ook wel respect voor hoe hij met de situatie bij zijn club en prive is omgegaan. Neemt nog steeds niet weg dat ik graag meer Feyenoorders bij het Nederlands elftal zie komen.
fey21
 fey21 - zaterdag 22 mei 2010 - 03:01   quote  deeplink  
tja, tis waar dat oranje vooral uit ajacieden bestaat.
maar om nou ff reeel te blijven.
op dit moment komen de meeste beste spelers ook gewoon daarvandaan toch
probeer maar eens sneijder, de jong en vd vaart eruit te houden.
wie moet je dan zetten, landzaat? kan japan ook eens winnen xD
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 mei 2010 - 04:22   quote  deeplink  
Ik denk dat t WK de bom gaat zijn.

letterlijk.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 mei 2010 - 05:11   quote  deeplink  
Ik kan niet wachten totdat het begint!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 22 mei 2010 - 07:38   quote  deeplink  
Ik hoop alleen voor Gio dat hij zijn carriere een mooi slot kan geven!
bram
 bram - zaterdag 22 mei 2010 - 09:53   quote  deeplink  
ik kijk absoluut niet,waardeloos gebeuren en dan wat het kost,niet normaal
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 22 mei 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 05:11 schreef Boudewijn het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het begint!
ik kan niet wachten totdat het afgelopen is!
MMM
 MMM - zaterdag 22 mei 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 05:11 schreef Boudewijn het volgende:
Ik kan niet wachten totdat het begint!
Eens.
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 22 mei 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Wk ´s en Ek´s vind ik top........

maar oranje?!doet me niks...
kan en kon nou eenmaal niet juichen voor vroeger de boertjes,bogarde,davids en daarna noem ze maar op stekelenburg,van der fart,zeijkert etc ander shirt maakt hierin voor mij geen verschil,heb aan de andere kant ook niet zelfde anti gevoelens als bij 020,doet me gewoon niks.
En dat oranje gebeuren met wortelen en indianen en dat eeuwige "alles of niets"en "ho-lland",de hele tijd waves is gewoon niet mijn ding.

Is echt nog nooit een beetje in de buurt van dat Feyenoord/Kuip gevoel gekomen
craven
 craven - zaterdag 22 mei 2010 - 14:13   quote  deeplink  
Ga het WK zeker kijken, ben benieuwd naar spanje, het warrige brein van Maradona en een beetje naar Vlaar en Gio...
de flh
 de flh - zaterdag 22 mei 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 12:20 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens.
Eens.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 22 mei 2010 - 16:27   quote  deeplink  
kan ik me echt niet voorstellen...als nederland straks de wk finale speelt dan ben je echt wel zenuwachtig.
vak VV
 vak VV - zaterdag 22 mei 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Als er ergens een bal rolt, ben ik geboeid. Als ik Dirk Kuijt, van Persie en Gio voor een andere ploeg zie voetballen, word ik spontaan supporter van dat team voor 90 minuten. Het hele WK is een prachtig evenement. Ik kijk enorm uit naar Brazilie, Spanje en (outsider!!!) Engeland. Oranje is geen kanshebber, maar ik kijk toch graag naar ze. Ben toch gewoon Nederlander he! Hoop ook dat Nederland het WK wint, maar als 'we' worden uitgeschakeld, lig ik daar geen seconde wakker van.
Als Tomasson scoort tegen Nederland, ben ik blij voor hem. Maar het mooiste vind ik dat de beste speler van Nederland sinds jaren weer een Feyenoorder is, Robin van Persie, wat een held. Hopelijk voegt hij binnen 5 á 6 jaar daad bij het woord door terug te keren naar Feyenoord!
Wolfmen
 Wolfmen - zaterdag 22 mei 2010 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 16:34 schreef vak VV het volgende:
Maar het mooiste vind ik dat de beste speler van Nederland sinds jaren weer een Feyenoorder is, Robin van Persie, wat een held. Hopelijk voegt hij binnen 5 á 6 jaar daad bij het woord door terug te keren naar Feyenoord!
weet niet of je hem pas geleden bij studio voetbal heb gezien??
maakte meer een "het gras bij de buren is groener indruk op mij"
doet me trouwens aan bruins denken als ik hem hoor praten...
begrijp me niet verkeerd ieder zn ding maar heb meer met bvb Paul Bosvelt als Feyenoorder
al komt hij niet van de eigen jeugd

en wat betreft je laatste zin,volgens mij heeft dit pas geleden in diverse media gestaan...

Van Persie wil loopbaan ooit afsluiten bij Excelsior
Woensdag, 17 februari 2010 om 09:11 |

Supporters van Feyenoord die hopen op een toekomstige terugkeer van Robin van Persie kunnen van andere dingen gaan dromen. De aanvaller van Arsenal, die in 2004 de overstap naar Engeland maakte, sluit uit dat hij ooit terugkeert naar De Kuip. "In Nederland zou ik alleen nog voor Excelsior spelen", zegt hij in Hard Gras.

De sterspeler van Arsenal is afkomstig uit de jeugdopleiding van de Kralingers en is de club nog altijd dankbaar, zo blijkt. Excelsior zit in mijn hart", vertelt Van Persie. Afsluiten bij Excelsior? "Zo'n einde heb ik wel voor ogen. Dan zou de cirkel voor mij rond zijn. Alles draait om de liefde voor het spelletje en daar gaat het voor mij ook om."

Van Persie wordt geïnterviewd met voetbalvrienden Saïd Boutahar en Mounir el Hamdaoui, met wie hij in de jeugd van Excelsior samenspeelde. Ook zij sluiten een eventuele rentree op Woudestein niet uit. Excelsior is de club die altijd bij me zal blijven. Daar wil ik ooit wel terugkeren", zegt Boutahar.

Ook El Hamdaoui is positief: Samen eindigen bij Excelsior? Ja, dat zou heel mooi zijn. Dat is onze club, het is een gezellige en warme club. We zijn daar begonnen en min of meer groot geworden. We zijn altijd goed behandeld en hebben onze carrières eigenlijk te danken aan Excelsior."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 mei 2010 door Wolfmen --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 mei 2010 - 18:25   quote  deeplink  
RvP is geen Feyenoorder, hij heeft ooi bij Feyenoord gespeeld, dat is de enige reden dst ik hem respecteer.
Maar een echte Feyenoorder spreekt geen kwaad over de club.
ovi
 ovi - zaterdag 22 mei 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:
RvP is geen Feyenoorder, hij heeft ooi bij Feyenoord gespeeld, dat is de enige reden dst ik hem respecteer.
Maar een echte Feyenoorder spreekt geen kwaad over de club.
eens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 22 mei 2010 - 19:42   quote  deeplink  
eens
sevillana
 sevillana - zondag 23 mei 2010 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 14:13 schreef craven het volgende:
Ga het WK zeker kijken, ben benieuwd naar spanje, het warrige brein van Maradona en een beetje naar Vlaar en Gio...
ben er ook benieuwd naar
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 mei 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 - 22:13 schreef kale co het volgende:
Wat een beroering weer over dat oranje het boeit mij niks en wat is jullie mening ?
echt te grappig dit. als het je niks kan schelen, waarom start je er dan een topic over? het kan je duidelijk iets schelen dat het je niks kan schelen. lol
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 mei 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 11:51 schreef obiku010 het volgende:

[..]

echt te grappig dit. als het je niks kan schelen, waarom start je er dan een topic over? het kan je duidelijk iets schelen dat het je niks kan schelen. lol
ik word nu wel een beetje moe van dat gelul over topics van je
FR-Han
 FR-Han - zondag 23 mei 2010 - 15:11   quote  deeplink  
ik ben een week niet op het forum gewees ongeveer! snap het probleem niet. ik maak duidelijk een grapje en jij doet alsof je slipjes van oude dames moet besniffelen. echt matig man.
vak VV
 vak VV - zondag 23 mei 2010 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:
RvP is geen Feyenoorder, hij heeft ooi bij Feyenoord gespeeld, dat is de enige reden dst ik hem respecteer.
Maar een echte Feyenoorder spreekt geen kwaad over de club.
Wat een onzin. Een echte Feyenoorder belicht ook de negatieve zaken over zijn club. Waarom zou van Persie alleen maar mooi-weer-praatjes hebben over Feyenoord, terwijl zijn grote talent pas bij Arsenal tevoorschijn kwam? Daar moet een reden voor zijn en die heeft Robin gegeven.

Kritiek is niet altijd afzeiken, kritiek geven is om Feyenoord er op te wijzen dat de begeleiding voor jonge gasten beter moest. Dat is gebeurd, want de een na de andere jeugdspeler haalt een heel aardig niveau en dat is knap.

Van Persie, een echte Rotterdammer met een Feyenoord-hart, ik zie hem liever vandaag dan morgen terugkeren op het oude nest!
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Hij voelt zich geen Feyenoorder zelfs.
Sluit zn carriere t liefst af bij Excelsior.

Dus..
Quiroz
 Quiroz - zondag 23 mei 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:11 schreef obiku010 het volgende:
ik ben een week niet op het forum gewees ongeveer! snap het probleem niet. ik maak duidelijk een grapje en jij doet alsof je slipjes van oude dames moet besniffelen. echt matig man.
ik ben der ook een week niet geweest en dan zie ik dit! ik snap het probleem wel. ik maak duidelijk geen grapje en jij doet alsof je slipjes van oude dames moet besniffelen. echt matig man.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 16:09 schreef vak VV het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een echte Feyenoorder belicht ook de negatieve zaken over zijn club. Waarom zou van Persie alleen maar mooi-weer-praatjes hebben over Feyenoord, terwijl zijn grote talent pas bij Arsenal tevoorschijn kwam? Daar moet een reden voor zijn en die heeft Robin gegeven.

Kritiek is niet altijd afzeiken, kritiek geven is om Feyenoord er op te wijzen dat de begeleiding voor jonge gasten beter moest. Dat is gebeurd, want de een na de andere jeugdspeler haalt een heel aardig niveau en dat is knap.

Van Persie, een echte Rotterdammer met een Feyenoord-hart, ik zie hem liever vandaag dan morgen terugkeren op het oude nest!
Is inderdaad een rotterdammer en uit de jeugdopleiding...die credits verdient hij

maar vind jij het "chique" als er gevraagd word naar het moment van de week,dat je dan als van Persie zijnde je lacherig "verbaast" dat er geen mensen komen prikken op het veld in de rust bij die wedstrijd tegen Vitesse(waren overigens 2 aan het prikken lieten de beelden meteen zien)want bij arsenal kwamen er toch wel meteen 20 op het veld rennen....
je kan voor zoveel andere voetbalmomenten kiezen....

over z'n kwaliteiten zijn we het eens,maar heb meer met een van bronckhorst,kuijt of bosvelt als Feyenoorder en zelfs kalou S heeft wel geroepen bij feyenoord te willen eindigen...
maar dachten we dat ook niet van Larsson en Cruz.....:)

En nogmaals weet je bronnen niet maar hij heeft dus in hard gras geroepen samen met boutahar en el hamdoui bij Excelsior af te willen sluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2010 door Wolfmen --
vak VV
 vak VV - zondag 23 mei 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:
Hij voelt zich geen Feyenoorder zelfs.
Sluit zn carriere t liefst af bij Excelsior.

Dus..
Dat is allang achterhaalt hoor. Van Persie wilt het liefste nog bij beide clubs voetballen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 21:49   quote  deeplink  
dat heb ik nooit ergens gelezen, bron?
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 22:08   quote  deeplink  
overigens, Feyenoord wel een groot aandeel in de jeugd bij oranje. Goede lichting.
Voor t eerst sinds 10 jaar weer eens een EK.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 22:09   quote  deeplink  
overigens, Feyenoord wel een groot aandeel in de jeugd bij oranje. Goede lichting.
Voor t eerst sinds 10 jaar weer eens een EK.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 mei 2010 - 22:18   quote  deeplink  
Ja idd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 mei 2010 - 22:18   quote  deeplink  
Ja idd..
sevillana
 sevillana - zondag 23 mei 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 22:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja idd..
klopt
sevillana
 sevillana - zondag 23 mei 2010 - 22:26   quote  deeplink  
klopt
Ronneke
 Ronneke - maandag 24 mei 2010 - 00:44   quote  deeplink  
Maakt mij geen reet uit wie in het nederlands elftal speelt, bij ons altijd feest en een basis voor een paar stevige gezellge avonden met de nodige biertjes.
vak VV
 vak VV - maandag 24 mei 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 21:49 schreef Stylzz het volgende:
dat heb ik nooit ergens gelezen, bron?
Jan Dirk Stouten, FC Rijnmond

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oranje ken mij echt niet schelen!









0.0059981