BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'FC Twente wil van Leroy Fer zomertransfer maken'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 22 mei 2010 - 17:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'FC Twente wil van Leroy Fer zomertransfer maken' (Voetbalcentraal)

voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - zaterdag 22 mei 2010 - 17:53   quote  deeplink  
'FC Twente wil van Leroy Fer zomertransfer maken'

De kersverse kampioen FC Twente verwacht een leegloop na het succesvolle afgelopen seizoen. Door vooruit te plannen, willen de Tukkers voorkomen straks een krappe selectie te hebben. Daarom moet Leroy Fer de gelederen van de ploeg uit Enschede komen versterken. Dat meldt RTV Oost.

Fer stond afgelopen seizoen voor de tweede jaargang in de basis van Feyenoord. Door gebrek aan ervaring is de jongeling nog erg wisselvallig en presteert hij niet elke wedstrijd top.

De verdedigende middenvelder is één van de spelers die voort komt uit de talentvolle generatie die langzaam doorbreekt in Rotterdam. Fer speelde onder meer met Kevin Leerdam, Georginho Wijnaldum en Jonathan de Guzman samen in de jeugdopleiding.

Voor hoeveel dan??
FR
 FR - zaterdag 22 mei 2010 - 18:14   quote  deeplink  
niet minder dan 10 miljoen vind ik :P
ovi
 ovi - zaterdag 22 mei 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Twente kan de tiefus krijgen.
Als Fer eventueel vertrekt , zal hij toch wel naar een buitenlandse club gaan mag ik hopen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 22 mei 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 18:14 schreef FR het volgende:
niet minder dan 10 miljoen vind ik :P
Ben je GEK!!!!!!!!!!
R()b
 R()b - zaterdag 22 mei 2010 - 18:39   quote  deeplink  
20 mil anders opbokken!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 22 mei 2010 - 18:39   quote  deeplink  
Als Feyenoord zichzelf de komende seizoenen wil terugvinden in de middenmoot moeten ze vooral spelers verkopen aan concurenten voor europees voetbal.
Indien Fer verkocht wordt dan alleen aan een buitenlandse club voor minimaal 15 miljoen.
Ik zie zelf liever dat ze het contract openbreken en verlengen en hem over pakweg 2 jaar verkopen. Net zoals Vlaar overigens.
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 22 mei 2010 - 18:41   quote  deeplink  
Fer gaat echt niet naar Twente; die jongen is denk ik echt niet zo dom om naar een club te gaan die voor het eerst in haar bestaan een keer kampioen is geworden en volgend jaar ver weg zal zakken. Als ie bij Feyenoord blijft dan blijft ie bij een club die aan iets moois aan het bouwen is als het leeuwendeel van de selectie bij een blijft.
Dus ik denk dat ie niet gaat(hoop het ook niet moet ik eerlijk zeggen)
peertje93
 peertje93 - zaterdag 22 mei 2010 - 18:55   quote  deeplink  
haha waarom zou lerra dat willen? :D
MMM
 MMM - zaterdag 22 mei 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Wil Fer niet.. Geloof mij nou maar, die jongen wil voor geen andere club dan Feyenoord spelen in NL.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 22 mei 2010 - 19:41   quote  deeplink  
denk ik ook
Geboren in Rotterdam
 Geboren in Rotterdam - zaterdag 22 mei 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Bij Gudde is alles te koop. Als het aan hem ligt wordt alles wat een beetje voetballen kan verkocht. Dat we dan wellicht volgend jaar Jupiter League spelen interesseert die eikel geen moer. Een wit voetje halen bij de KJNJB is voor hem het belangrijkst.Deze man heeft geen Feyenoord-hart. Is er nou echt niemand die deze verschrompelde aardappelkop kan opvolgen? Waar zijn de dagen van Cor Kieboom gebleven.
Wees er maar van overtuigd dat nog meer talent voor een appel en een ei vertrekt. Wanneer houden Been en Beenhakker de poot nu eindelijk eens stijf. ALLEEN EEN STERK ELFTAL DAT IN COMPETITIE EN EL GOED PRESTEERT KAN FEYENOORD ER WEER BOVENOP HELPEN. DAT brengt geld in het laatje. Ik vind het initiatief van mijn naamgenoot prachtig en hartverwarmend, maar ik ben bang dat het geen zoden aan de dijk zal zetten. Let wel: ik doe wel mee!!! Mijn visie blijft: investeren in het elftal, daar hebben we als trouwe supporters recht op. We worden als we zo doorgaan het lachertje van het Nederlandse en Europese voetbal. Kan het echt gekker.....Fer aan FC Twenthe verkopen? Ik wordt al ziek bij de gedachte. Laten we ze die onbenul Gudde maar gratis en voor niks cadeau doen. Zijn we daar van verlost.
Ik blijf van mening...Gudde moet opkrassen want hij maakt Feyenoord kapot.
moa
 moa - zaterdag 22 mei 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 19:42 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Bij Gudde is alles te koop. Als het aan hem ligt wordt alles wat een beetje voetballen kan verkocht. Dat we dan wellicht volgend jaar Jupiter League spelen interesseert die eikel geen moer. Een wit voetje halen bij de KJNJB is voor hem het belangrijkst.Deze man heeft geen Feyenoord-hart. Is er nou echt niemand die deze verschrompelde aardappelkop kan opvolgen? Waar zijn de dagen van Cor Kieboom gebleven.
Wees er maar van overtuigd dat nog meer talent voor een appel en een ei vertrekt. Wanneer houden Been en Beenhakker de poot nu eindelijk eens stijf. ALLEEN EEN STERK ELFTAL DAT IN COMPETITIE EN EL GOED PRESTEERT KAN FEYENOORD ER WEER BOVENOP HELPEN. DAT brengt geld in het laatje. Ik vind het initiatief van mijn naamgenoot prachtig en hartverwarmend, maar ik ben bang dat het geen zoden aan de dijk zal zetten. Let wel: ik doe wel mee!!! Mijn visie blijft: investeren in het elftal, daar hebben we als trouwe supporters recht op. We worden als we zo doorgaan het lachertje van het Nederlandse en Europese voetbal. Kan het echt gekker.....Fer aan FC Twenthe verkopen? Ik wordt al ziek bij de gedachte. Laten we ze die onbenul Gudde maar gratis en voor niks cadeau doen. Zijn we daar van verlost.
Ik blijf van mening...Gudde moet opkrassen want hij maakt Feyenoord kapot.
Hallo iq70, laten we eerst even de reactie van Gudde afwachten, ik ben er van verzekerd dat Gudde, Mario, Leo en Leroy zelf een transfer naar Twente absoluut niet zullen zien zitten. Alleen het idee al dat we ons grootste talent aan een stel stront boeren mee zullen geven ..!!
piet
 piet - zaterdag 22 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
hahaa wat denken die tukkers wel:S, idd alleen het idee al moa.....
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 22 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 19:42 schreef Geboren in Rotterdam het volgende:
Bij Gudde is alles te koop. Als het aan hem ligt wordt alles wat een beetje voetballen kan verkocht. Dat we dan wellicht volgend jaar Jupiter League spelen interesseert die eikel geen moer. Een wit voetje halen bij de KJNJB is voor hem het belangrijkst.Deze man heeft geen Feyenoord-hart. Is er nou echt niemand die deze verschrompelde aardappelkop kan opvolgen? Waar zijn de dagen van Cor Kieboom gebleven.
Wees er maar van overtuigd dat nog meer talent voor een appel en een ei vertrekt. Wanneer houden Been en Beenhakker de poot nu eindelijk eens stijf. ALLEEN EEN STERK ELFTAL DAT IN COMPETITIE EN EL GOED PRESTEERT KAN FEYENOORD ER WEER BOVENOP HELPEN. DAT brengt geld in het laatje. Ik vind het initiatief van mijn naamgenoot prachtig en hartverwarmend, maar ik ben bang dat het geen zoden aan de dijk zal zetten. Let wel: ik doe wel mee!!! Mijn visie blijft: investeren in het elftal, daar hebben we als trouwe supporters recht op. We worden als we zo doorgaan het lachertje van het Nederlandse en Europese voetbal. Kan het echt gekker.....Fer aan FC Twenthe verkopen? Ik wordt al ziek bij de gedachte. Laten we ze die onbenul Gudde maar gratis en voor niks cadeau doen. Zijn we daar van verlost.
Ik blijf van mening...Gudde moet opkrassen want hij maakt Feyenoord kapot.
Helemaal mee eens!
We moeten net zoals destijds met de GKL (waren die tijden er nog maar...)er vanaf de eerste dag in het nieuwe seizoen (dus vanaf) en eigenlijk vanaf de eerste training duidelijk maken dat we achter MARIO en het ELFTAL staan , maar dat we Gudde en Jacobs en misschien nog wat meer van die randdebielen die ook bij het bestuur betrokken zijn spuugzat zijn.
Ik zeg SPANDOEKEN EN SPREEKKOREN tegen Gudde en co. (dus ook de RVC) en dit net zolang volhouden tot die eikels, die onze prachtclub aan de afgrond proberen te brengen met wanbeleid en "asskissing" naar de KNJB zijn opgepleurd uit de KUIP.
Het kan en mag NIET zo zijn dat wij door deze baantjesgeile ijdeltuiterige idioten zonder voetbalhart en zonder hart voor ONZE CLUB tot "the laughing stock" van de eredivisie worden gemaakt , want laten we eerlijk zijn die Gudde en Jacobs , maar ook onze raad van commissarissen hebben toch geen enkele uitstraling en mogen derhalve ONZE club niet meer vertegenwoordigen.
WIJ de supporters kunnen dat bewerkstelligen door vanaf moment een in het nieuwe seizoen alles tegen deze eikels in het werk te stellen om ze weg te drijven uit de KUIP!

Immers ALLEEN WIJ en ALLEEN WIJ zijn de club! en niet die baantjesgeile charimaloze flapdrollen die nu aan het roer staan.

Wie doet er mee! We moeten deze eikels eruitdrijven ,opdat mensen met een FEYENOORDHART en verstand van zaken onze club weer tot de trots van Nederland en hopelijk europa kunnen beginnen te maken!

Ik hoop dat jullie het ermee eens zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 mei 2010 - 20:16   quote  deeplink  
'FC Twente wil van Leroy Fer zomertransfer maken'

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
craven
 craven - zaterdag 22 mei 2010 - 20:32   quote  deeplink  
ha?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 mei 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Men moet niet zo janken op t bestuur.
Schandalig om van den Herik te verheerlijk.
Niet zeiken op dit bestuur, maar de voorgaanden die deze zooi veroorzaakt hebben.

Zonder middelenis t moeilijk besturen.. Denk daar maar s aan.
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 22 mei 2010 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 21:29 schreef Stylzz het volgende:
Men moet niet zo janken op t bestuur.
Schandalig om van den Herik te verheerlijk.
Niet zeiken op dit bestuur, maar de voorgaanden die deze zooi veroorzaakt hebben.

Zonder middelenis t moeilijk besturen.. Denk daar maar s aan.
Hebben ze zelf veroorzaakt! en itt vdH hebben zij geen eigen geld om in de club te steken!dus oprotten met die klootzakken aan het bestuur. als je dat niet inziet dan ben je net zo erg als die klootzakken die de KNJB asskissen!!
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 22 mei 2010 - 22:00   quote  deeplink  
NB besturen is ook visie hebben en dat is ook nog eens iets wat bij Gudde en co. ontbreekt!! denk daar maar eens aan.....zelfs met al het geld in de wereld zouden deze nono's niets voor elkaar krijgen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 mei 2010 - 22:22   quote  deeplink  
onzin.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 mei 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 20:32 schreef craven het volgende:
ha?
grappig man!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 22 mei 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
onzin.
Nee niet echt!!!Schuldenvrij????Maar met de talentpool 25 miljoen en de verkochte certificaten 15 miljoen = Feyenoord dieper in de shit geraakt...
Gudde is wel iemand die nog de moeite neemt om de super hoog nodige pijnlijke puin
op te ruimen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 22 mei 2010 - 23:26   quote  deeplink  
er is wel wat van waar maar t meeste van de teksten hierboven is emotionele onzin
R()b
 R()b - zondag 23 mei 2010 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Een Leroy lach :D:D:D:D
hotjumper
 hotjumper - zondag 23 mei 2010 - 05:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 18:18 schreef ovi het volgende:
Twente kan de tiefus krijgen.
Als Fer eventueel vertrekt , zal hij toch wel naar een buitenlandse club gaan mag ik hopen.
Twente is toch een buitenlandse club?
De Spot
 De Spot - zondag 23 mei 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 05:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Twente is toch een buitenlandse club?
ha ha ha...hij gaat daar toch niet heen let maar op....
BRAYY
 BRAYY - zondag 23 mei 2010 - 14:01   quote  deeplink  
Lerra wil een superster zijn. hij loopt er nu al bij als de zesde jackson. volgens mij wil die maar wat graag CL ballen en deert hem het niks om bij feyenoord weg te gaan.
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 14:01 schreef BRAYY het volgende:
Lerra wil een superster zijn. hij loopt er nu al bij als de zesde jackson. volgens mij wil die maar wat graag CL ballen en deert hem het niks om bij feyenoord weg te gaan.
Wacht eerst maar eens de reactie van Feyenoord, Gudde en Leroy af, voordat iedereen hier met rare beschuldigingen komt etc..
Leroy gaat ons echt niet verlaten voor een provincie club, Gudde ziet ook echt wel dat Fer binnen enkele jaren een enorme transfer kan maken naar het buitenland, en daar zijn zowel Gudde als Feyenoord veel meer bij gebaat dan bij het sterker maken van een concurrent uit de provincie.
Kampioene!
 Kampioene! - zondag 23 mei 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! En die aap van een Fer mogen jullie lekker houden. 15 miljoen?? Wat een lachertje....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 23 mei 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Hé! Een kampioene-aap hierboven...
BRAYY
 BRAYY - zondag 23 mei 2010 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 14:43 schreef Kampioene! het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! En die aap van een Fer mogen jullie lekker houden. 15 miljoen?? Wat een lachertje....
hey een tukker met een grote bek na 1 titel in al die jaren. kom maar terug als jullie in tukkerland ook een wereldbeker in de prijzenkast hebben staan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Tukkers zijn reserve joden.
BRAYY
 BRAYY - zondag 23 mei 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:
Tukkers zijn reserve joden.
zo is het mocht ajax volgend jaar kampioen worden zitten ze allemaal weer in de arena
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:20 schreef BRAYY het volgende:

[..]

zo is het mocht ajax volgend jaar kampioen worden zitten ze allemaal weer in de arena
Als het mooi weer is.
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:52 schreef moa het volgende:

[..]

Als het mooi weer is.
En de kaartjes met korting verkocht worden.
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:52 schreef moa het volgende:

[..]

En de kaartjes met korting verkocht worden.
En 020 nog 1 punt nodig heeft voor het kampioenschap.
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 15:53 schreef moa het volgende:

[..]

En 020 nog 1 punt nodig heeft voor het kampioenschap.
En.. En.. En..
tfk
 tfk - zondag 23 mei 2010 - 20:06   quote  deeplink  
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 mei 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 14:43 schreef Kampioene! het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! En die aap van een Fer mogen jullie lekker houden. 15 miljoen?? Wat een lachertje....
Wat een lachertje?!?!

Die duitse mond jah, 1 landskampioenschap en 2 bekers...
Wie hou je nou voor de gek?!

hoe is het trouwens met N'kufo?! hard voor gejuicht zeker...
evenals Tiote,Tiendali en Douglas neem ik aan............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 mei 2010 door Wolfmen --
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 23 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 20:06 schreef tfk het volgende:
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
Kan je mischien deze mooie nederlandse volzin onderbouwen en vertellen waarom wij onze bek moeten houden als hij wel naar twente gaat?!

ik bedoel als hij niet gaat hou jij hem?!
Stylzz
 Stylzz - zondag 23 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 20:06 schreef tfk het volgende:
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
nog zo'n onverstaanbare tyfusboer.

Pleurt s ff op..
moa
 moa - zondag 23 mei 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 20:06 schreef tfk het volgende:
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
Leroy Fer is op dit moment grofweg 5 miljoen euro waard, maar voor dat geld is hij niet te koop. De komende jaren zal zijn waarde fors stijgen en is de kans groot dat hij zich in het Nederlands elftal gaat spelen. Mondje dicht, terug in je mand.
craven
 craven - zondag 23 mei 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 20:06 schreef tfk het volgende:
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
tyfus leer nederlands NSBboer
Lexie
 Lexie - zondag 23 mei 2010 - 21:21   quote  deeplink  
Leroy gaat niet naar twente, misschien een stap omhoog als je twente vergelijkt met Feyenoord dit jaar, maar twente wil weinig voor hem geven en Feyenoord wil veel geld voor hem. Hij is een groot talent, maar moet nog de laatste stap(pen) zetten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 mei 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 20:06 schreef tfk het volgende:
feyenoord fans alleemaal je bek houwe die kearl is nog geen 3mil waard en hij gaat toch wel naar twente dus hou alleemaal je bek maar
schrijf ff in het Nederlands,ik heb geen duits gehad op school.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 23 mei 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 14:43 schreef Kampioene! het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! En die aap van een Fer mogen jullie lekker houden. 15 miljoen?? Wat een lachertje....
Jij ben een echte Duitse!!!!Tering hond
sevillana
 sevillana - zondag 23 mei 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 mei 2010 - 14:43 schreef Kampioene! het volgende:
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets in Rotterdam! En die aap van een Fer mogen jullie lekker houden. 15 miljoen?? Wat een lachertje....
laat het volgend seizoen maar weer eens zien wat jullie waard zijn, strontschepper!
je hebt wel een flink grote bek na 1 keer kampioen worden, en dat is te danken aan 't feit dat het 020 helemaal niet gegund is, snappo?
overigens is niet zo dat wij Fer graag aan jullie willen slijten maar dat men bij dat clubje daar in tukkerland hem graag wil halen, dat is een aanmerkelijk verschil.
wat ons betreft blijft hij gewoon voor de mooiste club in nederland spelen!
Ronneke
 Ronneke - maandag 24 mei 2010 - 00:41   quote  deeplink  
hahahahahaha, is toch al 1 april geweest.
Fer gaat nooit naar een concurent uit Nederland.
Weer zo'n loze kreet van iemand wat een eigen leven gaat leiden.
gfvp1
 gfvp1 - maandag 24 mei 2010 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
onzin.
waarheid
Roy15
 Roy15 - maandag 24 mei 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Fer moet z.s.m. zijn contract verlengen!
Anders gaat hij volgend seizoen transfervrij weg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'FC Twente wil van Leroy Fer zomertransfer maken'









0.0062978