BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze zijn het shirt wel waard!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Met veel verbazing heb ik de kritiek op de nieuwe aankopen Schaken en Auassar gelezen. Zijn we Feyenoord-020 vergeten? Geen mentaliteit niks, maar oh oh wat kunnen ze veel trucjes. Ze zijn meer met hun uiterlijk bezig dan met voetbal, want oh oh als t broekje maar niet vies word.

Voor deze twee jongens is het een droom om bij deze club te spelen, met dit Legioen en in dit stadion. Zij zullen het gras op gaan vreten ongeacht hun kwaliteiten.

ZE ZIJN HET SHIRT WEL WAARD
gfvp1
 gfvp1 - maandag 24 mei 2010 - 15:10   quote  deeplink  
we zullen het wel zien
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 mei 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 14:51 schreef Quiroz het volgende:
Met veel verbazing heb ik de kritiek op de nieuwe aankopen Schaken en Auassar gelezen. Zijn we Feyenoord-020 vergeten? Geen mentaliteit niks, maar oh oh wat kunnen ze veel trucjes. Ze zijn meer met hun uiterlijk bezig dan met voetbal, want oh oh als t broekje maar niet vies word.

Voor deze twee jongens is het een droom om bij deze club te spelen, met dit Legioen en in dit stadion. Zij zullen het gras op gaan vreten ongeacht hun kwaliteiten.

ZE ZIJN HET SHIRT WEL WAARD
Helemaal mee eens!!!
Zeiken kunnen we altijd nog!!!
jellestb
 jellestb - maandag 24 mei 2010 - 15:31   quote  deeplink  
gebasseerd op wat zijn ze het shirt waard ?? schaken mischien aardige voetballer met n ajax hart . en die marrokaan van vvv 2 zat het einde van het seizoen op de bank zonder heel seizoen doelpunten of assist gemaakt te hebben .
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:31 schreef jellestb het volgende:
gebasseerd op wat zijn ze het shirt waard ?? schaken mischien aardige voetballer met n ajax hart . en die marrokaan van vvv 2 zat het einde van het seizoen op de bank zonder heel seizoen doelpunten of assist gemaakt te hebben .
Ze wíllen hier voetballen! Maar jij bent na Feijenoord1908 de grooste zeikerd op dit forum, dus of ik jou nou serieus moet nemen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 mei 2010 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:35 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ze wíllen hier voetballen! Maar jij bent na Feijenoord1908 de grooste zeikerd op dit forum, dus of ik jou nou serieus moet nemen...
Ik ben Feijenoord1908,of was ik nou Randwijk???What ever!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 24 mei 2010 - 15:45   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben Feijenoord1908,of was ik nou Randwijk???What ever!!!
je bent de buitenechtelijke nicht van Charisteas! Oh fuck, dat moest geheim blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2010 door Quiroz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 mei 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:57 schreef Quiroz het volgende:

[..]

je bent de buitenechtelijke nicht van Charisteas! Oh fuck, dat moest geheim blijven!
Hey die sirenne heb ik ook thuis,me vrouw

doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat

Gek wordt er van ;)
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 16:06   quote  deeplink  
Ja ik moet altijd scheiten van dat lied:) k heb alles al geprobeert, Snol, Soarez, Bakkiechoco, Pantenic, maar dit help zo fucking erg:
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey die sirenne heb ik ook thuis,me vrouw

doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat

Gek wordt er van ;)
wahahahaha,
Red
 Red - maandag 24 mei 2010 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hey die sirenne heb ik ook thuis,me vrouw

doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat
doe dit doe dat doe dit doe dat

Gek wordt er van ;)
whahaaahhha
Wolfmen
 Wolfmen - maandag 24 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!!!
Zeiken kunnen we altijd nog!!!
duidelijk.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 mei 2010 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 14:51 schreef Quiroz het volgende:
Met veel verbazing heb ik de kritiek op de nieuwe aankopen Schaken en Auassar gelezen. Zijn we Feyenoord-020 vergeten? Geen mentaliteit niks, maar oh oh wat kunnen ze veel trucjes. Ze zijn meer met hun uiterlijk bezig dan met voetbal, want oh oh als t broekje maar niet vies word.

Voor deze twee jongens is het een droom om bij deze club te spelen, met dit Legioen en in dit stadion. Zij zullen het gras op gaan vreten ongeacht hun kwaliteiten.

ZE ZIJN HET SHIRT WEL WAARD
AMEN!!!! Helemaal eens!!! Geef ze eerst eens een kans. Of hebben andere mensen betere ideeen over wat we met onze bakken met geld moeten doen??
MrChriz
 MrChriz - woensdag 26 mei 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Ze verdienen inderdaad eerst een kans om te laten zien dat ze erbij horen.
En tuurlijk, ze komen van VVV maar dat kwam Honda ook en helaas zijn we momenteel 'even' :p niet in de financiele positie om spelers bij Europese (sub)toppers weg te kopen.
Ik zit eigenlijk wel te wachten op onze scouting die eindelijk eens een goede aanvaller gaan vinden in een of ander kudtland :p
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 mei 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 10:49 schreef MrChriz het volgende:
.......
Ik zit eigenlijk wel te wachten op onze scouting die eindelijk eens een goede aanvaller gaan vinden in een of ander kudtland :p
Daarc wachten we al 30 jaar op
Milo
 Milo - woensdag 26 mei 2010 - 11:12   quote  deeplink  
goed hoor jongens, na 3 reacties ging het weer fout, en weer een topic verkracht.
de flh
 de flh - woensdag 26 mei 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Daarc wachten we al 30 jaar op
Larson en Kuyt dan, zijn iig door de scouting beoordeeld van te voren.
tenminste dat hoop ik :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 mei 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Kuyt kon heel Nederland zien, idem voor v. Hooydonk, idem voor Makaay. Alleen Cruz en Larsson waren aardige spitsen maar bij Feyenoord ook geen echte doelpuntenmachines. Grootste glorie ligt voor beiden na tijd bij Feyenoord. We hebben volgens mij op beide spelers ook nog eens verlies gemaakt. (twijfel over larsson) We hebben in ieder geval nog nooit een geweldige tropische verassing gehad! (oostblok ofzo ook goed)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2010 door Feyenoord till i die --
de flh
 de flh - woensdag 26 mei 2010 - 11:26   quote  deeplink  
hehe, Kuyt werd zelf afgekeurd door de scouting. Van Marwijk heeft hem er doorheen gedrukt in zijn eerste periode.
Daarom ook 'tenminste dat hoop ik'

Idd Cruz, ja. Hebben we daar verlies op gemaakt?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 mei 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Volgens mij wel! Was bij aankoop onze duurste aankoop ooit! Ik dacht toendertijd 5 miljoen gekost.
jellestb
 jellestb - woensdag 26 mei 2010 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 15:35 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ze wíllen hier voetballen! Maar jij bent na Feijenoord1908 de grooste zeikerd op dit forum, dus of ik jou nou serieus moet nemen...
ja iedereen wil tog bij feyenoord voetballen duhhh ik ook mijn buurman ook , ben je dan ineens het shirt waard ???
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 mei 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 12:40 schreef jellestb het volgende:

[..]

ja iedereen wil tog bij feyenoord voetballen duhhh ik ook mijn buurman ook , ben je dan ineens het shirt waard ???
t scheelt wel.
Quiroz
 Quiroz - woensdag 26 mei 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 12:40 schreef jellestb het volgende:

[..]

ja iedereen wil tog bij feyenoord voetballen duhhh ik ook mijn buurman ook , ben je dan ineens het shirt waard ???
Jonge, jij snapt er ook geen flikker van. Wie in deze selectie vind het nog een eer om bij Feyenoord te spelen?
jellestb
 jellestb - woensdag 26 mei 2010 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 14:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Jonge, jij snapt er ook geen flikker van. Wie in deze selectie vind het nog een eer om bij Feyenoord te spelen?
jij snapt het wel pfff, deze aankopen vinden het overal n eer om voor te spelen als er maar betaald wordt , maar hou jij je eige maar clubliefde voor blinde !
Met bosvelt ging de laatste echte ;)!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 mei 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 14:15 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Jonge, jij snapt er ook geen flikker van. Wie in deze selectie vind het nog een eer om bij Feyenoord te spelen?
Al die jongens die jaren vanaf Varkenoord smachten hebben zitten kijken naar die grote Kuip in de verte om daar ooit te mogen schitteren...

Na 2 jaar gaan die ook t geld achterna, maar goed..
Quiroz
 Quiroz - woensdag 26 mei 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 14:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Al die jongens die jaren vanaf Varkenoord smachten hebben zitten kijken naar die grote Kuip in de verte om daar ooit te mogen schitteren...

Na 2 jaar gaan die ook t geld achterna, maar goed..
ja oké, maar wat je zegt; die krijgen t ook ooit in hun bol, deze jongens zijn op hun top en vinden het prachtig om bij ons te mogen spelen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 26 mei 2010 - 18:00   quote  deeplink  
Cruz is door Arie Haan gehaald.
Larsson is door Ove Kindvall voorgedragen volgens mij.

Misschien wordt het tij dat Israel zijn bril eens uit de koker haalt als hij bij talenten gaat kijken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 mei 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 14:31 schreef jellestb het volgende:

[..]

jij snapt het wel pfff, deze aankopen vinden het overal n eer om voor te spelen als er maar betaald wordt , maar hou jij je eige maar clubliefde voor blinde !
Met bosvelt ging de laatste echte ;)!
Tomasson, v. Dijk, Kuyt, Bahia, Gio!!!!! BLINDE!!!!!!!!!
Wat ben jij een zeikerd zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 mei 2010 - 19:08   quote  deeplink  
hahahaha jelle jelle!!!
Wolfmen
 Wolfmen - woensdag 26 mei 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 19:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Tomasson, v. Dijk, Kuyt, Bahia, Gio!!!!! BLINDE!!!!!!!!!
Wat ben jij een zeikerd zeg.
Eens alleen vond ik Bosvelt wel alles hebben,z'n voorkomen,uitsraling manier van voetballen,voor de camera/microfoon etc etc egt Fantastische vent!!
maar nogmaals zonder die namen van jouw tekort te doen...

alleen van Dijk?is dat Rob??Heb nog wel ergens een foto van hem toen ik als kind
bij de open dag rondstruinde uit z'n eerste periode Feyenoord,maar heb zelf wat minder met hem en volgens mij vind hij zelf ook wel dat qua uitsraling heerenveen meer zijn ding is en daar heeft hij dan ook z'n sucsesvolste periode gehad
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 26 mei 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 19:08 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahaha jelle jelle!!!
hahahahahahahahaha
MrChriz
 MrChriz - donderdag 27 mei 2010 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 11:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
We hebben in ieder geval nog nooit een geweldige tropische verrassing gehad! (oostblok ofzo ook goed)
Hahaha een tropische verrassing, het lijkt wel alsof we het hebben over een hoerentent :p
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 mei 2010 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 00:36 schreef MrChriz het volgende:

[..]

Hahaha een tropische verrassing, het lijkt wel alsof we het hebben over een hoerentent :p
is natuurlijk in feite ook zo, zijn toch gasten die het voor het geld doen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 mei 2010 - 07:28   quote  deeplink  
Klopt en na 90minuten ben je vaak genaaid.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 27 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 19:51 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

Eens alleen vond ik Bosvelt wel alles hebben,z'n voorkomen,uitsraling manier van voetballen,voor de camera/microfoon etc etc egt Fantastische vent!!
maar nogmaals zonder die namen van jouw tekort te doen...

alleen van Dijk?is dat Rob??Heb nog wel ergens een foto van hem toen ik als kind
bij de open dag rondstruinde uit z'n eerste periode Feyenoord,maar heb zelf wat minder met hem en volgens mij vind hij zelf ook wel dat qua uitsraling heerenveen meer zijn ding is en daar heeft hij dan ook z'n sucsesvolste periode gehad
Als v.dijk eerste keeper bij Feyenoord had geworden en had niet naar het buitenland gekund dan had hij heel zijn carriere bij Feyenoord gebleven. 100% zeker!!
jellestb
 jellestb - donderdag 27 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 19:04 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Tomasson, v. Dijk, Kuyt, Bahia, Gio!!!!! BLINDE!!!!!!!!!
Wat ben jij een zeikerd zeg.
, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 mei 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 19:34 schreef jellestb het volgende:

[..]

, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
imbeciel...

Vlaar, van de laatste 3 seizoenen heeft hij er 1 gespeeld Top!

Bahia, is de enige vaste waarde tot nu toe, Gewoon 6 jaar in de basis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door hotjumper --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 27 mei 2010 - 20:57   quote  deeplink  
precies
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 mei 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 19:34 schreef jellestb het volgende:

[..]

, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
iemand die schrijft als een 10jarige, is dat waarschijnlijk ook.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 mei 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 19:34 schreef jellestb het volgende:

[..]

, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
goed probeer ik het nog eens dan kan je gewoon hier weer reageren:

Ik vind je erg respectloos naar een voorbeeldig Feyenoorder als Bahia toe. Zolang hij bij ons voetbalt is hij omstreden geweest. Toch is hij elke keer weer een basis speler en slaagt niemand er in hem uit de basis te spelen. Verschillende trainers hebben hem geprobeert te lozen maar toch moesten ze steeds op hem terugvallen. Ondanks dat heeft hij zich nooit negatief over de club uitgelaten.
Zonder dienende spelers als Bahia kunnen spelers als Vlaar en de Vrij niet excelleren.
craven
 craven - donderdag 27 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
BaHia// de Rots in de branding
jellestb
 jellestb - vrijdag 28 mei 2010 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

goed probeer ik het nog eens dan kan je gewoon hier weer reageren:

Ik vind je erg respectloos naar een voorbeeldig Feyenoorder als Bahia toe. Zolang hij bij ons voetbalt is hij omstreden geweest. Toch is hij elke keer weer een basis speler en slaagt niemand er in hem uit de basis te spelen. Verschillende trainers hebben hem geprobeert te lozen maar toch moesten ze steeds op hem terugvallen. Ondanks dat heeft hij zich nooit negatief over de club uitgelaten.
Zonder dienende spelers als Bahia kunnen spelers als Vlaar en de Vrij niet excelleren.
ok hiekan ik al meer mee leven ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 mei 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 09:30 schreef jellestb het volgende:

[..]

ok hiekan ik al meer mee leven ;)
nou dat gaat wel heel makkelijk....
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 28 mei 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Bahia is een baas!
Milo
 Milo - vrijdag 28 mei 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 19:34 schreef jellestb het volgende:

[..]

, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
Let eens op je nederlandse taal cq grammatica.
Bvd
Wolfmen
 Wolfmen - vrijdag 28 mei 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zonder dienende spelers als Bahia kunnen spelers als Vlaar en de Vrij niet excelleren.
Inderdaad,vind Mascherano en Gerard ook zo'n mooi voorbeeld.......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 28 mei 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 09:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nou dat gaat wel heel makkelijk....
ach het seizoen is afgelopen, dus waarom niet hé....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 28 mei 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 19:34 schreef jellestb het volgende:

[..]

, bahia ehmmm la men nie lachen man hahah bahia niemand wil hem hebben daarom zitten wij al zo lang met hem opgescheept , in 6 jaar tijd nog nooit iemand die hem seri wilde kopen zo slegt is hij . tomasson ,kuyt dat vindt ik wel echtte ! maar hou aub op over bahia onze verdediger die alleen maar achter uit loopt. geef mij maar de vrij of vlaar ;)
Jij hebt het over clubliefde!!! Hij kan zo terug naar Brazilie maar wil nu en nooit niet weg bij Feyenoord!!! Gaat niet over kwaliteit (vind hem zeker goed genoeg voor een selectieplaats) maar over clubliefde!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 28 mei 2010 - 19:50   quote  deeplink  
BAHIA//HELD!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze zijn het shirt wel waard!









0.0062270