BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alcohol en Leon: een geniale samenwerking

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - maandag 24 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Volgens professor/ingenieur Akkermans van het Clingendael instituut is er onomstreden bewijs gevonden dat alcoholische versnaperingen, in combinatie met Leon zijn herseninhoud, leidt tot realistische visioenen betreffende toekomstige voetbaltransfers. De stof die door deze samenwerking loskomt, Ook wel:Leondranaline genoemd, schijnt als een synthetische drug te werken.
Leon was helaas niet bereikbaar voor commentaar zo sprak zijn persvoorlichter. Een persconferentie staat gepland voor het einde van deze week.

Bron: ANP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2010 door craven --
Emile
 Emile - maandag 24 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
ja leon heb een leuk weekend gehad zo te merken
finsend
 finsend - maandag 24 mei 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Wordt Leon volgende week staande gehouden wegens te hoog alcoholpromillage in z´n bloed.

Politie: 'Wat is de reden dat u teveel heeft gedronken?'

Leon: ' Zo zie ik wat er gaat gebeuren, zo weet ik bijvoorbeeld al van te voren wat de auto´s 10 minuten later gaan doen. Met wat slokken op krijg ik visioenen waardoor ik veilig door het verkeer kan.''

Politie: 'Bij deze nemen we u mee naar het bureau, deze verklaring wijst op duidelijk openbaar dronkenschap.'
Emile
 Emile - maandag 24 mei 2010 - 19:41   quote  deeplink  
hoe hoog was zn promilage dit weekend
mijne was deze keer 1,8
Quiroz
 Quiroz - maandag 24 mei 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 19:41 schreef Emile het volgende:
hoe hoog was zn promilage dit weekend
mijne was deze keer 1,8
valt nog mee, jou kennende:)
Emile
 Emile - maandag 24 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
ja nou t ziekenhuis was best pissig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 mei 2010 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 19:32 schreef craven het volgende:
Volgens professor/ingenieur Akkermans van het Clingendael instituut is er onomstreden bewijs gevonden dat alcoholische versnaperingen, in combinatie met Leon zijn herseninhoud, leidt tot realistische visioenen betreffende toekomstige voetbaltransfers. De stof die door deze samenwerking loskomt, Ook wel:Leondranaline genoemd, schijnt als een synthetische drug te werken.
Leon was helaas niet bereikbaar voor commentaar zo sprak zijn persvoorlichter. Een persconferentie staat gepland voor het einde van deze week.

Bron: ANP
hahahahahaha heerlijke fantasieën...:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Alcohol en Leon: een geniale samenwerking









0.0048789