|
|
craven
|
|
|
Volgens professor/ingenieur Akkermans van het Clingendael instituut is er onomstreden bewijs gevonden dat alcoholische versnaperingen, in combinatie met Leon zijn herseninhoud, leidt tot realistische visioenen betreffende toekomstige voetbaltransfers. De stof die door deze samenwerking loskomt, Ook wel:Leondranaline genoemd, schijnt als een synthetische drug te werken. Leon was helaas niet bereikbaar voor commentaar zo sprak zijn persvoorlichter. Een persconferentie staat gepland voor het einde van deze week.
Bron: ANP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 mei 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja leon heb een leuk weekend gehad zo te merken |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
Wordt Leon volgende week staande gehouden wegens te hoog alcoholpromillage in z´n bloed.
Politie: 'Wat is de reden dat u teveel heeft gedronken?'
Leon: ' Zo zie ik wat er gaat gebeuren, zo weet ik bijvoorbeeld al van te voren wat de auto´s 10 minuten later gaan doen. Met wat slokken op krijg ik visioenen waardoor ik veilig door het verkeer kan.''
Politie: 'Bij deze nemen we u mee naar het bureau, deze verklaring wijst op duidelijk openbaar dronkenschap.' |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
hoe hoog was zn promilage dit weekend mijne was deze keer 1,8 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: valt nog mee, jou kennende:) |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja nou t ziekenhuis was best pissig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 24 mei 2010 - 19:32 schreef craven het volgende:Volgens professor/ingenieur Akkermans van het Clingendael instituut is er onomstreden bewijs gevonden dat alcoholische versnaperingen, in combinatie met Leon zijn herseninhoud, leidt tot realistische visioenen betreffende toekomstige voetbaltransfers. De stof die door deze samenwerking loskomt, Ook wel:Leondranaline genoemd, schijnt als een synthetische drug te werken. Leon was helaas niet bereikbaar voor commentaar zo sprak zijn persvoorlichter. Een persconferentie staat gepland voor het einde van deze week. Bron: ANP hahahahahaha heerlijke fantasieën...:) |
|
|
|