BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gabri naar Umm-Salal

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Thomasdr
 Thomasdr - maandag 24 mei 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Zat net naar vi te kijken en het schijnt dat Gabri met Henk ten Cate naar mee naar Qatar gaat. Zou ik erg jammer vinden. Wat jullie??
joduh
 joduh - maandag 24 mei 2010 - 21:37   quote  deeplink  
zat eraan te komen thomas.hij heeft zijn best gedaan en ik hoop ddat hij het naar de zin krijgt daar man .hij zou niet veel speeltijd bij ons krijgen meer denk ik.
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Prima.. Prima jonge maar niet egt nodig bij ajax.. Hij is namelijk veel te duur en word weinig in gezet..
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
Klopt joduh.. Staat ook jonge spelers in de weg..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 24 mei 2010 - 21:39   quote  deeplink  
ja is jammer, maar jol wil ook bonavacia erbij halen..

En het levert geld op, quatar betalen ze zat :D
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Johnqqq Denk dat ajax niet al te ver zou gaan.. gabri kwijt raken levert al erg veel op.. salarissen van hem zijn niet niks.. En miss nog klein bedrag..
Heico
 Heico - maandag 24 mei 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Ja erg jammer als hij weggaat. Ik ben altijd fan geweest van Gabri, hij hoeft daarom van mijn part niet weg. Is wel zo'n speler die enorm veel ervaring heeft, en er is ook belangstelling voor Eyong Enoh. Wat als hij nou dadelijk de sterren van de hemel speelt op het WK? Dan gaat hij waarschijnlijk wel weg. Dan is het niet onverstandig op Gabri daar neer te zetten.
Ik zeg dus; Jol wees verstandig en laat hem niet gaan!!
freakie
 freakie - maandag 24 mei 2010 - 21:56   quote  deeplink  
heico? Grabri kost verdomd veel er moeten er een aantal weg wie wil jij dan laten gaan?!?
dege
 dege - dinsdag 25 mei 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 mei 2010 - 21:52 schreef Heico het volgende:
Ja erg jammer als hij weggaat. Ik ben altijd fan geweest van Gabri, hij hoeft daarom van mijn part niet weg. Is wel zo'n speler die enorm veel ervaring heeft, en er is ook belangstelling voor Eyong Enoh. Wat als hij nou dadelijk de sterren van de hemel speelt op het WK? Dan gaat hij waarschijnlijk wel weg. Dan is het niet onverstandig op Gabri daar neer te zetten.
Ik zeg dus; Jol wees verstandig en laat hem niet gaan!!
Denk niet dat Ajax Enoh laat gaan, hij heeft afgelopen seizoen wel bewezen dat hij heel belangrijk is voor Ajax of er moeten al enorme bedragen geboden gaan worden voor hem, tja, dan word het moeilijk. Maar ik verwacht en hoop dat Ajax Enoh zal behouden.
Gabri gun ik de transfer naar Qatar zeker wel, hij heeft altijd in dienst van het elftal gespeeld en nooit hoorde je hem klagen als hij ernaast stond en daarbij is hij afgelopen seizoen best wat geblesseerd geweest, dus of het zo verstandig is om Gabri te behouden weet ik niet. Als je kijkt dat je ook nog Donald hebt die eraan zit te komen heb je wel een waardige vervanger voor hem, oke, hij mit de ervaring van Gabri, maar toch zie ik in Donald een goede vervanger.
John2
 John2 - dinsdag 25 mei 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Nu Gabri weggaat en Emanuelsen en Lingren waarschijnlijk ook, zou naar mijn idee Schaars een goede aankoop zijn. Donald, Eriksen en Lodeiro zijn in mijn ogen (nog) niet goed genoeg voor het niveau wat AJAX nastreeft.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 mei 2010 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 13:14 schreef John2 het volgende:
Nu Gabri weggaat en Emanuelsen en Lingren waarschijnlijk ook, zou naar mijn idee Schaars een goede aankoop zijn. Donald, Eriksen en Lodeiro zijn in mijn ogen (nog) niet goed genoeg voor het niveau wat AJAX nastreeft.
Eriksen (nog) niet goed genoeg?? Ben ik niet met je eens!

On:
Gabri koste per jaar circa 2 miljoen euro aan loon, dus dat is wel lekker dat die kostenpost weg valt, maar ik eer Gabri om zijn inzet en passie die hij bij Ajax heeft geleverd!

Ik weet alleen niet of hij nog een transferbedrag opleverde aan Ajax?

Gabri, bedankt en ik zal je niet snel vergeten! Succes!
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 25 mei 2010 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 14:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eriksen (nog) niet goed genoeg?? Ben ik niet met je eens!

On:
Gabri koste per jaar circa 2 miljoen euro aan loon, dus dat is wel lekker dat die kostenpost weg valt, maar ik eer Gabri om zijn inzet en passie die hij bij Ajax heeft geleverd!

Ik weet alleen niet of hij nog een transferbedrag opleverde aan Ajax?

Gabri, bedankt en ik zal je niet snel vergeten! Succes!
helemaal mee eens, volgens mij was hij transfer vrij....

Gabri bedankt!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 mei 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Ja, naar verluid heeft Ajax Gabri transfervrij laten vertrekken.
Contract tot medio 2011, maar te hoge loonkosten.

Jammer, maar verstandig van Ajax!
remco k
 remco k - dinsdag 25 mei 2010 - 15:12   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/5862

Zeer goede voetballer, een kanppe stand in op het middenveld, en een voorbeeldige prof, zeurde nooit en stond zltijd zijn mannetje.

Jammer dat hij de laatste tijd te vaak geblesseerd was, en als bankzitter, drukt hij natuurlijk wel zwaar op de begroting, met nog een jaar doorlopend contract is het wel jammer dat AJAX geen transfersom krijgt..

GABRI BEDANKT!!! en veel succes met ten Cate..
remco k
 remco k - dinsdag 25 mei 2010 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Eriksen niet goed genoeg??? Let maar op , die jongen word de SPIL van dit elftal volgend seizoen en heeft al erg veel laten zien dit seizoen, hij speelde niet voor niks Urby een aantal wedstrijden uit de basis.

En Schaars is ook geen nr 10, wat Lodeiro en Eriksen wel zijn. ik verwacht geen aankopen op het middenveld, dat is al ruim bezet... Ook Eduardo komt er aan volgend seizoen..
freakie
 freakie - dinsdag 25 mei 2010 - 15:31   quote  deeplink  
remco t ging bij john meer om schaars voor gabri.. Lijkt me trouwens ook niet handig want 1 moet er niet spelen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 25 mei 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Eriksen niet goed genoeg??? Let maar op , die jongen word de SPIL van dit elftal volgend seizoen en heeft al erg veel laten zien dit seizoen, hij speelde niet voor niks Urby een aantal wedstrijden uit de basis.

En Schaars is ook geen nr 10, wat Lodeiro en Eriksen wel zijn. ik verwacht geen aankopen op het middenveld, dat is al ruim bezet... Ook Eduardo komt er aan volgend seizoen..
En Donald komt er ook aan ;)

On: Ik vind het heel jammer dat Gabri weggaat. Goede speler en zeurde, net zoals Rommedahl, nooit.
Gabri Bedankt! ;)

Off: Is het trouwens zeker dat Zé Eduardo volgend jaar bij Ajax hoort? En hoeveel moeten ze ervoor betalen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2010 door Hasjkoph --
freakie
 freakie - woensdag 26 mei 2010 - 15:42   quote  deeplink  
jammer kuffour stopt was een goede speler xDxD en ook goede prof xD
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 mei 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Ik heb het gezien ja.. Helaas bijna nooit gespeeld
John2
 John2 - woensdag 26 mei 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 15:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb voor het woordje niet (nog) tussenhaakjes geplaatst! Dus nog niet goed genoeg. De laatste 2 maanden heeft Eriksen geen basisplaats meer gehad en mocht af en toe invallen als de wedstrijd al gespeeld was. Dus Jol vindt/vond hem ook nog niet goed genoeg. En dat jij Urby er bij haalt verbaasd mij helemaal. Gezien jouw vele negatieve reacties over hem, zou een ieder hem met gemak uit de basis moeten spelen. Schaars is inderdaad geen nummer 10, maar daar hebben we Siem toch lopen? die het heel goed gedaan heeft.Schaars zou een prima standin zijn bij schorsingen of blessures, zou goed passen in een 4-4-2 opstelling(middenveld met de Zeeuw, Enoh, Schaars en Siem achter de spitsen lijkt mij top)en hij zou ook goed hangend op links kunnen spelen, zeg maar wat Ema nu speelt.Kortom wat mij betreft echt een versterking voor ons aller AJAX.
freakie
 freakie - woensdag 26 mei 2010 - 16:58   quote  deeplink  
john2 schaars moet ook in de basis staan.. En ik weet zeker dan hij heeft stand-in wil zijn.. Maar stand-ins hebben we ook genoeg lopen in de jeugd.. En dat is nou ook wat cruiif bedoelt jeugd meer de kans geven.. Wissels enz kan je ook proberen op te vangen met jeugd.. als enoh weg valt moet dat niet betekenen dat ajax niet meer kan voetballen en dat betekent dat iedere speler die positie zou moeten kunnen invullen..
remco k
 remco k - woensdag 26 mei 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 16:42 schreef John2 het volgende:

[..]

Ik heb voor het woordje niet (nog) tussenhaakjes geplaatst! Dus nog niet goed genoeg. De laatste 2 maanden heeft Eriksen geen basisplaats meer gehad en mocht af en toe invallen als de wedstrijd al gespeeld was. Dus Jol vindt/vond hem ook nog niet goed genoeg. En dat jij Urby er bij haalt verbaasd mij helemaal. Gezien jouw vele negatieve reacties over hem, zou een ieder hem met gemak uit de basis moeten spelen. Schaars is inderdaad geen nummer 10, maar daar hebben we Siem toch lopen? die het heel goed gedaan heeft.Schaars zou een prima standin zijn bij schorsingen of blessures, zou goed passen in een 4-4-2 opstelling(middenveld met de Zeeuw, Enoh, Schaars en Siem achter de spitsen lijkt mij top)en hij zou ook goed hangend op links kunnen spelen, zeg maar wat Ema nu speelt.Kortom wat mij betreft echt een versterking voor ons aller AJAX.
Ik heb nooit geschreven dat iedereen hem uit de basis zou moeten kunnen spelen, hij is niet goed genoeg voor een AJAX dat naar de top moet/wil.

Schaars zal inderdaad nooit akkoord gaan met een reserverol en 442 zal AJAX denk ik niet gaan spelen. Schaars is een fantastisch goede voetballer, maar volledig overbodig voor AJAX...Als er spelers wegvallen door blessures, dan moet AJAX dat zoals in tijden van weleer gewoon opvangen met de jeugd. En Schaars zal ook niet goedkoop zijn.

Dus sorry, maar ne, je kan me niet overtuigen...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 26 mei 2010 - 17:46   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2010 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - woensdag 26 mei 2010 - 19:05   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Gabri-naar-UmmSalal.htm

Nu officieel, Gabri naar UmmSalal.

Gabri, bedankt en natuurlijk ben je altijd welkom bij onze warme club AJAX....
bully
 bully - donderdag 27 mei 2010 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 16:58 schreef freakie het volgende:
john2 schaars moet ook in de basis staan.. En ik weet zeker dan hij heeft stand-in wil zijn.. Maar stand-ins hebben we ook genoeg lopen in de jeugd.. En dat is nou ook wat cruiif bedoelt jeugd meer de kans geven.. Wissels enz kan je ook proberen op te vangen met jeugd.. als enoh weg valt moet dat niet betekenen dat ajax niet meer kan voetballen en dat betekent dat iedere speler die positie zou moeten kunnen invullen..
denk dat er genoeg jeugd doorstroomt.
als je kijkt hoeveel spelers er nu al lopen uit de eigen ajax jeugd.
anita,emanuelson, van der wiel,vertongen,alderweireld,stekelenburg,de jong,
plus dat je met eriksen en suk al spelers heb die langzaam worden gebracht.
daarbij komt waarschijnlijk blind en nog paar andere jeugd spelers die naar de a selectie komen.
ajax heefd in verleden ook altijd de balans gezocht met veel jeugd en wat gerichte aankopen.
plus dat enoh ook nog van Ajax Cape Town komt dus ook geen echte aankoop.
en waarschijnlijk dat er nu van de verhuurde spelers ook nog wat kunnen doorbreken.
dus op dat vlak gaat het nog zo slecht nog niet
alleen dit bestuur heefd nog altijd de naweeen van jaren wanbeleid.
dus zit nog opgescheept met een aantal onodige spelers die te duur zijn gekocht.
maar dat spelers die wegvallen vervangen kunnen worden geloof ik wel.
maar die zullen ook de tijd nodig hebben om op hun gewenste niveau tekomen.
en dat is natuurlijk het probleem als er teveel basis spelers tegelijk wegvallen zal je weer opnieuw moeten bouwen aan nieuw elftal.
en krijg je net als afgelopen seisoen dat je in de opbouwfase teveel punten verspeeld die je op het eind juist nodig heb.
het gaat nog altijd om de balans in het elftal en jeugdspelers zullen daar langzaam in moeten groeien.
schaars heefd natuurlijk het voordeel dat hij al eerder met de zeeuw heefd samengespeeld,plus dat hij met zijn klasse en zijn ervaring als enoh vertrekt die positie gelijk goed zou kunnen invullen.
maar hoop persoonlijk gewoon dat enoh blijft dus is schaars overbodig en zowiezo teduur.
freakie
 freakie - donderdag 27 mei 2010 - 08:21   quote  deeplink  
wegvallen was bij mij meer dat hij een blessure krijgt ofzo.. Haha maar je heb gelijk ja...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 27 mei 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 01:35 schreef bully het volgende:

[..]

denk dat er genoeg jeugd doorstroomt.
als je kijkt hoeveel spelers er nu al lopen uit de eigen ajax jeugd.
anita,emanuelson, van der wiel,vertongen,alderweireld,stekelenburg,de jong,
plus dat je met eriksen en suk al spelers heb die langzaam worden gebracht.
daarbij komt waarschijnlijk blind en nog paar andere jeugd spelers die naar de a selectie komen.
ajax heefd in verleden ook altijd de balans gezocht met veel jeugd en wat gerichte aankopen.
plus dat enoh ook nog van Ajax Cape Town komt dus ook geen echte aankoop.
en waarschijnlijk dat er nu van de verhuurde spelers ook nog wat kunnen doorbreken.
dus op dat vlak gaat het nog zo slecht nog niet
alleen dit bestuur heefd nog altijd de naweeen van jaren wanbeleid.
dus zit nog opgescheept met een aantal onodige spelers die te duur zijn gekocht.
maar dat spelers die wegvallen vervangen kunnen worden geloof ik wel.
maar die zullen ook de tijd nodig hebben om op hun gewenste niveau tekomen.
en dat is natuurlijk het probleem als er teveel basis spelers tegelijk wegvallen zal je weer opnieuw moeten bouwen aan nieuw elftal.
en krijg je net als afgelopen seisoen dat je in de opbouwfase teveel punten verspeeld die je op het eind juist nodig heb.
het gaat nog altijd om de balans in het elftal en jeugdspelers zullen daar langzaam in moeten groeien.
schaars heefd natuurlijk het voordeel dat hij al eerder met de zeeuw heefd samengespeeld,plus dat hij met zijn klasse en zijn ervaring als enoh vertrekt die positie gelijk goed zou kunnen invullen.
maar hoop persoonlijk gewoon dat enoh blijft dus is schaars overbodig en zowiezo teduur.
WTF LEEF JIJ NOG??????? LOL meteen weer een lap tekst van hier tot TOkyo
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 20:14   quote  deeplink  
MOcht Enoh wel vertrekken, dan zie ik voor Blind een hele mooie rol op de plaats naast de Zeeuw, Hij heeft daar eigenljk altijd al gespeeld, en is pas verdediger geworden de laatste wedstrijden bij Jong AJAX en daarna bij Groningen.
j.d
 j.d - vrijdag 28 mei 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Is Gabri gegunt,altijd alles gegeven als hij fit was.
het gaat je goed!!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - vrijdag 28 mei 2010 - 17:59   quote  deeplink  
olequer ook mee?
John2
 John2 - vrijdag 28 mei 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nooit geschreven dat iedereen hem uit de basis zou moeten kunnen spelen, hij is niet goed genoeg voor een AJAX dat naar de top moet/wil.

Schaars zal inderdaad nooit akkoord gaan met een reserverol en 442 zal AJAX denk ik niet gaan spelen. Schaars is een fantastisch goede voetballer, maar volledig overbodig voor AJAX...Als er spelers wegvallen door blessures, dan moet AJAX dat zoals in tijden van weleer gewoon opvangen met de jeugd. En Schaars zal ook niet goedkoop zijn.

Dus sorry, maar ne, je kan me niet overtuigen...
Ik probeer altijd veel, maar jou overtuigen is onbegonnen werk. Jouw mening is heilig voor je. AJAX heeft overigens zo ongeveer de hele tweede seizoenshelft (verkapt)4-4-2 gespeeld, met Urby hangend op links. Tuurlijk is 4-3-3 mooier? beter? maar dan moet je wel echte vleugelspelers hebben. En die hebben we niet(Rommedahl staat zelden in de basis)
En natuurlijk is het mooi als je spelers die weggaan kan opvangen met eigen jeugd. Maar onze jeugd is naar mijn idee er nog niet klaar voor. We willen toch graag het hoofdtournooi van de CL halen en eindelijk weer eens kampioen worden?
freakie
 freakie - vrijdag 28 mei 2010 - 18:32   quote  deeplink  
we spelen dus wel 443.. Ajacieden speelde met suarez op rechts en ema op links vaak maar eriksen werd wel eens gewisseld en moest dan de rol van ema een beetje overnemen..
John2
 John2 - vrijdag 28 mei 2010 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 18:32 schreef freakie het volgende:
we spelen dus wel 443.. Ajacieden speelde met suarez op rechts en ema op links vaak maar eriksen werd wel eens gewisseld en moest dan de rol van ema een beetje overnemen..
Suarez speelde inderdaad met frisse tegenzin aan de rechterkant. Was daar dan ook zeldzaam te vinden. En zoals gezegd Urby hangend op links maar toch meer als een middenvelder. En wat is er mis aan 4-4-2? Een middelvelder schruift door en het is 4-3-3 De Zeeuw en Urby hebben altijd veel diepgang en de backs(met name vd Wiel)komen er ook regelmatig overeen.
freakie
 freakie - vrijdag 28 mei 2010 - 19:23   quote  deeplink  
ja maar t was normaal gesproken 433.. Dat ze ook anders konden gaan spelen was inderdaad goed bedacht van jol ja... Trouwens wel goed dat je me begreep en gewoon discuseert inplaats van me te verbeteren:P want 443 kan niet haha:P
John2
 John2 - vrijdag 28 mei 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 19:23 schreef freakie het volgende:
Trouwens wel goed dat je me begreep en gewoon discuseert inplaats van me te verbeteren:P want 443 kan niet haha:P
Zo af en toe gaat er wel eens iets niet goed. We lijken wel mensen!
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 mei 2010 - 11:51   quote  deeplink  
Gabri is THE PRIDE OF MOKUM..... Toch is het verstandig om hem te laten gaan, maar een transfersom was op zijn plaats geweest. Ik heb Gabri in mijn hart gesloten en gaat daar mijn hele leven niet meer uit.... GABRI BEDANKT, VEEL SUCCES EN IK HOOP JE NOG VAAK IN AMSTERDAM TE ZIEN..
remco k
 remco k - zaterdag 29 mei 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 18:27 schreef John2 het volgende:

[..]

Ik probeer altijd veel, maar jou overtuigen is onbegonnen werk. Jouw mening is heilig voor je. AJAX heeft overigens zo ongeveer de hele tweede seizoenshelft (verkapt)4-4-2 gespeeld, met Urby hangend op links. Tuurlijk is 4-3-3 mooier? beter? maar dan moet je wel echte vleugelspelers hebben. En die hebben we niet(Rommedahl staat zelden in de basis)
En natuurlijk is het mooi als je spelers die weggaan kan opvangen met eigen jeugd. Maar onze jeugd is naar mijn idee er nog niet klaar voor. We willen toch graag het hoofdtournooi van de CL halen en eindelijk weer eens kampioen worden?
Klopt inderdaad, dat we HET toernooi willen halen, en je hebt gelijk dat we 4-4-2 hebben gespeeld, maar dat is niet wat AJAX moet nastreven, AJAX moet buitenspelers opleiden, en als ze er niet zijn moet er beter gescout worden naar echte buitenspelers want AJAX zal alleen ver kunnen komen in Europa als er echt 4-3-3 gespeeld gaat worden, dit heeft ons in het verleden alle SUCCESSEN opgeleverd.

Mijn mening is niet heilig trouwens hoor, maar met Schaars heb je 3 verdedigende middenvelders op het veld staan, dat is gewoon te veel.
John2
 John2 - zondag 30 mei 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, dat we HET toernooi willen halen, en je hebt gelijk dat we 4-4-2 hebben gespeeld, maar dat is niet wat AJAX moet nastreven, AJAX moet buitenspelers opleiden, en als ze er niet zijn moet er beter gescout worden naar echte buitenspelers want AJAX zal alleen ver kunnen komen in Europa als er echt 4-3-3 gespeeld gaat worden, dit heeft ons in het verleden alle SUCCESSEN opgeleverd.

Mijn mening is niet heilig trouwens hoor, maar met Schaars heb je 3 verdedigende middenvelders op het veld staan, dat is gewoon te veel.
Lens was in mijn ogen een goede aankoop geweest. En Schaars en de Zeeuw hebben beide verdedigende kwaliteiten maar ook veel diepgang.
remco k
 remco k - zondag 30 mei 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Lens was als voetballer inderdaad een goede aankoop geweest, maar in mijn ogen kunnen we dit soort spelers prima, of zelf opleiden, of voor veel minder geld uit het verre buitenland halen,

Lens is een goede voetballer maar geen exceptionele speler, en daar zijn er genoeg van, het zou dan zonde zijn daar veel te veel geld voor te betalen.
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 31 mei 2010 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

tegenwoordig spelen we anders
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 31 mei 2010 - 16:27   quote  deeplink  
Wie moet er nu "Bloed, zweet en tranen" met een spaans accent meebrallen bij opkomst...?

Enorm jammer dat Gabri weggaat, topspeler helaas wel met een topsalaris.
remco k
 remco k - maandag 31 mei 2010 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 16:01 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

tegenwoordig spelen we anders
en heeft het ons geen enkel succes opgeleverd..

Met 4-3-3 : erg veel prijxen gewonnen...
met elk ander systeem: 1 knvb beker 2010..
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 31 mei 2010 - 19:08   quote  deeplink  
ik bedoel eigenlijk tegenwoordig speel tde wereld anders
joey
 joey - maandag 31 mei 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Schaars moet lekker in alkmaar blijven..Als hij komt..neem je lekker dirk sheringa erbij..
verkoop je KAAS ipv lichtgevende shirts..En bouw je een nieuw OERLELIJK stadion!

Dan verbrand ik echt m'n ajax shirt a;s dat gebeurd XD whahahaaaa

Lodeiro staat er volgend seizoen...Urby is straks pleite ..
remco k
 remco k - maandag 31 mei 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 19:08 schreef sjakiepakie het volgende:
ik bedoel eigenlijk tegenwoordig speel tde wereld anders
daar heb je gelijk in, maar meestal win je juist de prijzen door het anders te doen dan andere teams toch. En in 95 speelden teams als Milan, Juventus, en Bayern ook al 4-4-2 en toen is het ook gelukt, waarom dan niet gewoon weer, ALS we er de goede spelers voor hebben is 4-3-3 het meest gevaarlijke spel dat je kan spelen omdat je het veld 11/2 keer zo groot maakt.
Maar dan moeten wij daar natuurlijk wel de spelers voor hebben, die zijn er momenteel niet dus moet dat gewoon veel beter in de jeugdopleiding..
alibabba
 alibabba - woensdag 02 juni 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 mei 2010 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, maar meestal win je juist de prijzen door het anders te doen dan andere teams toch. En in 95 speelden teams als Milan, Juventus, en Bayern ook al 4-4-2 en toen is het ook gelukt, waarom dan niet gewoon weer, ALS we er de goede spelers voor hebben is 4-3-3 het meest gevaarlijke spel dat je kan spelen omdat je het veld 11/2 keer zo groot maakt.
Maar dan moeten wij daar natuurlijk wel de spelers voor hebben, die zijn er momenteel niet dus moet dat gewoon veel beter in de jeugdopleiding..
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - woensdag 02 juni 2010 - 22:50   quote  deeplink  
dat wist ik al voordat ik het poste:):)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gabri naar Umm-Salal

0.0073339