|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Kostas Lamprou beste keeper in Zwitserland (FR-Fanatic)
|
|
|
bram
|
|
|
commentaar overbodig,dit is een gigant |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
(Luxe-)probleem. We hebben te veel talentvolle doelmannen. Gaan elkaars ontwikkeling in de weg zitten. Uitlenen/Vehuren. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kostas nr 1,van dijk nr 2,mulder nr 3.darley naar exelcior |
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
heb kostas 2 jaar geleden geloof ik in een paar oefenwedst bezig gezien is indd egt n super goede atletische keeper ,beetje klein , maar egt fanatiek. ! ik zou zeggen geef maar n kans , |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: toernooi is toch een momentopname,
zie toch liever lamprou naar excelsior gaan,gewoon een heel seizoen eredivisie spelen samen met Castagnois,ervaring opdoen op het hoogste niveau zonder druk van de kuip!
Mulder heeft al een jaar bij excelsior gestaan en dit seizoen 6 x in de basis,hoij moet het dit seizoen maar laten zien,en ik hoop dat Darley het hem lastig maakt op de trainingen,zou daar toch meer van willen zien als wat ik tot nu toe heb gezien,van Dijk betrouwbare stand/inn voor 1 van deze 2..... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
en zo hebben we nog een stuk of tig duizend kenners rond de club. ik stel voor om het maar aan de kenners met ervaring over te laten wie er 1e keeper gaat worden. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wie is er dan kenner binnen feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vertrouw nog steeds op Mulder zijn "blunders" tegen de joden hebben hem alleen maar sterker gemaakt. Castaignos moet ook gewoon in Feyenoord 1, geen gelul met rijpen in de ere-divisie, ze hebben tenslotte ook geen "dikke" contracten vrees als het er op aan komt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik durf te stellen dat kosta beter is dan wie we ooit hebben gehad,ik heb zelf 5jaar gekeept bij een eerste klasse zaterdagploeg,daarin speelden wij tegen ijsselmeervogels ed dus ik denk dat ik wel een beetje kijk heb op een keeper,heb ook 4jaar lang de keepers getraind van unitas,destijds hoofdklasse zondag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Lodewijks, Been, om er maar ff een paar te noemen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 - 17:49 schreef bram het volgende:ik durf te stellen dat kosta beter is dan wie we ooit hebben gehad,ik heb zelf 5jaar gekeept bij een eerste klasse zaterdagploeg,daarin speelden wij tegen ijsselmeervogels ed dus ik denk dat ik wel een beetje kijk heb op een keeper,heb ook 4jaar lang de keepers getraind van unitas,destijds hoofdklasse zondag zo! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
been heeft geen verstand van keepers,anders hadden we geen stomme goals tegen gehad tegen die k,,,,,joden |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach die in de thuis wedstrijd ging natuurlijk een mooie pass van landzaat aan vooraf, zou ik als keeper van ongeloof ook aan de grond genageld staan. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja dat was niet best, maarja jij had Dudek na zijn eerste seizoen toch ook op de trein naar polen gezet. Ik wil nog wel even zie hoe hij dit verwerkt heeft. Darley had ook niet echt snuggere acties oa. met zijn rode kaart en van Dijk begint toch een beetje sleet op te komen. Voor Lamprou denk ik dat komend seizoen nog te vroeg is. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb hem zien trainen en in wedstrijden gezien,geweldig,doesburg stond toen naast me en zei,dit is wereldklasse en vergeleek hem met castillas van real |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en waarom weer wachten,gvd die keeper bij real was zeventien |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben ik met je eens, maar het schijnt dat voetballers tegenwoordig van kaas zijn... ze moeten eerst rijpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou een danishbleu heerlijk |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 - 17:30 schreef sevillana het volgende:en zo hebben we nog een stuk of tig duizend kenners rond de club. ik stel voor om het maar aan de kenners met ervaring over te laten wie er 1e keeper gaat worden. op die forums heb je ook allemaal van die "kenners".....
:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: jij was toch fan van mulder?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: is niks mis mee, toch? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker niet, daarom juist..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: tsja lamprou nog maar 1x zien spelen, maar als ie echt zoveel beter is moet ie op doel |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als dat zo is, heb je natuurlijk gelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sentimenten tellen alleen bij gelijkwaardig in alle andere gevallen, de beste speelt. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 - 17:49 schreef bram het volgende:ik durf te stellen dat kosta beter is dan wie we ooit hebben gehad,ik heb zelf 5jaar gekeept bij een eerste klasse zaterdagploeg,daarin speelden wij tegen ijsselmeervogels ed dus ik denk dat ik wel een beetje kijk heb op een keeper,heb ook 4jaar lang de keepers getraind van unitas,destijds hoofdklasse zondag Dan mag je idd best zeggen dat je er kijk op hebt.
Maar wat maakt Lamprou zo goed dan?? Tov de andere keepers? Hoe's z'n ontwikkeling??? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
keept van de lijn af,is rustig,coacht goed,geweldige reflexen,niet bang,heeft uitstraling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
indd doesburg was helemaal weg van die kosta . gewoon 10 wedst de kans geven , en na n foutje gewoon laten staan ,kunne nooit zulke grote fouten zijn als van mulder tegen de joden . |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Durf hier niets over te zeggen. Mulder grove fouten in de finale gemaakt. Darley blessuregevoelig en een domme rode kaart gepakt. Lamprou is nog wel erg jong. v. Dijk te oud. Wel allemaal goede keepers. In ieder geval in potentie! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je Mulder nu op de bank zet, kan je die afschrijven.. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat denk ik ook. Te weinig geld maar maar in de keepers genoeg keuzes! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lijkt mij uiteindelijk ook het beste. Lamprou en Darley moet je alleen ook laten spelen. Dan zou ik zeggen Darley nr.1, Lamprou nr.2 (speelt hij in ieder geval bij beloftes) v. Dijk als extra leermeester op 3. Of v.Dijk op 2 maar wel Lamprou laten keepen bij de beloftes! |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Eens.
Daarom Darley naar excelsior, anders ga je te veel lopen spelen met die jongens.
Lamprou gewoon verhuren. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2010 - 09:55 schreef bram het volgende:keept van de lijn af,is rustig,coacht goed,geweldige reflexen,niet bang,heeft uitstraling keept van de lijn af >> voorzetten?
hoe is zijn ontwikkeling? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als Doesburg weg van hem is (was) dan is hij zeker echt goed! Te weinig geld maar een keepersoverschot. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik weet niet of ik Mulder ooit nog vergeef...
Slory zal ik zijn gemiste kansen tegen 020 iig nooit meer vergeven!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2010 - 14:59 schreef Quiroz het volgende:Ik weet niet of ik Mulder ooit nog vergeef... Slory zal ik zijn gemiste kansen tegen 020 iig nooit meer vergeven! man,over slechte herineringen gesproken..... 89e minuut ofzo en dan denk je al leed gehad te hebben en dan een identieke kans 2 minuten later identiek verknallen pffffff |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2010 - 16:15 schreef Wolfmen het volgende:[..] man,over slechte herineringen gesproken..... 89e minuut ofzo en dan denk je al leed gehad te hebben en dan een identieke kans 2 minuten later identiek verknallen pffffff 89ste minuut. Kans Slory, mis. Ik was he-le-maal dood. Ongelooflijk. En dan twee minuten later. Nu kan ie m niet missen ik sta op, een bloempot en een paar glaze vallen kapot, en.... hij mist. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2010 - 16:37 schreef Quiroz het volgende:[..] 89ste minuut. Kans Slory, mis. Ik was he-le-maal dood. Ongelooflijk. En dan twee minuten later. Nu kan ie m niet missen ik sta op, een bloempot en een paar glaze vallen kapot, en.... hij mist. in het stadion kwam ie harder aan hoor..... |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: nou,voelde gewoon als een nederlaag in eerste instantie,was een "lange"terugreis naar huis |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wil het er liever niet meer over hebben ............................................... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: txt supporter zijn heeft ook z'n nadelen!! |
|
|
|