BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar valt uit met hamstringblessure

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 25 mei 2010 - 12:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vlaar valt uit met hamstringblessure (FeyenoordTime)

feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 25 mei 2010 - 12:48   quote  deeplink  
hoop dat dit niet zijn plek in de selectie kost
bram
 bram - dinsdag 25 mei 2010 - 13:01   quote  deeplink  
hij kon het tempo al niet bij houden,laat hem lekker op vakantie gaan en nog een jaartje bij ons spelen
willempje
 willempje - dinsdag 25 mei 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Was net op rijnmond dat Vlaar al in de gevaren zone zat, donderdag wordt er beslist wie er nog meer afvallen en daar zou hij waarschijnlijk bij zitten!!
R()b
 R()b - dinsdag 25 mei 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 13:01 schreef bram het volgende:
hij kon het tempo al niet bij houden,laat hem lekker op vakantie gaan en nog een jaartje bij ons spelen
Ja vindt ik ook.
WK komt misschien wel te vroeg voor Ron.
Eerst knokken en staande houden in Feyenoord 1 , en hetzelfde nog eens doen bij Oranje.
Dat breekt je gewoon op.
Dat is iets teveel voor dit seizoen.
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 25 mei 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Ik vrees ook voor hem dat hij de uiteindelijke selectie niet gaat halen. Jammer, aan de andere kant heeft hij nu voor het eerst in jaren een heel seizoen kunnen spelen, zo'n zwaar toernooi erachteraan zou wel eens funest kunnen zijn.
jellestb
 jellestb - dinsdag 25 mei 2010 - 13:49   quote  deeplink  
gelukkig hoop dat tie snel terug naar huis komt zijn contractje verlengt en fit bij ons aan het nieuwe seizoen kan beginnen cheersss
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 mei 2010 - 14:08   quote  deeplink  
fijne vakantie Ron!
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 25 mei 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 13:49 schreef jellestb het volgende:
gelukkig hoop dat tie snel terug naar huis komt zijn contractje verlengt en fit bij ons aan het nieuwe seizoen kan beginnen cheersss
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - dinsdag 25 mei 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Tsja aan 1 kant kut en aan de andere kant goed ..

Kan hij lkkr vakantie houden .. en nou hopen dat hele kut elftal de finales niet halen kunnen ze weer normaal doen .. "ow voetbal, die relschopers en alleen maar beetje achter de bal aan rennen, MAAR het nederlands elftal vindt ik leuk'' supporters..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 mei 2010 - 16:31   quote  deeplink  
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/05/nederland_nu_al_schijtziek_van.html
FR-girl
 FR-girl - dinsdag 25 mei 2010 - 17:22   quote  deeplink  
heeft wel als voordeel dat hij zich tijdens het WK niet in de kijker kan spelen.
Maar ik hoop wel dat de blessure niet te ernstige gevolgen heeft!
Fijne vakantie vlaar en tot volgend seizoen in de kuip!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 25 mei 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 17:22 schreef FR-girl het volgende:
heeft wel als voordeel dat hij zich tijdens het WK niet in de kijker kan spelen.
Maar ik hoop wel dat de blessure niet te ernstige gevolgen heeft!
Fijne vakantie vlaar en tot volgend seizoen in de kuip!!
kan zowel een voordeel als een nadeel zijn ...................................................
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 mei 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Denk dat Vlaar zich wel op het wk zat te verheugen, balen voor hem dan, persoonlijk zie ik hem liever gezellig met zijn vrouwtje en zoontje lekker op een verlate huwlijksreis gaan naar Bora Bora en lekker relaxed terug keren om volgend seizoen te vlammen voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2010 door hotjumper --
craven
 craven - dinsdag 25 mei 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 17:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

kan zowel een voordeel als een nadeel zijn ...................................................
eens
bram
 bram - dinsdag 25 mei 2010 - 18:04   quote  deeplink  
sportief een voordeel,financieel een nadeel
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 25 mei 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 18:04 schreef bram het volgende:
sportief een voordeel,financieel een nadeel
denk dat Vlaar nu tussen de 10 en 15 miljoen zit....
Ervan uitgaand dat Nederland geen Wereldkampioen word en het nog maar de vraag is of Vlaar speelt/zou spelen denk ik niet dat hij na het wk naar tussen de 20 en 30 miljoen was geschoten hoor...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 mei 2010 - 19:42   quote  deeplink  
dat vind ik redelijk optimistisch, als je 7 krijgt ben je spekkoper met het huidige transfer klimaat
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 25 mei 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 19:42 schreef hotjumper het volgende:
dat vind ik redelijk optimistisch, als je 7 krijgt ben je spekkoper met het huidige transfer klimaat
jah mischien heb je inderdaad wel een punt.......

ging/ga er vanuit dat hij wel zou meegaan en mischien is af en toe mocht invallen,zodat je Feyenoord toch wat meer kan eisen als zijnde international(ook al speelt hij niet altijd)maar genoeg bij de selectie betrokken dat je net ff die 2/3 miljoen extra kan vragen mede gezien z'n leeftijd en positie.
En clubs als Man City en Fenerbache of Wolfsburg lijken me toch wel clubs die dat betalen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 mei 2010 - 19:58   quote  deeplink  
k zou eerder een geblesseerde Vlaar meenemen dan een fitte Ooijer
Wolfmen
 Wolfmen - dinsdag 25 mei 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:
k zou eerder een geblesseerde Vlaar meenemen dan een fitte Ooijer
sowieso en zwaktebod die Ooier,nooit begrepen dat die nog steeds elke keer maar geselecteerd word....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 mei 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 19:53 schreef Wolfmen het volgende:

[..]

jah mischien heb je inderdaad wel een punt.......

ging/ga er vanuit dat hij wel zou meegaan en mischien is af en toe mocht invallen,zodat je Feyenoord toch wat meer kan eisen als zijnde international(ook al speelt hij niet altijd)maar genoeg bij de selectie betrokken dat je net ff die 2/3 miljoen extra kan vragen mede gezien z'n leeftijd en positie.
En clubs als Man City en Fenerbache of Wolfsburg lijken me toch wel clubs die dat betalen
In principe zie ik hem liever niet gaan maar ooit moeten we van de schulden af...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 25 mei 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 18:04 schreef bram het volgende:
sportief een voordeel,financieel een nadeel
Ben ik niet met je eens. Ik zie Vlaar liever terugkomen vakantie houden en volgend jaar een nog sterker seizoen draaien. Als die knakkers in het maasgebouw dan de mogelijkheid zien om zijn contract open te breken en verbeteren kunnen we er, als hij een vaste waarde in oranje geworden is, de absolute hoofdprijs voor vragen.

Je bent toch helemaal achterlijk als je Vlaar nu voor een bedrag tussen de 5 en 10 miljoen verkoopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2010 door F.L.E --
Xapter
 Xapter - dinsdag 25 mei 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 20:15 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik zie Vlaar liever terugkomen vakantie houden en volgend jaar een nog sterker seizoen draaien. Als die knakkers in het maasgebouw dan de mogelijkheid zien om zijn contract open te breken en verbeteren kunnen we er, als hij een vaste waarde in oranje geworden is, de absolute hoofdprijs voor vragen.

Je bent toch helemaal achterlijk als je Vlaar nu voor een bedrag tussen de 5 en 10 miljoen verkoopt.
Vlaar wordt nooit meer dan 10 miljoen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 mei 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 - 14:08 schreef Stylzz het volgende:
fijne vakantie Ron!
als ie dat nou is gewoon zegt ipv een toneelstukje op te voeren...........
de flh
 de flh - woensdag 26 mei 2010 - 09:39   quote  deeplink  
AD heeft Vlaar toch wel een beetje de grond in geboord.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 26 mei 2010 - 10:16   quote  deeplink  
Minder dan tien niet weg doen. Zonder WK gaat hij ook echt niet meer dan 10 opbrengen. Laat hem dan maar lekker nog een jaar bij ons de kar trekken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlaar valt uit met hamstringblessure









0.0125379