|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Been haalt Jerson Cabral bij Feyenoord-selectie (FeyenoordTime)
|
|
|
Royaal
|
|
|
Hoofdcoach Mario Been geeft in de voorbereiding op het nieuwe seizoen Jerson Cabral een kans om een plaats in de hoofdmacht van Feyenoord af te dwingen. De linkerspits zou aanvankelijk naar Excelsior vertrekken, maar het negentienjarige talent mag eerst zijn kunsten vertonen bij zijn broodheer.
Cabral liet afgelopen weekeinde van zich spreken door bij het Nederlands elftal onder 19 te scoren. Ricky van Haaren, ook een Feyenoorder, maakte twee doelpunten. Hierdoor werden de leeftijdsgenoten van Duitsland met 3-0 aan de kant gezet en plaatste Oranje onder 19 zich voor het EK.
In 2009 tekende Cabral een contract voor twee jaar bij Feyenoord. In deze verbintenis is een optie opgenomen voor nog eens twee seizoenen. Het talent komt al vanaf zijn zesde uit voor de jeugdelftallen van Feyenoord. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Iemand bekent met hem? Wel een echte feyenoorder zie ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet meer dan in t nieuws kwam.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
type cisse,maar dan 10keer beter |
|
|
|
|
thomas 66565
|
|
|
Soort Wijnaldum maar is sneller schiet sneller en heeft goede voorzet.
Ik hoop dat hij en Schaken volgend seizoen op de vleugels gaan spelen dan hebben 2 snelle spelers. Nu nog leuke spits en dan word het leuk seizoen. Gaat dan weer beetje lijken op de tijd van Kuyt, Kalou, Castelen. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
zou wel grappig zijn als ze allebei in 1e komen haha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: En nog leuker als ze allebei op een gegeven moment voor veel euro´s netjes afscheid van ons nemen en hun carriere bij ons komen afsluiten |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op woensdag 26 mei 2010 - 15:06 schreef thomas 66565 het volgende:Soort Wijnaldum maar is sneller schiet sneller en heeft goede voorzet. Ik hoop dat hij en Schaken volgend seizoen op de vleugels gaan spelen dan hebben 2 snelle spelers. Nu nog leuke spits en dan word het leuk seizoen. Gaat dan weer beetje lijken op de tijd van Kuyt, Kalou, Castelen. Schaken - Castaignos - Wijnaldum |
|
|
|
|
thomas 66565
|
|
|
Is ook leuk maar Wijnaldum en Schaken zijn alle 2 rechtsbuiten dus gaat niet werken en Wijnaldum moet niet meer als rechtsbuiten spelen moet meer als Aanvallende middelvelder spelen is beter. En als je wel met Wijnaldum speelt moet echt mee een bewegenlijk spits spelen anders moet hij de bal te lang bij zich houden. Want Wijnaldum geeft nooit in 1 keer altijd 2 of 3 keer pas. En isoufie vind ik ook goede speler samen met van Haaren een van de betere van Jong Feyenoord:) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Eerst komen ze uit verschillende kleedkamers, daarna gaan ze bij dezelfde naar binnen of iemand heeft zijn kleren lopen verwisselen of vieze praktijkjes daar |
|
|
|