BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anita niet meer naar het WK.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Anita wil WK eens niet vanaf Curaçao zien
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Anita gaat niet mee naar het WK volgens de Telegraaf. Hij heeft de concurrentiestrijd van Braafheid verloren.
Wat vinden jullie hiervan?

Ik had liever Anita op het WK gezien in plaats van Braafheid.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 27 mei 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Maar jij kijkt door een 020 bril,nogmaals Anita voegt nix toe aan het NLelftal!.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door hoogvliet010 --
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Ik zie Anita liever niet in de basis staan nee, maar als Gio vervangen moet worden heb ik liever dat hij vervangen wordt door Anita dan door Braafheid want die is dramatisch de laatste tijd, laten we eerlijk zijn.
freakie
 freakie - donderdag 27 mei 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Is dat officieel gemeld? Want t kan zijn dat mensen over anita heen kijken..:P
freakie
 freakie - donderdag 27 mei 2010 - 14:10   quote  deeplink  
Hoogvliet010 Jij kijkt door een anti ajax bril..
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 14:24   quote  deeplink  
www.telegraaf.nl
www.voetbalzone.nl

en vast nog meer sites, dus ga maar kijken :P
Guyt
 Guyt - donderdag 27 mei 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:10 schreef freakie het volgende:
Hoogvliet010 Jij kijkt door een anti ajax bril..
idd...
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - donderdag 27 mei 2010 - 14:38   quote  deeplink  
slaat echt helemaal nergens op. V Marwijk predikt het hele seizoen dat hij alleen spelers meeneemt die wekelijks bij hun club spelen. Neemt die Braafheid en Boulahrouz mee
Per4manc
 Per4manc - donderdag 27 mei 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Niet echt begrijpelijk. Braafheid speelde als een dweil gisteravond, Boelah ook trouwens. Anita is de enigste in het rijtje: Braafheid, Boela, Ooijer, Vlaar die veel speelt bij z'n eigen club en daar redelijke vorm getoond heeft.
Een missertje van Bert?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door Per4manc --
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 mei 2010 - 14:42   quote  deeplink  
boula kan ik wel begrijpen als vervanger van vdwiel heitinga of ooijer.. maar braafheid ipv anita terwijl braafheid de basis van celtic nog nie eens haalt !!! K****T VAN MARWIJK !!! jesus man kan niemand die gast bij nl elftal weghalen met zijn laffe kut voetbal.. let op mijn woorden als de spelers het heft nie zelf in handen nemen (zoals onder michiels) liggen we eruit nog voor de knockoutfase
QDance
 QDance - donderdag 27 mei 2010 - 14:42   quote  deeplink  
jammer voor anita. had um alleen maar beter gemaakt.. en zeker goed geweest voor de voorbereiding op de CL... maar vind braafheid zeker niet de juiste keuze van V.Marwijk... had liever urby gezien.. omdat hij op de hele linker flank kan spelen...
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 mei 2010 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:40 schreef Per4manc het volgende:
Niet echt begrijpelijk. Braafheid speelde als een dweil gisteravond, Boelah ook trouwens. Anita is de enigste in het rijtje: Braafheid, Boela, Ooijer, Vlaar die veel speelt bij z'n eigen club en daar redelijke vorm getoond heeft.
Een missertje van Bert?
niet zijn eerste... was al een grote fout om vbommel terug tehalen.. kweet niet of je het hebt gezien inter vs bayern maar hoe hij sneijder liet lopen.. en die ombenullige overtredingen die nergens overgaan op gevaarlijke plekken.. DOMME GAST

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 mei 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:42 schreef QDance het volgende:
jammer voor anita. had um alleen maar beter gemaakt.. en zeker goed geweest voor de voorbereiding op de CL... maar vind braafheid zeker niet de juiste keuze van V.Marwijk... had liever urby gezien.. omdat hij op de hele linker flank kan spelen...
bijv ja.. goeie stand in en overal inzetbaar
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Nee Urby niet, die komt verdedigend te kort en aanvallend ook (voor het Nederlands Elftal), hij zit er een beetje tussen in.

Ik zie liever gewoon Vurnon Anita op de Linksback positie.
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
En dat van Bommel meegaat naar het WK is logisch, hij is de man van de dochter van Bert van Marwijk he.
Pjettr
 Pjettr - donderdag 27 mei 2010 - 15:04   quote  deeplink  
Dit werd toch pas bekend gemaakt om 17:00 in officiele persconferentie?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 mei 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:58 schreef AFCA-Jofferde het volgende:
En dat van Bommel meegaat naar het WK is logisch, hij is de man van de dochter van Bert van Marwijk he.
Dat ook maar vind van Bommel wel een toegevoegde waarde hoor!!
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 15:13   quote  deeplink  
Jeweet hoe het gaat met de pers, die kunnen hun mond niet houden.
En Anita heeft zelf al op Voetbalzone aangegeven dat hij het erg jammer vind maar dat hij er veel van geleerd heeft en bla bla bla.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 27 mei 2010 - 15:16   quote  deeplink  
On. topic

Jammer voor Anita en ajax hij had daar veel kunnen leren maar toch terecht!
Nogmaals ben blij dat ie er niet staat komt gewoon tekort moet nog veel leren!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 27 mei 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Tjsa,

als Bertje steeds roept dat hij alleen spelers wil die in de basis spelen bij hun eigen elftal is het raar dat Braafheid en Ooijer wel mogen blijven bijvoorbeeld.

Klopt niks van maar goed.

Bertje is de baas en Bertje bepaalt... hij kan het toch nooit goed doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door FsideVak129 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 27 mei 2010 - 17:00   quote  deeplink  
anit is vel beter dan braafheid belachelijk dit en van marwijk was nog welzo lovend over hem !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 mei 2010 door sjakiepakie --
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 27 mei 2010 - 17:10   quote  deeplink  
anita gaat over 2 jaar zeker mee hij is pas 20 toch? mischien iets ouder
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 17:16   quote  deeplink  
21
nora
 nora - donderdag 27 mei 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Het is gewoon zielig als je ziet hoe angstig de man is van Marwijk laat gewoon ene Ooier mee gaan terwijl de man bij PSV niet meer speelt en zelfs geen club meer heeft en een jongeling als Anita gretig en techn.en in de snelle comb.beter is als braafheid en Ooier bij elkaar die laat hij thuis.Maar ja Ooier heeft een grote mond en durft tegengas te geven en daarom gaat hij mee.Het is een lachwekkend beleid van Bertje .
joduh
 joduh - donderdag 27 mei 2010 - 17:25   quote  deeplink  
het is gewoon jammer man.maar over tijdje kunnen ze gewoon niet meer om anita heen man.had hem er graag bij gehad. maar toch vind ik wel dat die van marwijk urby mee had moeten nemen hoor!!!
freakie
 freakie - donderdag 27 mei 2010 - 17:52   quote  deeplink  
aah jofferde! goed nu geloof ik het:P
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 27 mei 2010 - 18:51   quote  deeplink  
21 dus 23 1e ek 25 1e wk 27 2e ek 29 2e wk
en mischien nog op zijn 31e zijn 3e ek

hij heeft ongelofelijk veel talent
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 13:43 schreef hoogvliet010 het volgende:
Maar jij kijkt door een 020 bril,nogmaals Anita voegt nix toe aan het NLelftal!.
Van Marwijk heeft gezegd, dat spelers die niet of weinig spelen, niet in aanmerking komen voor een WK ticket. Hij maakt zichzelf gewoon belachelijk door spelers als Bouhlarouz, ooijer Braafheid en Babel wel mee te nemen, en een Speler die alles heeft gespeeld na de winterstop valt wel af, dat is toch raar of niet??

Dat neemt trouwens niet weg dat hij NOG niet goed genoeg is voor een WK.
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:58 schreef AFCA-Jofferde het volgende:
Beetje rare opmerking dit, van Bommel is ondanks dat ik het niet graag zeg, wel 1 van de belangrijkste spelers op het veld in Oranje, en verdient deze plek meer dan iedere andere verdedigende middenvelder, is de grote baas en aanvoerder op het veld van CL finalist Bayern Munchen.
remco k
 remco k - donderdag 27 mei 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 17:25 schreef joduh het volgende:
het is gewoon jammer man.maar over tijdje kunnen ze gewoon niet meer om anita heen man.had hem er graag bij gehad. maar toch vind ik wel dat die van marwijk urby mee had moeten nemen hoor!!!
Waarom?? Zodat hij lekker zijn mannetje kan laten lopen en dus net als zo vaak bij AJAX verantwoordelijk is voor tegengoals??

In de Eredivisie komt Urby daar me weg, maar op een WK zal hij echt door alles en iedereen voorbij worden gelopen.

Jol heeft hem het advies te geven om puur en alleen voor de LB positie te gaan spelen en zich daaro pte concentreren, hij heeft gekozen om dat niet te doen, als hij het wel had gedaan aan het begin van het seizoen, dan was hij misschien wel in aanmerking gekomen, hij heeft ook niet de mentaliteit die nodig is aan de top..
AFCA-Jofferde
 AFCA-Jofferde - donderdag 27 mei 2010 - 22:38   quote  deeplink  
@ remco k

Natuurlijk ben ik blij dat van Bommel meegaat, hij is een klasse speler. alleen dat was mijn reactie op iemand die niet begreep dat Mark meeging en natuurlijk speelt dat ook mee;)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 mei 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 18:51 schreef sjakiepakie het volgende:
21 dus 23 1e ek 25 1e wk 27 2e ek 29 2e wk
en mischien nog op zijn 31e zijn 3e ek

hij heeft ongelofelijk veel talent
Helemaal mee eens alleen eerlijk is eerlijk op dit moment niet ervaren genoeg!
Eerst maar eens championsleaugue spelen en kijken ofdat ie die test doorstaat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 mei 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 22:38 schreef AFCA-Jofferde het volgende:
@ remco k

Natuurlijk ben ik blij dat van Bommel meegaat, hij is een klasse speler. alleen dat was mijn reactie op iemand die niet begreep dat Mark meeging en natuurlijk speelt dat ook mee;)
dat was inderdaad mijn opmerking.. als er iemand iets niet toevoegd dan is het vBommel.. zins zijn terugkomst in het NL elftal loopt het niet meer.. vBommel is gewoon een DOMME voetballer.. en remco Urby een mannetje laten lopen ? vBommel doet dat meer hoor.. inter vs bayerns.. 20 meter verschil met vbommel en sneijder.. en ja inderdaad vbommel stond op sneijder.. enige waar vbommel goed in is is onnodige gele kaarten pakken
remco k
 remco k - vrijdag 28 mei 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 10:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat was inderdaad mijn opmerking.. als er iemand iets niet toevoegd dan is het vBommel.. zins zijn terugkomst in het NL elftal loopt het niet meer.. vBommel is gewoon een DOMME voetballer.. en remco Urby een mannetje laten lopen ? vBommel doet dat meer hoor.. inter vs bayerns.. 20 meter verschil met vbommel en sneijder.. en ja inderdaad vbommel stond op sneijder.. enige waar vbommel goed in is is onnodige gele kaarten pakken
Blijkbaar kijk je niet echt veel Duits voetbal, Van Bommel was inderdaad erg slecht in de finale, maar dat was Sneijder zelf ook en Robben was helemaal niet om aan te zien.

In de Bundeliga speelt van Bommel niet voor niets als de grote baas en aanvoerder bij de grootste club van Duitsland, en dat was al zo voor dat van Gaal kwam.
van Bommel laat normaal gesproken juist vrijwel nooit zijn man lopen, integendeel, hij lost zelfs erg veel verdedigende problemen op met zijn kwaliteiten. En de gele kaarten waar jij over praat vallen best mee, het is vaak zelfs goed om de ploeg wakker te schudden, als jij het dan over DOMME gele kaarten hebt, dan kunnen we de Jong beter helemaal niet meenemen, die is nog veel harder dan van Bommel.

Van Bommel is samen met De Jong de beste verdedigende middenvelder van Nederland, spelen beide iedere week op het hoogste nieveau van Europa, en zijn in mijn ogen gewoon terecht 1e keus verdedigend op het middenveld, Schaars de Zeeuw en eventueel Affelay komen tekort ten opzichte van deze twee spelers...

En de hardheid van deze twee spelers is ook nodig als we met de "GROTE VIER" gaan spelen, dan hebben we namelijk grote kans dat tegenstanders veel op de counter gaan spelen, en dan zijn De Jong en van Bommel de ideale spelers om in dienst van deze 4 te spelen...
alibabba
 alibabba - vrijdag 28 mei 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Ik vind het selectiebeleid van v.Marwijk niet verkeerd, maar zijn woorden dat wanneer spelers niet of nauwelijks spelen bij hun club niet in aanmerking komen voor een WK/trip bleken dus niet serieus. Ik vind het terecht dat Braafheid boven Anita word verkozen, omdat ik meer vertrouwen heb in Braafheid als linksback. Anita is echt op de goede weg en ik vind het een geweldig ventje, maar om hem nu al mee te nemen naar het WK is een stap te hoog. Nederland heeft een probleem wanneer Gio niet kan spelen, want ook Braafheid is niet van het niveau om een serieuze kans te maken op de wereldtitel. Als ik v.Marwijk zou zijn had ik Emanuelson meegenomen als stand-in voor v.Bronkhorst, omdat hij op die positie goed uit de voeten kan en hij bovendien wedstrijdfit is. Urby heeft daar vaak prima gespeeld en zou op zo'n podium iets extra's kunnen.

Wat verder Anita betreft....Hem voorspel ik een mooie toekomst, maar niet als linksback. Hij heeft in de Nederlandse competitie daar naar behoren gespeeld, maar is veel meer een verdedigende middenvelder. Ik zou hem ook wel eens op de rechtsbackpositie willen zien, want t.o.v. de linksbackpositie kan hij zich daar meer profileren. Dit omdat hij niet linksbenig is, maar rechtsbenig. Ajax heeft met Anita een geweldige speler in huis.
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 mei 2010 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 - 14:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet zijn eerste... was al een grote fout om vbommel terug tehalen.. kweet niet of je het hebt gezien inter vs bayern maar hoe hij sneijder liet lopen.. en die ombenullige overtredingen die nergens overgaan op gevaarlijke plekken.. DOMME GAST
V.Bommel is ontzettend belangrijk bij zowel Bayern als het Nederlands Elftal. Ik heb hem dit seizoen bij Bayern heel veel zien spelen en hij is het cement tussen verdediging en aanval. Hij heeft zich de laatste jaren nadrukkelijk verbetert en hem bombardeerde ik tot de man die de lijnen uitzet in dienst van het Nederlands Elftal. Wanneer de "grote vier" zouden spelen, wat niet mijn voorkeur betreft, zou je de Jong naast v.Bommel kunnen posteren. Een andere optie is om Heitinga naast v.Bommel te laten spelen en Bouhlarouz in het centrum te zetten. Dit geniet mijn voorkeur, omdat ik Heitinga completer vind dan de Jong en Bouhlarouz topspitsen kan neutraliseren.
remco k
 remco k - zaterdag 29 mei 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Maar Heitinga heeft sinds de jeugd vrijwel niet meer op die positie gespeeld, ik denk dat De Jong echt van Wereld niveau is op die positie en daar moeten we niks aan veranderen, Bouhlarouz heeft vrijwel niet gespeeld en in mijn ogen komt hij niet in aanmerking voor een basisplek op basis van afgelopen seizoen...
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 mei 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 17:34 schreef remco k het volgende:
Maar Heitinga heeft sinds de jeugd vrijwel niet meer op die positie gespeeld, ik denk dat De Jong echt van Wereld niveau is op die positie en daar moeten we niks aan veranderen, Bouhlarouz heeft vrijwel niet gespeeld en in mijn ogen komt hij niet in aanmerking voor een basisplek op basis van afgelopen seizoen...
Dag Remco, ik heb Heitinga na de winterstop veelvuldig als middenvelder zien spelen en ik was echt onder de indruk van hem. Ik vind Heitinga naast v.Bommel een goeie optie, maar alleen als Bouhlarouz brengt wat hij kan brengen en ik denk dat hij op zo'n podium in het centrum van de verdediging echte klasse toont. Puur man uitschakelen en bovendien is hij de treurige ervaring van het EK niet vergeten, wat kan lijden tot extra krachten. Daarom zou ik Bouhlarouz een echte kans geven in het hart van de verdediging, maar als hij op één of andere manier niet rendeert moet Heitinga daar spelen, waardoor de Jong het middenveld moet ondersteunen. Bouhlarouz zou in combinatie met Mathijsen heel goed kunnen werken en Heitinga naast v.Bommel ook. Je wint hierdoor aan lengte en kracht en bovendien is Heitinga in tegenstelling tot de Jong een betere doelpuntenmaker. Ook de tackles van de Jong kan een negatieve uitwerking hebben, met betrekking op kaarten, en Heitinga is hierin slimmer als de Jong. Het zou mijn keuze zijn, maar ik denk dat v.Marwijk een andere keuze maakt..
remco k
 remco k - zondag 30 mei 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Ik snap je reden, maar ik ben het in deze dan echt met van Marwijk eens, het is waar dat de Jong veel overtredingen maakt, maar dat is juist in mijn ogen iets dat er altijd aan ontbrak op de tornooien, in deze tijd heb je gewoon harde voetballers nodig die zichzelf wegcijferen voor de rest van het team.

Heitinga is juist heel belangrijk centraal, door zijn goede opbouw en lange pass kan Oranje heel snel schakelen, en daar heeft de complete voorhoede profijt van...
nummer10
 nummer10 - zondag 30 mei 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 00:13 schreef alibabba het volgende:

[..]

V.Bommel is ontzettend belangrijk bij zowel Bayern als het Nederlands Elftal. Ik heb hem dit seizoen bij Bayern heel veel zien spelen en hij is het cement tussen verdediging en aanval. Hij heeft zich de laatste jaren nadrukkelijk verbetert en hem bombardeerde ik tot de man die de lijnen uitzet in dienst van het Nederlands Elftal. Wanneer de "grote vier" zouden spelen, wat niet mijn voorkeur betreft, zou je de Jong naast v.Bommel kunnen posteren. Een andere optie is om Heitinga naast v.Bommel te laten spelen en Bouhlarouz in het centrum te zetten. Dit geniet mijn voorkeur, omdat ik Heitinga completer vind dan de Jong en Bouhlarouz topspitsen kan neutraliseren.
de lijnen uitzet ???? man zins die achterlijke terug is is het VOETBAL ERUIT ! wat we nu zien is niet het NL Elftal die we horen te zien... en hij zet de lijnen niet uit.. hij houd de boel op en voetbalt niet vooruit.. klaar.. wat jij vind moet jij weten en toch is het merendeel het met mij in NL eens dat vBommel een waardeloze niks nut is die erin staat omdat het de schoonzoon is van ons BONDSCOACH UGH UGH.. heb er totaal geen vertrouwen in sorry.. mijn fav opstelling ? die van EK 2008 waarmee we Frankrijk Italie van de mat veegde.. waarom dat veranderen ? enige verandering wat hij had door moeten voeren was de achterhoede aanpakken maar waar Bertje te laf voor is.. Ooijer Mathijssen en Vbronckhorst gewoon meenemen terwijl dat de zwakste schakels zijn..
nummer10
 nummer10 - zondag 30 mei 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 - 20:45 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dag Remco, ik heb Heitinga na de winterstop veelvuldig als middenvelder zien spelen en ik was echt onder de indruk van hem. Ik vind Heitinga naast v.Bommel een goeie optie, maar alleen als Bouhlarouz brengt wat hij kan brengen en ik denk dat hij op zo'n podium in het centrum van de verdediging echte klasse toont. Puur man uitschakelen en bovendien is hij de treurige ervaring van het EK niet vergeten, wat kan lijden tot extra krachten. Daarom zou ik Bouhlarouz een echte kans geven in het hart van de verdediging, maar als hij op één of andere manier niet rendeert moet Heitinga daar spelen, waardoor de Jong het middenveld moet ondersteunen. Bouhlarouz zou in combinatie met Mathijsen heel goed kunnen werken en Heitinga naast v.Bommel ook. Je wint hierdoor aan lengte en kracht en bovendien is Heitinga in tegenstelling tot de Jong een betere doelpuntenmaker. Ook de tackles van de Jong kan een negatieve uitwerking hebben, met betrekking op kaarten, en Heitinga is hierin slimmer als de Jong. Het zou mijn keuze zijn, maar ik denk dat v.Marwijk een andere keuze maakt..
leuk dat jij het over overtredingen hebt van de jong terwijl vbommel ze ook maakt.. favo opstelling ?

vdwiel Heitinga Boula Braafheid/vbronk

Dejong Dezeeuw (heeft veel mee diepgang dan vbommel)

Sneijder

Robben vpersie vdvaart
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 30 mei 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 - 09:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens alleen eerlijk is eerlijk op dit moment niet ervaren genoeg!
Eerst maar eens championsleaugue spelen en kijken ofdat ie die test doorstaat.
ik denk dat messi zich nog gaat verbazen ;)
grapje hij is eigenlijk helemaal niet zo een goed verdediger maar hij kent zijn plek heeft conditie en is sne
kan een bal vroeg afpakken en weet hoed ie eenpas moet geven
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 30 mei 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 20:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leuk dat jij het over overtredingen hebt van de jong terwijl vbommel ze ook maakt.. favo opstelling ?

vdwiel Heitinga Boula Braafheid/vbronk

Dejong Dezeeuw (heeft veel mee diepgang dan vbommel)

Sneijder

Robben vpersie vdvaart
daarom is van bommel ook al jaren aanvoerder av bayern omdat die niet zo veel diepgang heeft met alle respect maar van bommem is beter dan de zeeuw en zeker op dat plek
freakie
 freakie - woensdag 02 juni 2010 - 09:52   quote  deeplink  
zeker sjakiepakkie,, heeft anders ook nog eens veel meer ervaring..
remco k
 remco k - woensdag 02 juni 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de lijnen uitzet ???? man zins die achterlijke terug is is het VOETBAL ERUIT ! wat we nu zien is niet het NL Elftal die we horen te zien... en hij zet de lijnen niet uit.. hij houd de boel op en voetbalt niet vooruit.. klaar.. wat jij vind moet jij weten en toch is het merendeel het met mij in NL eens dat vBommel een waardeloze niks nut is die erin staat omdat het de schoonzoon is van ons BONDSCOACH UGH UGH.. heb er totaal geen vertrouwen in sorry.. mijn fav opstelling ? die van EK 2008 waarmee we Frankrijk Italie van de mat veegde.. waarom dat veranderen ? enige verandering wat hij had door moeten voeren was de achterhoede aanpakken maar waar Bertje te laf voor is.. Ooijer Mathijssen en Vbronckhorst gewoon meenemen terwijl dat de zwakste schakels zijn..
Grappig dit verhaaltje, je zal nu wel weer niet reageren, maar over de diepgang van van Bommel was gister niet te klagen, en je kan nu ook niet bepaald zeggen dat gister het voetbal eruit was, OF WEL???

Van Bommel was gister wederom erg goed, zowel verdedigend als aanvallend, de goal van van der Vaart getuige deze grote klasse, want van Bommel gaf daar een geniale assist door in 1 keer goed door te spelen.

jou hele verhaal werd bij de eerste wedstrijd die oranje daarna speelde dus meteen van tafel geveegd.

Van Bommel hoort in het nl elftal thuis.

op stelling NL elftal wk 2010:

--------------------Stekelenburg---------------------

v/d Wiel------Heitinga----Mathijssen-----v Bronckhorst

-------------Van Bommel------De Jong-----------------

-----------------------Snijder-----------------------

Kuyt------------------van Persie---------------Robben

Dit zal het wel worden, maar het is niet mijn favoriete opstelling,

Ik zie lieve:

--------------------Stekelenburg----------------------

v/d Wiel------Heitinga----Mathijssen------v Bronckhorst

--------------Van Bommel------De Jong------------------

-----------------------Sneijder------------------------

Robben----------------van Persie--------------v/d Vaart

Dit zal helaas toch niet gebeuren aangezien van Marwijk Kuyt heilig verklaard en daardoor zelfs Robben naar de linkerkant heeft verbannen.

Jammer
freakie
 freakie - woensdag 02 juni 2010 - 16:05   quote  deeplink  
ben benieuwt of van marwijk kuyt of van der vaart inzet..
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 02 juni 2010 - 18:58   quote  deeplink  
ik hoope ndenk die tweede dat dacht en wou ik al vooe de wed. tegen ghana en werd vertsrkt na de wed. van ghana

kuyt speelde dramatisch vd vaart daarintegen zorgde ervoor dat erwerd gevoetbald en was bij alle goasl betrokken toen hij erin kwam (goal asist en penalty veroorzakt dat trouwens een schwalbe was maar wel een noodzakelijke omdat hij anders gebleseerd zou raken) kuyt kon geen enkele bat normaal teruggeven om vd wiel
hij stond 1 keer op het goede plek maar thats it
sneijder begon ook pas echt goed te voetballen toenb vd vaart kwam
daarvoorspeelde hij al goed maat later nog beter
alibabba
 alibabba - donderdag 03 juni 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 mei 2010 - 20:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je zegt dat Mark v.Bommel een waardeloze niksnut is...De man is kampioen geworden met Fortuna S., 4x kampioen met Psv, een KNVB-Beker met Philips en 3x de JC-schaal in dienst van de Eindhovenaren. Hij is met Barcelona kampioen geworden, heeft hij de CL gewonnen en won hij 2x de Spaanse Supercup. In dienst van Bayern wist hij tot op heden 2x de landstitel te pakken, 2x de Duitse Beker en in 2007 won hij met FC Hollywood de Liga-Pokal, het had niet veel gescheeld of hij had de CL de lucht in kunnen heffen met Bayern. Hij is bovendien 2x uitgeroepen tot Nederlands voetballer van het jaar.

Het is belachelijk om te stellen dat v.Bommel in het Nederlands elftal staat, omdat het de schoonzoon van v.Marwijk is. V.Bommel staat in het Nederlands elftal, omdat het een hele goeie voetballer is. Je zegt dat het merendeel het met jou eens is, maar dat is flauwekul.

Onlangs heeft er in de VI een interview gestaan met de voorzitter van Bayern; Karl-Heinz Rummenigge. Een citaat van hem; 'Mark is net zo belangrijk als vroeger Franz Beckenbauer en Paul Breitner', Hij bepaalt alles als voetballer en ook buiten het veld is hij de man die voor eenheid zorgt. Bij Bayern is het dankzij Mark één voor allen en allen voor één. Zelden heb ik zo'n uitstekende prof meegemaakt.' Wel hele mooie woorden voor een niksnut.......
remco k
 remco k - donderdag 03 juni 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2010 - 20:28 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je zegt dat Mark v.Bommel een waardeloze niksnut is...De man is kampioen geworden met Fortuna S., 4x kampioen met Psv, een KNVB-Beker met Philips en 3x de JC-schaal in dienst van de Eindhovenaren. Hij is met Barcelona kampioen geworden, heeft hij de CL gewonnen en won hij 2x de Spaanse Supercup. In dienst van Bayern wist hij tot op heden 2x de landstitel te pakken, 2x de Duitse Beker en in 2007 won hij met FC Hollywood de Liga-Pokal, het had niet veel gescheeld of hij had de CL de lucht in kunnen heffen met Bayern. Hij is bovendien 2x uitgeroepen tot Nederlands voetballer van het jaar.

Het is belachelijk om te stellen dat v.Bommel in het Nederlands elftal staat, omdat het de schoonzoon van v.Marwijk is. V.Bommel staat in het Nederlands elftal, omdat het een hele goeie voetballer is. Je zegt dat het merendeel het met jou eens is, maar dat is flauwekul.

Onlangs heeft er in de VI een interview gestaan met de voorzitter van Bayern; Karl-Heinz Rummenigge. Een citaat van hem; 'Mark is net zo belangrijk als vroeger Franz Beckenbauer en Paul Breitner', Hij bepaalt alles als voetballer en ook buiten het veld is hij de man die voor eenheid zorgt. Bij Bayern is het dankzij Mark één voor allen en allen voor één. Zelden heb ik zo'n uitstekende prof meegemaakt.' Wel hele mooie woorden voor een niksnut.......
EENS

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Anita niet meer naar het WK.

0.0078220