|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
AFCA-Jofferde
|
|
|
Een spits huren vind ik een slecht idee, kopen of niets is mijn mening. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
weet niet, misschien is het voor 1 seizoen wel handig om hem te huren. Hij heeft toch in de NL competitie behoorlijk wat laten zien en daarbij, het kost een stuk minder. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Berg een jaartje huren, zodat Suk nog een jaartje kan rijpen lijkt me een prima optie. Qua investering is het uiteraard altijd beter om eigen spelers te laten spelen i.p.v. spelers van andere clubs bij jou in de etalage te zetten... Maar wellicht denkt Ajax na over een optie tot koop en dan is het natuurlijk altijd een goede deal, aangezien ze het dan even een jaartje kunnen aankijken voordat ze een beslissing nemen om hem wel of niet te kopen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
AFCA-Jofferde
|
|
|
HSV wil hem niet verkopen alleen verhuren en dan weer terug halen dus dat kan helaas niet ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach ,vorig jaar wilde berg zelf niet.....laat hem lekker daaro.we vangen pantelic best zelf op hey. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad jofferde ajax moet niks huren daar heb je bar weinig aan! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zeker niet doen, Berg mag worden verhuurd....waarom?? Dan ben je (nog) niet echt goed dus. Kost weer een hoop huurgeld, beter is het om te kopen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Absoluut niet doen, hij wou vorig jaar niet naar AJAX, wij moeten nu een statement maken, en hem dus niet willen hebben..
Jol komt met een goede spits die niemand verwacht, net zoals Pantelic vorig seizoen.. |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
het gaat BERG-afwaarts met die speler.. (hahahahaha) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2010 - 20:11 schreef remco k het volgende:Absoluut niet doen, hij wou vorig jaar niet naar AJAX, wij moeten nu een statement maken, en hem dus niet willen hebben.. Jol komt met een goede spits die niemand verwacht, net zoals Pantelic vorig seizoen.. Hoe concreet was ajax toen? Als de hoge heren van ajax ballen hadden gehad speelden elia en berg bij ons en niet bij hsv!
En zou best kunnen dat Jol de oplossing allang weet maar ja we zullen moeten wachten! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 09:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoe concreet was ajax toen? Als de hoge heren van ajax ballen hadden gehad speelden elia en berg bij ons en niet bij hsv! En zou best kunnen dat Jol de oplossing allang weet maar ja we zullen moeten wachten! Alsof de "hoge heren" het niet goed doen nu?
Ik ben eindelijk weer eens gerust over het aan-en-verkoop beleid dat nu heerst! Wat bedoel je met BALLEN HEBBEN? En of ze nu ballen hebben, keihard wordt er onderhandeld en het standpunt is duidelijk nu: 30+spelers geen meerjarige contracten en de jongeren kunnen een mooi, maar niet overdreven loon krijgen als ze bij Ajax spelen!
Dan had Berg nu in de spits gestaan bij ons, waarom zou Hsv hem verhuren?
Nee, ik denk er hetzelfde over als het bestuur dat nu doet en ik ben tevreden! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
huren.... schuif je het probleem naar het jaar daarna... hoop echt dat Senturk wat word... |
|
|
|
|
j.d
|
|
|
quote:Op donderdag 27 mei 2010 - 20:11 schreef remco k het volgende:Absoluut niet doen, hij wou vorig jaar niet naar AJAX, wij moeten nu een statement maken, en hem dus niet willen hebben.. Jol komt met een goede spits die niemand verwacht, net zoals Pantelic vorig seizoen.. mee 1s |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 09:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoe concreet was ajax toen? Als de hoge heren van ajax ballen hadden gehad speelden elia en berg bij ons en niet bij hsv! En zou best kunnen dat Jol de oplossing allang weet maar ja we zullen moeten wachten! Waar had AJAX dat geld weg moeten halen dan, er staan er nu al te veel op de loonlijst, dan hadden er nog twee bijgestaan. En waar had AJAX die 21 miljoen euro vandaan moeten halen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 13:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Alsof de "hoge heren" het niet goed doen nu? Ik ben eindelijk weer eens gerust over het aan-en-verkoop beleid dat nu heerst! Wat bedoel je met BALLEN HEBBEN? En of ze nu ballen hebben, keihard wordt er onderhandeld en het standpunt is duidelijk nu: 30+spelers geen meerjarige contracten en de jongeren kunnen een mooi, maar niet overdreven loon krijgen als ze bij Ajax spelen! Dan had Berg nu in de spits gestaan bij ons, waarom zou Hsv hem verhuren? Nee, ik denk er hetzelfde over als het bestuur dat nu doet en ik ben tevreden! inderdaad, en waar had het "klote bestuur" die spelers dan van moeten betalen? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] inderdaad, en waar had het "klote bestuur" die spelers dan van moeten betalen? "klote" bestuur zijn niet mijn woorden! Elia en berg hadden het makkelijk gered bij ons en ze hadden toen best iets doortastender kunnen zijn! Er is heus nog wel geld hoor ze kochten lodeiro ook nog gewoon hoor! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Marcus Berg zou een uitstekende spits voor Ons Aller Ajax zijn, maar hem kopen is uitgesloten. Huren is een optie, maar Berg kost gewoon veel geld. Lijkt me niet verstandig en daarom is het gewoon afwachten waarmee Ajax komt. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
als ik eerlijk mag zijn zie ik niets in berg in ons systeem.. zelfde verhaalgaat voor elia.. Ikhad ze er graag bijgezien toen ze op hun top waren ,maar elia zou ik nu niet eens meer de kans geven bij ajax, evenals berg. Laat ons lekker profiteren van de jeugd die we hebben en van de selectie die we hebben .. de combinatie van die 2 kan ook een kampioenschap opleveren. en voor de mensen die nog hoop hebben op mira sul.. Lees de text van maco borsato.. De meeste dromen zijn bedrog.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:[..] "klote" bestuur zijn niet mijn woorden! Elia en berg hadden het makkelijk gered bij ons en ze hadden toen best iets doortastender kunnen zijn! Er is heus nog wel geld hoor ze kochten lodeiro ook nog gewoon hoor! Lodeiro koste 4,5 miljoen, Berg en Elia samen 21,4 miljoen Euro, en dat zijn dan weer 2 spelers extra op de salarislijst, die overigens al veel te groot is.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pjettr dat laatste vind ik het meest trieste wat je kan zegge! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
jol zou wel hebben gesproken met berg |
|
|
|
|
Paul van Dijk
|
|
|
het is een spits die niet echt deelneemt aan het spel, hij oogt een beetje lui en hij mag verhuurd worden omdat hij 3e of 4e keus is. Geef dan een jeugdspeler zoals Castillion of Suk de kans onze middenvelders scoren ook veel en achterin worden weinig doelpunten weg. Durf te wedden dat ze in het 2e helft van het seizoen dan ook gaan scoren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door Paul van Dijk -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
paul van dijk ik snap niet wat je daar mee wil zegge.. Berg is gewoon een jonge speler die redelijk kan spelen maar persoonlijk denk ik dat zoon soort speler ook wel te vinden is bij brazilie of bij argentiniƫ.. En voor veel minder geld.. Berg zou niet goedkoop zijn.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 11:19 schreef freakie het volgende:paul van dijk ik snap niet wat je daar mee wil zegge.. Berg is gewoon een jonge speler die redelijk kan spelen maar persoonlijk denk ik dat zoon soort speler ook wel te vinden is bij brazilie of bij argentiniƫ.. En voor veel minder geld.. Berg zou niet goedkoop zijn.. Het gaat om een jaar huren(als je dan ook een optie tot koop kan bedingen.) Berg is de afmaker die ajax kan gebruiken hoor! 4e keus bij Hsv zegt me niet zoveel en hij heeft bij ajax betere spelers om zich heen als groningen dus reken maar uit! Bij groningen 56 wedstrijden 33 doelpunten |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 - 17:36 schreef remco k het volgende:[..] Lodeiro koste 4,5 miljoen, Berg en Elia samen 21,4 miljoen Euro, en dat zijn dan weer 2 spelers extra op de salarislijst, die overigens al veel te groot is.... Ben ik met je eens hoor maar volgens mij is de zeeuw ook nog aangetrokken nadat verhaal van elia dus ga nou niet zeggen dat we hem ook niet hadden kunnen hebben! Dat er spelers weg moeten snap ik ook wel alleen met elia en berg is gewoon niet kordaat gehandeld ze hadden een meerwaarde kunnen zijn voor ons aller ajax! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 12:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik met je eens hoor maar volgens mij is de zeeuw ook nog aangetrokken nadat verhaal van elia dus ga nou niet zeggen dat we hem ook niet hadden kunnen hebben! Dat er spelers weg moeten snap ik ook wel alleen met elia en berg is gewoon niet kordaat gehandeld ze hadden een meerwaarde kunnen zijn voor ons aller ajax! Maar Jol wilde Elia niet halen, omdat hij anders de ontwikkeling van Sulejmani belemmert.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 12:19 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik met je eens hoor maar volgens mij is de zeeuw ook nog aangetrokken nadat verhaal van elia dus ga nou niet zeggen dat we hem ook niet hadden kunnen hebben! Dat er spelers weg moeten snap ik ook wel alleen met elia en berg is gewoon niet kordaat gehandeld ze hadden een meerwaarde kunnen zijn voor ons aller ajax! het verhaal van de Zeeuw staat natuurlijk wel los van Eliaen Berg, de Zeeuw was voor Jol de belangrijkste aankoop en hij heeft gelijk gekregen afgelopen seizoen, de Zeeuw was een uitermate belangrijke schakel op het middenveld en met meer dan 100 goals kun je wel stellen dat we Elia en Berg helemaal niet nodig hebben gehad... |
|
|
|
|
alphenaar1951
|
|
|
Ik heb grote twijfels. Berg is niet geslaagd bij HSV wat ik een mindere ploeg vind dan Ajax. Maar ja misschien proberen en het jaar daarop Suk |
|
|
|