|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Vertonghen twee wedstrijden geschorst na uitbarsting (Sport1.nl)
|
|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Aanklager wil Jan Vertonghen twee duels schorsen |
|
|
|
Thomas
|
|
|
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Jan Vertonghen vrijdag een schorsing van drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, opgelegd voor zijn uitlatingen na de bekerwinst van Ajax. De Belgische speler maakte tijdens de huldiging in de ArenA Feyenoorders uit voor 'kakkerlakken'.
Vertonghen kreeg van de aanklager betaald voetbal een voorstel van twee duels onvoorwaardelijk. Ajax ging daar niet mee akkoord. Bij de zitting van de tuchtcommissie werd de straf door de aanklager verhoogd naar drie wedstrijden. De commissie maakte vrijdag bekend dat de straf wordt omgezet naar drie duels waarvan één voorwaardelijk.
Ajax heeft tot donderdagmiddag de tijd beroep aan te tekenen tegen de uitspraak van de tuchtcommissie. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
die van de KNVB zijn helemaal gek geworden, slaat helemaal nergens op dit. Dan moet een appelflap ook nog geschorst worden. Knvb is het spoor bijster! |
|
|
|
|
JohnnyH
|
|
|
Dit is helemaal terecht. Twee wedstrijden valt gelukkig nog wel mee!!!. Was gewoon heel erg dom van Verthongen |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Stom was het zeker. Maar de KNVB moet meer 1 lijn trekken met dit soort zaken en dat doen ze dus niet. Laten we hopen dat dat dan nu wel gaat gebeuren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Prima.. Ajax zou ook andere aan moeten klagen als er iets bij hun gebeurt.. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Voetballers moeten nu op hun woorden passen. Elk interview, elke zin, elk woord zal nu door de KNVB moeten worden bekeken en geanalyseerd. KNVB maakt zichzelf hier belachelijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
is nie de eerste keer Yordee1.. als ik ajax was had ik elke club die nu gaat zingen HELEMAAL NIKS IN AMSTERDAM tijdens de landstitel (spelers groepen zoals ook dit jaar de twente selectie).. ook aanklagen.. is ook uitlokken.. misschien een minder erge woordenkeus maar het idee erachter blijft het zelfde.. zou lachen zijn als Ajax dat keer ging doen kijken wat de KNVB dan doet.. hele selectie schorsen ? nee jongens de KNVB houd zich blijkbaar liever bezig met dit soort dingen dan met zaken als HAMAS HAMAS en dat soort uitspraken. |
|
|
|
|
Pearl.s.v...
|
|
|
In A'dam moeten ze niet zeuren...De bekerfinale hebben ze ook al naar hun hand weten te zetten(2 wedstrijden absurd gewoon!). Vertonghen is vaak in de wedstrijd ook zwaar irritant, misschien dat hij nu wat volwassener gaat worden. Ik vind het een goede speler, maar dan moet hij dit soort acties achterwege laten... Dus Jantje gewoon nie meer doen |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 - 17:16 schreef Pearl.s.v... het volgende:In A'dam moeten ze niet zeuren...De bekerfinale hebben ze ook al naar hun hand weten te zetten(2 wedstrijden absurd gewoon!). Vertonghen is vaak in de wedstrijd ook zwaar irritant, misschien dat hij nu wat volwassener gaat worden. Ik vind het een goede speler, maar dan moet hij dit soort acties achterwege laten... Dus Jantje gewoon nie meer doen welke speler heeft nu geen irritante momenten?? wat een opmerking zeg?! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax had in deze slimmer moeten zijn en had in eerste instantie de schorsing al moeten accepteren. Ajax heeft in Nederland een imagoprobleem en dit was een gelegenheid om het imago wat op te krikken. Ajax deed het goed door Vertonghen te straffen en de KNVB wil naar Nederland toe een statement maken, want zo'n gedrag is niet te tolereren. De KNVB heeft er nu een voorwaardelijke wedstrijd aan vastgeplakt, omdat het anders van andere clubs het verwijt krijgt dat Ajax word voorgetrokken. Die voortrekkersrol is helemaal niet aan de orde, maar de KNVB wil zo een wit voetje halen.
De KNVB wil op zijn strepen blijven staan en daarom had Ajax, ook al is het er niet mee eens, de 1e schorsing moeten accepteren. Dit om positief over te komen, waardoor het imago van Ajax word vergroot en dat is heel belangrijk. Hoe meer er sympathie voor Ajax is, des te groter de kans op titels en daar draait alles om. Slim en positief naar buiten treden is het minste wat Ajax kan doen en dan is het imagoprobleem binnen een jaar of 4 volledig verdwenen.. |
|
|
|
|
fc.twente
|
|
|
oke speler kan ik wel snappen maar die vriend van bosato die had die 2 wedstrijden moeten accepeteren. en dan klagen over het respect |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
belachelijk ls je kijkt totti trapte gewoo keihard op balletoli en die heeft 4 wedstrijden dan is 2 met voorwaardelijk nog 1 belachelijk veel |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ajax ging terecht in beroep bij deze beslissing, dit was alleen maar een farce van de KNVB. Puur om een precedent te stellen voor toekomstige uitingen van spelers van alle clubs. Dat er nu hier anti-AJAX mafketels gelijk terecht gaan roepen betekent dat ze dus niet doorhebben dat wat er vanaf nu ook gebeurt op de velden, op persconferentie, bij interviews of privétijd je woorden nu op een weegschaal staan. Dus ze hadden het bij een boete, voorwaardelijke straf en een verplichte stage van 2 weken op de kinderafdeling van een UMC moeten laten werken. Daar bereik je aan alle kanten meer mee dan deze domme schorsing. Maar goed. Ik zal wel ongelijk hebben |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik vind het gewoon te triest voor woorden man.wij zijn joden en hun zijn kakkerlakken.........so what? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 22:22 schreef joduh het volgende:Ik vind het gewoon te triest voor woorden man.wij zijn joden en hun zijn kakkerlakken.........so what? Ik vind jou zo simpel(laat ik het netjes houden)of je bent heel jong of je hebt een IQ van 30.Jij bent ook het type die 3 andreas kruizen laat tatoeeren op zijn lijf.Ga er niet op in waar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wij zijn Ajax supporters.wij zijn fanatiek,wij houden van onze superclup,wij zijn de beste van Nederland.Maar ik ben geen Jood (alle respect voor godsdiensten,benzelf niet gelovig)Ik ken ook moslims die fanatiek Ajax aanhangers zijn.Ik erger me kapot aan die supporters die het Jodendom erbij halen het slaat echt helemaal nergens op.Voor degene die zeggen"ach laat maar gaan";waarschijnlijk begrijp IK het niet. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 22:55 schreef nemam-tiL het volgende:Wij zijn Ajax supporters.wij zijn fanatiek,wij houden van onze superclup,wij zijn de beste van Nederland.Maar ik ben geen Jood (alle respect voor godsdiensten,benzelf niet gelovig)Ik ken ook moslims die fanatiek Ajax aanhangers zijn.Ik erger me kapot aan die supporters die het Jodendom erbij halen het slaat echt helemaal nergens op.Voor degene die zeggen"ach laat maar gaan";waarschijnlijk begrijp IK het niet. Het heeft helemaal niet met geloof te maken. De term 'Joden' is een geuzennaam en deze is aangemeten door supporters van rivaliserende clubs. Rond wedstrijden werden spelers en supporters van Ajax vaak uitgemaakt voor Joden. De supporters van Ajax hebben dit als geuzennaam overgenomen.
Daarnaast is Ajax niet de enige club die de geuzennaam 'Joden' gebruikt. Ook de supporters van het Engelse Tottenham Hotspur hebben zich de geuzennaam aangemeten. Supporters van beide clubs kunnen het goed met elkaar vinden.
Al voor de oorlog speelden er Joodse voetballers bij Ajax, alleen niet significant méér dan bij de andere Amsterdamse clubs. De aanhang was echter wel van meer Joodse afkomst en zo hing er in de jaren dertig van de vorig eeuw al een Joods imago rond de club. Aanhangers van bezoekende teams zagen dat er veel Joodse supporters aanwezig waren. Bron: Wikipedia |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 22:55 schreef nemam-tiL het volgende:Wij zijn Ajax supporters.wij zijn fanatiek,wij houden van onze superclup,wij zijn de beste van Nederland.Maar ik ben geen Jood (alle respect voor godsdiensten,benzelf niet gelovig)Ik ken ook moslims die fanatiek Ajax aanhangers zijn.Ik erger me kapot aan die supporters die het Jodendom erbij halen het slaat echt helemaal nergens op.Voor degene die zeggen"ach laat maar gaan";waarschijnlijk begrijp IK het niet. dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 22:55 schreef nemam-tiL het volgende:Wij zijn Ajax supporters.wij zijn fanatiek,wij houden van onze superclup,wij zijn de beste van Nederland.Maar ik ben geen Jood (alle respect voor godsdiensten,benzelf niet gelovig)Ik ken ook moslims die fanatiek Ajax aanhangers zijn.Ik erger me kapot aan die supporters die het Jodendom erbij halen het slaat echt helemaal nergens op.Voor degene die zeggen"ach laat maar gaan";waarschijnlijk begrijp IK het niet. dubbel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juni 2010 - 07:30 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Het heeft helemaal niet met geloof te maken. De term 'Joden' is een geuzennaam en deze is aangemeten door supporters van rivaliserende clubs. Rond wedstrijden werden spelers en supporters van Ajax vaak uitgemaakt voor Joden. De supporters van Ajax hebben dit als geuzennaam overgenomen. Daarnaast is Ajax niet de enige club die de geuzennaam 'Joden' gebruikt. Ook de supporters van het Engelse Tottenham Hotspur hebben zich de geuzennaam aangemeten. Supporters van beide clubs kunnen het goed met elkaar vinden. Al voor de oorlog speelden er Joodse voetballers bij Ajax, alleen niet significant méér dan bij de andere Amsterdamse clubs. De aanhang was echter wel van meer Joodse afkomst en zo hing er in de jaren dertig van de vorig eeuw al een Joods imago rond de club. Aanhangers van bezoekende teams zagen dat er veel Joodse supporters aanwezig waren. Bron: Wikipedia Ze noemen ons ook wel Neuzen...
klinkt lang niet zo lekker in het stadion...
Neuzen...Neuzen...Neuzen...
Joden...Joden...Joden...
Het is gewoon een geuzennaam, net zoals de vlag. Dat hele gedoe of het wel of niet geloof is slaat nergens op.
Net zoals de tegenstander sist of de gaskamer verwenst of de graftyfus of de teringsoep of een lek achter je hartklep.
WTF man, ik kom daar niet om een middagje te
quote::"Verdorie kerel, wat doe je nu. Ben je helemaal betoeterd. Ga terug naar je moeder en vraag om een koekie" En ik kom daar ook niet om te zitten en te wachten tot er een doelpunt gevallen is om dan mijn handen omhoog te heffen en 3 klapjes te geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 juni 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juni 2010 - 11:04 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Ze noemen ons ook wel Neuzen... klinkt lang niet zo lekker in het stadion... Neuzen...Neuzen...Neuzen... Joden...Joden...Joden... Het is gewoon een geuzennaam, net zoals de vlag. Dat hele gedoe of het wel of niet geloof is slaat nergens op. Net zoals de tegenstander sist of de gaskamer verwenst of de graftyfus of de teringsoep of een lek achter je hartklep. WTF man, ik kom daar niet om een middagje te [..] En ik kom daar ook niet om te zitten en te wachten tot er een doelpunt gevallen is om dan mijn handen omhoog te heffen en 3 klapjes te geven. Ik ben het 100% met je eens en probeerde het Neman alleen een beetje uit te leggen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 juni 2010 - 11:27 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ik ben het 100% met je eens en probeerde het Neman alleen een beetje uit te leggen. Ik quote je om het te versterken... ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
helemaal precies goed gezegt!!!!!en als je zegt dat je een jood ben heb je een iq van 30??????? ik denk dat je ff na moet denken voor je zoiets schrijft kerel.... praat lekker voor jezelf man en laat mij met mijn medejoden lekker joduh....joduh....joduh.....zingen in stadion.dan hou jij toch lekker je mondje dicht??? en daarbij wat is er mis als iemand 3 kruizen getatoeerd heeft? of ajax logo?of afca of f-side? ben je dan dom????laag iq????of onder de 10 jaar??? nee neman-lit, ik denk dat jij een beetje labiel hierin bent...sorry.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
k snap niet dat neman zo word afgekat.. K vind dat hij wel gelijk heeft.. K vind het belachelijk dat je die taal gebruikt.. Maar dan een vraag voor jullie miss dat ik het dan snap.. Waarom gebruik je die woorden? En gaan de spelers er nou beter van spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je typt hetzelfde 2 keer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je typt hetzelfde 2 keer |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waarom zou ik jou dat gaan uitleggen freakeman??? heeft geen nut joh.ik zit toch nie bij jullie soort in het vak en klinkt lekker hoor om joduh...joduh...joduh met 1000man te zingen ok? en verbeter de wereld en begin bij jezelf ok ouwe? garoeten maar weer dan. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 09:50 schreef freakie het volgende:k snap niet dat neman zo word afgekat.. K vind dat hij wel gelijk heeft.. K vind het belachelijk dat je die taal gebruikt.. Maar dan een vraag voor jullie miss dat ik het dan snap.. Waarom gebruik je die woorden? En gaan de spelers er nou beter van spelen? snap je niet????lees ff iets verder terug freakeman bij neman-lit (litamen omgedraaid maar dan verkeerd)hahah laag iq????????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joduh ik vraag jou eigenlijk 1 ding maar daar kan je niet op antwoorden nog een keer: waarom gebruik je die taal? Gaat ons ajax daar beter vannacht spelen? Dan nog eentje t gaat toch om het voetballen.. En joduh jij stemt wilder of nie? (jullie soort pfff) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 19:47 schreef joduh het volgende:[..] snap je niet????lees ff iets verder terug freakeman bij neman-lit (litamen omgedraaid maar dan verkeerd)hahah laag iq????????? Bewust verkeerd gespeld vriend,zo dom ben ik ook weer niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 21:32 schreef freakie het volgende:joduh ik vraag jou eigenlijk 1 ding maar daar kan je niet op antwoorden nog een keer: waarom gebruik je die taal? Gaat ons ajax daar beter vannacht spelen? Dan nog eentje t gaat toch om het voetballen.. En joduh jij stemt wilder of nie? (jullie soort pfff) Heeft te maken met een of ander macho gedrag,mogen blij zijn dat we niet tegen hapoel tel aviv moeten spelen,kijken of ze het daar ook roepen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maakt niet uit wat hij stemt,hij kan namelijk alleen maar kruisjes invullen en die stemmen zijn ongeldig |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja freakeman,ik stem wilders ja.ook so what?en mijn soort???wilders heeft veel stemmers hoor.....die sporen dus allemaal niet volgens jou???? en by the way?speelt ajax vannacht?????? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahah zou ik ook zeggen......bij freakie in de klas gezeten cker? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 02 juni 2010 - 19:47 schreef joduh het volgende:[..] snap je niet????lees ff iets verder terug freakeman bij neman-lit (litamen omgedraaid maar dan verkeerd)hahah laag iq????????? Kijk eens naar je eigen spelling, voordat je een ander veroordeeld... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joduh je gedrag en het typen zegt genoeg allemaal rare domme reacties.. Ik heb ook nergens gezegt dat de mensen die op wilders stemmen niet sporen.. Maar ik heb nog steeds geen antwoord: waarom gebruik je die taal?? En gaat ajax beter spelen van dat?? Andere mogen ook reageren hoor krijg van joduh namelijk geen normale reactie.. wat dat betekent weet ik niet maar het is niet best |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Goedendag jongens, ik heb besloten de komende tijd niet meer te reageren op dit forum. Het plezier is er bij mij volkomen af, nu er onderling een strijd aan de gang is die maar niet lijkt te worden gesust. Mensen mogen geen eigen mening meer hebben en dat vind ik heel erg jammer. Mij zul je de komende maanden dan ook niet meer op het forum terugzien. Ik blijf de berichten wel lezen, maar zal niet meer reageren. Als ik in de gaten ga krijgen dat de eigen mening alsnog wordt gerespecteerd ben ik misschien weer van plan terug te komen.
Ik vind het erg jammer, maar ik wil duidelijk maken dat de onderlinge strijd de gezelligheid op dit forum niet ten goede komt. Iemand die vragen heeft aan mij persoonlijk kan mij een PM sturen. Die zal ik dan wel beantwoorden.
Jongens het ga jullie goed en hou je taai!! |
|
|
|
|
jahallo
|
|
|
nou jans met middelvinger geen schorsing en zo zijn er wel meer van die actie's |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nog steeds niks over mijn vraag.. Jammer,, |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ow sorrie freakieboy,je wilde wat weten van me? of ze beter gingen voetballen door hoe ik schrijf en spreek???? wil ik op antwoorden als jij antwoord geeft op wat jij bedoelt met `jouw soort stemt op wilders pfff`! deal? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik ontleed hem voor jou oke? Dit schrijf ik:
En joduh jij stemt wilder of nie?
Ik las daarna wat in jou tekst: ik zit toch nie bij jullie soort in het vak en klinkt lekker hoor om joduh...joduh...joduh met 1000man te zingen ok?
Daarom zette ik deze tekst erbij: (jullie soort pfff)
Daar bedoel ik mee dat jij julliesoort in je tekst zet.. Dat vind ik een beetje trieste uitspraak..
Voor jou dan deze vraag: Waarom gebruik je die taal? Gaat ons ajax daar beter van spelen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het wordt er zo niet veel leuker op, er wordt niet gediscussieerd over voetbal maar over prive dingen, als we problemen met elkaar hebben, doe dat dan via mail.
EN ja ik werk er zelf ook vaak aan mee, ik ben er sinds een tijdje mee gestopt en hoop dat jullie dat ook willen doen.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik reageer toch redelijk normaal dit topic gaat over vertonghen maar dus ook over de taal die er gebruikt word..
Ik vraag daarom ook waarom zulke taal gebruikt moet worden en of ons ajax daar dan werkelijk beter van gaat spelen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2010 - 19:48 schreef remco k het volgende:Het wordt er zo niet veel leuker op, er wordt niet gediscussieerd over voetbal maar over prive dingen, als we problemen met elkaar hebben, doe dat dan via mail. EN ja ik werk er zelf ook vaak aan mee, ik ben er sinds een tijdje mee gestopt en hoop dat jullie dat ook willen doen.... verstandig van jou.Als je iemand niet mag is dat ok!Dan reageer je daar gewoon niet op,makkelijk toch?Maar om elke x iemand die wat post te verbeteren of erop aan te spreken is niet helemaal cosher man.Dit forum is voor iedereen en hoeft niet te worden geregeerd of geregeld door bepaalde mensen. Amsterdammer is al gestopt hierdoor,wat ik me best kan voorstellen.we lijken hier wel ministers die op alles wat je zegt op een weegschaal wordt gelegt??? Wat interesseert het mij als iemand hier poep,pies,kut,lul,kakkerlak,jood,boer zegt???? Als hij dat wil ......LAAT HEM!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 juni 2010 - 16:22 schreef freakie het volgende:Ik ontleed hem voor jou oke? Dit schrijf ik: En joduh jij stemt wilder of nie? Ik las daarna wat in jou tekst: ik zit toch nie bij jullie soort in het vak en klinkt lekker hoor om joduh...joduh...joduh met 1000man te zingen ok? Daarom zette ik deze tekst erbij: (jullie soort pfff) Daar bedoel ik mee dat jij julliesoort in je tekst zet.. Dat vind ik een beetje trieste uitspraak.. Voor jou dan deze vraag: Waarom gebruik je die taal? Gaat ons ajax daar beter van spelen? vind het een zwake uitleg maar ok.... Over de vraag waarom ik deze taal gebruik:omdat ik niet anders gewend ben om zo te praten over mijn cluppie.En dat doe ik al heel lang freak en dat zal ik nog heeeel lang doen...en de reden?is er niet. weet je?zo ben ik freak! mag dat? En of ze daardoor beter gaan voetballen? hahah kan ik ook niet zeggen freakeman. Wat zal ik volgende x in stadion roepen waardoor ze beter gaan voetballen?zeg het me maar.... Het is gewoon kippevel lekker om joduh joduh te roepen(met 1000 man. misschien moest je maar eens mee gaan om dat te proberen?
Dit was laatste wat ik hierover heb gezegt en vanaf nu doe ik er een steep onder.basta. Ik laat iedereen zeggen wat hij wil en dat vraag ik nu dus ook aan jou....Eens of niet eens ik doe met remco k mee. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Goed dat jij ook mee doet.. Dan is het dus ook dat je andere suporters van andere clubs in hun waarde laat en niet alleen de mensen hier.. Vind het trouwens geen zwakke uitleg want als ik lees "jullie soort" dan krijg ik kippenvel.. Denk dat als je kippenvel krijgt van joduh joduh dat het ook niet egt best is maar ieder zijn ding.. Ik denk dat onze club beter speelt als je hun aanmoedigt inplaats van de gaan schreeuwen naar bijvoorbeeld Kut kakkerlakken ect..
Jij had een leuke tekst staan begin bij je zelf.. Dat is nou precies waar je dan op moet letten.. En dat precies jij dat zegt.. Ik sta verstelt.. En dat jij aan mij vertelt om iemand in zijn waarden te laten verschrikkelijk eigenlijk.. Kijk eens het topic door ik denk dat je dan een miss een beter zelfbeeld krijgt.. Maar vooruit dan beginnen we nu met ieder persoon in zijn waarden te laten.. Ik ben benieuwt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 juni 2010 door freakie -- |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 juni 2010 - 07:02 schreef joduh het volgende:[..] verstandig van jou.Als je iemand niet mag is dat ok!Dan reageer je daar gewoon niet op,makkelijk toch?Maar om elke x iemand die wat post te verbeteren of erop aan te spreken is niet helemaal cosher man.Dit forum is voor iedereen en hoeft niet te worden geregeerd of geregeld door bepaalde mensen. Amsterdammer is al gestopt hierdoor,wat ik me best kan voorstellen.we lijken hier wel ministers die op alles wat je zegt op een weegschaal wordt gelegt??? Wat interesseert het mij als iemand hier poep,pies,kut,lul,kakkerlak,jood,boer zegt???? Als hij dat wil ......LAAT HEM!!!! het is kosher ;) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik vind de discussie m.b.t. freakie en joduh nergens meer over gaan. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven, in wat voor taal dan ook. Hetgeen wat me stoort is dat het niet meer over het voetbalaspect gaat, maar over het bekritiseren van elkaars woorden.
Ik ben zelf ook niet het liefste jongetje van de klas geweest en ik vind het wel interessant als er wat "belhamels" aanwezig zijn, het hoeft hier geen koorknapenvereniging te worden. Dus laat het gaan wanneer je vind dat iemand te ver gaat in zijn bewoordingen, maar maak er aub geen PROBLEEM van.
Bij deze wil ik joduh, freakie of wie dan ook niet bevoordelen, maar op een forum is elke taal beter dan gebarentaal........ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Alibabba.. Ik heb het niet eens over de taal die hij schrijft maar over het provoceren naar andere supporters datis wel degelijk over het voetbal en gaat ook over dit topic.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Als jij vind dat hij provoceert ga je er gewoon niet op in, maak er geen probleem van.... |
|
|
|