BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen twee wedstrijden geschorst na uitbarsting

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 28 mei 2010 - 14:31
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Vertonghen twee wedstrijden geschorst na uitbarsting (Sport1.nl)

freakie
 freakie - zondag 06 juni 2010 - 23:01   quote  deeplink  
je begrijpt me niet of wil me niet begrijpen? Maar provoceren bedoel ik mee dat je ook andere supporters niet moet gaan uitdagen.. kijk zo persoonlijk bedoel ik het niet.. Want ik denk en zeg heel vaak tegen joduh.. Eerst nadenken wat dat bij jezelf doet..
remco k
 remco k - maandag 07 juni 2010 - 12:40   quote  deeplink  
PPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffff

ZZZzzzzzzzzzzzzzzzz
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 07 juni 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2010 - 23:01 schreef freakie het volgende:
je begrijpt me niet of wil me niet begrijpen? Maar provoceren bedoel ik mee dat je ook andere supporters niet moet gaan uitdagen.. kijk zo persoonlijk bedoel ik het niet.. Want ik denk en zeg heel vaak tegen joduh.. Eerst nadenken wat dat bij jezelf doet..
Nou hier ben ik dan nog 1 keer om jouw van repliek te voorzien. Dit wat jij uitkraamt is namelijk voor mij de reden geweest om mijzelf tijdelijk buitenspel te zetten op dit forum. Eenieder mag een eigen mening hebben, ook als deze mening niet in jouw straatje past. Respecteer dat nou eens en ga niet als een leermeester iedereen op zijn of haar fouten / uitspraken wijzen. Discusseer over Ajax en als een bepaalde reactie je niet aanstaat ga je daar niet op in.

Dat jij geen hekel hebt aan andere clubs buiten Ajax betekent nog niet dat eenieder geen hekel mag hebben aan een andere club. Er zijn supporters die elke minuut van de dag bezig zijn met hun eigen club. Deze staan ermee op en gaan ermee naar bed. Dat zijn fanatieke jongens en die hebben niks met een club als Feyenoord of PSV. Ze zullen er dan ook geen goed woord voor overhebben.

Ik heb ook een schijthekel aan supporters van andere clubs. Mij gaat het om Ajax en eenieder buiten Ajax die mijn club in discrediet brengt krijgt er spreekwoordelijk van langs. Hoe jammer jij dat ook zou vinden.

OP EEN FORUM HEEFT IEDEREEN EEN EIGEN MENING! RESPECTEER DIE EN GA DIE MENSEN NIET LOPEN AFZEIKEN. UITEINDELIJK BEN JE NAMELIJK ALLEMAAL AJACIED!!!

Zo dit was voor even weer mijn bijdrage aan dit forum. Veel succes verder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 juni 2010 door amsterdammer113 --
freakie
 freakie - maandag 07 juni 2010 - 17:34   quote  deeplink  
Prima amsterdammer.. Gelukkig is dit een forum waar ieder zijn eigen mening mag hebben.. Maar wat ik nou zo jamer vind he die uitspraak van jou "supporters die elke minuut van de dag bezig zijn met ajax" Ik ben ook zoon persoon.. Maar ik lees en zie dingen hier van mensen van dat hun het ook doen.. Ja prima maar ik hoop dat je heb geleerd dat je het eerst dan ook allemaal goed moet doen.. En je zegt het goed.. Het is een forum waar Gediscuseert word.. Dat er mensen zijn die walgen van ajax en dat zegge op provocerende manieren die mag je van mij best wat terug zegge.. Maar ga dan niet zeuren van "wij wel en zij niet" Gedoe..
joduh
 joduh - maandag 07 juni 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2010 - 16:42 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Nou hier ben ik dan nog 1 keer om jouw van repliek te voorzien. Dit wat jij uitkraamt is namelijk voor mij de reden geweest om mijzelf tijdelijk buitenspel te zetten op dit forum. Eenieder mag een eigen mening hebben, ook als deze mening niet in jouw straatje past. Respecteer dat nou eens en ga niet als een leermeester iedereen op zijn of haar fouten / uitspraken wijzen. Discusseer over Ajax en als een bepaalde reactie je niet aanstaat ga je daar niet op in.

Dat jij geen hekel hebt aan andere clubs buiten Ajax betekent nog niet dat eenieder geen hekel mag hebben aan een andere club. Er zijn supporters die elke minuut van de dag bezig zijn met hun eigen club. Deze staan ermee op en gaan ermee naar bed. Dat zijn fanatieke jongens en die hebben niks met een club als Feyenoord of PSV. Ze zullen er dan ook geen goed woord voor overhebben.

Ik heb ook een schijthekel aan supporters van andere clubs. Mij gaat het om Ajax en eenieder buiten Ajax die mijn club in discrediet brengt krijgt er spreekwoordelijk van langs. Hoe jammer jij dat ook zou vinden.

OP EEN FORUM HEEFT IEDEREEN EEN EIGEN MENING! RESPECTEER DIE EN GA DIE MENSEN NIET LOPEN AFZEIKEN. UITEINDELIJK BEN JE NAMELIJK ALLEMAAL AJACIED!!!

Zo dit was voor even weer mijn bijdrage aan dit forum. Veel succes verder.
Zo,nu even een ONS BIERTJE? PRRRROOOOSSSSSTTTTT

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vertonghen twee wedstrijden geschorst na uitbarsting

0.0161168