|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Seedorf komt niet terug naar Ajax (Ajax Club)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want?? Hij speelde juist heel erg goed en zorgt ervoor dat Oranje de eerste 2 opgelegde kansen van het WK kreeg, hij miste ze weliswaar, maar er gaat veel dreiging van hem uit.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 11:29 schreef alibabba het volgende:[..] Afellay is een uitstekende speler en is niet voor niets geselecteerd voor het NL-elftal. Hij zou eens wat meer overtuigd moeten zijn van zijn eigen kwaliteiten en niet moeten luisteren naar oordelen van mensen die geen verstand van voetbal hebben. En met die laatste zin doel je op mij:P? Uhmm.. Als hij zo geweldig is had hij tegen Japan hem er wel ingeschoten!;) Enn.. voordat je dan over van persie begint..Die is niet 100% fit (Had die er denk ik WEL ingeschoten) en affelay is dat wel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alsof van Persie nooit kansen mist, 2 grote kansen tegen Denemarken om zeep geholpen door een verkeerde balaanname, maar dat maakt dan niet uit?? Van Persie is 100%fit alleen mag het wel wat scherper, als hij niet fit zou zijn dan zou hij niet spelen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 17:39 schreef joey het volgende:[..] En met die laatste zin doel je op mij:P? Uhmm.. Als hij zo geweldig is had hij tegen Japan hem er wel ingeschoten!;) Enn.. voordat je dan over van persie begint..Die is niet 100% fit (Had die er denk ik WEL ingeschoten) en affelay is dat wel! Ik doel het niet zozeer op jou, maar in Nederland heerst er een tendens dat Afellay tekort komt voor de top en dat vind ik onterecht. Met iets meer zelfvertrouwen kan hij het laatste stapje maken naar de absolute top. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 - 20:52 schreef remco k het volgende:Alsof van Persie nooit kansen mist, 2 grote kansen tegen Denemarken om zeep geholpen door een verkeerde balaanname, maar dat maakt dan niet uit?? Van Persie is 100%fit alleen mag het wel wat scherper, als hij niet fit zou zijn dan zou hij niet spelen.. Het is bekend dat hij niet 100% topfit is! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onzin hij is 200%fit, als hij niet fit was geweest, had hij hem niet opgesteld, hij mist wedstrijdritme en is niet 100% in vorm, dat is heel wat anders dan niet fit zijn... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Het zijn niet mijn woorden.. Ik las ook maar wat Bertje heeft gezegd.. |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Ben erg blij dat hij niet naar Ajax terugkomt. Dit is typisch een speler met veel kwaliteiten, maar als hij in het veld staat lijkt het elftal ineens een stuk minder goed te draaien. Dus bedankt, maar neee. En als hij zou komen dan moet hij in de plaats van Enoh of de Zeeuw, of op positie van Eriksen. Geen toegevoegde waarde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is een speler die een elftal minder goed laat draaien?? Hoe verklaar je al zijn succesen dan? hoe verklaar jij dat hij de meeste succesvolle nederlandse voetballer aller tijden is?? Met al zijn ervaring is het juist een speler die van toegevoegde waarde kan zijn. Toen Rijkaard bekend maakte graag terug te willen naar ajax, werd dat ook sceptisch ontvangen, iedereen weet denk ik wel wat er daarna allemaal is gewonnen.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
SEEDORF IS ALTIJD WELKOM BIJ AJAX. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Seedorf mag nog niet in de schaduw van Rijkaard staan |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nouuuu.. Dat vind ik een beetje lulig..Straks heeft hij het fuckin heet.. en dat de enige schaduw in de buurt!!!! |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nouuu.. Al ik Seedorf was..Had ik het toch lekker gedaan!:P hahaha
Seedorf is een topper..!:) |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Hij kan wel een parasolletje krijgen het blijft natuurlijk wel een ajacied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: WANT????
Seedorf is een speler van zijn tijd en Rijkaard ook van zijn tijd, Nederlanders doen altijd moeilijk over Seedorf, maar je moet eens luisteren naar wat de buitenlanders van hem vinden, dat is niks anders dan goede woorden, en men snapt ook gewoon niet dat hij geen deel uitmaakt van de NL selectie.
Of wou jij dan beweren dat ze in Engeland, Spanje en Italie geen verstand van voetbal hebben... |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Nou als ze hem in Engeland, Spanje en Italie wel goed vinden, dan houden ze hem toch lekker daar.Niet bij ons dank u. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 18:12 schreef Ajax mijn club het volgende:Nou als ze hem in Engeland, Spanje en Italie wel goed vinden, dan houden ze hem toch lekker daar.Niet bij ons dank u. Ben ik niet mee eens.. Heb toch echt liever seedorf op het middenveld dan een jonkiee. De ervaring van seedorf zou echt van pas komen in de CL!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 juli 2010 - 18:12 schreef Ajax mijn club het volgende:Nou als ze hem in Engeland, Spanje en Italie wel goed vinden, dan houden ze hem toch lekker daar.Niet bij ons dank u. Dat vroeg ik niet, ik vroeg WANT???? |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Seedorf debuteerde in de tijd dat ikzelf nog alle wedstrijden van Ajax bezocht. Hij heeft het twee jaar lang met invalbeurten moeten doen,in het derde jaar werd hij basis speler waarna hij direct vertrok voor het grote geld, toe aan een andere uitdaging. Die jongen was pas 19 jaar!! En speelde goed omdat hij in een fantastisch elftal speelde met een echte leider en ajacied Frank Rijkaard. Frank speelde daarentegen volgens mij zo'n 9 jaar voor Ajax. Clarence Seedorf wil al jaren een leider zijn maar heeft het gewoon niet in zich. Zonder spelers als Kaka, Zidane, Ronaldinho etc aan zijn zijde vind ik het een matig goede voetballer, leuk meevoetballen,maar daar houdt het bij op. Het is niet voor niets dat hij bij Oranje nooit een basisplaats heeft kunnen veroveren. Dat in tegenstelling tot Frank Rijkaard die in Oranje onomstreden was en ook nog eens het EK heeft gewonnen in 88. Daarom dus. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik vind het toch echt een leider voor Ac milaan hoor!!:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 juli 2010 - 09:28 schreef Ajax mijn club het volgende:Seedorf debuteerde in de tijd dat ikzelf nog alle wedstrijden van Ajax bezocht. Hij heeft het twee jaar lang met invalbeurten moeten doen,in het derde jaar werd hij basis speler waarna hij direct vertrok voor het grote geld, toe aan een andere uitdaging. Die jongen was pas 19 jaar!! En speelde goed omdat hij in een fantastisch elftal speelde met een echte leider en ajacied Frank Rijkaard. Frank speelde daarentegen volgens mij zo'n 9 jaar voor Ajax. Clarence Seedorf wil al jaren een leider zijn maar heeft het gewoon niet in zich. Zonder spelers als Kaka, Zidane, Ronaldinho etc aan zijn zijde vind ik het een matig goede voetballer, leuk meevoetballen,maar daar houdt het bij op. Het is niet voor niets dat hij bij Oranje nooit een basisplaats heeft kunnen veroveren. Dat in tegenstelling tot Frank Rijkaard die in Oranje onomstreden was en ook nog eens het EK heeft gewonnen in 88. Daarom dus. Je kijkt blijkbaar niet heel erg veel buitenlands voetbal, in zijn tijd bij Madrid was hij SAMEN met Zidane en Raul, de bepalende speler op het veld, hij is zelfs naar Milaan gehaald als de grote vedette, en speelt gewoon altijd minimaal een 6+.
Dat hij niet voor het Nl elftal uitkomt komt puur door onze manier van denken. Bij hem is winnen altijd het eerste uitgangspunt, in Nederland is vaak goed voetbal het eerste uitgangspunt. Ga nou niet lopen zeggen dat hij een bijrolltje vervult of een meevoetballer is, hij is bijna iedere wedstrijd bepalend, bij alle clubs waar hij heeft gespeeld.
Jij roept dat hij jong bij ajax is weggegaan, ik denk dat hij juist op het goede moment is weggegaan, hij voelde gewoon dat de "magie"weg was, en wees eens eerlijk, het heeft hem geen windeieren gelegd, of wel soms???
Je vind het zeker ook toeval dat hij zoveel prijzen heeft gewonnen. 86 interlands spelen is ook niet niks of wel?? Zelfs Sampdoria speelde beter en hoger toen hij daar speelde, en zakte weer in toen hij naar Madrid vertrok.
Maar goed, lekker met de media meepraten is natuurlijk wel het makkelijkste om te doen he?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco dat hij nooit bij het nederlands elftal een basisplek heeft kunne veroveren is denk ik vooral omdat er telkens net iets betere spelers voor hem stonden.. Sneijder en van der vaart nu bijvoorbeeld.. |
|
|
|
|
Ajax mijn club
|
|
|
Een 6+ vind ik voor Ajax niet goed genoeg. Misschien ben jij snel tevreden,maar ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 10:25 schreef Ajax mijn club het volgende:Een 6+ vind ik voor Ajax niet goed genoeg. Misschien ben jij snel tevreden,maar ik niet. Jij leest ook echt gewoon niet he!? Minimaal een 6+ deat betekent dus nooit slecht maar altijd minimaal een voldoende, maar veel vaker is hij de bepaldende speler... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 01:53 schreef freakie het volgende:Remco dat hij nooit bij het nederlands elftal een basisplek heeft kunne veroveren is denk ik vooral omdat er telkens net iets betere spelers voor hem stonden.. Sneijder en van der vaart nu bijvoorbeeld.. Sneijder is inderdaad een betere speler, maar dat kan ik van Van der Vaart niet zeggen, maar dat is ook heel de discussie niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Van der vaart heeft telkens bij elke club zijn dienst bewezen om alles te geven seedorf die heeft alles in ac milan en word daar aanbeden.. T zelfde is hier bij ajax geweest met stam of nu met suarez.. Deze spelers kunnen eigenlijk niks meer fout doen.. En dat speelt wel erg fijn.. Seedorf is een goede speler maar is eigenlijk ook nog een beetje moeilijk kwa posities.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Vd vaart:
Bij ajax: vond ik hem na een tijdjeen kwal! Met z'n ik ben de beste..kijk naar mij! bij hsv: was hij goed.. hij werd stukkie volwassener.. Bij Real:doet hij het goed.. NL:Hij begon tijdje terug alweer..met z'n IK VERWACHT GEWOON DAT IK IN DE BASIS STA OP HET WK! nouuu...BAH gewoon! Dan staat hij in de basis op het Wk.. en dan (vind ik ) verneukt hij het gewoon door..Constant op de plek van sneijder ta gaan spelen..Eerste wedstrijd tegen Denemarken heb ik hem overal gezien behalve op links! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Opstelling met seedorf:
Steek
vdwiel..alewerled..vertonghen..Anita..
dezeeuw..enoh..seedorf
rommedahl..siem..suarez..
? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad joey dat is al een reden om zoon speler niet mee te nemen.. Seedorf doet geen goed bij de selectie.. Er kunne irritaties gaan ontstaan(onnodig) Maar bij ajax is hij dan echt de beste.. Daar zou hij gewoon heel belangrijk kunnen zijn voor ajax.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 20:25 schreef freakie het volgende:Inderdaad joey dat is al een reden om zoon speler niet mee te nemen.. Seedorf doet geen goed bij de selectie.. Er kunne irritaties gaan ontstaan(onnodig) Maar bij ajax is hij dan echt de beste.. Daar zou hij gewoon heel belangrijk kunnen zijn voor ajax.. Welke reden bedoel je? Ik had het eerst over Vd vaart!;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 juli 2010 - 18:30 schreef freakie het volgende:Van der vaart heeft telkens bij elke club zijn dienst bewezen om alles te geven seedorf die heeft alles in ac milan en word daar aanbeden.. T zelfde is hier bij ajax geweest met stam of nu met suarez.. Deze spelers kunnen eigenlijk niks meer fout doen.. En dat speelt wel erg fijn.. Seedorf is een goede speler maar is eigenlijk ook nog een beetje moeilijk kwa posities.. Seedorf, Heeft het bij iedere club behalve Inter echt fantastisch gedaan, hij wordt bij Sampdoria, real madrid en Milan op handen gedragen. En hij is of linkshalf of speelt op 10. Niet zo moelijk toch.
Als AJAX routiniers als Seedorf terug kan halen, dan momet dat altijd gedaanb worden. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op maandag 05 juli 2010 - 10:17 schreef remco k het volgende:[..] Seedorf, Heeft het bij iedere club behalve Inter echt fantastisch gedaan, hij wordt bij Sampdoria, real madrid en Milan op handen gedragen. En hij is of linkshalf of speelt op 10. Niet zo moelijk toch. Als AJAX routiniers als Seedorf terug kan halen, dan momet dat altijd gedaanb worden. EENS! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Mensen die twijfelen aan Seedorf hebben geen verstand van voetbal. |
|
|
|