|
|
bird
|
|
|
zijn ze gek daar in rome mag wel wat bij ik dacht zelf rond de 13 a 14 miljoen. hoeveel denken jullie ? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=12369 Hier word dat inderdaad vermeld, maar het is een bod waarvan de stront je dun in de schoenen loopt. Vd.Wiel word niet verkocht voor minder dan 20 miljoen, maar laten we hopen dat ie blijft. Vd.Wiel is een fantastische speler die nu al de top aan kan. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja van der Wiel echte een topper geworden in korte tijd erg belangrijk geworden! Zo zie ik een back het liefst beeje maxwell/trabelsi type! snel en aanvallend ook sterk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
denk dat als hij verkocht word ..dat dat dan voor zo'n 15 miljoen zou zijn.. Duss..7 mil. kennen ze vergeten!
Zie hem liever niet gaan hoor btw.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik hoop dat hij nog 1 seizoen blijft en dan volgend jaar verkopen voor een milo of 18!
Wel grappig dat 1 verdediger van Ajax al net zoveel opbrengt als de gehele selectie van feyenoord! haha, ja dat vind ik wel grappig! XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
nouuu..niet overdrijven heh...Die el ahmadi is zeker al 6 miljoen waard.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: klopt, en de rest allemaal 5 ton per stuk! XD |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Guzman..? Die is wel ff wat meer waard, maargoedd..
Dit is heel erg offtopic!;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door joey -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 19:51 schreef joey het volgende:[..] Guzman..? Die is wel ff wat meer waard, maargoedd.. Dit is heel erg offtopic!;) die is transfervrij :D |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: dies niet goed ? heeft volgens mij 1 goede partij gespeelt dit jaar ? |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
nemen wij totti over voor 2.5 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 19:51 schreef joey het volgende:[..] Guzman..? Die is wel ff wat meer waard, maargoedd.. Dit is heel erg offtopic!;) Die is momenteel gratis!!!!:):) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Dan heeft een speler nogwel een waarde aan z'n oortje hangen.. Denk je nou dat de waarde van suarez van 30 miljoen naar 0 miljoen gaat als hij transfervrij zou zijn.. Hij word niet voor een bedrag verkocht,.. maar de waarde van zo'n speler zou wel hoog blijven..'t zal minstens iets verlagen..Maar zal niet opeens op 0 staan..:P |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 20:07 schreef nummer10 het volgende:[..] dies niet goed ? heeft volgens mij 1 goede partij gespeelt dit jaar ? Dats niet waar.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Neerleggen mag altijd, meekrijgen bij bijbetaling van 13 miljoen... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Inderdaad! leg maar neer die 4, kopen wij de broer van Suk voor! :D |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
haha 4 miljoen wel grappig |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach als clubs niet meer willen betalen, dan blijft hij toch gewoon lekker in A'dam |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
precies is juist goed voor ajax |
|
|
|
|
joey
|
|
|
We zullen zien.. Maarrrr.. wat ik zeg.. 15+ miljoen.. en anders hebben al die clubs ff lekker dikke pech! |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ajax en Barcelona hebben overeenstemming bereikt over Gregory van der Wiel. De Amsterdammers vroegen vijftien miljoen euro voor de verdediger, maar nemen nu met drie miljoen minder genoegen. De Oranje-international wil graag naar het Camp Nou verkassen, zelfs om als stand-in van Dani Alves te fungeren, en Ajax wil haar speler niet zijn droomtransfer ontnemen. Van der Wiel kan voor vijf jaar tekenen. (Catalunya Ràdio)
Aldus Voetbalzone.nl (Wandelgangen) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Tsja peter111 ik zie t nergens anders staan dus gewoon een grappig gerucht:P |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 06 juni 2010 - 12:15 schreef PETER111 het volgende:Ajax en Barcelona hebben overeenstemming bereikt over Gregory van der Wiel. De Amsterdammers vroegen vijftien miljoen euro voor de verdediger, maar nemen nu met drie miljoen minder genoegen. De Oranje-international wil graag naar het Camp Nou verkassen, zelfs om als stand-in van Dani Alves te fungeren, en Ajax wil haar speler niet zijn droomtransfer ontnemen. Van der Wiel kan voor vijf jaar tekenen. (Catalunya Ràdio) Aldus Voetbalzone.nl (Wandelgangen) hoop niet dat je gelijk hebt |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Vd wiel kan het beste een jaartje blijven, maargoed..Niet dat hij ergens op de bank terrecht komt.. |
|
|
|