|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Flamengo praat met Andre Bahia' (FeyenoordTime)
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
'Flamengo praat met Andre Bahia'
Volgens een Braziliaanse journalist die Flamengo nauwlettend volgt zou de Braziliaanse club Andre Bahia proberen te verleiden tot een terugkeer naar Brazilië. Flamengo is de voormalige club van Bahia in Brazilië. Volgens de journalist zou het Europese salaris dat Bahia aan Flamengo gevraagd zou hebben het belangrijkste struikelpunt zijn. Bahia heeft nog een contract tot 2012 bij Feyenoord. De afgelopen twee jaar had hij van alle spelers de meeste speelminuten.
Voor hoeveel dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als je een paar miljoen voor 'm kan vangen mag ie weg van mij.. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
van mij ook dan kunnen de vrij en vlaar samen centraal en fernandez op rechts |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: een stuk of 10 dan maar? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: jij ziet ze vliegen. tot wanneer loopt zn contract? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
minimaal 6 a 7 miljoen !
is een van de steunpilaren ! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
contract tot 2012 lees ik.
3 miljoen mogen we blij zijn |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: vliegen? heb me netjes gedragen gisteren. dacht tot 2012? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: jij ziet misschien niks vliegen, maar je zet wel laag in |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
tot dusver : El Ahmadi en Bahia die op de nominatie staan (blijkbaar) nou als we voor die 2 bij elkaar een miljoentje of 12/13 vangen vind ik het best ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 10 miljoen idd.. Iedereen mag met pijn in me hart vertrekken maar het moet wel de club kunnen redden financieel.Anders hebben we er nog geen reet aan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 12:48 schreef qwerto het volgende:tot dusver : El Ahmadi en Bahia die op de nominatie staan (blijkbaar) nou als we voor die 2 bij elkaar een miljoentje of 12/13 vangen vind ik het best ! kijk, ........ meer realistisch |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 10 miljoen idd.. Iedereen mag met pijn in me hart vertrekken maar het moet wel de club kunnen redden financieel.Anders hebben we er nog geen reet aan. precies! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doen we Bruins er gratis bij |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: haha als er een club voor bahia komt en je zegt 10 miljoen dan slaan ze zich op de knieen van het lachen en dan zeggen ze nee ff serieus wat wil je voor bahia.
hoop natuurlijk zelf ook op een vetpot maar ik blijf ook realistisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha maar nee!!!!! Feyenoord heeft de beker al weg geven .. Gratis dingen van de hand doen bevalt mij niet..
BRUINS////7MILJOEN... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NEE!! ANDRÉ MOET BLIJVEN!! Samen met El Ahmadi meest onderschatte voetballer die we hebben, is opbouwend misschien niet sterk, maar kan een tegenstander he-le-maal kapot spelen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is het uitverkoop bij Feyenoord?? Clubs hebben in de gaten dat gudde voor een appel en een ei iedereen laat gaan!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ken je ook nog een ander liedje? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoe bedoel je? Ik blijf dit liedje doorzingen tot die kloothommel van een Gudde het een goed nummer vind en oprot!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
bedoel ik verveeld nog al. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik snap het! Ik zie in Gudde het grootste probleem van dit feyenoord en dat houd mij dagelijks bezig. Ik kan dit daardoor nogal moeilijk voor mij houden!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 14:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik snap het! Ik zie in Gudde het grootste probleem van dit feyenoord en dat houd mij dagelijks bezig. Ik kan dit daardoor nogal moeilijk voor mij houden!! hahahahaha Mijn vriend zal het nooit worden. Maar hij zit met handen gebonden. Waarschijnlijk(het is afwachten)is hij de juiste man voor Feyenoord op dit moment. Had zelf ook liever een ander gezien maar ook wij zijn met handen gebonden.Helaas ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als zijn salaris al een struikeblok is kun je een vette transfersom ook wel vergeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 14:45 schreef Jappie_FEY het volgende:als zijn salaris al een struikeblok is kun je een vette transfersom ook wel vergeten ja idd,het is daarom nutteloos nieuws vind ik.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 14:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik snap het! Ik zie in Gudde het grootste probleem van dit feyenoord en dat houd mij dagelijks bezig. Ik kan dit daardoor nogal moeilijk voor mij houden!! volgens mij is t grootste probleem de schuld. En als dit bestuur dat in 5 jaar omvormen zijn ze helden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 12:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha maar nee!!!!! Feyenoord heeft de beker al weg geven .. Gratis dingen van de hand doen bevalt mij niet.. BRUINS////7MILJOEN... Oke we vragen een strik voor die homo.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Waarom zo? Als je de kwaliteiten van de jongen niet kan inschatten is dit denk ik meer je eigen tekortkoming. Haten kan iedereen...
Ontopic: Afblijven van Bahia, anders spelen we zo helemaal met de A1... Hoor mensen over 3 miljoen, grappenmakers... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Bruins, in potentie onze beste voetballer |
|
|
|
|
splie09
|
|
|
ook al zou er 10 miljoen voor krijgen, dan gaat het grootste gedeelte op aan talent pools etc. wie dat toch bedacht heeft.
dus bij een bod van 10 miljoen hou je nog maar de helft over. en dat moet naar de schuld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 16:51 schreef G-child het volgende:[..] Waarom zo? Als je de kwaliteiten van de jongen niet kan inschatten is dit denk ik meer je eigen tekortkoming. Haten kan iedereen... Jochie, welke kwaliteiten? Ooh je bedoeld de afgelopen 2 jaar, nee Bruins was fantastisch!!!!
Neem een ander in de maling....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 17:03 schreef splie09 het volgende:ook al zou er 10 miljoen voor krijgen, dan gaat het grootste gedeelte op aan talent pools etc. wie dat toch bedacht heeft. dus bij een bod van 10 miljoen hou je nog maar de helft over. en dat moet naar de schuld. Volgens mij zit Bahia in geen enkele talentpool.
Bahia natuurlijk niet verkopen tenzij het tegen de hoofdprijs is, minimaal 10 miljoen euro. Bahia is al jaren goed bezig achterin, en de afgelopen twee seizoenen is hij uitgegroeid tot een ware steunpilaar achterin. Snap echt niet dat hier mensen blij zijn als hij voor 3 miljoen de deur uit loopt, overigens mis ik in het topic ook de vraag of Bahia wel weg wil, want hij heeft al vaak aangegeven lang bij Feyenoord te willen blijven. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 17:17 schreef MMM het volgende:[..] Jochie, welke kwaliteiten? Ooh je bedoeld de afgelopen 2 jaar, nee Bruins was fantastisch!!!! Neem een ander in de maling.... Wat Quiroz zegt, in potentie onze beste voetballer, voetbal technisch hoogbegaafd, hij heeft verschrikkelijk veel kwaliteiten, dat dat er tot nu toe helemaal niet uit komt en wij er dus weinig van kunnen genieten doet daar niks aan af. |
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 13:45 schreef Quiroz het volgende:NEE!! ANDRÉ MOET BLIJVEN!! Samen met El Ahmadi meest onderschatte voetballer die we hebben, is opbouwend misschien niet sterk, maar kan een tegenstander he-le-maal kapot spelen! hahahahahahah hahahaha jhahaahaha sorry maar dit meen je niet . wor het eindelijk tog nog n leuk seizoen . |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 17:56 schreef jellestb het volgende:[..] hahahahahahah hahahaha jhahaahaha sorry maar dit meen je niet . wor het eindelijk tog nog n leuk seizoen . ja, kunnen we nog een x afspreken op DHZ, wou je toch? |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
gewoon lekker laten blijven en om vlaar-bahia een team gaan bouwen,zoals ik al las als het salaris het probleem is zal de transfersom ook niet denderend zijn.... gewoon hopen dat niemand in het maasgebouw ja tegen 2,5 tot 4 miljoen zegt |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 17:17 schreef MMM het volgende:[..] Jochie, welke kwaliteiten? Ooh je bedoeld de afgelopen 2 jaar, nee Bruins was fantastisch!!!! Neem een ander in de maling.... Heb jij de afgelopen twee jaar iemand gezien die wel fantastisch heeft gespeeld? En sorry als je het gevoel krijgt dat ik je in de maling neem, niet de bedoeling... soms wat te hoge pet op van mijn mede supporters... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 18:27 schreef G-child het volgende:[..] Heb jij de afgelopen twee jaar iemand gezien die wel fantastisch heeft gespeeld? En sorry als je het gevoel krijgt dat ik je in de maling neem, niet de bedoeling... soms wat te hoge pet op van mijn mede supporters... hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 17:17 schreef MMM het volgende:[..] Jochie, welke kwaliteiten? Ooh je bedoeld de afgelopen 2 jaar, nee Bruins was fantastisch!!!! Neem een ander in de maling.... hahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 18:27 schreef G-child het volgende:[..] Heb jij de afgelopen twee jaar iemand gezien die wel fantastisch heeft gespeeld? En sorry als je het gevoel krijgt dat ik je in de maling neem, niet de bedoeling... soms wat te hoge pet op van mijn mede supporters... Nee, maar het merendeel van de spelers voldeden aan het niveau en die het recht hadden om in dit prachtige shirt te spelen. Bruins is een ramp, presteert al 2 jaar op een schandalig niveau. Slecht spelen oké, dat kan weleens voorkomen (bij Bruins helaas al 2 jaar..) Maar je je als een peuter laten wegzetten in bijv. De Klassieker.. Om je kapot te schamen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 20:55 schreef MMM het volgende:[..] Nee, maar het merendeel van de spelers voldeden aan het niveau en die het recht hadden om in dit prachtige shirt te spelen. Bruins is een ramp, presteert al 2 jaar op een schandalig niveau. Slecht spelen oké, dat kan weleens voorkomen (bij Bruins helaas al 2 jaar..) Maar je je als een peuter laten wegzetten in bijv. De Klassieker.. Om je kapot te schamen. de nieuwe fan is opgestaan,bruins is de beste die we hebben,een groet uit finland, |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
Andre heeft de mentaliteit van een echte feyenoorder! Hij levert altijd en overal stijd is de afgelopen jaren gigantisch gegroeid. Ik hoop dat hij nog even blijft bij ons achterin...... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Bahia is niet meer waard dan 5 miljoen, in mijn ogen. maar bahia heeft gezegd pas weg te gaan bij feyenoord, als hij aanvoerder is geweest dat is zijn droom. |
|
|
|
|
Kuipkanjer
|
|
|
weg met die slechte verdediger, de man loopt alleen maar achteruit en grijp nooit in, wacht gewoon tot de tegenstander schiet, enige pluspunt is aanvallend zijn kopkracht, je mag blij zijn dat je 2 miljoen krijgt, Flamengo heeft geen geld.
feit, met Bahia in de basis hebben we de slechtste reeks jaren ooit in de geschiedenis van onze club. niet alleen zijn schuld maar zeker is dat hij ons niet beter maakt. ach hij zeurt nooit, hoor je dan, gek he, met een salaris van 1 miljoen per jaar, dat beltaald flamengo nooit dus blijft die helaas bij ons tot zijn contract klaar is. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 09:59 schreef Kuipkanjer het volgende:weg met die slechte verdediger, de man loopt alleen maar achteruit en grijp nooit in, wacht gewoon tot de tegenstander schiet, enige pluspunt is aanvallend zijn kopkracht, je mag blij zijn dat je 2 miljoen krijgt, Flamengo heeft geen geld. feit, met Bahia in de basis hebben we de slechtste reeks jaren ooit in de geschiedenis van onze club. niet alleen zijn schuld maar zeker is dat hij ons niet beter maakt. ach hij zeurt nooit, hoor je dan, gek he, met een salaris van 1 miljoen per jaar, dat beltaald flamengo nooit dus blijft die helaas bij ons tot zijn contract klaar is. Dit slaat echt nergens op! Bahia is een van de beste verdedigers in de Nederlandse competitie. Perfecte aanvulling op de opbouwend sterke Vlaar.
Gaat sterk de duels aan, moeilijk te passeren, kopsterk, houd z'n man redelijk in de gaten. Perfecte verdediger!
Ik snap echt niet waarom de aankomende leiders in het veld, altijd zo worden afgezaagd door de supporters. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 31 mei 2010 - 09:59 schreef Kuipkanjer het volgende:weg met die slechte verdediger, de man loopt alleen maar achteruit en grijp nooit in, wacht gewoon tot de tegenstander schiet, enige pluspunt is aanvallend zijn kopkracht, je mag blij zijn dat je 2 miljoen krijgt, Flamengo heeft geen geld. feit, met Bahia in de basis hebben we de slechtste reeks jaren ooit in de geschiedenis van onze club. niet alleen zijn schuld maar zeker is dat hij ons niet beter maakt. ach hij zeurt nooit, hoor je dan, gek he, met een salaris van 1 miljoen per jaar, dat beltaald flamengo nooit dus blijft die helaas bij ons tot zijn contract klaar is. Bahia is de enige die zijn salaris dubbel en dwars waard is! jij ziet natuurlijk liever zo'n zakkenvullende jood als een Landzaat.
ik hoop dat Bahia bij ons zijn 10 jarig jubileum in de basis viert! |
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
sluit me meer dan volledig aan bij de laatste 2 opmerkingen! |
|
|