|
|
Mous
|
|
|
Ajax heeft eigenlijk al een ideale vervanger voor Luis Suarez die deze zomer na het WK zo goed als zeker vertrekt voor een flink bedrag. Dario had ondanks dat hij niet veel speelde een goed gemiddelde.
Ook moeten we hopen dat Semih Şentürk (Fenerbahçe) voor Ajax kiest dan kan Pantelic vertrekken. Miralem Sulejmani moet ook snel worden verkocht of verhuurd want die kan het niveau( nog) niet aan.
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden en wat jullie ideeën zijn voor komend seizoen. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Dario is verhuurd tot de winterstop. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dario terug halen is onzin, hij speelde tegen de kleinere clubs aardig en kon makkelijk scoren, maar door zijn lengte kwam hij als centrale spits "tekort". We moeten een lange grote spits hebben zodat die gevoedt kan worden met voorzetten van Miralem Suljemani en Suarez!
Geef mij Huntelaar maar weer terug in de spits bij Ajax, die scoorde echt makkelijk bij ons!
Die turk ken ik eigenlijk niet, dus daar zeg ik even niets over.
Maar Suljemani moet je houden, die gaat een hoop leuks voor Ajax doen next season! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 16:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dario terug halen is onzin, hij speelde tegen de kleinere clubs aardig en kon makkelijk scoren, maar door zijn lengte kwam hij als centrale spits "tekort". We moeten een lange grote spits hebben zodat die gevoedt kan worden met voorzetten van Miralem Suljemani en Suarez! Geef mij Huntelaar maar weer terug in de spits bij Ajax, die scoorde echt makkelijk bij ons! Die turk ken ik eigenlijk niet, dus daar zeg ik even niets over. Maar Suljemani moet je houden, die gaat een hoop leuks voor Ajax doen next season! Dario is prima spits voor ajax. Helaas komt hij pas in de winterstop terug..Of je moet moeite gaan doen om hem eerder terug te halen. Je zag bijvoorbeeld tegen juve.. dat ajax een spits tekort kwam. Toen ze er een extra aanvaller bij wouden doen waren ze noodgedwongen om Syuk erin te laten.. Dario had daar beter kunnen staan natuurlijk!
Die turkse spits vind ik persoonlijk niet echt geweldig, maargoed dat vond ik pantelic ook niet voordat hij naar ajax kwam..
Martin Jol heeft aangegeven dat zolang suarez er is hij sulemani niet zal opstellen, dus als suarez wonder boven wonder blijft.. dan kan je sulemani denk ik het beste een jaartje verhuren.. Maar zeker niet verkopen!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja klopt al;les was op dat moment beter dan suk.. Maar cvitanisch is ook geen spits voor ajax.. egt wat ik wel vaker zeg een lange spits heeft ajax nodig.. ajax heeft nergens lengte.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
een koller type.. Ik vind het prima..zolang hij maar goed speelt en scoor! Dan maakt z'n lengteme niet veel uit..:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja maar scoren kunnen we wel het moet een spits met een specialiteit zijn.. Iets wat iedere goede spits heeft.. Pantelic en cvitanisch hebben dat niet.. Een suk heeft dat nog niet maar kan een erg sterke speler worde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 mei 2010 - 16:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Dario terug halen is onzin, hij speelde tegen de kleinere clubs aardig en kon makkelijk scoren, maar door zijn lengte kwam hij als centrale spits "tekort". We moeten een lange grote spits hebben zodat die gevoedt kan worden met voorzetten van Miralem Suljemani en Suarez! Geef mij Huntelaar maar weer terug in de spits bij Ajax, die scoorde echt makkelijk bij ons! Die turk ken ik eigenlijk niet, dus daar zeg ik even niets over. Maar Suljemani moet je houden, die gaat een hoop leuks voor Ajax doen next season! PRIJS IN DE K//////// HELD!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Cvitanich heeft het best aardig gedaan, maar hem terughalen is geen optie. Hij is niet een typische Ajax-spits en dat is essentieel aan het Ajax-spel. Ajax komt heus met een spits uit het buitenland op de proppen, zo niet...Siem in de spits proberen.. |
|
|
|